作者: freeman_cheung 時間: 2009-5-14 11:26 標題: Tenda W311R $199 N Router 開箱文 (加咗內部相)
見近期第一隻不需$200大元的802.11n router上場, 終於可以放棄使用多年的DLink DGL-4300, 正式進入 "N" 年代. 原本也不打算為這不足$200的Router寫開箱文, 但見好多ching都對這隻router有興趣, 就即本拍些照片跟大字分享嚇
首先來看看外觀, 四四正正, 白色光面, 感覺及手感ok(好似買電話咁
正面再來多張, 中間有大大隻字 "Tenda", 幸好是凹凸, 不是絲印; 後面有小小一排散熱孔
前面左邊就寫明產品型號
右邊分別是各指示燈, Power, SYS, WPS, WLAN, 1-4 和 WAN; 如新功能啟動或接頭連上線, 指示燈會亮著
5dBi高增益全向天線, 可惜不可拆下, 更換其它更強的天線
後面的10/100Mb接頭, 籃色駁WAN或ADSL/VDSL Modem, 4個黃色可有線連接電腦或NAS.
右方的小孔是Reset, 那按扭就是WPS制
另一個方向看看
機身底部有齊各樣資料, 包括Router的IP Address, Admin的login和密碼
方便我這些不喜歡查說明書找IP, login和密碼的人
然後就是開機了
第一頁的設定介面, 好簡單, 唔算靚, 不過都尚算齊整;
可惜只有英文介面
, 廣告又話有中文介面
Setup Wizard 可自動detect寬頻線是何種類型

但我比較喜歡個己做設定, 我用緊和仔10Mb VDSL PPPoE, 所以要入login和password了

W311R件有一個叫WAN Medium

然後到無線設定了, W311R支援雙SSID, 可分別建立兩個SSID名稱來方便管理.
而仲有AP才可能會有的AP Isolation功能, 真係估不到不用$200的Router竟然有

