作者: idolclub 時間: 2008-12-23 02:23 標題: 迎聖誕測試系列《三》~~ TP-LINK WR941ND+ Wireless N Router 效能詳測
以下是近期所做的一些有關Router效能的測試報告,有需要也可作為對比參考:
1 ~ ZyXEL P-320W Router 最高效能測試 (Max. WAN Throughput),完美支持 BB100
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1082596
2 ~ ZyXEL P-320W Router 雙向效能測試,超越100M極限
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... page%3D3&page=1
3 ~ 迎聖誕測試系列《一》~~ ZyXEL NBG-334W Wireless Router 效能詳測
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D3
4 ~ 迎聖誕測試系列《二》~~ Linksys WRT54G Wireless Router + Tomato 1.23 效能詳測
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D3
5 ~ 迎聖誕測試系列《三》~~ TP-LINK WR941ND+ Wireless N Router 效能詳測
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1126827
6 ~ 迎聖誕測試系列《四》~~ TP-LINK WR340G Wireless Router 效能詳測
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D1
7 ~ 09新年第一測 ~~ TP-LINK WR941ND + WN821N USB Wireless-N Client,新版Firmware及Driver 效能再測
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D1
==================================================================================
TP-LINK WR941ND+ 這台平價版的Wireless N Router效能到底怎麼樣?可唔可以支持BB100?答案就在下面
市面上的TP-LINK WR941N有兩種版本,分別是不可更換天線的舊版WR941ND和多了一個"+"(Plus)的可更換天線新版WR941ND+,買之前最好睇清楚以免買到舊版本
TP-LINK WR941ND+所採用的是Atheros的Wireless N技術,處理器型號是Atheros AR9132,頻率為400MHz,並配有32MB RAM和4MB Flash,單以規格來說算是中等水準
在正式測試之前,不防先來看一看TP-LINK WR941ND+的容貌,睇下值幾多份





[ 本帖最後由 idolclub 於 2009-1-2 02:16 編輯 ]
作者: idolclub 時間: 2008-12-23 02:23
以下是TP-LINK 941ND+的主設定畫面,可看到一般的功能都已齊備~~
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

使用 iperf 軟件測試時,最高流量約為91Mbps,即大約11MB/s左右
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

當使用 iperf 測試1K細packet流量時,最高約為63.4Mbps,即大約8MB/s左右
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

經FTP軟件測試TP-LINK 941ND+的下載速度,最高可達10.6MByte/s
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

接下來是上載測試,經FTP測試WR941ND+上載速度,最高可達8.4MByte/s
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

若同時進行Download和Upload,則下載速度為6.9MByte/s,而上載速度為3.6MByte/s,整體總速度合共為10.5MByte/s
即TP-LINK WR941ND+的雙向處理效能就是10.5MB/s左右,而這亦差不多是此Router的極限速度了
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

==================================================================================
接下來是無線部份的簡單測試,所選用的無線接收端為同品牌的TP-LINK WN821N Wireless N USB Client~~
而WN821N Wireless N USB Client與TP-LINK 941ND之間的距離約為五米(15呎),中間並沒有任何障礙物阻隔,加密方式則選用WPA
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

與TP-LINK 941ND成功連線後所顯示的無線速度為270Mbps
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

使用 iperf 軟件測試時,無線的實際傳送速度約為43Mbps,即5.3MB/s左右
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

