Board logo

標題: 迎聖誕測試系列《三》~~ TP-LINK WR941ND+ Wireless N Router 效能詳測 [打印本頁]

作者: idolclub    時間: 2008-12-23 02:23     標題: 迎聖誕測試系列《三》~~ TP-LINK WR941ND+ Wireless N Router 效能詳測

以下是近期所做的一些有關Router效能的測試報告,有需要也可作為對比參考:

1 ~  ZyXEL P-320W Router 最高效能測試 (Max. WAN Throughput),完美支持 BB100
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1082596

2 ~  ZyXEL P-320W Router 雙向效能測試,超越100M極限
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... page%3D3&page=1

3 ~  迎聖誕測試系列《一》~~ ZyXEL NBG-334W Wireless Router 效能詳測
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D3

4 ~  迎聖誕測試系列《二》~~ Linksys WRT54G Wireless Router + Tomato 1.23 效能詳測
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D3

5 ~  迎聖誕測試系列《三》~~ TP-LINK WR941ND+ Wireless N Router 效能詳測
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1126827

6 ~  迎聖誕測試系列《四》~~ TP-LINK WR340G Wireless Router 效能詳測
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D1

7 ~ 09新年第一測 ~~ TP-LINK WR941ND + WN821N USB Wireless-N Client,新版Firmware及Driver 效能再測
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D1


==================================================================================


TP-LINK WR941ND+ 這台平價版的Wireless N Router效能到底怎麼樣?可唔可以支持BB100?答案就在下面

市面上的TP-LINK WR941N有兩種版本,分別是不可更換天線的舊版WR941ND和多了一個"+"(Plus)的可更換天線新版WR941ND+,買之前最好睇清楚以免買到舊版本

TP-LINK WR941ND+所採用的是Atheros的Wireless N技術,處理器型號是Atheros AR9132,頻率為400MHz,並配有32MB RAM和4MB Flash,單以規格來說算是中等水準

在正式測試之前,不防先來看一看TP-LINK WR941ND+的容貌,睇下值幾多份











[ 本帖最後由 idolclub 於 2009-1-2 02:16 編輯 ]
作者: idolclub    時間: 2008-12-23 02:23

以下是TP-LINK 941ND+的主設定畫面,可看到一般的功能都已齊備~~
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓



使用 iperf 軟件測試時,最高流量約為91Mbps,即大約11MB/s左右
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓



當使用 iperf 測試1K細packet流量時,最高約為63.4Mbps,即大約8MB/s左右
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓



經FTP軟件測試TP-LINK 941ND+的下載速度,最高可達10.6MByte/s
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓



接下來是上載測試,經FTP測試WR941ND+上載速度,最高可達8.4MByte/s
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓



若同時進行Download和Upload,則下載速度為6.9MByte/s,而上載速度為3.6MByte/s,整體總速度合共為10.5MByte/s

即TP-LINK WR941ND+的雙向處理效能就是10.5MB/s左右,而這亦差不多是此Router的極限速度了
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓



==================================================================================


接下來是無線部份的簡單測試,所選用的無線接收端為同品牌的TP-LINK WN821N Wireless N USB Client~~

而WN821N Wireless N USB Client與TP-LINK 941ND之間的距離約為五米(15呎),中間並沒有任何障礙物阻隔,加密方式則選用WPA
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓



與TP-LINK 941ND成功連線後所顯示的無線速度為270Mbps
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓



使用 iperf 軟件測試時,無線的實際傳送速度約為43Mbps,即5.3MB/s左右
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓


[ 本帖最後由 idolclub 於 2008-12-24 02:16 編輯 ]
作者: rhkl    時間: 2008-12-23 11:55

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kenny_lkn    時間: 2008-12-23 19:30

原帖由 rhkl 於 23-12-2008 11:55 AM 發表
4M Flash
扼殺改firmware 既潛質

乜之前有TP-Link router可以openwrt袈咩?
作者: andywinky    時間: 2008-12-23 20:53

e隻野幾錢?
作者: toro    時間: 2008-12-23 21:09

原帖由 andywinky 於 2008-12-23 08:53 PM 發表
e隻野幾錢?