而WPS的設定

還有WDS......這個我也不知是什麼, 有ching教教就好了

Port Fordward的設定介面, 玩bt, foxy就一定要知呢


仲有ALG功能

Traffic Control功能, 通常我都free fight, 所以唔set

竟然仲有Client Filter, 想Block MSN, bt話咁易

實在太多功能, so far用咗兩三日, 未斷過線; 而大家最擔心的bt效能, 我的bt是交給家中的QNap TS209做, 最多亦只同時下載4個種, 基本上跑我屋企的10MB 冇乜問題, 用盡10Mb呢
希望這小小的cap圖及相片幫到大家
新加內部相
我就唔識睇,邊位Ching識就幫忙解釋吓
[ 本帖最後由 freeman_cheung 於 2009-5-16 09:22 編輯 ]
作者: S.T. 時間: 2009-5-14 12:00
thanks
作者: aazz 時間: 2009-5-14 12:48
其實 epc 資訊新聞;
都有人兄 貼過 大陸網測試;
表現唔錯;
無線氾圍又大;
訊號都穩定;
作者: bluesky 時間: 2009-5-14 13:07
以$199 有咁多進階功能
又真係幾抵喎, 加埋佢外觀好好, 一D 都唔娘
作者: spadeace 時間: 2009-5-14 14:01
WAN medium 一項會唔會係可以揀wireless 做WAN?
即係將wi-fi share 俾後面D機?
作者: Dilo 時間: 2009-5-14 14:14
辛苦哂~~搞到我都心郁郁想換左隻3年幾既d-link~
作者: kingpinyu 時間: 2009-5-14 14:28
應該係set 用lan去轉wan(例如:wan port壞左)
作者: cyruschan112 時間: 2009-5-14 14:54
師兄有冇試過wifi如何?
N 的速度穩定嗎?
作者: backspacehk 時間: 2009-5-14 15:02
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: freeman_cheung 時間: 2009-5-14 15:16
我只係用10Mb寬頻, 其它25Mb或100Mb就唔知佢得唔得,
留俾其他ching試試再分享下
原帖由 cyruschan112 於 2009-5-14 14:54 發表 [url=redirect.php?goto=findpost&pid=19277089&ptid=1221287][/url]
師兄有冇試過wifi如何?
N 的速度穩定嗎?
WiFi都唔錯. 我屋企800呎, 三房兩廳, 廳與房之間的是主力牆, 其它房係磚牆.
我隻Router放廳, 我用MacBook (Draft N)入主人房, 亦即是離router最遠間房,
以前用DLink隻Super G Router收不到, 現在收爆.
速度就冇詳細試過, 但so far夜晚十點幾在主人房上網去mytv.tvb.com睇無記當晚o既六點半新聞都冇事
作者: dipsy 時間: 2009-5-14 15:37
Wireless WAN 即係 client mode
可用 client 形式駁其他 router
然後在 LAN 及 wireless Share 番出黎
換言之有埋 wireless repeater 功能
$199 有咁既功能
我之前就係想搵d平 n-router 有d咁功能
上 taobao 買左隻埋單要 $240
[ 本帖最後由 dipsy 於 2009-5-14 15:40 編輯 ]
作者: pk007sky 時間: 2009-5-14 15:46
原帖由 dipsy 於 2009-5-14 15:37 發表
Wireless WAN 即係 client mode
可用 client 形式駁其他 router
然後在 LAN 及 wireless Share 番出黎
換言之有埋 wireless repeater 功能
$199 有咁既功能
我之前就係想搵d平 n-router 有d咁功能
上 taobao 買左隻埋單要 $240![]()
攪到我好想換左隻P320W佢
作者: 康斯坦汀 時間: 2009-5-14 16:01
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tobyho91 時間: 2009-5-14 21:33
upgrade FW應該會有中文,不過係簡中~~
我up左都有,不過係我個隻係w541g
作者: allen2007 時間: 2009-5-14 23:29
真抵,心思思買部玩下先
作者: pikcheong 時間: 2009-5-15 00:18
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: zerom 時間: 2009-5-15 01:26
睇黎都唔錯wor
作者: keithnever 時間: 2009-5-15 11:01
咁似我屋企部tp-link, 同一間oem廠?
作者: eming 時間: 2009-5-15 13:09
我都係用緊zyxel, 我都想呢, 但好似好晒錢
作者: pbodq 時間: 2009-5-15 13:22 標題: 回覆 1# 的帖子
有d圖叉燒包,可否更正一下?
thanks
作者: Inspire 時間: 2009-5-15 14:16
大家都係深圳公司
作者: backspacehk 時間: 2009-5-15 14:33
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: worminfo 時間: 2009-5-15 14:43
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lvanb 時間: 2009-5-15 16:03
用pccw 8mb, 85 mbps homeplug, 轉n draft 會不會快d ?
作者: Astria 時間: 2009-5-15 16:09
請問那個黑色WPS按鈕做什麼的?
作者: T5HO 時間: 2009-5-15 21:48
請問點set port
作者: Laputa 時間: 2009-5-15 21:54
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ihmcjacky 時間: 2009-5-15 22:30
唔知bt表現如何
作者: freeman_cheung 時間: 2009-5-16 09:25
I have uploaded some internal photos at page 1.
作者: lic 時間: 2009-5-16 12:36
多謝分享. 平野測試永遠比貴野測試讓更多人受惠
作者: backspacehk 時間: 2009-5-16 12:48
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kinkin721 時間: 2009-5-16 17:29
好唔好用???
會唔會晨日斷線??
作者: mate 時間: 2009-5-16 17:41
好似都幾多人買左...
正面 > 負面
準備入手~~
作者: zenki000 時間: 2009-5-16 17:44
小弟見識少, 真正的802.11n唔係要用3條天線嗎?
作者: poontat2000 時間: 2009-5-16 19:55
我諗現在仲係draft緊
一條到三條天線我都見過......
作者: f431 時間: 2009-5-16 23:32
thanks. 幾正wor.
作者: qscaxzw1 時間: 2009-5-16 23:49
今日幫女朋友屋企裝左個...開左個幾鐘都係微熱........不過就冇試BT......整體黎講好似幾好
199真係底
[ 本帖最後由 qscaxzw1 於 2009-5-16 23:50 編輯 ]
作者: nicholasthlam 時間: 2009-5-17 11:41
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: freeman_cheung 時間: 2009-5-18 12:14
其實仲係唔係draft都唔緊要, 最緊要夾唔夾到其它N client姐
作者: mymrs 時間: 2009-5-18 12:48
bought yesterday
$195
作者: a9668823 時間: 2009-5-18 13:28
bought Saturday
$126 (103+8人仔)
作者: f431 時間: 2009-5-18 20:37
$126 (103+8人仔)?????
C hing, where do you buy?
作者: EOS 時間: 2009-5-18 20:52