[ 本帖最後由 idolclub 於 2008-12-24 02:16 編輯 ]
作者: rhkl 時間: 2008-12-23 11:55
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kenny_lkn 時間: 2008-12-23 19:30
乜之前有TP-Link router可以openwrt袈咩?
作者: andywinky 時間: 2008-12-23 20:53
e隻野幾錢?
作者: toro 時間: 2008-12-23 21:09
$37x-$38x左右底玩
作者: louisng98 時間: 2008-12-23 23:39
唔知會唔會講咩setting方面呢
因為小弟係setting有個問題
就是玩aoc呢隻game的時候...2部機不能同時入同一伺服器
但已經用左佢預設左係到的aoc PORT
作者: tskso 時間: 2008-12-23 23:43
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: idolclub 時間: 2008-12-24 00:15
原帖由 tskso 於 2008-12-23 23:43 發表
support to see its review, since I have interest to buy it tommorow
Thank you
睇住一部份先~~
作者: 大魚兒 時間: 2008-12-24 01:22
師兄~有冇興趣做埋其他ROUTER TESTING?
我借個WRVS4400N比你TEST出REVIEW丫@@"
作者: tskso 時間: 2008-12-24 02:08
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: rice_big 時間: 2008-12-24 12:43
樓主實在勞苦功高,應該頂置,對想買router的人來說很冇參價值
作者: rhkl 時間: 2008-12-24 12:46
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: johnson123 時間: 2008-12-24 14:00
我想問問bt效能如何
dl 10幾個bt會hang嗎?
作者: idolclub 時間: 2008-12-25 00:38
我手上重有一款TP-LINK Router會出測試報告,出埋這份報告後今次的聖誕測試系列便會告一段落,因為今天已經是聖誕節了
如果你有興趣也可以自己做一做測試,其實我都很鼓勵大家得閒做一些測試,家中只要有兩台電腦就可以了,非常簡單,一個小時左右就可以了

作者: TeraBytes 時間: 2008-12-25 00:45
原帖由 idolclub 於 2008-12-25 12:38 AM 發表
我手上重有一款TP-LINK Router會出測試報告,出埋這份報告後今次的聖誕測試系列便會告一段落,因為今天已經是聖誕節了![]()
![]()
如果你有興趣也可以自己做一做測試,其實我都很鼓勵大家得閒做一些測試,家中只要有兩台電腦就可以了,非常簡單,一個小時左右就可以了![]()
其實我都想出返個WRT310N既test report, 不過而家冇draft n手指, 試唔到...
作者: basara 時間: 2008-12-25 14:19
原帖由 rhkl 於 2008-12-24 12:46 發表
全部Atheros-based TP-Link Router 都唔夠Flash 裝 Linux
但呢隻WR941ND+ 應該可以透過elf loading,臨時load openwrt/ddwrt
巴打可唔可以詳細教下
作者: basara 時間: 2008-12-25 14:21
咁岩本人都用呢隻
樓主呢到點SET..如果需要 THX
[ 本帖最後由 basara 於 2008-12-25 14:22 編輯 ]
作者: rhkl 時間: 2008-12-25 14:44
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: basara 時間: 2008-12-25 14:59
只好等其他人...

作者: jason930 時間: 2008-12-25 16:30
iperf 點用架
作者: EOS 時間: 2008-12-25 17:00
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wa2000 時間: 2008-12-25 18:19
原帖由 rhkl 於 2008-12-24 12:46 發表
全部Atheros-based TP-Link Router 都唔夠Flash 裝 Linux
但呢隻WR941ND+ 應該可以透過elf loading,臨時load openwrt/ddwrt
而家暫時好似要焊個serial port落去pcb到先得.
http://www.dd-wrt.com/phpBB2/viewtopic.php?t=40041
[ 本帖最後由 wa2000 於 2008-12-25 18:20 編輯 ]
作者: madcow 時間: 2008-12-25 18:32
For your reference (actually this is the usual setup for DOS protection)
作者: rhkl 時間: 2008-12-25 18:55
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jason930 時間: 2008-12-25 22:01
作者: rhkl 時間: 2008-12-25 22:08
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: royoni 時間: 2008-12-25 22:53 標題: 回覆 21# 的帖子
You may use jperf with GUI for iperf
作者: idolclub 時間: 2008-12-26 01:34
呢個係一般的Firewall Setting,主要用黎防一些常見的網絡攻擊,但作用不大,設定與否都唔會有大分別
我覺得最實用的反而係"Ignore Ping Packet From WAN Port",這亦是通常會開啟的選項
作者: ikkjr 時間: 2008-12-26 15:07
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: basara 時間: 2008-12-26 15:44
原帖由 madcow 於 2008-12-25 18:32 發表
For your reference (actually this is the usual setup for DOS protection)
thank you

