標題: 求救:和記 10M + Buffalo WHR-HP-G300N 攪極都攪唔掂 [打印本頁]
作者: katinfa 時間: 2010-2-2 22:42 標題: 求救:和記 10M + Buffalo WHR-HP-G300N 攪極都攪唔掂
屋企寬頻用和記10M(無modem,無login,無password) ,有部 desktop 行 XP, 有部notebook,有PS3 同 Wii,原先用緊D-Link DI-524,一向無線接收都係麻麻地,因知道淨係Buffalo有AOSS功能,同聽講無線接收會好d,咪係早幾日買左部Buffalo WHR-HP-G300N ,點知:.............
一拆盒就照住跟機說明書安裝啦,重複又重複咁照住一步一步做都係上唔到網,更加唔好話無線同AOSS設定啦,如果一定要上網,除非將個 Router set 左去 OFF,即係bridge啦,仲要窒下窒下咁上,唉........
攪左兩日,上左hornington個網,有新發現:搵到關於WHR-HP-G300N 針對和記DHCP的設定教學,興高采烈咁重複又重複咁照住一步一步做,點知結果都係一樣............唉
又攪左兩日,打去hornington留電話待覆,一個鐘後回電,講左情況,佢話最好我可以係部電腦面前教我,唉,唔使搵食咩,辦工時間點係屋企呀?咁佢又教我返屋企將部電腦release ip,於是乎今晚又滿懷期望咁照住佢講的程序用cmd>ipconfig /release,完成後再跟住所謂設定再set過,結果係攪左幾粒鐘,攪到而家,唉.........
唔好意思,咁多唉聲嘆氣,係因為太多挫敗感同失望,有無高手可以幫下我呀?唔該....
作者: EOS 時間: 2010-2-3 00:00
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cwcc 時間: 2010-2-3 00:57
flash DDWRT啦,我之前都係攪極都唔掂,轉左就咩事都無。
作者: katinfa 時間: 2010-2-3 18:09
請問係邊度 flash DDWRT呀?
作者: katinfa 時間: 2010-2-3 18:18
和記10M應該係DHCP,唔係PPPoe,無modem唔使login,所以亦應該無得加返 domain name
作者: sunny6382 時間: 2010-2-3 21:30
睇吓幫唔幫到你
http://support.hornington.com/do ... -HP-G300NH_DHCP.pdf
作者: chpyeung 時間: 2010-2-3 21:41
樓主不如用番DI-524做ROUTER, G300N 做bridge啦 (如果G300N有bridge mode 就用G300N WAN PORT 去DI-524 WAN PORT, 如果冇就LAN PORT 去LAN PORT, 再將G300N 的DHCP SERVER DISABLE)

