作者: kofz 時間: 2025-3-17 18:34 標題: 新出 TBS5210 DTMB TV 單 Tuner USB Box $519人仔 Windows BDA driver + Linux
本帖最後由 kofz 於 2025-3-18 00:35 編輯
TBS5210 DTMB TV Tuner USB Box
Windows BDA driver for XP / Vista/ 7/8/10/11, Linux
Windows BDA driver = 你可以理解為通用driver
即係 DVBViewer/ProgDVB/DVBDream/VLC.....都用到
終於肯出單tuner版
逃佬官方店賣緊$519
https://www.tbsdtv.com/products/tbs5210-dtmb-tv-tuner-usb-box.html
via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2469544&k=91be83c84c2b3e1ab4f0668ee15f97b8&t=1782095915&sid=tbtfSRNq9

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2469545&k=4626fbfe46de9dd40cdd07a125aebca5&t=1782095915&sid=tbtfSRNq9

作者: LI-CC 時間: 2025-3-17 19:41
正喎, 我TBS6514 win11睡眠後喚醒開 DVBViewer會hand機
要停用裝置再啟用裝置TBS6514 或者boot機先正常返, 重裝新windows都係咁, win10個陣已經有呢個問題, 其他USB tuner就無事
諗住set好晒錄電視將部電腦睡眠都唔得, 要長開電腦, 或者教鬧鐘遠端開機
而家呢個DVBViewer用到? 有win11 Driver?
作者: hkpop 時間: 2025-3-17 20:33
想問問呢隻同 USB DTMB 手指有咩唔同? 但價錢貴過手指好多?
作者: C_Law 時間: 2025-3-17 21:00
本帖最後由 C_Law 於 2025-3-17 21:08 編輯
正喎, 我TBS6514 win11睡眠後喚醒開 DVBViewer會hand機
要停用裝置再啟用裝置TBS6514 或者boot機先正常返, ...
LI-CC 發表於 2025/3/17 19:41
PCI-e x1卡?
不知關不關事,我有張 PCI-e x1 的 MyGica TV卡由 2009 年新買返來後就發現有時開機後張卡會係裝置管理員內變不明裝置,Reboot 都未必回復到正常,有時要熄機拆走張卡再插過先至有機會可回復正常。後來發現如果張卡係 Reboot 後仍然係不明裝置,要 Shutdown 等部機真正關閉(Power LED 熄滅)後「立刻」關火牛背面大掣再「立刻」按一按電腦 Power 掣將部機放電(Power LED 著一著就熄),之後開返火牛大掣再開機,就 99% 以上機會可令張卡回復正常。所謂「立刻」係真正的「立刻」,一兩秒內,時間隔太耐係無效。
至於變不明裝置的原因,我懷疑係張卡插得不好(不一定將張卡插到盡就叫做插得好)。如果個位插得好,可以一連幾個月都無出事(Shutdown 後開機或者 Hibernate 後係預校的時間自動 Wakeup 都無事)。但如果移動過部電腦、扯過電腦背後電線,可能直接/間接令張卡稍為移位,就有機會係下次開機/Wakaup 時出事。
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: C_Law 時間: 2025-3-17 21:13
TBS5210 DTMB TV Tuner USB Box
Windows XP / Vista/ 7/8/10/11, Linux
終於肯出單tuner版
逃佬官方店賣 ...
kofz 發表於 2025/3/17 18:34
終於再有這類產品賣。
可以係 Win+DVBViewer 使用?
新產品?
對 USB-B 無好感,好易接觸不良。
既然新產品就應該出 Type-C 啦!via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: alextsang_tt 時間: 2025-3-17 21:29
本帖最後由 alextsang_tt 於 2025-3-17 13:35 編輯
usb乜都無乜所謂,係啲插勁易生鏽...零保護...垃圾一樣...
唔知跟機錄播軟件好無用...買DVBViwer...又要22歐....
如果部MTV真係壞咗...就換佢
作者: MCarey 時間: 2025-3-17 22:31
我反而好奇到底用咩芯片,接收門檻會唔會比神棒AVL6381/樂視棒HD2312好
作者: kofz 時間: 2025-3-18 00:36
Windows BDA driver for XP / Vista/ 7/8/10/11, Linux
Windows BDA driver = 你可以理解為通用driver
即係 DVBViewer/ProgDVB/DVBDream/VLC.....都用到
via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)
