Board logo

標題: 裝緊薄餅bb100 FTTH (已完成) [打印本頁]

作者: andrewyl    時間: 2011-7-3 19:21     標題: 裝緊薄餅bb100 FTTH (已完成)

本帖最後由 andrewyl 於 2011-7-4 11:12 編輯

會有兩個設備要裝,一個係 lucent 光纖盒,另外就係bbtv 機頂盒附有WiFi功能。
過程都順利,半個鐘搞惦。而家埋緊尾。

( 光纖 ONU Modem )


(Alcatel - Lucent 產品)




(ONU modem + HKBN IPTV 解碼器 兼 WiFi Router)


(使用 S-BOX 8340B 型號)


(拉線時使用 - 穿線帶)


(聽就聽得多 - 但第一次見家用光纖線)


(原來真係咁幼 , 怪唔之得個個都話好易斷)


(完成後)




(ONU Modem 運作中)



作者: cnboy    時間: 2011-7-3 19:46

會有兩個設備要裝,一個係 lucent 光纖盒,另外就係bbtv 機頂盒附有WiFi功能。
過程都順利,半個鐘搞惦。 ...
andrewyl 發表於 2011-7-3 19:21


我都下星期裝bb100 FTTH, 裝好後可以再講點嗎? thx
作者: andrewyl    時間: 2011-7-3 21:52

我都下星期裝bb100 FTTH, 裝好後可以再講點嗎? thx
cnboy 發表於 2011-7-3 19:46


速度暫時都幾 ok 下 .
先 post 圖 :

作者: ccck2004    時間: 2011-7-3 22:00

我都係早兩曰裝左FTTH
作者: Riva    時間: 2011-7-3 22:07

upload 低咁多既?
作者: SoCold    時間: 2011-7-3 22:28

http://www.speedtest.com.hk/
或者ofta個網可信性會高d.
作者: messihung    時間: 2011-7-3 22:32

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wlckenny    時間: 2011-7-3 22:39

可唔可以upload d device 既圖黎睇下~~?? ,
作者: 乜都唔識    時間: 2011-7-3 23:26

UL  完全有問題,唔收貨
作者: andrewyl    時間: 2011-7-4 00:23

UL  完全有問題,唔收貨
乜都唔識 發表於 2011-7-3 23:26


我都覺得奇 , 我試埋 電管局 , 結果都一樣 .
唔知你知唔知有無 DOS command 試 上/下載  ?
我見師父都係用呢個試
作者: bluesky    時間: 2011-7-4 00:30

www.speedtest.com.hk  個speed test 有幾多?
冇80/80 點都唔應該收貨喎...
作者: 史卓文    時間: 2011-7-4 00:36

請教 咩係ftth丫? 點分? join時可以揀嗎?
作者: proing    時間: 2011-7-4 09:02

個plan點計? 幾錢個月?
作者: andrewyl    時間: 2011-7-4 11:24

咁  個speed test 有幾多?
冇80/80 點都唔應該收貨喎...
bluesky 發表於 2011-7-4 00:30


用師父部機就無問題 , 但用我部Notebook 同 Desktop 就有分別 .
個 capture 係用我部notebook 試 .
想用番部 Desktop 試 但 插 條 lan cable 落去係無反應 .
唔知真係個 lan port 瓜 佐 定 係 其 它 原 因 .
平 時 都 係 用 WiFi 多 , 所 以 無 為 意 到 .
今 晚 先 再 考 究 .
作者: Riva    時間: 2011-7-4 11:30

用師父部機就無問題 , 但用我部Notebook 同 Desktop 就有分別 .
個 capture 係用我部notebook 試 .
  ...
andrewyl 發表於 2011-7-4 11:24


可能同防毒/防火牆有關
另外
你都可以試下更新lan driver
作者: OK仔    時間: 2011-7-4 11:41

本帖最後由 OK仔 於 2011-7-4 11:42 編輯
請教 咩係ftth丫? 點分? join時可以揀嗎?
史卓文 發表於 2011-7-4 00:36

FTTH 全寫係Fibre To The Home,即係光纖入屋
宜家好多電訊公司都係做光纖入屋,佢可以做到上下載速度對等,同上網速度較快,宜家一般都係100M起標架啦
陳豪公司都仲有做緊ADSL,你可以當做係傳統的電話銅線,提供上網的速度較低,只有30M左右,而且上載速度係下載速度十分之一,即係慢十倍…
所以申請時要問清楚係ADSL or FTTH,因為會差好遠…
作者: ErrLog    時間: 2011-7-4 17:55

樓主請問你個機頂盒係咪有得分wifi?
好似好正咁
作者: kysf    時間: 2011-7-4 20:47

速度暫時都幾 ok 下 .
先 post 圖 :
andrewyl 發表於 2011-7-3 21:52


ping有點高喔....

