Board logo

標題: HKBN 之 好做唔做是是但但編 [打印本頁]

作者: 3K    時間: 2011-2-12 00:24     標題: HKBN 之 好做唔做是是但但編

本帖最後由 3K 於 2011-2-12 22:59 編輯

上個月 , 其中一條HKBN FTTH 線發現唔通,要特登走去檢查下.
發現ONT 個 GPON 燈唔著 , REBOOT又無用 , 直插又唔得. 唯有打去HKBN叫人 檢查 .
HKBN 又要第日先到 . 唯有自己檢查下先 .
第一個發現 , FIBER 被 其他戶拉線時磨到見骨 . (圖一)
好, 以為係斷FIBER .
第二日再來 , 上樓梯時發現HKBN FTTH 分線箱外有幾條線 條條FING . (圖二至四)
HKBN 師傅未到 , 咁就自己去TRACE下條線 , 心想會唔會咁黑仔我係外面其中一條.
又諗唔通HKBN 又學左 和仔 D衰野 "十個煲九個蓋" 攞我個PORT 俾人用 !?
TRACE 左兩層樓 , 原來我條線真係 條條FING 其中一條 .
HKBN 師傅到左就同佢講 我條線係箱外面  條條FING ...... 佢一插返就通返.
佢就同我解釋 話左前個箱太亂 . 執過晒D線 . 我就咁唔好彩 . 無插返我個PORT .

之後打上HKBN投訴 , 工程部果邊竟然唔認數. 只係話線路問題.
原來HKBN工程部出名手工差 , 線亂之外 , 做野仲咁是是但但 .
執線之前唔MARK清楚原本個PORT . 執完線之後又唔CHECK . 死線又唔清 .


[attach]1136180[/attach]

[attach]1136181[/attach]

[attach]1136182[/attach]

[attach]1136183[/attach]
作者: YO    時間: 2011-2-12 00:58

哈哈~~~ E樣野係好正常..... 係咁上下.....
我想知道你見唔見果D 技術人員有冇公司制服??
作者: SSII    時間: 2011-2-12 03:25

hkbn係噤上下ga la
次次執完site都會出好多follow
d頭無mark no./索牌既,回唔返多數掉係度9就,等出maint

&hkbn係唔會 十個煲九個蓋
佢張張都都會出1個port位,d port位唔會多,唔會少.
gpon少死port, 死port既話一定void單唔會裝,
拿左人地個port黎用,人地出maint既話,係要個c苦上去搞返
盞搞著自己.

同埋呢d 明線site裝 gpon都幾危下
你裝完,下手裝既穿喉唔會就住你條線,
爛左斷左都理得你,都係等你打上CS,搵人上黎再拉過線

同埋d fiber條條fing,一陣有人行過手多多搞兩搞你就係錦先

我度有bb1000 gpon, 線仔bb100
就算比我bb1000 $99我都唔會用
我度都係明線site

我都做過hkbn c苦,hkbn果D衰野我知得多
gpon 壞牛,lock機,死ont,死sip phone成日見
同埋hkbn所謂既速度保證計劃
你用線仔bb100既話, 用dos test, 上下載9成9都夠10240kb/s
但你用gpon bb100既話,就算fiber既光度夠曬,
下載多數係夠10240kb/s,但上載好多時係唔夠10240kb/s(多數得9000kb-10000kb)

d人好多時以為光籤入屋係好野,其實係錯

同樣bb100既話
線仔bb100 用2pair cat5駁機房既cisco 2950/2960 switch
快靚正,又唔洗ont,一插lan線就用得
好過用gpon bb100, ont要插火牛,又要擔心壞ont/火牛,出面條fiber有事
作者: YO    時間: 2011-2-12 03:36

hkbn係噤上下ga la
次次執完site都會出好多follow
d頭無mark no./索牌既,回唔返多數掉係度9就,等出maint

& ...
SSII 發表於 2011-2-12 03:25



    我都做過 HKBN 拉線,,, 所以我老西都唔會用......
作者: [N.H.K]anime    時間: 2011-2-12 03:57

光纖真係傻仔先會俾佢呃到...又要俾多d電費..又唔會快d...
要快就光纖200/1000啦..用100又為何用光纖呢真係攞黎搞
作者: SSII    時間: 2011-2-12 04:12