$37x-$38x左右底玩
作者: louisng98    時間: 2008-12-23 23:39

唔知會唔會講咩setting方面呢
因為小弟係setting有個問題
就是玩aoc呢隻game的時候...2部機不能同時入同一伺服器
但已經用左佢預設左係到的aoc PORT
作者: tskso    時間: 2008-12-23 23:43

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: idolclub    時間: 2008-12-24 00:15

原帖由 tskso 於 2008-12-23 23:43 發表
support to see its review, since I have interest to buy it tommorow

Thank you

睇住一部份先~~
作者: 大魚兒    時間: 2008-12-24 01:22

師兄~有冇興趣做埋其他ROUTER TESTING?
我借個WRVS4400N比你TEST出REVIEW丫@@"
作者: tskso    時間: 2008-12-24 02:08

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: rice_big    時間: 2008-12-24 12:43

樓主實在勞苦功高,應該頂置,對想買router的人來說很冇參價值
作者: rhkl    時間: 2008-12-24 12:46

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: johnson123    時間: 2008-12-24 14:00

我想問問bt效能如何
dl 10幾個bt會hang嗎?
作者: idolclub    時間: 2008-12-25 00:38

原帖由 大魚兒 於 2008-12-24 01:22 發表
師兄~有冇興趣做埋其他ROUTER TESTING?
我借個WRVS4400N比你TEST出REVIEW丫@@"

我手上重有一款TP-LINK Router會出測試報告,出埋這份報告後今次的聖誕測試系列便會告一段落,因為今天已經是聖誕節了   

如果你有興趣也可以自己做一做測試,其實我都很鼓勵大家得閒做一些測試,家中只要有兩台電腦就可以了,非常簡單,一個小時左右就可以了
作者: TeraBytes    時間: 2008-12-25 00:45

原帖由 idolclub 於 2008-12-25 12:38 AM 發表

我手上重有一款TP-LINK Router會出測試報告,出埋這份報告後今次的聖誕測試系列便會告一段落,因為今天已經是聖誕節了   

如果你有興趣也可以自己做一做測試,其實我都很鼓勵大家得閒做一些測試,家中只要有兩台電腦就可以了,非常簡單,一個小時左右就可以了


其實我都想出返個WRT310N既test report, 不過而家冇draft n手指, 試唔到...
作者: basara    時間: 2008-12-25 14:19

原帖由 rhkl 於 2008-12-24 12:46 發表

全部Atheros-based TP-Link Router 都唔夠Flash 裝 Linux
但呢隻WR941ND+ 應該可以透過elf loading,臨時load openwrt/ddwrt

巴打可唔可以詳細教下
作者: basara    時間: 2008-12-25 14:21

咁岩本人都用呢隻
樓主呢到點SET..如果需要 THX

[ 本帖最後由 basara 於 2008-12-25 14:22 編輯 ]
作者: rhkl    時間: 2008-12-25 14:44

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: basara    時間: 2008-12-25 14:59

原帖由 rhkl 於 2008-12-25 14:44 發表

只是理論
實際上,我手上無機,無得試

只好等其他人...
作者: jason930    時間: 2008-12-25 16:30

iperf 點用架
作者: EOS    時間: 2008-12-25 17:00

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wa2000    時間: 2008-12-25 18:19

原帖由 rhkl 於 2008-12-24 12:46 發表

全部Atheros-based TP-Link Router 都唔夠Flash 裝 Linux
但呢隻WR941ND+ 應該可以透過elf loading,臨時load openwrt/ddwrt



而家暫時好似要焊個serial port落去pcb到先得.

http://www.dd-wrt.com/phpBB2/viewtopic.php?t=40041

[ 本帖最後由 wa2000 於 2008-12-25 18:20 編輯 ]
作者: madcow    時間: 2008-12-25 18:32

原帖由 basara 於 2008-12-25 02:21 PM 發表
咁岩本人都用呢隻
樓主呢到點SET..如果需要 THX


For your reference (actually this is the usual setup for DOS protection)
作者: rhkl    時間: 2008-12-25 18:55