我看PCCW FTTH的ping都很低...0的不少...

是不是設備的關係 華為 vs Alcatel - Lucent
作者: 史卓文    時間: 2011-7-5 01:20

Thank you CHING!
作者: 史卓文    時間: 2011-7-5 01:21

FTTH 全寫係Fibre To The Home,即係光纖入屋
宜家好多電訊公司都係做光纖入屋,佢可以做到上下載速度對等 ...
OK仔 發表於 2011-7-4 11:41


即係話如果申請陳豪架ftth的話, 上傳可以快好多
作者: ivanng213    時間: 2011-7-5 01:34

點解我冇白色個modem ge?
作者: ericrobocon    時間: 2011-7-5 01:37

速度暫時都幾 ok 下 .
先 post 圖 :
andrewyl 發表於 2011-7-3 21:52



    我用bb100仲快過你既點解??
作者: TeraBytes    時間: 2011-7-5 01:48

點解我冇白色個modem ge?
ivanng213 發表於 2011-7-5 01:34 AM


果隻係ONT, 係FTTH既ONU, 唔係modem... 你係cat5入屋就冇...
作者: JACK2120    時間: 2011-7-5 02:02

去ofta到試DOWN有5Mb
UP有成80Mb
係咪要搞搞佢
作者: cnboy    時間: 2011-7-5 09:34

速度暫時都幾 ok 下 .
先 post 圖 :
andrewyl 發表於 2011-7-3 21:52


3Q3Q 得閒慢慢睇
作者: ivanleung    時間: 2011-7-5 10:16

how much ching?
作者: OK仔    時間: 2011-7-5 10:35

即係話如果申請陳豪架ftth的話, 上傳可以快好多
史卓文 發表於 2011-7-5 01:21

陳豪plan 係光纖入屋,所以上傳係快過ADSL
不過你要小心問清楚你住o個度係咪光纖入屋,係咪有陳豪,因為有D師兄都試過住o個度自稱有陳豪,點知去到最後都係sell 番電話線比你,呢個你要小心
作者: Riva    時間: 2011-7-5 10:51

各位用緊HKBN既師兄
我想問下HKBN係咪有block Emule ga ?
作者: 點38    時間: 2011-7-5 15:59

陳豪plan 係光纖入屋,所以上傳係快過ADSL
不過你要小心問清楚你住o個度係咪光纖入屋,係咪有陳豪,因為有 ...
OK仔 發表於 2011-7-5 10:35


大把人問完之後發現陳豪根本未黎到自己屋企

想要陳豪, 都係繼續睇CCTVB實際D
作者: asp123    時間: 2011-7-5 16:37

各位用緊HKBN既師兄
我想問下HKBN係咪有block Emule ga ?
Riva 發表於 2011-7-5 10:51



應該無. 我用synology.
作者: applexy    時間: 2011-7-5 16:58

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 7G    時間: 2011-7-5 16:59

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ccck2004    時間: 2011-7-5 23:49

大把人問完之後發現陳豪根本未黎到自己屋企

想要陳豪, 都係繼續睇CCTVB實際D ...
點38 發表於 2011-7-5 03:59 PM

一年前佢已經同我講話免費升100M, 仲昆我話鋪緊線, 一年後既今日連毛都未有一條
作者: ccck2004    時間: 2011-7-5 23:52

我用bb100仲快過你既點解??
ericrobocon 發表於 2011-7-5 01:37 AM

我仲慢過佢, 師傅話SPEEDTEST.NET唔準, 同我上HKIX試, 又真係UP同DOWN都超過8成速度, 係APPLE試DL野仲接近10M秒, 唔知我有無畀人昆呢 (我8月先開通, 只係果晚裝完試左幾粒鐘就被CUT了)
作者: ccck2004    時間: 2011-7-5 23:55

順便報埋價, 新客戶, $119/M(特選大廈喎), 送5舊水PK禮券, NOD32, 2年約, FTTH, 走明線 (無要BBTV, 費事又要走線)
作者: Riva    時間: 2011-7-6 00:05