作者: basara 時間: 2008-12-26 15:46
原帖由 idolclub 於 2008-12-26 01:34 發表
呢個係一般的Firewall Setting,主要用黎防一些常見的網絡攻擊,但作用不大,設定與否都唔會有大分別![]()
我覺得最實用的反而係"Ignore Ping Packet From WAN Port",這亦是通常會開啟的選項![]()
ic..咁我都開下先.. THNAKS

作者: idolclub 時間: 2008-12-27 00:24
原帖由 ikkjr 於 2008-12-26 15:07 發表
idolclub 兄,
用過其它model的TP-link router, 發覺syslog中之entries是沒有直接date/time顯示的, 請問941的syslog entries是否有date/time顯示?
777501
在System Tools的時間設置中設定使用NTP Server進行對時即可
作者: ikkjr 時間: 2008-12-27 11:21
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: idolclub 時間: 2008-12-27 23:57
原帖由 ikkjr 於 2008-12-27 11:21 發表
巳選"stdtime.gov.hk之ip"為ntp server, 但在syslog entry還是不能顯示exact date/time.
它的syslog顯示方式是非常奇怪的, 例如圖二所示, 如想知Entry #1之log time就需要自巳計算 (76765-76251):
[Current time = ...
剛才又試了一下,其中第一幅圖係WR941ND未經NTP Server對時前的System Log畫面,可看到Log中的時間是由2000-01-01開始計起
而第二幅圖就係經NTP Server對時後的Log畫面,在對時後所有記錄的時間都會重新調整到現在的真實時間
.
作者: ikkjr 時間: 2008-12-28 00:32
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: idolclub 時間: 2008-12-28 00:39
不單有改善,而且速度和功能都加強了不少,941的新版Firmware已加入了QoS功能
.
作者: MSI 時間: 2008-12-28 01:25
會唔會測埋NAT sessions?
作者: YANG 時間: 2008-12-28 01:33
我都用緊TL-WR941ND+同TL-WN821N..
穩定性好好,不過速度好一般.
另外TL-WN821N出左最新Driver(24/12/2008)
作者: idolclub 時間: 2008-12-28 02:42
得閒可以測一測
作者: idolclub 時間: 2008-12-28 03:09
轉貼一份剛看到的其他用戶所做的測試,裡面所使用的Router是TP-LINK WR841N
===================================================
802.11N和802.11G三款无线路由器对比测试
入手了802.11N无线路由器Linksys WRT300N v1.0,洋垃圾,准备把用了一两年的洋垃圾WRT54G淘汰掉。同时在JD给老爸买了个199的廉价802.11N无线路由TP-Link TL-WR841N。三个无线路由器在手,正好对比测试一番,可惜2个802.11N都是2.4G的,没有5G产品可供对比。
测试方法:3款无线路由器都放在居室中间位置的房间内,钢混墙,测试机器为台式机(以太网连接)和x61笔记本(无线连接),均为XP SP3 CHS,无线连接均设为WPA2-PSK加密方式,台式机架设Serv-U FTP服务器,用x61从FTP下载800M文件的方法测试下行速度,以FlashFXP v3.60下载完毕后显示的平均速率为准。测试结果见下图:
测试信息:
1、TP-LINK的TL-WR841N和TP-WN811N配套,显示速率为300Mbps;Linksys WRT300N+TP-LINK的TP-WN811N,显示速率为130Mbps;
2、三款无线路由器各自都有点怪脾气,例如在同一位置,同一时间内:
①TL-WR841N用1频道不正常,用2频道则正常;WRT300N则相反,用2频道不正常,用1频道却很正常,WRT54G用1、2频道均正常;
②WRT300N用B/G/N混合MIX模式无法正常连接,连接N无线网卡只能用纯N模式,连接G无线网卡只能用纯G模式;
③WRT54G用纯G模式无法正常连接,只能用B/G混合MIX模式。
测试结果之我见:
1、同一厂家的802.11N无线路由和无线网卡配套使用,速度确实比非配套的快;
