Board logo

標題: 和記寬頻易請難送 [打印本頁]

作者: azothterry    時間: 2009-12-21 15:05     標題: 和記寬頻易請難送

我轉左用 hkbn 都大大話話就快3 年
之前用 HGC 時 同佢登記左個免費 三個月email to fax
我 cut HGC 時已經 cut 埋

到依家佢都仲收我 $
十月份我先至再打去嘈完
今期 Credit Card Payment 又收我 $
痴_線
作者: tofu    時間: 2009-12-21 15:15

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: vinait    時間: 2009-12-21 15:16

原帖由 azothterry 於 2009-12-21 15:05 發表
我轉左用 hkbn 都大大話話就快3 年
之前用 HGC 時 同佢登記左個免費 三個月email to fax
我 cut HGC 時已經 cut 埋

到依家佢都仲收我 $
十月份我先至再打去嘈完
今期 Credit Card Payment 又收我 $
痴_線

打上CARD CENTER CUT 左佢.. 再追佢CS 回水
作者: azothterry    時間: 2009-12-21 15:24

原帖由 vinait 於 2009-12-21 15:16 發表

打上CARD CENTER CUT 左佢.. 再追佢CS 回水


我依家打算回家收集返有既  Credit Card statement
計計佢收左我幾多 $ 先
作者: vinait    時間: 2009-12-21 15:31

原帖由 azothterry 於 2009-12-21 15:24 發表


我依家打算回家收集返有既  Credit Card statement
計計佢收左我幾多 $ 先

PCCW 都一樣我拎CUT FORM 先發現佢每月計多我月費
CS 話退$$ 比我.. 不過我12月先收機.. 所以1月先收到STATEMENT
作者: 千葉涼平    時間: 2009-12-21 15:32

佢無啦啦收我 16蚊200分鐘 IDD
有錄音都唔驚你 我CUT左
佢都仲有單來 反正我都唔用佢未繼續收 我都唔會交錢
作者: azothterry    時間: 2009-12-22 14:09

我打去同佢講 取消服務, 佢話電話口頭講就得
問佢拎 form 又話冇,
不過今次我電話錄晒音,
再 cancel 唔到我就去電訊管理局投訴
作者: god_md5    時間: 2009-12-22 22:32

又係完全無用過,又cut唔到既問題,
同之前不停收短信收錢一樣
同警訊講借錢,之後大耳龍唔見兩個月,打電話又唔通同一個道理
作者: Fulham    時間: 2009-12-22 23:03

I did changed from HGC to PCCW... no problem bor.





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2