Board logo

標題: 網上貧速度問題 [打印本頁]

作者: seaangel    時間: 2010-5-14 23:50     標題: 網上貧速度問題

[attach]1035853[/attach]

呢個速度可唔可以打去網上貧投訴?
作者: tamchris    時間: 2010-5-14 23:52

bt....有無得投訴..?
你自己應該心中有數啦..
作者: seaangel    時間: 2010-5-14 23:56

bt....有無得投訴..?
你自己應該心中有數啦..
tamchris 發表於 2010-5-14 23:52


上個月我仲無時無刻咁有六百幾kb ,今個月開始就搞成咁
作者: littlekp    時間: 2010-5-15 00:38

你今日 reboot 左 modem/router未
作者: dom    時間: 2010-5-15 00:44

Reboot Router + Modem 先啦
成日都係咁
作者: seaangel    時間: 2010-5-15 00:52

boot 完都無分別......
作者: simonlo    時間: 2010-5-15 01:08

唔係咪都有得拆訴
你要投訴,就要有客觀和相對公平的測試
1.單機測試, 你擺左隻router係中間,點知係咪你router問題,何況用router share俾幾部機用,嚴格來講己係唔得

2.用咩方法測試,去一個公認的server測試(e.g HKIX),  通常會係用FTP.

投訴係可以,但不可以不理性
作者: seaangel    時間: 2010-5-15 01:58

特登抆埋router 試再打去投訴,reset埋個訊號都係唔得(一開始上到二百幾kb 之後就掉頭回落),問埋係咪有限速有隔本地peer 個客服都話無(客套說話),最後約o左師父o黎睇,睇o黎都無咩得救o架啦:curse:
作者: EOS    時間: 2010-5-15 02:02

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: seaangel    時間: 2010-5-15 02:10

師傅上黎咪同你試 speedtest.com.hk, speedtest.netvigator.com ...
你哩兩個 site speed 有無問題 ? 無 ...
EOS 發表於 2010-5-15 02:02


想睇下個師傅有無咩夫fit 搞下個bt
作者: eric196511    時間: 2010-5-15 05:24

本帖最後由 eric196511 於 2010-5-15 05:26 編輯
呢個速度可唔可以打去網上貧投訴?
seaangel 發表於 2010-5-14 23:50


你有沒清cookie同temp垃圾?
我用用下一發現慢就去清晒垃圾等一陣快番
作者: peterma    時間: 2010-5-15 09:19

樓主試下update去uTorrent2.0.2, 聽講改善左上下傳的速度。
作者: seaangel    時間: 2010-5-15 11:32

樓主試下update去uTorrent2.0.2, 聽講改善左上下傳的速度。
peterma 發表於 2010-5-15 09:19



  thx~~ 估唔到竟然係咁既問題,點解boot 機o個陣無叫我update
而家又貼翻住六百,成個人爽晒

打去cancel o左個維修先
作者: kit777    時間: 2010-5-15 11:37

其實我都唔係好明, BT得就9成都係犯法野
你BT有問題應該自己解決, 點會CALL人上黎話人知你自己犯法?
下次你上網問下好喇..
作者: seaangel    時間: 2010-5-15 11:53

其實我都唔係好明, BT得就9成都係犯法野
你BT有問題應該自己解決, 點會CALL人上黎話人知你自己犯法?
下次你 ...
kit777 發表於 2010-5-15 11:37



    咁我唔會拎o的唔見得光既野俾人試既,而家好多體驗版/demo op 等等都係用bt 放出o黎,梗係拎呢o的試啦





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2