Board logo

標題: [開箱] (開箱小測試) 超長天線!!!! Asus N12HP (setup快過打針!!) [打印本頁]

作者: barrylam1986    時間: 2013-1-21 05:21     標題: (開箱小測試) 超長天線!!!! Asus N12HP (setup快過打針!!)

本帖最後由 barrylam1986 於 2013-1-23 16:01 編輯

屋企幾年前買落隻d-link 605, 夾Notebook用本來都OK! 但個wifi好鬼死弱, 雖然隻d-link 605都係300M, 但唔鬼係快, 部電話係房差唔多收唔到, 所以都諗過換隻router希望全屋都收到! 近排留意呢度有人講隻Asus N12HP有超長天線, 落旺電睇見佢三舊水有找, 咁早兩日食lunch時走去入隻玩下!

上網睇過評價架啦! 但無諗過條天線真係咁誇張, 估唔到隻N12HP咁鬼死大盒, 條天線佔左好多位就真!! 條野長到hihi, 好彩我放router位無頂姐! D相我用部電話影, 影得唔係幾靚唔好鬧


[attach]1483543[/attach]
就咁睇都見唔到個盒幾大, 天線有幾咁長
[attach]1483544[/attach]
9dbi兩條! 睇過我屋企隻好似係3dbi咁上下, 應該會勁好多!
[attach]1483545[/attach]
佢後面有比較, 不過唔知佢點check個coverage
[attach]1483546[/attach]
後面仲有寫150M, 300M, 750M, 900M點計個coverage, 原來係有分別, 200sq.meter, 應該係唔係解2000呎屋? 咁我屋企得700呎, 乜都夠啦
[attach]1483547[/attach]
個盒有寫條天線38cm長, 隻router用broadcom晶片! 我睇過mobile01有人話可以用其他firmware, 乜鬼tomato入去, 遲下話會有dd-wrt! 雖然我未必會玩, 但第時都可以有乜事仲有其他野可以玩下
[attach]1483548[/attach]
登登登登! 正式開盒! 條天線咁長, 顯得隻router好細!!
[attach]1483552[/attach]
好彩屋企有位放到咁大支野! 上面無野阻住
[attach]1483550[/attach]
就咁隻router四四方方咁, 有黑色鑽石圖案, 都幾靚仔
[attach]1483551[/attach]
後面有開關制! 唔用時可以熄左佢, 之前隻dlink要蚊電, 真麻煩
[attach]1483554[/attach]
個底兩邊都有好多孔散熱
[attach]1483553[/attach]
著機後前面有一堆藍燈, 幾靚下, 不過我影得唔好!

待續!!!
作者: barrylam1986    時間: 2013-1-21 05:22

本帖最後由 barrylam1986 於 2013-1-23 16:00 編輯

好啦! 襯今日公司係得閒, 講一講佢setup! 原來佢無任何CD! 咁我睇manual睇下係唔係漏左啦, 點知原來唔係, 佢有個QIS setup好快搞掂, 我駁晒線一開browser, 自己彈左去個setup畫面, 幾個step搞掂左! 後尾上網睇返, 原來asus呢個QIS setup係可以30秒內完成晒平時唔知幾多分鐘既步驟, 佢會自己detect你用乜野上網, 咁我用bb100就dhcp, 自己拎ip搞掂!

[attach]1484557[/attach]
Step 1 - 一開browser我本來打www.google.com, 點知跳左黎呢個畫面
[attach]1484558[/attach]
Step 2 - 第二步叫我入返個admin password
[attach]1484559[/attach]
Step 3 - 之後佢會問你SSID係乜, 佢default係asus, 再入key! 之後會去到確認畫面就咁就已經上到網, 快過打針
作者: barrylam1986    時間: 2013-1-21 05:22

留多個
作者: andychan753    時間: 2013-1-21 12:56

兩支煙筒好鬼長wor...
接收有無好到?
作者: seijai98    時間: 2013-1-21 17:23

支持開箱!!! 速度如何?
作者: fatpong    時間: 2013-1-21 18:50

How about the 接收?
Is it good ?
作者: ucc117    時間: 2013-1-21 19:03

咁高dbi 應該水平方向射到好遠
作者: y2kming    時間: 2013-1-21 19:12

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: y2kming    時間: 2013-1-21 19:15

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: eric411    時間: 2013-1-21 19:24