2、就穿透力而言,WRT300N最好,其次是WRT54G,最差的是TP-Link TL-WR841N;
3、新一代802.11N无线传输,如阻隔小,实测最大速度是802.11G的2-3倍;
4、802.11N如遇较多阻隔,速度竟降到与802.11G相同的水平,失去新标准的意义;
.
[ 本帖最後由 idolclub 於 2008-12-28 03:10 編輯 ]
作者: alexn 時間: 2008-12-29 13:02
is this router good enough for PCCW 30M boardband ?
作者: apcy18 時間: 2008-12-29 17:05
係...我用緊...食得哂30M
作者: idolclub 時間: 2008-12-30 01:59
隻941升級左新版Firmware : 3.4.5 Build 081110 Rel.43678n 後,除了增加左新功能外,在效能上都有顯著改善,不論是有線還是無線速度都有提升,推薦升級
作者: 2003030 時間: 2008-12-30 15:59
THX,對想買router的人來說很有參考價值
作者: bubualex 時間: 2008-12-30 18:11
一个非常严重嘅差异,
大陆嘅941N天线系唔可以改嘅,
搞到我自己买咗天线都无用武之处。
香港嘅就可以自己更换。
作者: bubualex 時間: 2008-12-30 18:17
有好多人同我讲过Wireless Router都系以Linksys、Netgear、Buffalo为好,
我自己用过D-link 624+A,
原配嘅2DB 天线真系非常激气,垃圾非常,
而且无论系BT抑或Edonkey,
最多一日就肯定要死一次。
后嚟换咗941N之后,
Router死机就未见过,
不过如果BT两三日之后会出现Lancard同Router断线,
要修复之后先至可以继续,
另外速度问题,
大陆嘅中国电信根本就系垄断,
最多得嗰200KB/S,
941N仲系可以到达呢个极速嘅。
作者: BMW3 時間: 2008-12-30 23:52
原帖由 idolclub 於 2008-12-30 01:59 發表
隻941升級左新版Firmware : 3.4.5 Build 081110 Rel.43678n 後,除了增加左新功能外,在效能上都有顯著改善,不論是有線還是無線速度都有提升,推薦升級![]()
有冇試過快左幾多?
作者: idolclub 時間: 2008-12-31 00:55
現在做緊測試,有線部份大約快左10%,無線部份則快20%左右,遲少少可能會貼兩張圖上黎
作者: idolclub 時間: 2008-12-31 00:56
得閒可以入返隻港版941
作者: ikkjr 時間: 2008-12-31 11:17
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: idolclub 時間: 2009-1-2 01:22
原帖由 ikkjr 於 2008-12-31 11:17 發表
idolclub兄,
就#41報告結果第二點指出:
就穿透力而言,最差的是TP-Link TL-WR841N.
請問upgrade firmware 後之941會否大幅改善![]()
無線的性能亦有所提升
作者: 風十三 時間: 2009-1-4 17:00
請問樓主建唔建議由
Dlink Dir 615
轉換成
941呢
???
作者: idolclub 時間: 2009-1-9 00:17
剛查到941ND的Maximum NAT Sessions係5120,一般BT應該好夠用
作者: BMW3 時間: 2009-1-17 23:18
941ND真係可以支援5000個連線咁多?
我睇佢網頁個Specification都見唔到有講支持幾多個連線
作者: jean1 時間: 2009-1-18 00:03
作者: idolclub 時間: 2009-1-22 22:28
這個是廠方所公佈的資料,可信度應該十分高
作者: ba142 時間: 2009-1-28 20:26
今日係朋友度試用過, 發現部941既無線訊號都幾強, 隔左三層樓部iPhone都可以收到Wi-Fi上網
作者: FullHD8 時間: 2009-2-2 23:28
TP-LINK 941無線收得會唔會好過Linksys WRT310N 或 WRT610N ?
作者: idolclub 時間: 2009-2-10 00:29
無實際比較過,但TP-LINK 941本身既訊號都唔弱
作者: whisky520 時間: 2009-2-12 04:28
請問 941 wifi穿牆能力同埋bt如何呀?
作者: idolclub 時間: 2009-2-13 23:07
941既穿牆能力幾好,隔左三道牆都收到