光纖真係傻仔先會俾佢呃到...又要俾多d電費..又唔會快d...
要快就光纖200/1000啦..用100又為何用光纖呢真係 ...
[N.H.K]anime 發表於 2011-2-12 03:57


樓主好似係用bb1000
一定要ftth

同埋有d樓得gpon,無線仔就無計la
作者: YO    時間: 2011-2-12 04:22

光纖真係傻仔先會俾佢呃到...又要俾多d電費..又唔會快d...
要快就光纖200/1000啦..用100又為何用光纖呢真係 ...
[N.H.K]anime 發表於 2011-2-12 03:57



直接插 LAN 又的確係幾方便~~
作者: YO    時間: 2011-2-12 04:29

hkbn係噤上下ga la
次次執完site都會出好多follow
d頭無mark no./索牌既,回唔返多數掉係度9就,等出maint

& ...
SSII 發表於 2011-2-12 03:25



    如果 HKBN 一開始就用自己 D 師父 幫客拉線,, 管理方面應該會好好多,, 果時真係見到D 線比人整到花晒冇條用得真係把幾火,,
作者: SSII    時間: 2011-2-12 04:54

本帖最後由 SSII 於 2011-2-12 04:57 編輯
如果 HKBN 一開始就用自己 D 師父 幫客拉線,, 管理方面應該會好好多,, 果時真係見到D 線比人整到花 ...
YO 發表於 2011-2-12 04:29

hkbn之前d gpon全部自己做ga
但越起越多 gpon site

果d DF又起到鬼5馬6, 要壁虎功先上到
佢自己果班C苦做鬼到咩,咪掉出去比SUB COM做lo


d site又 on x
好多都放成10層,有時放20層都有
人地pccw每5層一個DF....
作者: YO    時間: 2011-2-12 05:22

hkbn之前d gpon全部自己做ga
但越起越多 gpon site

果d DF又起到鬼5馬6, 要壁虎功先上到
佢自己果班C苦做 ...
SSII 發表於 2011-2-12 04:54


我做果時佢仲係用微波,, 一下唔好彩 做一單 要 放十層樓再自己拉入屋....  真係 做到怕....
作者: 3K    時間: 2011-2-12 11:10

樓主好似係用bb1000
一定要ftth

同埋有d樓得gpon,無線仔就無計la
SSII 發表於 2011-2-12 04:12



我係用BB100 , 不過係GPON ONLY ~
作者: 3K    時間: 2011-2-12 11:15

哈哈~~~ E樣野係好正常..... 係咁上下.....
我想知道你見唔見果D 技術人員有冇公司制服?? ...
YO 發表於 2011-2-12 00:58



  我都係做 CABLING ,做既PROJECT 一個PANEL 既FIBER 頭都多佢一座樓.
只係因為事後HKBN 死唔認數 , CS 又話證明唔到. 所以同佢開個 POST .
佢地有著制服的.
作者: 3K    時間: 2011-2-12 11:37

回復 3# SSII

所以我都話佢地唔識執,或無心執 , 一個FTTH 箱都係幾十個頭 . 真係不該.

至於 十個煲九個蓋 只係開頭懷疑 , 點知打開個箱睇時更加令人把火, 就係有一個PORT無插.
佢插返,打上去CHECK PORT ,點知就係果個. 執完見到個PORT無插都唔CHECK 下就趕收工.

所以我都自己裝絛喉去到佢開始走明線個位 , 點知就係呢幾吋俾佢地磨到見骨.

