Board logo

標題: 有冇人用 ACL-MPSTB-1 + 天綫 收到CCTV架? [打印本頁]

作者: alexyiu    時間: 2010-6-12 23:24     標題: 有冇人用 ACL-MPSTB-1 + 天綫 收到CCTV架?

想買黎試吓
作者: bbc20202003    時間: 2010-6-13 22:42

我將會試...仲等緊淘寶買的魚骨天線
作者: alex008    時間: 2010-6-14 01:47

我用佢系粉嶺收到cctv-hd 8個台!
作者: qwerty007    時間: 2010-6-14 05:01

咁即似 prima 698 都收到??????
作者: alex008    時間: 2010-6-14 11:30

咁即似 prima 698 都收到??????
qwerty007 發表於 2010-6-14 05:01


我米買698囉…嘻嘻





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2