Board logo

標題: 4K播英超呃人? [打印本頁]

作者: DAVIDCHAN2013    時間: 2015-11-15 17:34     標題: 4K播英超呃人?

標榜平價、畫質4K的國產樂視(Letv),聲稱將以4K作英超直播,引起熱話。不過,有用家試看後指樂視播片時不斷「跳格」,畫質也「唔似4K」。《蘋果》為樂視電視盒進行實測,發現樂視將4K影片壓縮至以低近5Mbps流量播放,較其他歐美電視盒及電視台的4K標準低近7成。專家估計樂視是受限於伺服器及寬頻承受力,故犧牲畫質以低流量播片。有業內人士認為樂視以4K作宣傳賣點,但「觀感仲差過無綫高清台!」

記者:梁御和、陳建平

4K又稱超高清(Ultra HD),即解像度達3840x2160;較現時主流全高清(Full HD)的1920x1080高4倍。當影片解像度愈高,作廣播或串流播放時的數據流量(Bit rate)也愈大,對用戶寬頻需求也愈高。

自樂視宣佈以4K直播英超後,外界已有質疑樂視未必能應付播放4K的極高數據流量,但樂視堅稱只需10M寬頻便可流暢播放。有業內人士透露,業界一般以數據流量及編碼制式評估畫質,要播放具質素的4K片,「最少要15、16Mbps流量」,刻意壓低流量會嚴重影響畫質;又指樂視片庫中的4K影片,大部份不是以4K拍攝,「將啲舊片夾硬Upconvert(轉碼)做4K,純粹做賣點,實際觀感仲差過無綫高清台!」

記者以樂視4K電視盒,連接Asus華碩的32吋4K熒幕,到港九新界多個家庭試播樂視4K影片,並邀請不同公眾人士試看,除了以新界村屋的8M寬頻播放時出現嚴重「窒機」外,30M或以上的寬頻均可順暢播放。但眾受訪者都認為畫質「唔似4K」,畫面也不斷出現跳格。相反,如以同一熒幕播放Youtube的4K影片,受訪者則稱「畫面細緻好多」、「似番4K」。

記者再以商用1000M寬頻播放樂視多條4K電影及電視劇,監測播片時的平均數據流量,發現全數低於8Mbps,部份國產電視劇更低近5Mbps。翻查資料,其他以相同編碼制式播放4K的電視台或電視盒,例如將進軍香港的Netflix,是以15.6Mbps流量播片;日本的富士電視台更以40Mbps流量播片。韓國、英國等地區的電視台,都平均使用高逾20Mbps流量,相比下樂視低至7成半。

香港專業教育學院電子及資訊工程系主任趙炳權解釋,4K影片較Full HD更細緻,是因畫面中的線及點較多,壓低流量會令線及點損失,「有咁多嘅資料(線及點)唔見咗,畫面自然冇咁靚。」

他表示若影片不是以4K儀器拍攝,只是將原片轉碼作4K,「原片根本冇咁多線同點,只係夾硬作多啲畀佢。」如在編碼工作好、流量足夠的情況下,有機會可令畫面「靚啲」,否則「就算轉咗做4K,肉眼睇唔到有咩分別。」趙補充,對電視台而言,播片流量愈高,伺服器的需求及寬頻成本也愈高,「全部都係錢嚟,佢哋播片時一定會調整。」

樂視一直有售599元的「4K加強版」盒子,近日再推出399元的「4K標準版」盒子,記者分別購入再以100M寬頻進行測試,分別播放1080p《低俗喜劇》及4K《轟天猛將2》,結果發現「加強版」盒子播放時大致順暢,但「標準版」盒子持續「窒機」及「跳格」,有網民也在樂視facebook投訴相同情況。根據樂視資料,兩款盒子都有2GB內置記憶體及使用4核ARM處理器,規格上無明顯分別,但顧客購買「標準版」盒子後的第4至第6個月期間可無條件退款,有網民已表明退款。

樂視回應時重申只需10Mbps便可播放4K影片;對於為何將影片流量壓縮至5Mbps播片、影響畫質等提問,樂視無正面回答,只稱系統會因應用戶網絡情況而自動將解像度下降;又指已積極採購外國流行節目,並計劃在2016年投資拍攝2至4套4K網絡劇。  

http://hk.apple.nextmedia.com/realtime/news/20151115/54428826
作者: dennis10    時間: 2015-11-15 22:20

