Board logo

標題: Tenda W311R $199 N Router 開箱文 (加咗內部相) [打印本頁]

作者: freeman_cheung    時間: 2009-5-14 11:26     標題: Tenda W311R $199 N Router 開箱文 (加咗內部相)

見近期第一隻不需$200大元的802.11n router上場, 終於可以放棄使用多年的DLink DGL-4300, 正式進入 "N" 年代. 原本也不打算為這不足$200的Router寫開箱文, 但見好多ching都對這隻router有興趣, 就即本拍些照片跟大字分享嚇

首先來看看外觀, 四四正正, 白色光面, 感覺及手感ok(好似買電話咁), 唔樣衰


正面再來多張, 中間有大大隻字 "Tenda", 幸好是凹凸, 不是絲印; 後面有小小一排散熱孔


前面左邊就寫明產品型號


右邊分別是各指示燈, Power, SYS, WPS, WLAN, 1-4 和 WAN; 如新功能啟動或接頭連上線, 指示燈會亮著



5dBi高增益全向天線, 可惜不可拆下, 更換其它更強的天線



後面的10/100Mb接頭, 籃色駁WAN或ADSL/VDSL Modem, 4個黃色可有線連接電腦或NAS.
右方的小孔是Reset, 那按扭就是WPS制


另一個方向看看


機身底部有齊各樣資料, 包括Router的IP Address, Admin的login和密碼
方便我這些不喜歡查說明書找IP, login和密碼的人


然後就是開機了
第一頁的設定介面, 好簡單, 唔算靚, 不過都尚算齊整;
可惜只有英文介面, 廣告又話有中文介面, 唔通要upgrade FW先有



Setup Wizard 可自動detect寬頻線是何種類型


但我比較喜歡個己做設定, 我用緊和仔10Mb VDSL PPPoE, 所以要入login和password了


W311R件有一個叫WAN Medium, 唔知係乜, 有ching知的話, 請分享嚇呢


然後到無線設定了, W311R支援雙SSID, 可分別建立兩個SSID名稱來方便管理.
而仲有AP才可能會有的AP Isolation功能, 真係估不到不用$200的Router竟然有


而WPS的設定


還有WDS......這個我也不知是什麼, 有ching教教就好了


Port Fordward的設定介面, 玩bt, foxy就一定要知呢



仲有ALG功能


Traffic Control功能, 通常我都free fight, 所以唔set


竟然仲有Client Filter, 想Block MSN, bt話咁易




實在太多功能, so far用咗兩三日, 未斷過線; 而大家最擔心的bt效能, 我的bt是交給家中的QNap TS209做, 最多亦只同時下載4個種, 基本上跑我屋企的10MB 冇乜問題, 用盡10Mb呢. 但其它25, 100Mb就不知道了

希望這小小的cap圖及相片幫到大家

新加內部相
我就唔識睇,邊位Ching識就幫忙解釋吓




[ 本帖最後由 freeman_cheung 於 2009-5-16 09:22 編輯 ]
作者: S.T.    時間: 2009-5-14 12:00

thanks
作者: aazz    時間: 2009-5-14 12:48

其實 epc 資訊新聞;
都有人兄 貼過 大陸網測試;
表現唔錯;
無線氾圍又大;
訊號都穩定;
作者: bluesky    時間: 2009-5-14 13:07

以$199 有咁多進階功能
又真係幾抵喎, 加埋佢外觀好好, 一D 都唔娘
作者: spadeace    時間: 2009-5-14 14:01

WAN medium 一項會唔會係可以揀wireless 做WAN?
即係將wi-fi share 俾後面D機?
作者: Dilo    時間: 2009-5-14 14:14

辛苦哂~~搞到我都心郁郁想換左隻3年幾既d-link~
作者: kingpinyu    時間: 2009-5-14 14:28

原帖由 spadeace 於 2009-5-14 14:01 發表
WAN medium 一項會唔會係可以揀wireless 做WAN?
即係將wi-fi share 俾後面D機?


應該係set 用lan去轉wan(例如:wan port壞左)
作者: cyruschan112    時間: 2009-5-14 14:54

師兄有冇試過wifi如何?
N 的速度穩定嗎?
作者: backspacehk    時間: 2009-5-14 15:02

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: freeman_cheung    時間: 2009-5-14 15:16

原帖由 backspacehk 於 2009-5-14 15:02 發表
thanks...好正咁 wor...最重要 bt 都掂...強...