我都留意緊大覆蓋面積router,等睇樓主測試。
作者: ekhchoy    時間: 2013-1-21 20:18

留名睇測試
作者: SHL23    時間: 2013-1-21 23:39

條天線好鬼長... 長到有D怪
作者: SHL23    時間: 2013-1-21 23:40

我用緊 n12c, 10m 內過1,2 幅牆都無問題, 呢隻hp 應該都可以全屋收到
作者: henry.p    時間: 2013-1-22 00:14

想問支天線有幾長?可以幫我度下嘛.thx
作者: jpcjpc    時間: 2013-1-22 00:24

回復 13# ekhchoy


    http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D1
作者: barrylam1986    時間: 2013-1-22 00:32

真係要讚一讚佢個setup, 比我想像中仲易好多
基本上真係好似台灣site講, 30秒內搞掂
插線, 2-3個step就set完
暫時試成屋都收到, 點為之覆蓋大就好難講, 我屋企無幾千呎
等我試下落街收唔收到先
作者: barrylam1986    時間: 2013-1-22 00:33

想問支天線有幾長?可以幫我度下嘛.thx
henry.p 發表於 2013-1-22 00:14



   http://www.hkepc.com/forum/viewt ... 0370&highlight=

咁長!!!!!!!
作者: Sparkle325    時間: 2013-1-22 01:41

條天線長到插得死人
作者: opak    時間: 2013-1-22 07:16

強!天線好長
待測試~
作者: iccu7068    時間: 2013-1-22 15:10

高dBi就一定傳輸率高既咩?
作者: wapress    時間: 2013-1-22 17:28

似乎個個對個router既覆蓋範圍都有讚無彈哦
作者: mtpmanhauyin    時間: 2013-1-22 20:05

回復 4# andychan753


    佢支9dbi仲長過我個支12dbi...
作者: barrylam1986    時間: 2013-1-23 16:02

#2 加左setup!! 真係快過打針!! 兩三個step已經幫我set完, 估佢唔到
作者: barrylam1986    時間: 2013-1-23 16:02

回復  andychan753


    佢支9dbi仲長過我個支12dbi...
mtpmanhauyin 發表於 2013-1-22 20:05


你支天線幾長?有無相?
作者: pokerjunior    時間: 2013-1-23 23:42

好靚仔
等測試報告
作者: wapress    時間: 2013-1-24 17:40

39CM,太長啦,可否將個router擺入櫃,或將天線打平擺?
作者: andychan753    時間: 2013-1-24 18:25

編輯部利用為測試 ASUS RT-N12HP 的無線能力,選用市面上同價位的雙天線以及三天線 300Mbps  路由器作測試,兩款用作對照測試路由器均採用 3 dBi 天線,與 ASUS RT-N12HP (9dBi 天線 ) 並排擺放,以對比在加強輸出功率及 9 dBi 天線下的優勢。

利用智能手機應用程式測試不同情況下的接收能力,在空擴環境下,三款路由器無線訊號大約在 -52dBm 至 -55dBm 水平。把測試訊號的手機放在相隔 1 幅牆壁後, ASUS RT-N12HP 訊號稍跌至 -63dBm ,而另外兩款測試路由器就跌至 -77dBm 左右水平。測試人員移至直線距離約 15 米並相隔 2 幅牆壁的地方再紀錄數據, ASUS RT-N12HP 無線訊號約有 -80dBm ,設有三天線的路由器約有 -86dBm ,而雙天線的路由器就跌至 -93dBm 。

從以上測試可大約得知, ASUS RT-N12HP 無線發送及穿透能力確比一般路由器強,同時為證實 9dBi 天線的功力,編輯部一嘗為 RT-N12HP 換上另一組 3dBi 天線作試驗。在相隔約 10 米的空擴地方下,利用 RT-N12HP 配上 9dBi 天線能夠測得約 -50dBm 訊號,當換上較短小的 3dBi 天線後,訊號水平即跌至 -65dBm ,可見 RT-N12HP 的 9dBi 在無線功能角色上佔了很重要的角色。

http://www.hkepc.com/8915

HKEPC岩岩有review...好癲law...
個signal幾乎強一倍...
作者: chpyeung    時間: 2013-1-24 18:34

回復 29# andychan753

佢唔 test 埋其他 router 用 HP 支 9dbi 天線有乜後果?
作者: siuba    時間: 2013-1-25 18:12

HKEPC岩岩有review...好癲law...
個signal幾乎強一倍...
andychan753 發表於 2013-1-24 18:25


但無任可速度測試
signal強=/=速度快
作者: siuba    時間: 2013-1-25 21:57

好啦! 襯今日公司係得閒, 講一講佢setup! 原來佢無任何CD! 咁我睇manual睇下係唔係漏左啦, 點知原來唔係,  ...
barrylam1986 發表於 2013-1-21 05:22