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jason930    時間: 2008-12-25 22:01

呢隻野performance 唔錯喎,都比我隻RV042 好dd
作者: rhkl    時間: 2008-12-25 22:08

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: royoni    時間: 2008-12-25 22:53     標題: 回覆 21# 的帖子

You may use jperf with GUI for iperf
作者: idolclub    時間: 2008-12-26 01:34

原帖由 basara 於 2008-12-25 14:21 發表
咁岩本人都用呢隻
樓主呢到點SET..如果需要 THX

呢個係一般的Firewall Setting,主要用黎防一些常見的網絡攻擊,但作用不大,設定與否都唔會有大分別

我覺得最實用的反而係"Ignore Ping Packet From WAN Port",這亦是通常會開啟的選項
作者: ikkjr    時間: 2008-12-26 15:07

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: basara    時間: 2008-12-26 15:44

原帖由 madcow 於 2008-12-25 18:32 發表


For your reference (actually this is the usual setup for DOS protection)

thank you
作者: basara    時間: 2008-12-26 15:46

原帖由 idolclub 於 2008-12-26 01:34 發表

呢個係一般的Firewall Setting,主要用黎防一些常見的網絡攻擊,但作用不大,設定與否都唔會有大分別

我覺得最實用的反而係"Ignore Ping Packet From WAN Port",這亦是通常會開啟的選項

ic..咁我都開下先.. THNAKS
作者: idolclub    時間: 2008-12-27 00:24

原帖由 ikkjr 於 2008-12-26 15:07 發表
idolclub 兄,

用過其它model的TP-link router, 發覺syslog中之entries是沒有直接date/time顯示的, 請問941的syslog entries是否有date/time顯示?

777501

在System Tools的時間設置中設定使用NTP Server進行對時即可
作者: ikkjr    時間: 2008-12-27 11:21

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: idolclub    時間: 2008-12-27 23:57

原帖由 ikkjr 於 2008-12-27 11:21 發表

巳選"stdtime.gov.hk之ip"為ntp server, 但在syslog entry還是不能顯示exact date/time.
它的syslog顯示方式是非常奇怪的, 例如圖二所示, 如想知Entry #1之log time就需要自巳計算 (76765-76251):
[Current time =  ...

剛才又試了一下,其中第一幅圖係WR941ND未經NTP Server對時前的System Log畫面,可看到Log中的時間是由2000-01-01開始計起

而第二幅圖就係經NTP Server對時後的Log畫面,在對時後所有記錄的時間都會重新調整到現在的真實時間


.
作者: ikkjr    時間: 2008-12-28 00:32

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: idolclub    時間: 2008-12-28 00:39

原帖由 ikkjr 於 2008-12-28 00:32 發表


多謝idolclub兄幫忙測試
看來941的firmware比541G有改善

不單有改善,而且速度和功能都加強了不少,941的新版Firmware已加入了QoS功能


.
作者: MSI    時間: 2008-12-28 01:25

會唔會測埋NAT sessions?
作者: YANG    時間: 2008-12-28 01:33

我都用緊TL-WR941ND+同TL-WN821N..
穩定性好好,不過速度好一般.
另外TL-WN821N出左最新Driver(24/12/2008)
作者: idolclub    時間: 2008-12-28 02:42

原帖由 MSI 於 2008-12-28 01:25 發表
會唔會測埋NAT sessions?