我只係用10Mb寬頻, 其它25Mb或100Mb就唔知佢得唔得,
留俾其他ching試試再分享下

原帖由 cyruschan112 於 2009-5-14 14:54 發表 [url=redirect.php?goto=findpost&pid=19277089&ptid=1221287][/url]
師兄有冇試過wifi如何?
N 的速度穩定嗎?


WiFi都唔錯. 我屋企800呎, 三房兩廳, 廳與房之間的是主力牆, 其它房係磚牆.
我隻Router放廳, 我用MacBook (Draft N)入主人房, 亦即是離router最遠間房,
以前用DLink隻Super G Router收不到, 現在收爆.
速度就冇詳細試過, 但so far夜晚十點幾在主人房上網去mytv.tvb.com睇無記當晚o既六點半新聞都冇事
作者: dipsy    時間: 2009-5-14 15:37

原帖由 spadeace 於 2009-5-14 14:01 發表
WAN medium 一項會唔會係可以揀wireless 做WAN?
即係將wi-fi share 俾後面D機?


Wireless WAN 即係 client mode
可用 client 形式駁其他 router
然後在 LAN 及 wireless Share 番出黎
換言之有埋 wireless repeater 功能
$199 有咁既功能
我之前就係想搵d平 n-router 有d咁功能
上 taobao 買左隻埋單要 $240

[ 本帖最後由 dipsy 於 2009-5-14 15:40 編輯 ]
作者: pk007sky    時間: 2009-5-14 15:46

原帖由 dipsy 於 2009-5-14 15:37 發表


Wireless WAN 即係 client mode
可用 client 形式駁其他 router
然後在 LAN 及 wireless Share 番出黎
換言之有埋 wireless repeater 功能
$199 有咁既功能
我之前就係想搵d平 n-router 有d咁功能
上 taobao 買左隻埋單要 $240


攪到我好想換左隻P320W佢
作者: 康斯坦汀    時間: 2009-5-14 16:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tobyho91    時間: 2009-5-14 21:33

upgrade FW應該會有中文,不過係簡中~~
我up左都有,不過係我個隻係w541g
作者: allen2007    時間: 2009-5-14 23:29

真抵,心思思買部玩下先
作者: pikcheong    時間: 2009-5-15 00:18

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: zerom    時間: 2009-5-15 01:26

睇黎都唔錯wor
作者: keithnever    時間: 2009-5-15 11:01

咁似我屋企部tp-link, 同一間oem廠?
作者: eming    時間: 2009-5-15 13:09

原帖由 pk007sky 於 2009-5-14 15:46 發表


攪到我好想換左隻P320W佢

我都係用緊zyxel, 我都想呢, 但好似好晒錢
作者: pbodq    時間: 2009-5-15 13:22     標題: 回覆 1# 的帖子

有d圖叉燒包,可否更正一下?

thanks
作者: Inspire    時間: 2009-5-15 14:16

原帖由 keithnever 於 2009-5-15 11:01 發表
咁似我屋企部tp-link, 同一間oem廠?

大家都係深圳公司
作者: backspacehk    時間: 2009-5-15 14:33

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: worminfo    時間: 2009-5-15 14:43

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lvanb    時間: 2009-5-15 16:03

用pccw 8mb,  85 mbps homeplug, 轉n draft 會不會快d ?
作者: Astria    時間: 2009-5-15 16:09

請問那個黑色WPS按鈕做什麼的?
作者: T5HO    時間: 2009-5-15 21:48

請問點set port
作者: Laputa    時間: 2009-5-15 21:54

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ihmcjacky    時間: 2009-5-15 22:30

唔知bt表現如何
作者: freeman_cheung    時間: 2009-5-16 09:25

I have uploaded some internal photos at page 1.
作者: lic    時間: 2009-5-16 12:36

多謝分享. 平野測試永遠比貴野測試讓更多人受惠
作者: backspacehk    時間: 2009-5-16 12:48

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kinkin721    時間: 2009-5-16 17:29

好唔好用???
會唔會晨日斷線??
作者: mate    時間: 2009-5-16 17:41

好似都幾多人買左...
正面 > 負面
準備入手~~
作者: zenki000    時間: 2009-5-16 17:44

小弟見識少, 真正的802.11n唔係要用3條天線嗎?
作者: poontat2000    時間: 2009-5-16 19:55

原帖由 zenki000 於 2009-5-16 17:44 發表
小弟見識少, 真正的802.11n唔係要用3條天線嗎?