睇返又真係幾簡單..說好的測試呢?
作者: charles15    時間: 2013-1-25 23:44

[attach]1485563[/attach]

間屋應該有2千尺,上面仲有層

長40M 闊12

我今日幫個客裝呢部野!!
個客長方形屋

紅色點系放機位...有2點,如果放左...就最平均...右邊就...最左邊個間房差D

測試黃點 -65DB信號強度   速度有 20 MBPS
測試綠點 -75DB信號強度   速度有 6 MBPS
測試紅點 -40DB信號強度   速度有 35 MBPS

我用手提電話測....速度上限35MBPS 左右... 所以紅點速度不準
作者: ccchhhuuunnn    時間: 2013-1-25 23:52

呢部最盡食到幾多 M ?
作者: barrylam1986    時間: 2013-1-26 02:52

睇返又真係幾簡單..說好的測試呢?
siuba 發表於 2013-1-25 21:57


有有! 但想試真d! 好夜先搞晒公司野未得閒post!
作者: barrylam1986    時間: 2013-1-26 02:54

間屋應該有2千尺,上面仲有層

長40M 闊12

我今日幫個客裝呢部野!!
個客長方形屋

紅色點系放機位...有2 ...
charles15 發表於 2013-1-25 23:44


巴打!!你朋友間屋咁大!! 有米有米
呢隻router應該好岩佢!! 想問你用乜check db? 係唔係android有app做, 我有隻app都有呢個功能但想睇下有無邊隻好用
作者: barrylam1986    時間: 2013-1-26 03:32

加左setup畫面同interface!!放左係另一個post度!
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... ;extra=#pid29301474
作者: Arbulu    時間: 2013-1-26 09:31

屋企無過萬呎? 要兩 "look" 咁野造乜 ???
會唔會快尐生 cancer 呢 ???
作者: wapress    時間: 2013-1-26 11:36

屋企無過萬呎? 要兩 "look" 咁野造乜 ???
會唔會快尐生 cancer 呢 ???
Arbulu 發表於 2013-1-26 09:31



    長天線是增加接受即係增益,本身個router發射功率並無加強
作者: fhleung    時間: 2013-1-26 12:50

本帖最後由 fhleung 於 2013-1-26 12:55 編輯

回復 33# charles15
請問使用甚麼軟件測試?
數據 data 從可來?

Linux command: iwconfig
作者: Arbulu    時間: 2013-1-26 19:53

長天線是增加接受即係增益,本身個router發射功率並無加強
wapress 發表於 2013-1-26 11:36


儍啦, EM wave 冇強化點增強發射/ 接收呀
Power 冇加大, 但效率大咗!

如果係好遠都收到 (如樓下),  就有問題喇
除非係真係要咁遠收!
作者: C-Leung    時間: 2013-1-26 20:05

唔知可唔可以刷dd-wrt呢?
題外,上dd-wrt個網見話rt-n12(not hp) support dd-wrt
但係搵唔到有呢個model嘅firmware dl...有冇師兄有頭緒?
作者: zakurelo    時間: 2013-1-26 20:28

d-link 605用Realtek晶片所以wifi弱
作者: charles15    時間: 2013-1-27 01:33

巴打!!你朋友間屋咁大!! 有米有米
呢隻router應該好岩佢!! 想問你用乜check db? 係唔係android有app做,  ...
barrylam1986 發表於 2013-1-26 02:54



    系阿.android 有個APP可以睇到
作者: charles15    時間: 2013-1-27 01:37

回復  charles15
請問使用甚麼軟件測試?
數據 data 從可來?

