作者: law1987 時間: 2011-10-16 05:42 標題: Buffalo WZR-HP-G450H 開箱文 + 簡單測試
本帖最後由 law1987 於 2011-10-16 05:45 編輯
舊文重温:
Buffalo WZR-HP-AG300H 開箱文 + 簡單測試
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1684087
Apple Airport Extreme Gen 5 開箱文 + 簡單測試
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1684749
用左$940入手Buffalo WZR-HP-G450H
廢話少說,先送上包裝盒相(今次影得好少少,之前用手機影,Sorry













規格:
XXX SoC @ XXX MHz with XXX MB of RAM and XXX MB of flash (歡迎提供)
簡單NAT測試,測試環境(PCCW 1000M,Broadcom NetXtreme Gigabit LAN卡):
原裝FW 1.75

原裝FW 1.76

資源區:
dd-wrt from buffalo-technology 17140
http://www.buffalo-technology.co ... wer-gigabit-router/
ftp://nfiniti1:wzr-hp-g450h@188. ... ro-v24sp2-17140.enc
dd-wrt from buffalo-asia
未有!
dd-wrt from dd-wrt.com
未有!
SmallNetBuilder 詳細測試:
未有!
其它開箱文:
http://meyeryu.wordpress.com/201 ... %E5%9C%B0%E8%87%BA/
YouTube 1080P 開箱片:
http://www.youtube.com/watch?v=zWdAWGcSpCA
個人小總結:
適合500Mb或以下寬頻使用,暫時Buffalo Router中NAT效能最高一款,比之前測的AG300H高出雙倍有多!
和相近價位的N56U比,它不支持 5GHz,NAT慢~300Mb,但2.4GHz Wifi 較優勝(3x5dBi 外置天線),內置VPN Server功能,
如果你唔係用1000M 寬頻,無支持 5GHz 的Client,覺得N56U Wifi 覆蓋又唔够好,兼要VPN Server功能用的話,
它就是你那杯"茶"了!
期待Buffalo 出返隻有2.4GHz 450Mb + 5GHz 450Mb、NAT ~800-900Mb既Router
小插曲:
個別店鋪仍在賣$13xx的舊價!
作者: cityrainn 時間: 2011-10-16 07:41
ching, i see have a "ON/OFF" switch , is for .....
作者: Wah On 時間: 2011-10-16 09:03
does your testing speed capture is Wifi or direct LAN cable ?
作者: rono 時間: 2011-10-16 09:47
Ching can u test the WIFI speed? I want to know if it can utilize 陳豪 200M broadband. THX.
作者: lammylam 時間: 2011-10-16 13:48
我鄀係買咗$940
無線接收箅幾強
我用緊500mb 都有九成速度
作者: 零壹大神 時間: 2011-10-16 14:21
想問下你地果個router 既port forwarding 有無問題, 我set 左, 都work 唔到呀
作者: leungdwk 時間: 2011-10-16 14:50
How about the BT test?
Thanks
作者: law1987 時間: 2011-10-16 15:47
1.75 or 1.76?
作者: law1987 時間: 2011-10-16 15:49
3x5dBi 外置天線 係用銅蕊, 唔差嫁
作者: 零壹大神 時間: 2011-10-16 15:54
回復 8# law1987
Firmware 1.76
Detail 內容可以睇另一個Post:
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D1
作者: -=NiCeGuY=- 時間: 2011-10-16 16:26
回復 6# 零壹大神
無問題 , 開左4個 port 用黎bt , 無論 1.75 or 1.76 都好正常
作者: 零壹大神 時間: 2011-10-16 16:29
回復 11# -=NiCeGuY=-
E..你係唔係就咁係佢果port forward 就咁set 就得?
作者: -=NiCeGuY=- 時間: 2011-10-16 16:32
回復 7# leungdwk
bt test ? bt 有好多因素可以影響 , 唔可以作準 , 但我試過最快over 11xxx kB/s (當然有好多seed)
p.s. 我用緊 bb 100
作者: -=NiCeGuY=- 時間: 2011-10-16 16:33
回復 12# 零壹大神
無錯

作者: -=NiCeGuY=- 時間: 2011-10-16 16:36
但反而我發現有一個問題 ,, 就係有時會自己restart , 但我摸過個 router 又唔熱 , 咁應該唔關overheat 而 reboot , 但係就搵唔到咩原因 , 有無其他ching 知道 ? thx
作者: 零壹大神 時間: 2011-10-16 16:44
回復 15# -=NiCeGuY=-
你係唔係中途有改setting, 佢每次改野都要reboot 一次, 勁麻煩
作者: -=NiCeGuY=- 時間: 2011-10-16 16:46
本帖最後由 -=NiCeGuY=- 於 2011-10-16 16:47 編輯
唔係 , 係正常用緊佢無啦啦 restart
作者: 零壹大神 時間: 2011-10-16 16:46
回復 14# -=NiCeGuY=-
咁我咩事唔得呢? 真係要拎去換?
你有無開咩setting 咁呀除左port forward果度
作者: -=NiCeGuY=- 時間: 2011-10-16 17:04
回復 18# 零壹大神
你用緊幾部機 ? 你有無指返去 LAN端IP位址 ? 有無錯 lan ip?
作者: 零壹大神 時間: 2011-10-16 17:11
本帖最後由 零壹大神 於 2011-10-16 17:18 編輯
回復 19# -=NiCeGuY=-
1 router 2 機(暫時性)
無錯IP, 因為用lan ip 去nas 係ok 既
或者我夜d 返屋企, 整d screen capture 上黎睇睇
作者: 雲欿飛 時間: 2011-10-16 17:22
我都用緊BUFFALO ROUTER, 唔知CHING有冇以下問題?
每次開機都上唔到網
要關左NOD32既防火牆先可以上得返..
到底邊到出現問題, 點解決?
作者: -=NiCeGuY=- 時間: 2011-10-16 17:44
回復 21# 雲欿飛
nod32 firewall block 67 / 68 port ? cant get dhcp ?
作者: 雲欿飛 時間: 2011-10-16 18:00
用CHORME 上GOOGLE
DNS 查詢失敗,因此找不到位於 www.google.com 的伺服器。DNS 是將網站名稱轉譯成網際網路位址的網路服務。這項錯誤最常見的原因是沒有連線至網際網路或網路設定錯誤;也可能是因為 DNS 伺服器沒有回應,或是防火牆禁止 Google Chrome 存取網路。
唔知關唔關其他野事, 但我一山NOD32防火就冇問題..唔止GOOGLE, YAHOO其他網都係~
作者: zekecheung 時間: 2011-10-17 04:15
本帖最後由 zekecheung 於 2011-10-17 04:41 編輯
有沒測試過wifi去到咩speed? thx
作者: law1987 時間: 2011-10-17 13:56
其它開箱文:
http://meyeryu.wordpress.com/201 ... %E5%9C%B0%E8%87%BA/
我冇support 450Mb既client, 無測試
作者: snowx 時間: 2011-10-24 15:47
any hardware details vs the 300nh?
作者: yuppi 時間: 2011-10-27 11:31
好想買, 有冇 CHing 知道宜家街價最平幾錢?
Thanks
作者: yuppi 時間: 2011-10-27 23:05
有冇 CHing 知道點樣加大個 Tx power setting, 佢既訊號仲弱過我以前隻 WR1043ND...
作者: law1987 時間: 2011-10-28 13:33
換channel試下!

