標題: [教學] 收港台電視 [打印本頁]
作者: teddyboy9344 時間: 2014-11-3 19:18 標題: 收港台電視
我廳個天線座出兩部電視,一部收港台電視無問題,但房個天線座出電腦收港台電視(pci e 卡),會收得好差,直情睇唔到,,我想問係咪廳個兩部電視分薄左房入面個訊號?,用條靚D天線會唔會好D?
,如果加放大器,應該點樣set?麻煩有心人解答
作者: chue 時間: 2014-11-3 21:01
買放大器,not 天線
作者: teddyboy9344 時間: 2014-11-3 21:22
甘加係邊
?