Linux command: iwconfig ...
fhleung 發表於 2013-1-26 12:50



    個APP 叫.. WIFI ANALYZER
作者: fhleung    時間: 2013-1-27 09:44

回復 41# Arbulu
同意, 所以要用信号放大器 amplifier

item.taobao.com/item.htm?id=15163183117
作者: andychan753    時間: 2013-1-28 09:34

間屋應該有2千尺,上面仲有層

長40M 闊12

我今日幫個客裝呢部野!!
個客長方形屋

紅色點系放機位...有2 ...
charles15 發表於 2013-1-25 23:44

2000呎
上面仲有層
豪宅來wor!!!
作者: madebyp90    時間: 2013-1-28 11:22

回復  Arbulu
同意, 所以要用信号放大器 amplifier

item.taobao.com/item.htm?id=15163183117 ...
fhleung 發表於 2013-1-27 09:44


買tp-link個 大ap好過
作者: ArU88    時間: 2013-1-28 12:53

C兄。我都買左呢隻。
Wifi連到
但插pc連唔到..同入唔到192.168.1.1
但Wifi 入到==help
作者: alan0876    時間: 2013-1-28 14:49

C兄。我都買左呢隻。
Wifi連到
但插pc連唔到..同入唔到192.168.1.1
但Wifi 入到==help ...
ArU88 發表於 2013-1-28 12:53


你用LAN既時候, 拿到既ip係幾多?
作者: ArU88    時間: 2013-1-28 16:38

回復 50# alan0876


    直情連唔到。
右下角寫住冇網路
作者: barrylam1986    時間: 2013-1-28 17:19

屋企無過萬呎? 要兩 "look" 咁野造乜 ???
會唔會快尐生 cancer 呢 ???
Arbulu 發表於 2013-1-26 09:31


唔會掛, 而家周街都係wifi, 我唔開人地都會開
作者: barrylam1986    時間: 2013-1-28 17:19

長天線是增加接受即係增益,本身個router發射功率並無加強
wapress 發表於 2013-1-26 11:36


隻router有功率setting! 想問巴打係唔係會增益? 定加強速度?
作者: barrylam1986    時間: 2013-1-28 17:21

唔知可唔可以刷dd-wrt呢?
題外,上dd-wrt個網見話rt-n12(not hp) support dd-wrt
但係搵唔到有呢個model嘅 ...
C-Leung 發表於 2013-1-26 20:05


我都有望過舊隻N12有, 估遲d會有! 我見有tomato! 不過而家佢個interface都好好用!有dd-wrt都未必會裝
作者: barrylam1986    時間: 2013-1-28 17:22

d-link 605用Realtek晶片所以wifi弱
zakurelo 發表於 2013-1-26 20:28


直頭弱啦!!好似手機同notebook收wifi既分別咁! 隻605我係廚房同另一間房係收唔到signal!!換左呢隻就收到
作者: barrylam1986    時間: 2013-1-28 17:22

系阿.android 有個APP可以睇到
charles15 發表於 2013-1-27 01:33


好, 等我試試!!
作者: barrylam1986    時間: 2013-1-28 17:23

C兄。我都買左呢隻。
Wifi連到
但插pc連唔到..同入唔到192.168.1.1
但Wifi 入到==help ...
ArU88 發表於 2013-1-28 12:53


你可以去windows開始打cmd
入去再打ipconfig, 睇下router ip係乜?
定係你用wifi入隻router望下, 會唔會唔係192.168.1.1?
作者: ArU88    時間: 2013-1-28 18:09

回復 57# barrylam1986


    手機連係上到192.168.1.1
但電腦就唔得。
我之前係用tp link 唔知關唔關事
作者: C-Leung    時間: 2013-1-28 19:36

我都有望過舊隻N12有, 估遲d會有! 我見有tomato! 不過而家佢個interface都好好用!有dd-wrt都未必會裝 ...
barrylam1986 發表於 2013-1-28 17:21



舊果隻n12係有support,連晶片都一樣model
不過上ddwrt個網連舊果隻n12 o既firmware都搵唔到
有冇師兄可以分析下舊n12 o既ddwrt firmware可唔可以用落hp版
同埋幫下手搵個ddwrt firmware
作者: alan0876    時間: 2013-1-29 11:58