我諗現在仲係draft緊
一條到三條天線我都見過......
作者: f431    時間: 2009-5-16 23:32

thanks. 幾正wor.
作者: qscaxzw1    時間: 2009-5-16 23:49

今日幫女朋友屋企裝左個...開左個幾鐘都係微熱........不過就冇試BT......整體黎講好似幾好
199真係底

[ 本帖最後由 qscaxzw1 於 2009-5-16 23:50 編輯 ]
作者: nicholasthlam    時間: 2009-5-17 11:41

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: freeman_cheung    時間: 2009-5-18 12:14

原帖由 poontat2000 於 2009-5-16 19:55 發表


我諗現在仲係draft緊
一條到三條天線我都見過......


其實仲係唔係draft都唔緊要, 最緊要夾唔夾到其它N client姐
作者: mymrs    時間: 2009-5-18 12:48

bought yesterday
$195
作者: a9668823    時間: 2009-5-18 13:28

bought Saturday
$126 (103+8人仔)
作者: f431    時間: 2009-5-18 20:37

$126 (103+8人仔)?????
C hing, where do you buy?
作者: EOS    時間: 2009-5-18 20:52

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: freeman_cheung    時間: 2009-5-19 12:15

原帖由 f431 於 2009-5-18 20:37 發表
$126 (103+8人仔)?????
C hing, where do you buy?


大陸買嗎? 但兩腳牛, 又冇香港行保
作者: f431    時間: 2009-5-19 20:08

明白. THANKS.
但冇香港行保.......
作者: FullHD8    時間: 2009-5-20 01:31

各位有冇試過呢隻W311R長開幾日BT掂唔掂, 熱唔熱?

會唔會扯到Session爆左睇唔到網頁?
作者: ziv.tong    時間: 2009-5-20 08:42

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: freeman_cheung    時間: 2009-5-20 10:03

原帖由 ziv.tong 於 2009-5-20 08:42 發表
想問依隻ROUTER有冇外置WIFI ON/OFF BUTTON?



好似佢另一個型號才有
剛剛HKEPC半價買router的優惠裏有介紹過
作者: ziv.tong    時間: 2009-5-20 13:17

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pbodq    時間: 2009-5-20 14:50

原帖由 zenki000 於 2009-5-16 05:44 PM 發表
小弟見識少, 真正的802.11n唔係要用3條天線嗎?


果粒Ralink RT3050都算另類。革命性全球第一粒all-in-one,以往好多Broadcom/Atheros solutions都仲係一拆幾。不過呢粒野係上年5月發佈。有d野減省左 ,咁人地賣得咁平,點都要減下成本,無理由要馬兒不吃草,又要好。

呢粒野係1T1R,RT3052先做到2T2R
http://www.reuters.com/article/p ... May-2008+BW20080529

notation
Transmit x Receive :Stream
Stream = min(Transmit, Receive)
Total throughput取決於stream數目

1T1R:1S,似乎d廠去到lower limit,upper limit gei產品就未見過

http://en.wikipedia.org/wiki/IEEE_802.11n#Number_of_antennas

之所以隻Tenda可以做到咁平,首先粒野係1T1R:1S;再加上all-in-one,Tenda的生產成本又可以慳d

[ 本帖最後由 pbodq 於 2009-5-20 14:53 編輯 ]
作者: pc89229    時間: 2009-5-20 14:51

請問有冇人用來上 xbox 360打機,效果如何
作者: FullHD8    時間: 2009-5-21 03:13

大家知唔知W311R可以支持幾多sessions?
作者: cs_csw    時間: 2009-5-21 08:46

我放係房,個G行遠D就收唔了,個N唔知會唔會好D,但我無N client....
作者: freeman_cheung    時間: 2009-5-21 09:35

原帖由 cs_csw 於 2009-5-21 08:46 發表
我放係房,個G行遠D就收唔了,個N唔知會唔會好D,但我無N client....


先買N router試咗先, 最後先買埋N client lor
作者: 極串~hkalex    時間: 2009-5-29 16:09

有冇人同我一樣,發現隻 W311R 冇左個 雙 SSID 既問題?
作者: 極串~hkalex    時間: 2009-5-30 12:14

冇人發現?
作者: 林鴻友    時間: 2009-5-30 13:10

我想問呢隻router有無得設定Multicast
我想睇bbwatch
作者: ivan001    時間: 2009-5-30 13:21

原帖由 freeman_cheung 於 2009-5-14 11:26 發表
見近期第一隻不需$200大元的802.11n router上場, 終於可以放棄使用多年的DLink DGL-4300, 正式進入 "N" 年代. 原本也不打算為這不足$200的Router寫開箱文, 但見好多ching都對這隻router有興趣, 就即本拍些照片跟大字 ...