作者: kofz 時間: 2025-3-18 05:27
本帖最後由 kofz 於 2025-3-18 05:31 編輯
usb乜都無乜所謂,係啲插勁易生鏽...零保護...垃圾一樣...
唔知跟機錄播軟件好無用...買DVBViwer...又要2 ...
alextsang_tt 發表於 2025-3-17 21:29
說明書有講,講得好詳細
https://www.tbsiptv.com/download/tbs5210/TBS5210-DTMB-USB-user_guide.pdf
DVBdream OEM 版本可从我们官网下载:
https://www.tbsiptv.com/download/common/dvbdream_oem_version_setup_v298.zip
via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)
作者: LI-CC 時間: 2025-3-18 06:18
PCI-e x1卡
只要唔睡眠或休眠,張卡係正常使用既,win10開始有呢個問題,直至win11都係咁
就算我換部新電腦都有呢個問題,估計係張卡同windows既 bug, 記得以前win7都無問題,win10開始有呢個問題
作者: LI-CC 時間: 2025-3-18 06:26
本帖最後由 LI-CC 於 2025-3-18 06:33 編輯
說明書有講,講得好詳細
DVBdream OEM 版本可从我们官网下载:
via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1. ...
kofz 發表於 2025-3-18 05:27
而家DTMB Tuner 已經難搵,仲要有新野仲要呢個品牌出,買定兩個看門口先
另外好奇一問DVBDream 好用? 見個介面唔錯,但我又已使用DVBviewer付費版,想比較下
作者: kofz 時間: 2025-3-18 06:42
本帖最後由 kofz 於 2025-3-18 06:44 編輯
DVBDream 同 DVBviewer功能上差不多
但用 TBS OEM版有功能限制
https://www.dvbdream.org/oem
課金買完整版就唔太值得
只可以比年費 $49 per year
唔可以一次買斷
睇你有冇需要
via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)
作者: LI-CC 時間: 2025-3-18 06:50
玩年費已經卻步,都係繼續用DVBviewer, 反正DVBviewer 好用又無投訴
作者: alextsang_tt 時間: 2025-3-18 13:24
說明書有講,講得好詳細
DVBdream OEM 版本可从我们官网下载:
via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1. ...
kofz 發表於 2025-3-17 21:27
唔知renderer可唔可以用MADVR呢...以前一直都無機會體驗一吓...未玩過...如果同電視/mtv比...會唔會好唔同...靚啲咁呢
作者: chpyeung 時間: 2025-3-18 14:42
本帖最後由 kofz 於 2025-3-18 00:35 編輯
TBS5210 DTMB TV Tuner USB Box
Windows BDA driver for XP / Vista/ 7/8/10/11, Linux
Windows BDA driver = 你可以理解為通用driver
即係 DVBViewer/ProgDVB/DVBDream/VLC.....都用到
終於肯出單tuner版
逃佬官方店賣緊$519
https://www.tbsdtv.com/products/ ... -tuner-usb-box.html
kofz 發表於 2025-3-17 18:34
單春都仲要賣咁的價錢, 揾人買都難.
作者: aarv 時間: 2025-3-18 16:38
TBS目標客源從來都唔係一般街客,再加上Windows市場幾乎獨市
當年USB神棒有Windows BDA driver都好似係賣200蚊左右但可惜已停產
作者: kofz 時間: 2025-3-18 18:34
值唔值得買就自己判斷
但係有 windows 11 BDA driver又全新既
佢係獨市
唔好同山寨貨比較
via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)
作者: bbbear 時間: 2025-3-20 17:04
本帖最後由 bbbear 於 2025-3-20 11:50 編輯
我買左.用係DVBviewer 上 冇乜問題.
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2469924&k=1f51163ecee0127424f98948174c410b&t=1782095915&sid=tbtfSRNq9

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2469925&k=85537649204cff296c659a54daf57fe0&t=1782095915&sid=tbtfSRNq9