BT都唔差,最高NAT Sessions可以去到5120,一般BT都相當夠用
作者: whisky520 時間: 2009-2-14 03:46
最一問佢有幾多個ssid ?
可唔可以又1setwep 又set wpa ?
因為諗住俾埋nds 玩online ...只support wep ~_~
thank you!!!
作者: ba142 時間: 2009-2-20 14:47
原帖由 whisky520 於 2009-2-14 03:46 發表
最一問佢有幾多個ssid ?
可唔可以又1setwep 又set wpa ?
因為諗住俾埋nds 玩online ...只support wep ~_~
thank you!!!
TP-LINK冇呢個function
作者: pkk0402 時間: 2009-2-20 17:18
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: BMW3 時間: 2009-2-26 23:46
原帖由 whisky520 於 2009-2-14 03:46 發表
最一問佢有幾多個ssid ?
可唔可以又1setwep 又set wpa ?
因為諗住俾埋nds 玩online ...只support wep ~_~
thank you!!!
好似貴機先有多個ssid功能
作者: Midas 時間: 2009-2-27 00:54
Deleted
[ 本帖最後由 Midas 於 2009-2-27 04:52 編輯 ]
作者: FullHD8 時間: 2009-3-5 22:04
941 Router內可唔可以直接顯示用左幾多sessions?
作者: cghncghn 時間: 2009-3-5 23:04
應該唔得!
作者: VK 時間: 2009-3-8 23:55
請問呢隻router係唔係用o係禾寄唔掂呀,我係用緊10M lan線入屋唔使modem果隻有無問題呢?
作者: sc_yeung 時間: 2009-3-9 07:43
如何set NAT Sessions可以去到5120?
作者: hkkenchoi 時間: 2009-3-9 14:59
No problem, I am using it
作者: idolclub 時間: 2009-3-15 18:48
最高可支持的NAT Sessions數目是Router的規格之一,不需要做任何設定
作者: FullHD8 時間: 2009-3-20 00:10
新firmware會唔會加大左nat session數量
作者: idolclub 時間: 2009-3-24 23:25
TP-LINK WR941ND今日又出左新版Firmware "TL-WR941ND_v2_090324"
Modifications and Bug Fixes :
1.Fixed the problem that the router can not open ports for some application software when UPnP function is enabled.
2.Fixed a PPTP/L2TP dial-up problem
3.Support Easy Setup Assistant
Download:
http://www.tplink.com/support/do ... %2DWR941ND&h=V2
作者: FullHD8 時間: 2009-3-25 20:17
原帖由 idolclub 於 2009-3-24 23:25 發表
TP-LINK WR941ND今日又出左新版Firmware "TL-WR941ND_v2_090324"
Modifications and Bug Fixes :
1.Fixed the problem that the router can not open ports for some application software when UPnP function is e ...
會唔會再做一次新版firmware測試?
作者: idolclub 時間: 2009-4-1 21:21
已升級新版Firmware,穩定性都唔錯,但暫時未有時間再做測試
作者: ba142 時間: 2009-4-8 00:38
原帖由 idolclub 於 2009-3-24 23:25 發表
TP-LINK WR941ND今日又出左新版Firmware "TL-WR941ND_v2_090324"
Modifications and Bug Fixes :
1.Fixed the problem that the router can not open ports for some application software when UPnP function is e ...