回復  alan0876


    直情連唔到。
右下角寫住冇網路
ArU88 發表於 2013-1-28 16:38


即係打交叉?
咁都好神奇wor...
有無試過換過條CAT5? 隻router有咩燈著?
作者: ArU88    時間: 2013-1-29 12:45

回復 60# alan0876


    著燈正確。
我用nb插線都用到。
玩死== 打cmd 果個就話冇網路,
作者: barrylam1986    時間: 2013-1-29 18:26

舊果隻n12係有support,連晶片都一樣model
不過上ddwrt個網連舊果隻n12 o既firmware都搵唔到
有冇師兄可 ...
C-Leung 發表於 2013-1-28 19:36


應該唔得掛!得既話會寫話得, 亂flash我驚會死rotuer
作者: C-Leung    時間: 2013-1-29 21:23

應該唔得掛!得既話會寫話得, 亂flash我驚會死rotuer
barrylam1986 發表於 2013-1-29 18:26

都係問下啫,其實冇咁勇
既然n12有ddwrt, 同chipset嘅n12hp唔會冇support嘅,不過唔知幾時會update?
作者: banana    時間: 2013-1-29 22:17

早知燈係火,唔使亂咁摸,支持開箱推介,
作者: barrylam1986    時間: 2013-1-31 01:44

都係問下啫,其實冇咁勇
既然n12有ddwrt, 同chipset嘅n12hp唔會冇support嘅,不過唔知幾時會update? ...
C-Leung 發表於 2013-1-29 21:23


我諗唔會好耐掛
話時話隻12hp出左幾耐?
作者: BaRRY*    時間: 2013-1-31 03:11

樓主,我想買個新router取代左網上行原廠果個。
唔知安裝方面係唔係一樣咁易?你安裝果陣唔知入番bb100個account name同pw?
作者: barrylam1986    時間: 2013-1-31 15:40

樓主,我想買個新router取代左網上行原廠果個。
唔知安裝方面係唔係一樣咁易?你安裝果陣唔知入番bb100個ac ...
BaRRY* 發表於 2013-1-31 03:11


bb100 唔洗 account / password 喎
我都係 bb100, 一插落去係browser禁兩下就已經搞掂!! 20秒內啦
作者: BaRRY*    時間: 2013-1-31 15:45

bb100 唔洗 account / password 喎
我都係 bb100, 一插落去係browser禁兩下就已經搞掂!! 20秒內啦 ...
barrylam1986 發表於 2013-1-31 15:40

我係PCCW,睇完你個post好有興趣,但怕唔識裝,因為我完全無經驗,唔知pccw識唔識自己setup

你係邊到買同幾錢?
作者: barrylam1986    時間: 2013-1-31 15:49

我係PCCW,睇完你個post好有興趣,但怕唔識裝,因為我完全無經驗,唔知pccw識唔識自己setup

你係邊到買同 ...
BaRRY* 發表於 2013-1-31 15:45


旺電買, 29x!
bb100好易, pccw唔知, 但應該用pppoe? 咁都係多個step打login/password! 你裝時d 師父會比資料你!
作者: BaRRY*    時間: 2013-1-31 15:52

旺電買, 29x!
bb100好易, pccw唔知, 但應該用pppoe? 咁都係多個step打login/password! 你裝時d 師父會比 ...
barrylam1986 發表於 2013-1-31 15:49

我係我個post覆左你唔該你先
作者: BaRRY*    時間: 2013-2-6 20:25

我想問有無得set wifi上限?因為好似多部六部嘢connect wifi就會失敗,樓主有無咁問題?
作者: barrylam1986    時間: 2013-2-14 17:01

我想問有無得set wifi上限?因為好似多部六部嘢connect wifi就會失敗,樓主有無咁問題? ...
BaRRY* 發表於 2013-2-6 20:25


巴打, 我岩岩試左得喎
作者: touch-9    時間: 2013-2-15 00:20

正播!setup咁簡單岩晒我呢d新手
作者: melberry    時間: 2013-2-15 01:11

今日我都買左部去取代我本來果隻wrt45g
一開箱都畀條天線嚇親
但係真係唔錯
隔左一塊牆+10米都收爆左
聽日得閒試埋其他地方接收情況


美中不足就係ddwrt未有得玩住
作者: barrylam1986    時間: 2013-2-15 18:29

今日我都買左部去取代我本來果隻wrt45g
一開箱都畀條天線嚇親
但係真係唔錯
隔左一塊牆+10米都收爆左
聽日 ...
melberry 發表於 2013-2-15 01:11


唔玩ddwrt都好夠用





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2