我有用foxy,請問其router有冇這個功能?有冇師兄可以說一下怎樣設定?
作者: sureone    時間: 2009-5-30 16:02

原帖由 ivan001 於 2009-5-30 13:21 發表

我有用foxy,請問其router有冇這個功能?有冇師兄可以說一下怎樣設定?

你問乜....
有router用唔到foxy??
作者: andywong623    時間: 2009-5-30 20:00

因為我唔會成日用到Wifi,想有需要時先開Wifi
請問呢隻router可唔可以係setup page度ON/OFF個Wifi Radio???

另外見Edimax有隻又係$199,可以獨立開關Wifi Radio,不過天線得3dBi,唔知Edimax既接收能力會唔會差好多呢?
作者: pch0113    時間: 2009-5-30 20:33

唔知點解見到好多叉包

[ 本帖最後由 pch0113 於 2009-5-30 20:34 編輯 ]
作者: ivan001    時間: 2009-5-31 10:51

原帖由 sureone 於 2009-5-30 16:02 發表

你問乜....
有router用唔到foxy??

樓主說:Port Fordward的設定介面, 玩bt, foxy就一定要知呢

我想問一下玩foxy,Port Fordward的設定是怎樣
作者: zzt231    時間: 2009-5-31 20:24

原帖由 極串~hkalex 於 2009-5-29 16:09 發表
有冇人同我一樣,發現隻 W311R 冇左個 雙 SSID 既問題?

101

真係冇左 點整先有?...
作者: chi_kin_    時間: 2009-5-31 22:34

原帖由 zzt231 於 2009-5-31 20:24 發表

101

真係冇左 點整先有?...

可能係H1同H2版的分別。
我隻都無,又話H1同H2版firmware唔可以交換用,應該係有兩款硬件,有點感覺被騙了。
作者: cnet    時間: 2009-6-1 00:53

seems quite good.
I would like to buy to replace my old dlink
作者: idolclub    時間: 2009-6-1 01:02

呢隻W311R越出越慳皮,RAM由當初既32MB減少一半得返16MB,Flash亦由原來既4MB縮到剩返2MB,但價錢就無減過
作者: idolclub    時間: 2009-6-1 01:33

原帖由 極串~hkalex 於 2009-5-29 16:09 發表
有冇人同我一樣,發現隻 W311R 冇左個 雙 SSID 既問題?

不單止Dual SSID冇左,甚至連AP Isolation功能都消失埋

硬件已經Cost Down,現在連軟件功能都偷工減料,隻野越黎越貨不對版
作者: goodboy500    時間: 2009-6-1 03:09

其實 epc 資訊新聞;
都有人兄 貼過 大陸網測試;
表現唔錯;
無線氾圍又大;
訊號都穩定;
作者: ar1hk    時間: 2009-6-1 03:40

router 宜家黎講最緊要係BT緊時候o既速度,連線穩定性,會唔會hang, 會唔會上唔到網
作者: 極串~hkalex    時間: 2009-6-1 03:42

原帖由 idolclub 於 2009-6-1 01:33 發表

不單止Dual SSID冇左,甚至連AP Isolation功能都消失埋

硬件已經Cost Down,現在連軟件功能都偷工減料,隻野越黎越貨不對版

冇錯
作者: blacklist    時間: 2009-6-1 11:08

想問問點分H1同H2版?
而家重有冇H1版賣?
Thanks!
作者: sureone    時間: 2009-6-1 12:18

原帖由 ivan001 於 2009-5-31 10:51 發表

樓主說:Port Fordward的設定介面, 玩bt, foxy就一定要知呢

我想問一下玩foxy,Port Fordward的設定是怎樣

乜有router會無port forward?
你set完個port去你個ip度(eg. port 123 to 192.168.1.55)之後係番BT/foxy度set返同一個port就ok
作者: ut2004    時間: 2009-6-1 18:52

原帖由 blacklist 於 2009-6-1 11:08 發表
想問問點分H1同H2版?
而家重有冇H1版賣?
Thanks!