順便報埋價, 新客戶, $119/M(特選大廈喎), 送5舊水PK禮券, NOD32, 2年約, FTTH, 走明線 (無要BBTV,  ...
ccck2004 發表於 2011-7-5 23:55


我果度得300PK,
咩野地方先係特選place
作者: jkwoo    時間: 2011-7-6 00:07

順便報埋價, 新客戶, $119/M(特選大廈喎), 送5舊水PK禮券, NOD32, 2年約, FTTH, 走明線 (無要BBTV,  ...
ccck2004 發表於 2011-7-5 23:55


119 係咪最後個平均價?
作者: netgoer125    時間: 2011-7-6 00:08

我反而對條穿線帶有興趣。唔知响邊到有得賣?
作者: ccck2004    時間: 2011-7-6 00:15

119 係咪最後個平均價?
jkwoo 發表於 2011-7-6 12:07 AM

唔係, 實價
作者: ccck2004    時間: 2011-7-6 00:16

我果度得300PK,
咩野地方先係特選place
Riva 發表於 2011-7-6 12:05 AM

我都唔知
作者: 7VaL    時間: 2011-7-6 18:14

$119 BB100??簽幾耐有咩送??
作者: grxgr    時間: 2011-7-6 19:45

唔係, 實價
ccck2004 發表於 2011-7-6 00:15


咁爽既你,你邊度住?
我個度比埋300蚊COUPON加埋免費5個月先平均到$119
作者: ccck2004    時間: 2011-7-7 00:09

咁爽既你,你邊度住?
我個度比埋300蚊COUPON加埋免費5個月先平均到$119
grxgr 發表於 2011-7-6 07:45 PM

元朗
作者: 點38    時間: 2011-7-7 17:04

咁係咪即係除開$98/月??
抵到喊啊師兄
作者: Tanker369    時間: 2011-7-7 17:51

本帖最後由 Tanker369 於 2011-7-7 17:53 編輯
咁係咪即係除開$98/月??
抵到喊啊師兄
點38 發表於 2011-7-7 17:04


波波劈價起上來真係唔係人咁品, 老電邊到夠fight....
作者: andrewyl    時間: 2011-7-7 21:58

順便報埋價, 新客戶, $119/M(特選大廈喎), 送5舊水PK禮券, NOD32, 2年約, FTTH, 走明線 (無要BBTV,  ...
ccck2004 發表於 2011-7-5 23:55


我 就 係 呢 隻 plan 有 埋 BBTV / WiFi Router ,
扣 埋 防 毒 - 平 均 計 埋 $89 .
係 非 常 之 抵 .

不 過 我 而 家 心 十五十六 想 提 早 cut 老 電 6M ,
定 還 是 想 提 早 開 BB100 服 務 .
作者: andrewyl    時間: 2011-7-7 22:02

樓主請問你個機頂盒係咪有得分wifi?
好似好正咁
ErrLog 發表於 2011-7-4 17:55


  係 有 WiFi 功 能 ,
  速 度 都 ok .
作者: andrewyl    時間: 2011-7-7 22:06

可能同防毒/防火牆有關
另外
你都可以試下更新lan driver
Riva 發表於 2011-7-4 11:30


插 番 老 電 條 6M 又 無 事 ;
不 過 條 線 未 開 始 生 效 就 試 唔 到 .
不 過 呢 度 有 速 度 保 證 , 搞 唔 惦 就 call 佢 地 去 check  .
作者: ErrLog    時間: 2011-7-8 16:20

係 有 WiFi 功 能 ,
  速 度 都 ok .
andrewyl 發表於 2011-7-7 22:02


連 wireless router 都慳返
波波呢個機頂盒真係幾好
唔知老電的機頂盒有無? 定要電話部機先有
作者: lion97    時間: 2011-7-8 16:41

會有兩個設備要裝,一個係 lucent 光纖盒,另外就係bbtv 機頂盒附有WiFi功能。
過程都順利,半個鐘搞惦。 ...
andrewyl 發表於 2011-7-3 19:21


請問師兄你個白盒是否用 cat.5 連到黑色的 wifi 盒的呢 ?