當 PCCW 所謂既 HD 都仲清過樂視 4K,我真係祝大家好運。
作者: xyz#    時間: 2015-11-16 11:06

中國特色4K準則
作者: aarv    時間: 2015-11-16 11:39

會唔會用緊H265
作者: wct    時間: 2015-11-16 12:27

會唔會用緊H265
aarv 發表於 2015-11-16 11:39

得 5Mbps 嘅話,就算佢係二67 定 二69,都只會垃圾。
作者: mouseman    時間: 2015-11-16 15:08

5Mbps, still even cannot connect for HKTV last year 19/11/2014
作者: cpk    時間: 2015-11-16 15:24

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yuswwai    時間: 2015-11-16 16:11

問題在於標榜4K, 但唔達4K標準, vcd畫質轉dvd買, dvd畫質轉bluray買咁, 不過價錢唔同...
將原有4K細緻影像由40Mbps-20Mbps內容壓成5Mbps, 重可以標榜4K咩?
有睇過北京奧運果時高清係有18Mbps畫質...之後降低左畫質, 但有18Mbps都叫高清, 咁5Mbps算咪鬼4K
作者: 99819925    時間: 2015-11-16 16:40

其實咁樣樂視算唔算觸犯商品說明條例?
作者: kofz    時間: 2015-11-16 19:20

其實咁樣樂視算唔算觸犯商品說明條例?
99819925 發表於 2015-11-16 16:40

4k都可以vcd畫質
作者: dennis10    時間: 2015-11-17 03:37

問題在於標榜4K, 但唔達4K標準, vcd畫質轉dvd買, dvd畫質轉bluray買咁, 不過價錢唔同...
將原有4K細緻影像 ...
yuswwai 發表於 2015-11-16 16:11


4K 像素,樂視無錯。
正如 now 成日聲稱自已 HD,又係得 8.5 Mbps。

只係一蟹不如一蟹。
作者: kimyiu1029    時間: 2015-11-17 04:05

如果睇佢套"天才在左" 應該會高D
作者: Brainstomer    時間: 2015-11-17 06:32

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wfcda    時間: 2015-11-17 09:51

any where can look at demo?
作者: AhRoy    時間: 2015-11-19 21:19

8.5Mbps?
6.5Mbps咋
但4K trial起碼唔會得10Mbps咁少.
Brainstomer 發表於 2015-11-17 06:32

話唔定佢個4K像素係960x2160..
咁咪可以用5~8Mbps傳送
作者: andrew225    時間: 2015-11-19 21:51

一點都不意外,4K只是宣傳的手法,用來賣它的4K電視機和盒子
作者: Brainstomer    時間: 2015-11-19 22:00

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kkwong7878    時間: 2015-11-19 22:36

ー般市面售賣1920x1080 H264 BLURAY 電影
單碟雙層 50GB Total Bitrate:30-40mbps
單碟單層 25GB Total Bitrate:20-30mbps
youtube 4k mp4 AVC@30 Bitrate:20-30mpbs
youtube 1080p mp4 AVC@30 Bitrate:5-15mbps
國内所謂 4K 片源 Bitrate:5-10mbps,碼率不足,嚴重影响畫質.連BLURAY,youtube 1080p質數都沒及.宣專手法....算吧啦!
再講市場跟本没有正式4K 電影上市.
作者: bbbear    時間: 2015-11-20 10:17

本帖最後由 bbbear 於 2015-11-20 10:36 編輯
ー般市面售賣1920x1080 H264 BLURAY 電影
單碟雙層 50GB Total Bitrate:30-40mbps
單碟單層 25GB Total Bi ...
kkwong7878 發表於 2015-11-19 22:36


LETV 個4K 用 10M 個 10M 係HEVC HEVC 只需要H264一半頻寬就有相同畫質. HEVC 10M 等於 H264 20M youtube 用VP9 VP9 同 HEVC 個解碼能力非常接近 但 HEVC 10M 做4K 畫質係底.  

