作者: patrickteng 時間: 2009-3-6 21:38 標題: pensonic pdvd 8600rm開箱
今日係瘋賊買了好多雜志都講既機~pensonic pdvd 8600rm
e個品牌係馬來西亞~不過好特別係佢說明書話有VGA~我又唔見~算了~給大家比較~
機種:pensonic pdvd 8600rm 行貨
Test TV: Panasonic TC-14S10R2 CRT TV 17吋(199x年製)~早期執野時找返出來~拿來用~個時阿爸買packxxbell 電腦 +好少錢換~
讀取資料:USB手指
開box~
主機
現家係比相片重靚好多~~
[ 本帖最後由 patrickteng 於 2009-3-6 21:39 編輯 ]
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=811233&k=642a8e82c450cc0363991c3032d2a081&t=1782119592&sid=THbLAJbjms

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=811234&k=6ed270277a712509593f17c91d7886f2&t=1782119592&sid=THbLAJbjms

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=811235&k=02fbb959d95ea6d41467cff771c65bf4&t=1782119592&sid=THbLAJbjms

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=811236&k=9e96ef2a4cdaac0076f44a4ffc625757&t=1782119592&sid=THbLAJbjms

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=811237&k=5d0d2279e8eb46fcea8f7a4ab53f5d30&t=1782119592&sid=THbLAJbjms

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=811238&k=ebb1b10718d87bf1dae6270f91f85244&t=1782119592&sid=THbLAJbjms

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=811239&k=c589c81906cc2a761d28229d49bde7a8&t=1782119592&sid=THbLAJbjms

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=811240&k=f60572c751d7db48ef11baae12d4e72d&t=1782119592&sid=THbLAJbjms

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=811241&k=005861ec4d6eefb438c795bc77fe20f9&t=1782119592&sid=THbLAJbjms

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=811242&k=3b0462caeda1f619bb32649e903de10d&t=1782119592&sid=THbLAJbjms

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=811243&k=0b3a187bce4d1c62f50ee9c21c026f23&t=1782119592&sid=THbLAJbjms

作者: 321 時間: 2009-3-7 00:14
今日行商場都見到呢部機,可惜無VGA output.賣緊$499,唔知大陸賣緊幾錢?
樓主可唔可以講下部機系咪播到任何bitrate的rmvb?
作者: patrickteng 時間: 2009-3-7 12:06
原帖由 321 於 2009-3-7 00:14 發表
今日行商場都見到呢部機,可惜無VGA output.賣緊$499,唔知大陸賣緊幾錢?
樓主可唔可以講下部機系咪播到任何bitrate的rmvb?
我就做TEST~ 我用了5部唔同級數的影片~ 用Coxxxx海賊牌 8GB手指同 舊式買電腦送既NEC1GB手指播
1.youxxx dow 跟住轉做RMVB~ NEC1GB手指播
2.自家JVC DV HD 拍的影片~和高清一樣 Coxxxx海賊牌 8GB
3.原汁高清既TEST 風景影片~ Coxxxx海賊牌 8GB
4.普通細畫質~ Coxxxx海賊牌 8GB
5.手機拍影片 NEC1GB手指播
全部轉換做RMVB檔~ 跟返格式輸出~得出下列
1. 等1秒即播~同步聲畫播放
2.第15秒~ low完開始播放~同步聲畫播放
3. 第一次~無畫面有聲~ 跟住再試多次~ 等了1分鐘~ 開始播放~但播得一陣`又low
4. 等3秒即播~同步聲畫播放
5. 一開即播
結論係~部機先要讀取資料既一部份~然後再播~ 影片越長及容量越大~所需時間增加~所以大家可以用快卡試試~今晚再試下H.DD得唔得~還有清單有個唔好處就係開機自動幫你播內容既第一個影片(可調快~像DVD機一樣)或照片(照片可以用遙控作變更角度。),要回到主目錄可以按停或目錄~ 有中英文介面~馬來版會係簡體/英文/馬來語。
註: 用完後記住把手指拿掉~因為他無自動斷電供能~及遙控無送電~自行買~細A電2粒~
查詢過大馬朋友~ 佢地話大馬都有售~有VGA頭~ 都係3腳,無黑色~只見到金色。
1年香港大昌保用~ 10天瘋賊有壞包換~ 可+99換樂聲牌電鬍刨。