我下個月就裝啦,  好緊張  
作者: andrewyl    時間: 2011-7-8 16:47

連 wireless router 都慳返
波波呢個機頂盒真係幾好
唔知老電的機頂盒有無? 定要電話部機先有 ...
ErrLog 發表於 2011-7-8 16:20


Now TV (高清/標清) 機頂盒 就 無 ,
要 join Netvigator Wireless Modem plan 先 有 .
作者: hohogod    時間: 2011-7-8 16:53

老電果個WIRELESS....呢到D CHING應該會好想死...乜都無得SET...唔知佢想點..
作者: andrewyl    時間: 2011-7-8 16:59

請問師兄你個白盒是否用 cat.5 連到黑色的 wifi 盒的呢 ?

我下個月就裝啦,  好緊張   ...
lion97 發表於 2011-7-8 16:41


白色光纖盒 係 FTTH 專 用 ,
FTTB 係 得 一 條 CAT-5 線 出 .
另外FTTH 用戶係會一條 CAT-5e 線 由白色光纖盒 (ONU) 連接去 機頂盒 ,
不過你唔想用機頂盒睇電視或 WiFi , 係唔需要連去機頂盒 ,
直接用條 Cat-5e 線 上網 或 連去自己既 Router .
作者: andrewyl    時間: 2011-7-8 17:04

老電果個WIRELESS....呢到D CHING應該會好想死...乜都無得SET...唔知佢想點..
hohogod 發表於 2011-7-8 16:53


HKBN 個 個 都 幾 多 野 可 以 set ,
好 過 老 電 多 多 聲 ,
所 以 都 唔 知 提 唔 提 早 cut 老 電 轉 BB100 .
提 早 cut 又 要 蝕 比 佢 地 成 六 百 幾 蚊 .
提 早 開 BB100 , 6M 又 要 白 交 月 費 , 月 費 成 3 百 幾 ,
簡 直 儸 命 .
作者: ErrLog    時間: 2011-7-8 17:10

HKBN 個 個 都 幾 多 野 可 以 set ,
好 過 老 電 多 多 聲 ,
所 以 都 唔 知 提 唔 提 早 cut 老  ...
andrewyl 發表於 2011-7-8 17:04


師兄其實仲有幾耐先完約
唔可以兩條線一齊用咩?
作者: hohogod    時間: 2011-7-8 17:13

講開我都想兩面一齊行....而家岩岩新裝陳豪200. HKBN就8月尾完..諗緊如果平平地續黎玩4WAN都幾開心..
作者: lion97    時間: 2011-7-8 17:14

白色光纖盒 係 FTTH 專 用 ,
FTTB 係 得 一 條 CAT-5 線 出 .
另外FTTH 用戶係會一條 CAT-5e 線 由白色 ...
andrewyl 發表於 2011-7-8 16:59


多謝回覆,  唔知 cat.6  線會唔會有分別呢 ?
[attach]1212818[/attach]
作者: andrewyl    時間: 2011-7-8 17:16

師兄其實仲有幾耐先完約
唔可以兩條線一齊用咩?
ErrLog 發表於 2011-7-8 17:10


老 電 仲 有 兩 個 月 約 , 可 以 兩 條 線 一 齊 用 .
用 得 BB100 , 無 乜 問 題 都 唔 想 再 用 老 電 .
因 為 BB100 可 以 遷 就 到 我 老 電 合 約 完 為 止 先 開 始 .
開 左 bb100 就 會 晒 佐 老 電 6M , 因 為 無 人 用 .
但 又 要 比 月 費 , 所 以 心 就 15 / 16 .
作者: ErrLog    時間: 2011-7-8 17:21

老 電 仲 有 兩 個 月 約 , 可 以 兩 條 線 一 齊 用 .
用 得 BB100 , 無 乜 問 題 都 唔 想 再 用 老  ...
andrewyl 發表於 2011-7-8 17:16


早開早享受

我就覺得視乎你的6M表現如何, 夠唔夠用
如果係我, 6M速度, 一秒都唔想再用
不過呢D都好睇你自己上網習慣0既
作者: andrewyl    時間: 2011-7-8 17:47

多謝回覆,  唔知 cat.6  線會唔會有分別呢 ?
lion97 發表於 2011-7-8 17:14


如 果 你 用 係 BB100 , 就 唔 會 有 分 別 .
但 都 睇 番 你 之 後 會 唔 會 轉 用 1000M 既 BB ,
條 線 會 唔 會 入 牆 同 埋 Router 與 電 腦 既 距 離 .
作者: andrewyl    時間: 2011-7-8 17:54