作者: alextsang_tt 時間: 2025-3-20 17:42
本帖最後由 alextsang_tt 於 2025-3-20 09:46 編輯
長開熱唔熱?穩定度如何?
作者: bbbear 時間: 2025-3-20 18:03
本帖最後由 bbbear 於 2025-3-20 10:08 編輯
試咗一個鐘左右 今日天氣唔係太熱 個一個鐘都幾穩定 用usb 2.0 插頭 就有反應 插3.0 就冇反應
淘寶
https://e.tb.cn/h.6b6TObGsxm6h54e?tk=dhoGerzzHvi
via HKEPC Reader for Android
作者: alextsang_tt 時間: 2025-3-20 18:35
唔該師兄
都係忍唔住手...訂咗
作者: C_Law 時間: 2025-3-20 19:10
支持開箱文!!
可考慮入貨。目前用緊的內置卡及外置 USB 手指都年事已高,都擔心不知還可用幾耐(其中一枝手指舊年年尾起,天氣熱就要拆殻用風扇吹住用,否則會錄到斷下斷下)。
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: bbbear 時間: 2025-3-20 19:50
再試多咗一個鐘 個盒一啲都唔熱 現時仲有少少凍 同埋好穩定 有需要可以買得過 只不過係價錢貴咗少少
via HKEPC Reader for Android
作者: LI-CC 時間: 2025-3-23 15:46
本帖最後由 LI-CC 於 2025-3-23 15:58 編輯
到左了, 比起神棒好大隻, 有無人知電腦右下角點整走佢?
唔想佢長期係右下角出現
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2470350&k=b33589cb776f37e2165b53807be29ace&t=1782095915&sid=tbtfSRNq9

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2470351&k=05682d0f1df157fd2d6de7cc12f09a63&t=1782095915&sid=tbtfSRNq9

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2470355&k=c189a6d5fcb52dad05101dd7b7630324&t=1782095915&sid=tbtfSRNq9

作者: kofz 時間: 2025-3-23 18:36
應該所有 USB BDA Tuner都係咁。。。。
via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)
作者: LI-CC 時間: 2025-3-23 18:45
唔係呀, 神棒無, 支2885, 2875個D都無
作者: alextsang_tt 時間: 2025-3-24 23:33
本帖最後由 alextsang_tt 於 2025-3-25 00:00 編輯
今日收到,部NUC11全機都無USB2.0,點試都唔得,莫非新產品只能接老舊介面先work?
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2470574&k=105bb4ced4058ac1cb9fc3d27bb65d71&t=1782095915&sid=tbtfSRNq9

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2470575&k=28d608817ff4e027309c0be94d5d2026&t=1782095915&sid=tbtfSRNq9

作者: kofz 時間: 2025-3-25 01:07
本帖最後由 kofz 於 2025-3-25 01:15 編輯
可能要駁多個 usb-c hub.....(有usb 2.0 哥d款)
via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)
作者: alextsang_tt 時間: 2025-3-25 02:00
本帖最後由 alextsang_tt 於 2025-3-25 02:04 編輯
雖然唔識...但呢啲係咪軟件恊定問題...轉個介面接口係咪解決到?
問咗客服...話聽日幫我問問技術部...
自己睇咗輪...nuc onboard仲有usb2.0,如果個問題一定要插usb 2.0解決,要打開底蓋插條mx1.25<->USB2.0 Female線(雖然騙多多2.X人仔都包郵...就算work都唔係咁想搞到咁核突
作者: bbbear 時間: 2025-3-25 08:14
本帖最後由 bbbear 於 2025-3-25 08:17 編輯
我用 Minisforum 機仔 好彩有一個USB2.0插頭 睇下官方會唔會出修正版嘅 driver
睇返說明書 佢話只係support USB 2.0
via HKEPC Reader for Android
作者: alextsang_tt 時間: 2025-3-25 14:04
本帖最後由 alextsang_tt 於 2025-3-25 14:14 編輯
今日回覆咗叫我將"核心隔離>記憶體完整性(關閉)"試試,跟住做......最後剷走裝置再重裝驅動,終於成功啓動裝置
好多年無玩過,完全唔記得搜尋乜嘢頻段,選擇ALL...6/7/8...Mhz搵曬...搵好鬼耐(半個鐘都未完成四分一)
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2470649&k=e39f54dd743ac80e8819539a5be19ae3&t=1782095915&sid=tbtfSRNq9

https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2470650&k=1b06d12bceea37221d7c70743827f4c3&t=1782095915&sid=tbtfSRNq9