得閒可以測一測
作者: idolclub    時間: 2008-12-28 03:09

轉貼一份剛看到的其他用戶所做的測試,裡面所使用的Router是TP-LINK WR841N

===================================================

802.11N和802.11G三款无线路由器对比测试

入手了802.11N无线路由器Linksys WRT300N v1.0,洋垃圾,准备把用了一两年的洋垃圾WRT54G淘汰掉。同时在JD给老爸买了个199的廉价802.11N无线路由TP-Link TL-WR841N。三个无线路由器在手,正好对比测试一番,可惜2个802.11N都是2.4G的,没有5G产品可供对比。

测试方法:3款无线路由器都放在居室中间位置的房间内,钢混墙,测试机器为台式机(以太网连接)和x61笔记本(无线连接),均为XP SP3 CHS,无线连接均设为WPA2-PSK加密方式,台式机架设Serv-U FTP服务器,用x61从FTP下载800M文件的方法测试下行速度,以FlashFXP v3.60下载完毕后显示的平均速率为准。测试结果见下图:

测试信息:

1、TP-LINK的TL-WR841N和TP-WN811N配套,显示速率为300Mbps;Linksys WRT300N+TP-LINK的TP-WN811N,显示速率为130Mbps;

2、三款无线路由器各自都有点怪脾气,例如在同一位置,同一时间内:

①TL-WR841N用1频道不正常,用2频道则正常;WRT300N则相反,用2频道不正常,用1频道却很正常,WRT54G用1、2频道均正常;

②WRT300N用B/G/N混合MIX模式无法正常连接,连接N无线网卡只能用纯N模式,连接G无线网卡只能用纯G模式;

③WRT54G用纯G模式无法正常连接,只能用B/G混合MIX模式。

测试结果之我见:

1、同一厂家的802.11N无线路由和无线网卡配套使用,速度确实比非配套的快;

2、就穿透力而言,WRT300N最好,其次是WRT54G,最差的是TP-Link TL-WR841N;

3、新一代802.11N无线传输,如阻隔小,实测最大速度是802.11G的2-3倍;

4、802.11N如遇较多阻隔,速度竟降到与802.11G相同的水平,失去新标准的意义;


.

[ 本帖最後由 idolclub 於 2008-12-28 03:10 編輯 ]
作者: alexn    時間: 2008-12-29 13:02

is this router good enough for PCCW 30M boardband ?
作者: apcy18    時間: 2008-12-29 17:05

原帖由 alexn 於 2008-12-29 13:02 發表
is this router good enough for PCCW 30M boardband ?

係...我用緊...食得哂30M
作者: idolclub    時間: 2008-12-30 01:59

隻941升級左新版Firmware : 3.4.5 Build 081110 Rel.43678n 後,除了增加左新功能外,在效能上都有顯著改善,不論是有線還是無線速度都有提升,推薦升級
作者: 2003030    時間: 2008-12-30 15:59

THX,對想買router的人來說很有參考價值
作者: bubualex    時間: 2008-12-30 18:11

一个非常严重嘅差异,
大陆嘅941N天线系唔可以改嘅,
搞到我自己买咗天线都无用武之处。
香港嘅就可以自己更换。
作者: bubualex    時間: 2008-12-30 18:17

有好多人同我讲过Wireless Router都系以Linksys、Netgear、Buffalo为好,
我自己用过D-link 624+A,
原配嘅2DB 天线真系非常激气,垃圾非常,
而且无论系BT抑或Edonkey,
最多一日就肯定要死一次。
后嚟换咗941N之后,
Router死机就未见过,
不过如果BT两三日之后会出现Lancard同Router断线,
要修复之后先至可以继续,
另外速度问题,
大陆嘅中国电信根本就系垄断,
最多得嗰200KB/S,
941N仲系可以到达呢个极速嘅。
作者: BMW3    時間: 2008-12-30 23:52

原帖由 idolclub 於 2008-12-30 01:59 發表
隻941升級左新版Firmware : 3.4.5 Build 081110 Rel.43678n 後,除了增加左新功能外,在效能上都有顯著改善,不論是有線還是無線速度都有提升,推薦升級

有冇試過快左幾多?
作者: idolclub    時間: 2008-12-31 00:55

原帖由 BMW3 於 2008-12-30 23:52 發表

有冇試過快左幾多?