即好似 TVB 現時D台用平均 5M H264 左右行1080i  咁樣畫質
作者: polarhei    時間: 2015-11-20 10:38

回覆 18# kkwong7878


全部只是8-BIT色深, 未到戲肉.
作者: polarhei    時間: 2015-11-20 10:39

回覆 19# bbbear

是4K@8-BIT 還是4K@10-BIT?
作者: bbbear    時間: 2015-11-20 10:48

回覆  bbbear

是4K@8-BIT 還是4K@10-BIT?
polarhei 發表於 2015-11-20 10:39


你只LETV 個4K? 我唔知 我冇買LETV 睇佢內容已經......:noway: 就算大陸辦都唔多真4K. 不過我估係 8-BIT多
作者: GeneralShepherd    時間: 2015-11-20 12:20

建設有中國特色的4K標準:titter:
作者: dennis10    時間: 2015-11-22 14:57

本帖最後由 dennis10 於 2015-11-22 15:03 編輯
8.5Mbps?
6.5Mbps咋
但4K trial起碼唔會得10Mbps咁少.
Brainstomer 發表於 2015-11-17 06:32


有部份人係睇緊 8.5 mb/s;
而有部台行緊 6.5 mb/s。

當然,你屋企睇緊係唔係 6.5-8.5 mb/s 係另一件事。

PS:唔好問來源
作者: Brainstomer    時間: 2015-11-22 15:02

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: frankiepoon    時間: 2015-11-22 15:10

大陸樂視web-dl 4K約8Mbps
作者: dennis10    時間: 2015-11-22 15:19

唔駛問,我cap到黎睇。
新聞台明明標清內容實際行高清6.5Mbps
真h264標清就得2Mbps左右 ...
Brainstomer 發表於 2015-11-22 15:02


咁你有無考慮過點解依個台係 6.5 依個數字?
而有趣地 332 同 333 咁多年係 SD?

都係果句,now 用緊套 encoder 係行到 6.5-8.5 壓縮比率。
作者: Brainstomer    時間: 2015-11-22 18:14

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sam2004    時間: 2015-11-23 17:16

广告不實可以告佢!
作者: C-Leung    時間: 2015-11-23 17:26

從來resolution同bitrate就冇直接關係…即係4m可以行720, 亦可以好似tvb咁行1080

3, 4m又係1080, 10m又係1080,可見單靠resolution去標示影片嘅清晰度係有問題

話時話,點解電腦出mon冇幾多bitrate呢樣野嘅
作者: kofz    時間: 2015-11-23 23:44

從來resolution同bitrate就冇直接關係…即係4m可以行720, 亦可以好似tvb咁行1080

3, 4m又係1080, 10m ...
C-Leung 發表於 2015-11-23 17:26


    世界首創,4K-VCD
作者: yarehk    時間: 2015-11-24 03:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 一大無謂一    時間: 2015-11-24 07:24

咁你有無考慮過點解依個台係 6.5 依個數字?
而有趣地 332 同 333 咁多年係 SD?

都係果句,now 用緊套  ...
dennis10 發表於 2015-11-22 03:19 PM



咁多年仲係SD唔係呢個層面問題啦
製作方面一大堆器材
作者: 一大無謂一    時間: 2015-11-24 07:25

回覆  kkwong7878


全部只是8-BIT色深, 未到戲肉.
polarhei 發表於 2015-11-20 10:38 AM



Delivery格式主流都係8bit多
作者: dennis10    時間: 2015-11-26 06:19

咁多年仲係SD唔係呢個層面問題啦
製作方面一大堆器材
一大無謂一 發表於 2015-11-24 07:24


上 HD 就要換器材,邊有咁快,加上 Server 根本唔夠。

家陣 637 都仲未行到 HD,但 631 播桌球本身係出到 HD,你就知咩事。
作者: wklie    時間: 2015-11-26 15:16

本帖最後由 wklie 於 2015-11-26 16:02 編輯

I've seen Netflix 4K @ 15.6Mbps.  Looks very good.  

Coming to HK.
作者: cpk    時間: 2015-11-26 17:19

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: rayanchan80    時間: 2015-11-26 18:57

Now个HD好清喎
作者: o_my_god    時間: 2015-12-1 12:48

回覆 38# rayanchan80

行ADSL 睇高清
有時覺得 youtube 仲清過佢
作者: tvlhd    時間: 2015-12-2 13:48

回覆  rayanchan80

行ADSL 睇高清
有時覺得 youtube 仲清過佢
o_my_god 發表於 2015-12-1 12:48



    覺得好清gei應該冇睇過youtube gei HD
   cable表示
作者: Brainstomer    時間: 2015-12-3 01:57

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: o_my_god    時間: 2015-12-3 10:51

本帖最後由 o_my_god 於 2015-12-3 10:53 編輯

不過近排睇 now 個d vod同預先錄影嘅 playback,每大約播一分鐘就窒一窒...
以前就係用過 HKC 138,唔好話落雨,試過有人打大風,已經收唔到,準時過食藥
所以完約之後,就轉去睇 now





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2