作者: bbbear 時間: 2025-3-25 14:29
本帖最後由 bbbear 於 2025-3-25 14:34 編輯
咁就好
我用 DVBViewer search 台比用神棒快好多 同埋畫質比神棒靚
選台用 8mhz
via HKEPC Reader for Android
作者: alextsang_tt 時間: 2025-3-25 19:03
個DVBDREAM廢廢哋...反應慢到好似hang咗咁...搵台又搵嚟搵去得一個...都係dvbviewer好...雖然而家用梗tiral
試完有個感覺係...MTV其實都算幾抵用...尤其二手3系二三百蚊...真係平靚正...CP值爆燈
師兄你用乜renderer output?
其實我真係屎忽痕,最想試吓MADVR...
而家我部機,偏偏就用唔到MADVR
作者: bbbear 時間: 2025-3-25 19:09
本帖最後由 bbbear 於 2025-3-25 19:16 編輯
個DVBDREAM廢廢哋...反應慢到好似hang咗咁...搵台又搵嚟搵去得一個...都係dvbviewer好...雖然而家用梗tir ...
alextsang_tt 發表於 2025-3-25 19:03
我冇用咩特別output 只係用DVBViewer 係電腦mon(4K mon) 睇吓電視
曾經用過 USB capture卡 加 OBS Studio 駁 evpad 睇 不過畫質差好遠
加上 evpad 部機久不久會有問題
via HKEPC Reader for Android
作者: alextsang_tt 時間: 2025-3-25 19:21
我冇用咩特別output 只係用DVBViewer 係電腦mon(4K mon) 睇吓電視
via HKEPC Reader for Android ...
bbbear 發表於 2025-3-25 19:09
即係斷估師兄無乜要求亦無試過
既然有得試就唔差在試吓喇,初頭用MADVR可能就煩啲,不過一試咗,見到個畫質嘅分別,可能你就會返唔到轉頭
install咗madvr,喺renderer揀madvr就得...正常一試就應該見到個分別(自己都未搞掂就叫人用
)(仔細調較,可以比打機更高要求,如果第日換咗勁卡可以再試
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2470698&k=bf74dac6f08ba66a86520dba4f2b4537&t=1782095915&sid=tbtfSRNq9

作者: bbbear 時間: 2025-3-25 19:23
咁等我試下
via HKEPC Reader for Android
作者: alextsang_tt 時間: 2025-3-26 05:18
齋睇電視用MPC都唔錯
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2470723&k=9e8086fc31ac41e8972ba28861def1cc&t=1782095915&sid=tbtfSRNq9

作者: alextsang_tt 時間: 2025-3-26 17:36
本帖最後由 alextsang_tt 於 2025-3-30 11:18 編輯
無聊間試吓降低解像度提高refresh rate(4K@60hz>1080@120hz...)
新聞下邊橫行訊息無再窒窒吓(雖然畫面非native resolution下矇咗少少,不過睇電節目啱啱好,唔覺矇)
順便再試試madvr chroma upscaling,果然一係個比一個強,喺1080下IRIS XE壓力不大(唔使image upscaling慳翻好多資源)
若果只係睇電視廣播,都係artifact removal最有用,效果最顯著
唔知有冇乜嘢setting可以喺full screen時變成1080@120hz
作者: armlabs.net 時間: 2025-3-31 11:11
唔一定要用DVBViewer 睇, 可以用VLC 入番freq 睇電視.
作者: JeremyYim 時間: 2025-4-8 17:12
呢個門檻會唔會好似之前果隻4tuner咁高,我而家駁天線用神棒收有20db會唔會唔穩
作者: alextsang_tt 時間: 2025-4-8 18:15
vlc有冇epg menu?(mpc做得到嘅都只係得個頻道列表
作者: kofz 時間: 2025-4-8 19:24
Vlc冇epg功能
via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)
作者: hss9860 時間: 2025-4-12 01:35
TotalMedia 3.5 @ Win10 能用