現在做緊測試,有線部份大約快左10%,無線部份則快20%左右,遲少少可能會貼兩張圖上黎
作者: idolclub    時間: 2008-12-31 00:56

原帖由 bubualex 於 2008-12-30 18:11 發表
一个非常严重嘅差异,
大陆嘅941N天线系唔可以改嘅,
搞到我自己买咗天线都无用武之处。
香港嘅就可以自己更换。

得閒可以入返隻港版941
作者: ikkjr    時間: 2008-12-31 11:17

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: idolclub    時間: 2009-1-2 01:22

原帖由 ikkjr 於 2008-12-31 11:17 發表

idolclub兄,
就#41報告結果第二點指出:
就穿透力而言,最差的是TP-Link TL-WR841N.
請問upgrade firmware 後之941會否大幅改善

無線的性能亦有所提升
作者: 風十三    時間: 2009-1-4 17:00

請問樓主建唔建議由
Dlink Dir 615
轉換成
941呢
???
作者: idolclub    時間: 2009-1-9 00:17

原帖由 MSI 於 2008-12-28 01:25 發表
會唔會測埋NAT sessions?

剛查到941ND的Maximum NAT Sessions係5120,一般BT應該好夠用
作者: BMW3    時間: 2009-1-17 23:18

原帖由 idolclub 於 2009-1-9 00:17 發表

剛查到941ND的Maximum NAT Sessions係5120,一般BT應該好夠用

941ND真係可以支援5000個連線咁多?

我睇佢網頁個Specification都見唔到有講支持幾多個連線
作者: jean1    時間: 2009-1-18 00:03

thank you,岩好諗買router
作者: idolclub    時間: 2009-1-22 22:28

原帖由 BMW3 於 2009-1-17 23:18 發表

941ND真係可以支援5000個連線咁多?

我睇佢網頁個Specification都見唔到有講支持幾多個連線

這個是廠方所公佈的資料,可信度應該十分高
作者: ba142    時間: 2009-1-28 20:26

今日係朋友度試用過, 發現部941既無線訊號都幾強, 隔左三層樓部iPhone都可以收到Wi-Fi上網
作者: FullHD8    時間: 2009-2-2 23:28

TP-LINK 941無線收得會唔會好過Linksys WRT310N 或 WRT610N ?
作者: idolclub    時間: 2009-2-10 00:29

原帖由 FullHD8 於 2009-2-2 23:28 發表
TP-LINK 941無線收得會唔會好過Linksys WRT310N 或 WRT610N ?

無實際比較過,但TP-LINK 941本身既訊號都唔弱
作者: whisky520    時間: 2009-2-12 04:28

請問 941 wifi穿牆能力同埋bt如何呀?
作者: idolclub    時間: 2009-2-13 23:07

原帖由 whisky520 於 2009-2-12 04:28 發表
請問 941 wifi穿牆能力同埋bt如何呀?

941既穿牆能力幾好,隔左三道牆都收到

BT都唔差,最高NAT Sessions可以去到5120,一般BT都相當夠用
作者: whisky520    時間: 2009-2-14 03:46

最一問佢有幾多個ssid ?
可唔可以又1setwep 又set wpa ?
因為諗住俾埋nds 玩online ...只support wep ~_~
thank you!!!
作者: ba142    時間: 2009-2-20 14:47

原帖由 whisky520 於 2009-2-14 03:46 發表
最一問佢有幾多個ssid ?
可唔可以又1setwep 又set wpa ?
因為諗住俾埋nds 玩online ...只support wep ~_~
thank you!!!

TP-LINK冇呢個function
作者: pkk0402    時間: 2009-2-20 17:18

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: BMW3    時間: 2009-2-26 23:46

原帖由 whisky520 於 2009-2-14 03:46 發表
最一問佢有幾多個ssid ?
可唔可以又1setwep 又set wpa ?
因為諗住俾埋nds 玩online ...只support wep ~_~
thank you!!!

