標題: 有冇人用 ACL-MPSTB-1 + 天綫 收到CCTV架? [打印本頁]
作者: alexyiu 時間: 2010-6-12 23:24 標題: 有冇人用 ACL-MPSTB-1 + 天綫 收到CCTV架?
想買黎試吓
作者: bbc20202003 時間: 2010-6-13 22:42
我將會試...仲等緊淘寶買的魚骨天線
作者: alex008 時間: 2010-6-14 01:47
我用佢系粉嶺收到cctv-hd 8個台!
作者: qwerty007 時間: 2010-6-14 05:01
咁即似 prima 698 都收到??????
作者: alex008 時間: 2010-6-14 11:30
我米買698囉…嘻嘻