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: freeman_cheung 時間: 2009-5-19 12:15
大陸買嗎? 但兩腳牛, 又冇香港行保
作者: f431 時間: 2009-5-19 20:08
明白. THANKS.
但冇香港行保.......
作者: FullHD8 時間: 2009-5-20 01:31
各位有冇試過呢隻W311R長開幾日BT掂唔掂, 熱唔熱?
會唔會扯到Session爆左睇唔到網頁?
作者: ziv.tong 時間: 2009-5-20 08:42
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: freeman_cheung 時間: 2009-5-20 10:03
冇
好似佢另一個型號才有
剛剛HKEPC半價買router的優惠裏有介紹過
作者: ziv.tong 時間: 2009-5-20 13:17
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pbodq 時間: 2009-5-20 14:50
果粒Ralink RT3050都算另類。革命性全球第一粒all-in-one,以往好多Broadcom/Atheros solutions都仲係一拆幾。不過呢粒野係上年5月發佈。有d野減省左
呢粒野係1T1R,RT3052先做到2T2R
http://www.reuters.com/article/p ... May-2008+BW20080529
notation
Transmit x Receive :Stream
Stream = min(Transmit, Receive)
Total throughput取決於stream數目
1T1R:1S,似乎d廠去到lower limit,upper limit gei產品就未見過
http://en.wikipedia.org/wiki/IEEE_802.11n#Number_of_antennas
之所以隻Tenda可以做到咁平,首先粒野係1T1R:1S;再加上all-in-one,Tenda的生產成本又可以慳d
[ 本帖最後由 pbodq 於 2009-5-20 14:53 編輯 ]
作者: pc89229 時間: 2009-5-20 14:51
請問有冇人用來上 xbox 360打機,效果如何
作者: FullHD8 時間: 2009-5-21 03:13
大家知唔知W311R可以支持幾多sessions?
作者: cs_csw 時間: 2009-5-21 08:46
我放係房,個G行遠D就收唔了,個N唔知會唔會好D,但我無N client....
作者: freeman_cheung 時間: 2009-5-21 09:35
先買N router試咗先, 最後先買埋N client lor
作者: 極串~hkalex 時間: 2009-5-29 16:09
有冇人同我一樣,發現隻 W311R 冇左個 雙 SSID 既問題?
作者: 極串~hkalex 時間: 2009-5-30 12:14
冇人發現?
作者: 林鴻友 時間: 2009-5-30 13:10
我想問呢隻router有無得設定Multicast
我想睇bbwatch
作者: ivan001 時間: 2009-5-30 13:21
原帖由 freeman_cheung 於 2009-5-14 11:26 發表
見近期第一隻不需$200大元的802.11n router上場, 終於可以放棄使用多年的DLink DGL-4300, 正式進入 "N" 年代. 原本也不打算為這不足$200的Router寫開箱文, 但見好多ching都對這隻router有興趣, 就即本拍些照片跟大字 ...
我有用foxy,請問其router有冇這個功能?有冇師兄可以說一下怎樣設定?
作者: sureone 時間: 2009-5-30 16:02
你問乜....
有router用唔到foxy??
作者: andywong623 時間: 2009-5-30 20:00
因為我唔會成日用到Wifi,想有需要時先開Wifi
請問呢隻router可唔可以係setup page度ON/OFF個Wifi Radio???
另外見Edimax有隻又係$199,可以獨立開關Wifi Radio,不過天線得3dBi,唔知Edimax既接收能力會唔會差好多呢?
作者: pch0113 時間: 2009-5-30 20:33
唔知點解見到好多叉包
[ 本帖最後由 pch0113 於 2009-5-30 20:34 編輯 ]
作者: ivan001 時間: 2009-5-31 10:51
樓主說:Port Fordward的設定介面, 玩bt, foxy就一定要知呢
我想問一下玩foxy,Port Fordward的設定是怎樣
作者: zzt231 時間: 2009-5-31 20:24
101
真係冇左
作者: chi_kin_ 時間: 2009-5-31 22:34
可能係H1同H2版的分別。
我隻都無,又話H1同H2版firmware唔可以交換用,應該係有兩款硬件,有點感覺被騙了。
作者: cnet 時間: 2009-6-1 00:53
seems quite good.
I would like to buy to replace my old dlink
作者: idolclub 時間: 2009-6-1 01:02
呢隻W311R越出越慳皮,RAM由當初既32MB減少一半得返16MB,Flash亦由原來既4MB縮到剩返2MB,但價錢就無減過
作者: idolclub 時間: 2009-6-1 01:33
不單止Dual SSID冇左,甚至連AP Isolation功能都消失埋
硬件已經Cost Down,現在連軟件功能都偷工減料,隻野越黎越貨不對版
作者: goodboy500 時間: 2009-6-1 03:09
其實 epc 資訊新聞;
都有人兄 貼過 大陸網測試;
表現唔錯;
無線氾圍又大;
訊號都穩定;
作者: ar1hk 時間: 2009-6-1 03:40
router 宜家黎講最緊要係BT緊時候o既速度,連線穩定性,會唔會hang, 會唔會上唔到網
作者: 極串~hkalex 時間: 2009-6-1 03:42
原帖由 idolclub 於 2009-6-1 01:33 發表
不單止Dual SSID冇左,甚至連AP Isolation功能都消失埋![]()
硬件已經Cost Down,現在連軟件功能都偷工減料,隻野越黎越貨不對版![]()
冇錯
作者: blacklist 時間: 2009-6-1 11:08
想問問點分H1同H2版?
而家重有冇H1版賣?
Thanks!
作者: sureone 時間: 2009-6-1 12:18
原帖由 ivan001 於 2009-5-31 10:51 發表
樓主說:Port Fordward的設定介面, 玩bt, foxy就一定要知呢
我想問一下玩foxy,Port Fordward的設定是怎樣![]()
乜有router會無port forward?
你set完個port去你個ip度(eg. port 123 to 192.168.1.55)之後係番BT/foxy度set返同一個port就ok
作者: ut2004 時間: 2009-6-1 18:52
暫時只能根據 Firmware 或睇內部才可分辨 H1 或 H2 版本的 W311R。
官方指現只生產 16MB 版本 (即H1),不再生產 32MB 版本(即H2),故相信現時的 H2 將是貨尾。
現知 H1 的功能比 H2 刪減,包括 SSID (Major/Minor改為單一) 、DDNS 選項及 AP Isolation等。
[ 本帖最後由 ut2004 於 2009-6-1 18:56 編輯 ]
作者: blacklist 時間: 2009-6-1 19:00
ut2004: Thanks a lot!
作者: 某人兄 時間: 2009-6-1 19:23
原帖由 pbodq 於 2009-5-20 14:50 發表
果粒Ralink RT3050都算另類。革命性全球第一粒all-in-one,以往好多Broadcom/Atheros solutions都仲係一拆幾。不過呢粒野係上年5月發佈。有d野減省左,咁人地賣得咁平,點都要減下成本,無理由要馬兒不吃草,又要好 ...
N SOC 就第一粒
如果G既話,大把喇
AR231x
Broadcom 都有 Soc Series
作者: 某人兄 時間: 2009-6-1 19:24
2M Flash, 16M RAM
G router 的 hardware config
作者: a9668823 時間: 2009-6-1 21:39
還好是H2的
作者: 某人兄 時間: 2009-6-1 21:45
會唔會 H2升左 H1 firmware 落唔返 H2?

