Board logo

標題: [教學] 收港台電視 [打印本頁]

作者: teddyboy9344    時間: 2014-11-3 19:18     標題: 收港台電視

我廳個天線座出兩部電視,一部收港台電視無問題,但房個天線座出電腦收港台電視(pci e 卡),會收得好差,直情睇唔到,,我想問係咪廳個兩部電視分薄左房入面個訊號?,用條靚D天線會唔會好D?
,如果加放大器,應該點樣set?麻煩有心人解答
作者: chue    時間: 2014-11-3 21:01

買放大器,not 天線
作者: teddyboy9344    時間: 2014-11-3 21:22

買放大器,not 天線
chue 發表於 2014-11-3 21:01

甘加係邊
?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2