好似貴機先有多個ssid功能
作者: Midas    時間: 2009-2-27 00:54

Deleted

[ 本帖最後由 Midas 於 2009-2-27 04:52 編輯 ]
作者: FullHD8    時間: 2009-3-5 22:04

原帖由 idolclub 於 2009-2-13 23:07 發表

941既穿牆能力幾好,隔左三道牆都收到

BT都唔差,最高NAT Sessions可以去到5120,一般BT都相當夠用

941 Router內可唔可以直接顯示用左幾多sessions?
作者: cghncghn    時間: 2009-3-5 23:04

原帖由 FullHD8 於 2009-3-5 22:04 發表

941 Router內可唔可以直接顯示用左幾多sessions?

應該唔得!
作者: VK    時間: 2009-3-8 23:55

請問呢隻router係唔係用o係禾寄唔掂呀,我係用緊10M lan線入屋唔使modem果隻有無問題呢?
作者: sc_yeung    時間: 2009-3-9 07:43

如何set NAT Sessions可以去到5120?
作者: hkkenchoi    時間: 2009-3-9 14:59

原帖由 VK 於 2009-3-8 23:55 發表
請問呢隻router係唔係用o係禾寄唔掂呀,我係用緊10M lan線入屋唔使modem果隻有無問題呢?


No problem, I am using it
作者: idolclub    時間: 2009-3-15 18:48

原帖由 sc_yeung 於 2009-3-9 07:43 發表
如何set NAT Sessions可以去到5120?

最高可支持的NAT Sessions數目是Router的規格之一,不需要做任何設定
作者: FullHD8    時間: 2009-3-20 00:10

原帖由 idolclub 於 2009-3-15 18:48 發表

最高可支持的NAT Sessions數目是Router的規格之一,不需要做任何設定

新firmware會唔會加大左nat session數量
作者: idolclub    時間: 2009-3-24 23:25

TP-LINK WR941ND今日又出左新版Firmware "TL-WR941ND_v2_090324"

Modifications and Bug Fixes :
1.Fixed the problem that the router can not open ports for some application software when UPnP function is enabled.
2.Fixed a PPTP/L2TP dial-up problem
3.Support Easy Setup Assistant

Download:
http://www.tplink.com/support/do ... %2DWR941ND&h=V2
作者: FullHD8    時間: 2009-3-25 20:17

原帖由 idolclub 於 2009-3-24 23:25 發表
TP-LINK WR941ND今日又出左新版Firmware "TL-WR941ND_v2_090324"

Modifications and Bug Fixes :
1.Fixed the problem that the router can not open ports for some application software when UPnP function is e ...

會唔會再做一次新版firmware測試?
作者: idolclub    時間: 2009-4-1 21:21

原帖由 FullHD8 於 2009-3-25 20:17 發表

會唔會再做一次新版firmware測試?

已升級新版Firmware,穩定性都唔錯,但暫時未有時間再做測試
作者: ba142    時間: 2009-4-8 00:38

原帖由 idolclub 於 2009-3-24 23:25 發表
TP-LINK WR941ND今日又出左新版Firmware "TL-WR941ND_v2_090324"

Modifications and Bug Fixes :
1.Fixed the problem that the router can not open ports for some application software when UPnP function is e ...

更新完用左兩星期, UPnP真係正常返, 幾穩定
作者: BMW3    時間: 2009-4-16 23:06

我覺得新firmware無線速度好似快左少少
作者: FullHD8    時間: 2009-4-24 23:39

宜家d新router都話有16000或18000個連線數目, TP-LINK 941ND只得5120個連線, BT個時會唔會唔夠用?
作者: kenhon    時間: 2009-4-25 17:09

有冇人用x200 連941  ND有問題?

我朋友部x200...用intel 5100 連...成日會斷線斷到hang 左..
作者: Midas    時間: 2009-4-25 18:58

原帖由 FullHD8 於 2009-4-24 23:39 發表
宜家d新router都話有16000或18000個連線數目, TP-LINK 941ND只得5120個連線, BT個時會唔會唔夠用?

佢話你又信?好嘢!
好似我黎咗咁耐!都未見過有人 physically 證明到比我睇bor!
作者: AC360    時間: 2009-5-4 18:15

原帖由 Midas 於 2009-4-25 18:58 發表

佢話你又信?好嘢!
好似我黎咗咁耐!都未見過有人 physically 證明到比我睇bor!