暫時只能根據 Firmware 或睇內部才可分辨 H1 或 H2 版本的 W311R。
官方指現只生產 16MB 版本 (即H1),不再生產 32MB 版本(即H2),故相信現時的 H2 將是貨尾。
現知 H1 的功能比 H2 刪減,包括 SSID (Major/Minor改為單一) 、DDNS 選項及 AP Isolation等。

[ 本帖最後由 ut2004 於 2009-6-1 18:56 編輯 ]
作者: blacklist    時間: 2009-6-1 19:00

ut2004: Thanks a  lot!
作者: 某人兄    時間: 2009-6-1 19:23

原帖由 pbodq 於 2009-5-20 14:50 發表


果粒Ralink RT3050都算另類。革命性全球第一粒all-in-one,以往好多Broadcom/Atheros solutions都仲係一拆幾。不過呢粒野係上年5月發佈。有d野減省左 ,咁人地賣得咁平,點都要減下成本,無理由要馬兒不吃草,又要好 ...

N SOC 就第一粒
如果G既話,大把喇
AR231x
Broadcom 都有 Soc Series
作者: 某人兄    時間: 2009-6-1 19:24

原帖由 idolclub 於 2009-6-1 01:02 發表
呢隻W311R越出越慳皮,RAM由當初既32MB減少一半得返16MB,Flash亦由原來既4MB縮到剩返2MB,但價錢就無減過

2M Flash, 16M RAM
G router 的 hardware config
作者: a9668823    時間: 2009-6-1 21:39

還好是H2的
作者: 某人兄    時間: 2009-6-1 21:45

會唔會 H2升左 H1 firmware 落唔返 H2?

[ 本帖最後由 某人兄 於 2009-6-1 21:45 編輯 ]
作者: chi_kin_    時間: 2009-6-1 21:48

把鬼火,最近發現經3HK HSDPA連入家中電腦的443和8080 port用remote desktop同web會被router block,但ftp無事,奇怪在於其他ISP又無事 (netvigator、和記),全部正常。
一換番P320W就全部正常,真係唔知搞乜鬼,逼住要用番P320W做router,隻W311R淪為一隻N AP算數。
作者: chi_kin_    時間: 2009-6-1 21:49

原帖由 某人兄 於 2009-6-1 21:45 發表
會唔會 H2升左 H1 firmware 落唔返 H2?

會,官方firmware檔入面有講過。
作者: idolclub    時間: 2009-6-2 01:59

原帖由 ut2004 於 2009-6-1 18:52 發表

暫時只能根據 Firmware 或睇內部才可分辨 H1 或 H2 版本的 W311R。
官方指現只生產 16MB 版本 (即H1),不再生產 32MB 版本(即H2),故相信現時的 H2 將是貨尾。
現知 H1 的功能比 H2 刪減,包括 SSID (Major/Minor改為單一) 、DDNS 選項及 AP Isolation等。

改左版兼減左功能又唔改型號,又冇在網站註明新舊版之間的差別,咁做有誤導消費者之嫌

其他牌子都會成日改版,但通常只會加入新功能,好少會將之前作為賣點既功能刪走左,咁既做法真係要好好檢討一下
作者: sureone    時間: 2009-6-2 12:41

原帖由 idolclub 於 2009-6-2 01:59 發表

其他牌子都會成日改版,但通常只會加入新功能,好少會將之前作為賣點既功能刪走左,咁既做法真係要好好檢討一下

等佢減到$99先再買
作者: Konakona    時間: 2009-6-2 12:51

好在未買, 唔會買呢隻牌子D野!
作者: xbox    時間: 2009-6-3 09:30

個盒面有冇寫到version h1 定h2先?
作者: tlshum    時間: 2009-6-3 09:38     標題: 回覆 84# 的帖子

我果隻都是h1版,不知是否cost down咗,我買$160
作者: hikaricoffee    時間: 2009-6-3 12:56

$160係邊到買?
作者: crazymond    時間: 2009-6-3 14:08

Will the box indicate H1 or H2 version?
作者: a.cassano    時間: 2009-6-3 14:53

岩岩睇到TPLINK都出左150M Router!!
作者: tlshum    時間: 2009-6-4 10:40

原帖由 hikaricoffee 於 2009-6-3 12:56 發表
$160係邊到買?

O!sorry, 記錯了!$190才是!
但我也打開殼看過已costdown咗 只見1粒ram
合上冇寫h1 or h2





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2