早開早享受

我就覺得視乎你的6M表現如何, 夠唔夠用
如果係我, 6M速度, 一秒都唔想再用
...
ErrLog 發表於 2011-7-8 17:21


老 電 既 6M 不 嬲 都 係 好 穩 定 地 慢 ,
而 家 諗 只 係 老 電 月 費 貴 , 如 果 老 電 月 費 係 百 幾 蚊 , 早 就 可 以 諗 cut 佐 去 , 豪 比 佢 .
有 100M 點 解 唔 用 , 就 去 捱 6M . 所 以 諗 到 頭 都 痕 埋 .
如 果 有 人 肯 幫 我 接 手 6M , 仲 唔 拿 拿 臨 轉 走 .
作者: ErrLog    時間: 2011-7-8 18:01

老 電 既 6M 不 嬲 都 係 好 穩 定 地 慢 ,
而 家 諗 只 係 老 電 月 費 貴 , 如 果 老 電 ...
andrewyl 發表於 2011-7-8 17:54


6M呢D爛橙好難搵人接...
唉呢條6M如果貴, 提早cut都應該賠唔少
可能你都係要雙線並行兩個月
不過唔緊要, 師兄你以後都唔會再比老電屈~
今次係最後一次!
作者: andrewyl    時間: 2011-7-8 18:36

6M呢D爛橙好難搵人接...
唉呢條6M如果貴, 提早cut都應該賠唔少
可能你都係要雙線並行兩個月
不過唔 ...
ErrLog 發表於 2011-7-8 18:01


賠都係六百幾者都係有限錢,但唔抵者。
諗唔惦就捱到八月先開始BB100 .
作者: lion97    時間: 2011-7-8 23:36

本帖最後由 lion97 於 2011-7-8 23:37 編輯
如 果 你 用 係 BB100 , 就 唔 會 有 分 別 .
但 都 睇 番 你 之 後 會 唔 會 轉 用 1000M 既 BB ,
條  ...
andrewyl 發表於 2011-7-8 17:47


我係約左大廈裝好之後, joinn BB1000 FTTH,

所以先問下會唔會快D,  我的電話線盒就在電腦枱後 (入牆的),

所以白盒 lan 頭可直接出比枱上電腦,  另ーlan 線就要拉二十尺先到電視位來放黑 wifi 盒,

我有小小擔心影響 wifi 傳送.
作者: andrewyl    時間: 2011-7-9 00:45

我係約左大廈裝好之後, joinn BB1000 FTTH,

所以先問下會唔會快D,  我的電話線盒就在電腦枱後 (入牆的), ...
lion97 發表於 2011-7-8 23:36


Cat5e 同 Cat 6 線 最 大 分 別 係 其 抗 干 擾 能 力 , Lan 線 既 材 料 素 質 .
如 果 傳 送 速 度 一 直 都 係 1000M 既 話 就 用 Cat 6 線 會 穩 定 好 多 但 唔 會 話 快 D .
作者: s200010098    時間: 2011-7-9 00:59

我今日,剛剛裝1000Mb 中了獎....

裝了成2個幾3個鐘。他白色個盒壞了..要等人速遞過來。不過就算無那個,都裝了成1個半鐘有多。
作者: nettony    時間: 2011-7-9 01:51

我今日,剛剛裝1000Mb 中了獎....

裝了成2個幾3個鐘。他白色個盒壞了..要等人速遞過來。不過就算無那個, ...
s200010098 發表於 2011-7-9 00:59


我一樣都是用和樓主相同 Alcatel - Lucent 的 光纖 ONU Modem, 但個火牛新裝3日就壞了,
要走到去旺角HKBN客戶中心換過新的火牛,到現在都好好。
作者: lion97    時間: 2011-7-9 15:19

本帖最後由 lion97 於 2011-7-9 15:33 編輯
Cat5e 同 Cat 6 線 最 大 分 別 係 其 抗 干 擾 能 力 , Lan 線 既 材 料 素 質 .
如 果 傳 送 速 度  ...
andrewyl 發表於 2011-7-9 00:45


明白哂,  咁我要買過條二十尺 cat.6 線啦.    Thank You.  
作者: lion97    時間: 2011-7-9 15:31

我一樣都是用和樓主相同 Alcatel - Lucent 的 光纖 ONU Modem, 但個火牛新裝3日就壞了,
要走到去旺角HK ...
nettony 發表於 2011-7-9 01:51


請問火牛幾多 V 嫁 ?    幾多 A 嫁 ?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2