作者: ss626 時間: 2010-6-14 13:14 標題: prima 698 new version 10 May
有人upgrade左嗎? 有無新功能?
作者: 好寫意 時間: 2010-6-14 13:32
多媒體字幕終於有黑色同白色
作者: ccck2004 時間: 2010-6-14 14:17
可以share個firmware file嗎?
作者: 好寫意 時間: 2010-6-14 14:32
可以係依度 d/l 呢
http://www.powerchinese.com.hk/service/download
作者: ccck2004 時間: 2010-6-14 14:37
原來今次佢有放上網,thank u,我都係幫fd問~
另外呢隻698好用嗎?我都想買一隻
作者: alex008 時間: 2010-6-14 14:56
用sd卡可否升級?
除多媒體字幕終於有黑色同白色,還有什麼改善?
作者: 好寫意 時間: 2010-6-14 15:15
作為普通用家,依部機價錢抵熱量唔高仲可以讀多媒體,我就覺得用得過
不過大家要求可能唔同,你朋友用緊既話可以問下佢點睇
作者: 好寫意 時間: 2010-6-14 15:17
升級 fw 都係乖乖地聽佢講用翻 usb 手指算
我無試其他野,祗係字幕顏色比較留意所以一 up 完就睇下有冇白色
作者: ccck2004 時間: 2010-6-14 16:06
佢就話性價比好高,不過接收能力就一般,佢住葵芳
作者: ccck2004 時間: 2010-6-14 16:07
力華都算好勤力,兼且幾關心用家意見
作者: qwerty007 時間: 2010-6-14 16:58
5 知有冇解決底部個一行問題呢?
作者: allen2007 時間: 2010-6-15 02:17
仲以為佢要再出添
唔知A仔今次仲上唔上到呢
作者: oystercake 時間: 2010-6-15 03:15
5 知有冇解決底部個一行問題呢?
今日係best買左,特價$469. (果firmware 係 4月28 日).我用LG出 hdmi 都有lee 個問題.之後唔知係個monitor 到set 番overscan 就無問題.
作者: qwerty007 時間: 2010-6-15 04:30
回復 13# oystercake
咁姐係底板有問題