暫時好似冇咩方法證明到呢兩部router係咪可以支持到16,000和18,000條session, 佢地自己既web interface又冇顯示現在用緊幾多session, 真係得個吹字
作者: FullHD8    時間: 2009-5-13 20:42

原帖由 AC360 於 2009-5-4 18:15 發表

暫時好似冇咩方法證明到呢兩部router係咪可以支持到16,000和18,000條session, 佢地自己既web interface又冇顯示現在用緊幾多session, 真係得個吹字

好似真係無咩方法check到用左幾多, 唯有信佢地唔會作大
作者: idolclub    時間: 2009-5-22 02:32

原帖由 FullHD8 於 2009-5-13 20:42 發表

好似真係無咩方法check到用左幾多, 唯有信佢地唔會作大

現時幾款號稱可以支持萬幾Sessions的Router不約而同都唔會比你知道Router實際用緊的Session數量,都唔知係有心定無意
作者: ba142    時間: 2009-5-31 15:55

原帖由 idolclub 於 2009-5-22 02:32 發表

現時幾款號稱可以支持萬幾Sessions的Router不約而同都唔會比你知道Router實際用緊的Session數量,都唔知係有心定無意

呢一排d router好似係度玩Show Hand咁, 你話session支持10000, 我就支持16000, 你支持18000咩, 我就一於玩盡佢支持到15萬, 個個都係度玩"愛鬥大"
作者: FullHD8    時間: 2009-6-8 01:36

TP-LINK 841出左新版加強左功能, 唔知幾時會到941?
作者: EMU10K1    時間: 2009-6-8 03:07

原帖由 idolclub 於 2009-5-22 02:32 發表

現時幾款號稱可以支持萬幾Sessions的Router不約而同都唔會比你知道Router實際用緊的Session數量,都唔知係有心定無意

你有冇用過zyxel d router 架..
p320 已經有得睇session table
作者: doraemon_zz    時間: 2009-6-8 11:13

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: BMW3    時間: 2009-6-8 22:58

原帖由 doraemon_zz 於 2009-6-8 11:13 發表
TP-LINK 841 有什麼新功能?
用什麼軟件睇到session 量?
我現在用941中,應覺ok
bb100 d/l 最快上過 8000k,

Router本身睇唔到session數, 只可以用軟件去測試
作者: BMW3    時間: 2009-6-8 23:00

原帖由 EMU10K1 於 2009-6-8 03:07 發表

你有冇用過zyxel d router 架..
p320 已經有得睇session table

你可能少睇idolclub既post, 你應該問有邊款Zyxel router係佢未用過
作者: FW河本鬼茂    時間: 2009-6-9 00:11

除左配WN821N ,有冇其他選擇?
作者: idolclub    時間: 2009-6-17 23:22

原帖由 FW河本鬼茂 於 2009-6-9 00:11 發表
除左配WN821N ,有冇其他選擇?

可配其他同芯片的USB Client也可以
作者: BMW3    時間: 2009-6-26 23:08

原帖由 FW河本鬼茂 於 2009-6-9 00:11 發表
除左配WN821N ,有冇其他選擇?

WN821N收得幾好, 仲幾平下
作者: Wolverine    時間: 2009-6-27 20:43

我想問呢,呢到洗唔洗set d咩野?


同埋呢,因為我電腦係房,穿2面牆到,下面無線網路連線寫得81mb~162mb,成日跳,咁樣係咪正常?
作者: jamesy    時間: 2009-6-27 20:49

要,有draft-n接手器就揀行n
作者: BMW3    時間: 2009-7-6 23:50

原帖由 Wolverine 於 2009-6-27 20:43 發表
我想問呢,呢到洗唔洗set d咩野?


同埋呢,因為我電腦係房,穿2面牆到,下面無線網路連線寫得81mb~162mb,成日跳,咁樣係咪正常?

應該算正常, 隔左2道牆會收得差少少, 仲有加密方式最好選WPA2





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2