[ 本帖最後由 某人兄 於 2009-6-1 21:45 編輯 ]
作者: chi_kin_ 時間: 2009-6-1 21:48
把鬼火,最近發現經3HK HSDPA連入家中電腦的443和8080 port用remote desktop同web會被router block,但ftp無事,奇怪在於其他ISP又無事 (netvigator、和記),全部正常。
一換番P320W就全部正常,真係唔知搞乜鬼,逼住要用番P320W做router,隻W311R淪為一隻N AP算數。
作者: chi_kin_ 時間: 2009-6-1 21:49
會,官方firmware檔入面有講過。
作者: idolclub 時間: 2009-6-2 01:59
原帖由 ut2004 於 2009-6-1 18:52 發表
暫時只能根據 Firmware 或睇內部才可分辨 H1 或 H2 版本的 W311R。
官方指現只生產 16MB 版本 (即H1),不再生產 32MB 版本(即H2),故相信現時的 H2 將是貨尾。
現知 H1 的功能比 H2 刪減,包括 SSID (Major/Minor改為單一) 、DDNS 選項及 AP Isolation等。
改左版兼減左功能又唔改型號,又冇在網站註明新舊版之間的差別,咁做有誤導消費者之嫌
其他牌子都會成日改版,但通常只會加入新功能,好少會將之前作為賣點既功能刪走左,咁既做法真係要好好檢討一下
作者: sureone 時間: 2009-6-2 12:41
等佢減到$99先再買
作者: Konakona 時間: 2009-6-2 12:51
好在未買, 唔會買呢隻牌子D野!
作者: xbox 時間: 2009-6-3 09:30
個盒面有冇寫到version h1 定h2先?
作者: tlshum 時間: 2009-6-3 09:38 標題: 回覆 84# 的帖子
我果隻都是h1版,不知是否cost down咗,我買$160
作者: hikaricoffee 時間: 2009-6-3 12:56
$160係邊到買?
作者: crazymond 時間: 2009-6-3 14:08
Will the box indicate H1 or H2 version?
作者: a.cassano 時間: 2009-6-3 14:53
岩岩睇到TPLINK都出左150M Router!!
作者: tlshum 時間: 2009-6-4 10:40
O!sorry, 記錯了!$190才是!
但我也打開殼看過已costdown咗
合上冇寫h1 or h2


[/url]