更新完用左兩星期, UPnP真係正常返, 幾穩定
作者: BMW3 時間: 2009-4-16 23:06
我覺得新firmware無線速度好似快左少少
作者: FullHD8 時間: 2009-4-24 23:39
宜家d新router都話有16000或18000個連線數目, TP-LINK 941ND只得5120個連線, BT個時會唔會唔夠用?
作者: kenhon 時間: 2009-4-25 17:09
有冇人用x200 連941 ND有問題?
我朋友部x200...用intel 5100 連...成日會斷線斷到hang 左..
作者: Midas 時間: 2009-4-25 18:58
佢話你又信?好嘢!
好似我黎咗咁耐!都未見過有人 physically 證明到比我睇bor!
作者: AC360 時間: 2009-5-4 18:15
暫時好似冇咩方法證明到呢兩部router係咪可以支持到16,000和18,000條session, 佢地自己既web interface又冇顯示現在用緊幾多session, 真係得個吹字
作者: FullHD8 時間: 2009-5-13 20:42
原帖由 AC360 於 2009-5-4 18:15 發表
暫時好似冇咩方法證明到呢兩部router係咪可以支持到16,000和18,000條session, 佢地自己既web interface又冇顯示現在用緊幾多session, 真係得個吹字![]()
好似真係無咩方法check到用左幾多, 唯有信佢地唔會作大
作者: idolclub 時間: 2009-5-22 02:32
現時幾款號稱可以支持萬幾Sessions的Router不約而同都唔會比你知道Router實際用緊的Session數量,都唔知係有心定無意
作者: ba142 時間: 2009-5-31 15:55
原帖由 idolclub 於 2009-5-22 02:32 發表
現時幾款號稱可以支持萬幾Sessions的Router不約而同都唔會比你知道Router實際用緊的Session數量,都唔知係有心定無意![]()
呢一排d router好似係度玩Show Hand咁, 你話session支持10000, 我就支持16000, 你支持18000咩, 我就一於玩盡佢支持到15萬, 個個都係度玩"愛鬥大"
作者: FullHD8 時間: 2009-6-8 01:36
TP-LINK 841出左新版加強左功能, 唔知幾時會到941?
作者: EMU10K1 時間: 2009-6-8 03:07
原帖由 idolclub 於 2009-5-22 02:32 發表
現時幾款號稱可以支持萬幾Sessions的Router不約而同都唔會比你知道Router實際用緊的Session數量,都唔知係有心定無意![]()
你有冇用過zyxel d router 架..
p320 已經有得睇session table
作者: doraemon_zz 時間: 2009-6-8 11:13
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: BMW3 時間: 2009-6-8 22:58
原帖由 doraemon_zz 於 2009-6-8 11:13 發表
TP-LINK 841 有什麼新功能?
用什麼軟件睇到session 量?
我現在用941中,應覺ok
bb100 d/l 最快上過 8000k,
Router本身睇唔到session數, 只可以用軟件去測試
作者: BMW3 時間: 2009-6-8 23:00
你可能少睇idolclub既post, 你應該問有邊款Zyxel router係佢未用過
作者: FW河本鬼茂 時間: 2009-6-9 00:11
除左配WN821N ,有冇其他選擇?
作者: idolclub 時間: 2009-6-17 23:22
可配其他同芯片的USB Client也可以
作者: BMW3 時間: 2009-6-26 23:08
WN821N收得幾好, 仲幾平下
作者: Wolverine 時間: 2009-6-27 20:43
我想問呢,呢到洗唔洗set d咩野?

同埋呢,因為我電腦係房,穿2面牆到,下面無線網路連線寫得81mb~162mb,成日跳,咁樣係咪正常?
作者: jamesy 時間: 2009-6-27 20:49
要,有draft-n接手器就揀行n
作者: BMW3 時間: 2009-7-6 23:50
原帖由 Wolverine 於 2009-6-27 20:43 發表
我想問呢,呢到洗唔洗set d咩野?
同埋呢,因為我電腦係房,穿2面牆到,下面無線網路連線寫得81mb~162mb,成日跳,咁樣係咪正常?
應該算正常, 隔左2道牆會收得差少少, 仲有加密方式最好選WPA2