我同分線箱個位線長都係20M 內, 我都令願佢行UTP , 可惜得GPON ONLY..
作者: 又老又細    時間: 2011-2-12 12:17

如果明白GPON 既原理, 會發現用返UTP 會好好多~!
作者: comm    時間: 2011-2-12 13:21

本帖最後由 comm 於 2011-2-12 13:23 編輯

P記工程真好佢地好多,上次P記同我裝Fiber時一開始CHECK樓梯口個BOX到PORT位,啱唔啱,發覺去錯樓梯口BOX位,就打電話上工程部由机樓控制調道到另一邊樓梯口,PORT位置,串完Fiber入屋後「半粒鐘」到樓梯口個BOX打光接頭,机樓非常之準確調去另一邊上升光纖PORT位,工程做得亁亁淨淨!
作者: hasing    時間: 2011-2-12 19:29

本帖最後由 hasing 於 2011-2-12 19:30 編輯
P記工程真好佢地好多,上次P記同我裝Fiber時一開始CHECK樓梯口個BOX到PORT位,啱唔啱,發覺去錯樓梯口BOX位,就 ...
comm 發表於 2011-2-12 13:21


P記都係一DDsite,但整體上係整齊個薄餅,起碼機樓裡面係,一分錢一分貨,你吾想下P記會用幾多錢起一個site,薄餅會用幾多錢起一個site。平心而論如果無薄餅呢間公司,電訊業仲停留在1.5M,3M既年代,姓李會肯俾$ UPGRATE D site咩
作者: comm    時間: 2011-2-12 21:37

呢位李生真係争唔落既,由其是楂住以前老電D老股民,比佢楂乾楂淨,得番D硬件係到最好
作者: hasing    時間: 2011-2-12 22:21

如果薄餅做吾住,寛頻市場就姓李玩曬,肉在鉆板上
作者: happygo28    時間: 2011-2-12 22:41

外判平價工程
作者: 南瓜hk    時間: 2011-2-12 23:10

以前聽人講話佢地捉得好嚴喎,
又話做得差要罰錢喎,
不過人工低就真係乜都敢做
作者: 3K    時間: 2011-2-16 17:57

最後HKBN 只係回水一星期 ......
作者: 1977tmm    時間: 2011-2-17 05:43

我想知HKBN工程係咪外判
作者: microware    時間: 2011-2-17 11:10

P記都係一DDsite,但整體上係整齊個薄餅,起碼機樓裡面係,一分錢一分貨,你吾想下P記會用幾多錢起一個site, ...
hasing 發表於 2011-2-12 19:29


唉~你唔好以為P記啲光纖好得啊~
佢咩又係外判~

舊年,我公司RE-LOCATION~
條寬頻係P記嘅~
因為舊址果度,佢哋無啦啦係我哋就搬之前一個月幫我公司由ADSL轉咗去光纖~

搬去新址都有光纖COVER到~

大家都知P記BIZ 光纖,佢哋會分幾次上嚟同你搞架嗎~
第一次係嚟睇位,第二次嚟拉線,第三次嚟裝部光纖機~,
但搬果下出事,個負責裝光纖機果個C苦去到SERVER房問我,條光纖唔見有喎~
搞到公司足足有一日都上唔到網~
原來係頭果兩次啲C苦放飛機~
係電話度同我講就話睇咗位,但其實係無~

真係唉~
作者: fbilly    時間: 2011-2-17 12:59

這2日有SALES 打電話來叫我公司轉BB100,本來都有D想....看來要想一下....
作者: zdavidz    時間: 2011-2-17 13:41

師兄自己識trace 線都幾好野喎!
作者: magician0108    時間: 2011-2-19 20:21

他媽的HKBN
原本約左今日裝線
但佢竟然話無落order
要聽日再上過黎
我X! 等X左佢成日!!
作者: SSII    時間: 2011-2-20 00:46

師兄自己識trace 線都幾好野喎!
zdavidz 發表於 2011-2-17 13:41


樓主自己做喉去到hkbn線箱
搵返唔難
作者: SSII    時間: 2011-2-20 00:51

我想知HKBN工程係咪外判
1977tmm 發表於 2011-2-17 05:43


維修hkbn自己做
安裝有d自己做,有d判

唔好以為自己公司做既一定好

hkbn直屬班 c苦出名流,見麻煩就幫個客取消,話裝唔到
之後張單就落左去外判度,外判做
班人做又36,唔做又36, 一定取易不取難
勁果d去曬外判度做,手腳快,做多d,好搵好多
直屬果d有好多都係啊叔,係度養老等退休





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2