作者: hss9860 時間: 2025-4-13 15:24
留個記錄
Scanning 490000 Khz (bw:8)... L:66% Q:72%
- CGTN (TV)
[Scanned in 00:11]
Scanning 570000 Khz (bw:8)... L:53% Q:61%
- Jade (TV)
- ViuTVsix (TV)
- ViuTV (TV)
[Scanned in 00:08]
Scanning 578000 Khz (bw:8)... L:55% Q:56%
- Pearl (TV)
- TVB Plus (TV)
- TVB News Channel (TV)
- PHOENIX HK CHANNEL (TV)
[Scanned in 00:08]
Scanning 594000 Khz (bw:8)... L:47% Q:70%
- RTHK TV 31 (TV)
- RTHK TV 32 (TV)
- China Central Television Channel 1 (CCTV-1) (TV)
- China Global Television Network Documentary (CGTN Documentary) (TV)
[Scanned in 00:11]
Scanning 610000 Khz (bw:8)... L:61% Q:68%
- HOY IBC (TV)
- HOY TV (TV)
- HOY Infotainment (TV)
[Scanned in 00:08]
Scanning 618000 Khz (bw:8)... L:56% Q:64%
- RTHK TV 31 (TV)
- RTHK TV 32 (TV)
- China Central Television Channel 1 (CCTV-1) (TV)
- China Global Television Network Documentary (CGTN Documentary) (TV)
[Scanned in 00:11]
Scanning 762000 Khz (bw:8)... L:53% Q:58%
- HOY IBC (TV)
- HOY TV (TV)
- HOY Infotainment (TV)
[Scanned in 00:09]
TPs with no signal: 257
Empty: 0
Nameless: 0
Elapsed: 45:12
Video Channels: 22
Radio Channels: 0
Data Channels: 0
Total: 22
Scan completed.
今日回覆咗叫我將"核心隔離>記憶體完整性(關閉)"試試,跟住做......最後剷走裝置再重裝驅動,終於成功啓動裝置
螢幕擷取畫面 2025-03-25 140119.jpg
好多年無玩過,完全唔記得搜尋乜嘢頻段,選擇ALL...6/7/8...Mhz搵曬...搵好鬼耐(半個鐘都未完成四分一)
alextsang_tt 發表於 2025-3-25 14:04
作者: OLDPOINTHK 時間: 2026-3-4 17:04
想問如何裝TBS5210 在Raspberry pi 5, 行Tvheadend 來share TV program?
作者: kofz 時間: 2026-3-4 17:37
我只知有linux driver
但要向賣家拎
冇公開下載
Pi支援唔清楚
via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)
https://www.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2517453&k=4a00256c7bd11fdc6eab2d41d7c3a58c&t=1782095915&sid=tbtfSRNq9

作者: pc_man 時間: 2026-3-5 14:22
本帖最後由 pc_man 於 2026-3-5 14:26 編輯
https://www.tbsiptv.com/index.ph ... p;path=4&id=201
TBS5210 DTMB Linux Driver
作者: kofz 時間: 2026-3-5 14:47
原來已經公開下載。。。好事
via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)
作者: OLDPOINTHK 時間: 2026-3-10 14:08
Driver installed, but cannot find TV adapter in TVheadend
作者: OLDPOINTHK 時間: 2026-3-16 23:52
終於見到,要將紅色的usb插去其他火牛取電,但還有一個問題,唔知點解reboot raspberry pi 就唔得要再裝driver 就搞掂
作者: yhjycq 時間: 2026-4-9 19:55
回覆 48# kofz
拆开睇下乜芯片?
作者: elo111 時間: 2026-4-13 20:06
大家可以試下 NextPVR.免費有 Forum Support 又有免費 Scheduler 可預錄.香港用一點問題都無,中文字幕也正常。用左多年。 不過現在轉了用 NAS 行 TVHeadend + Kodi Windows Client 才無再用。


