Board logo

標題: [開箱] ](開箱小測試2) 超長天線!!!! Asus N12HP (今次講下interface畫面!!) [打印本頁]

作者: barrylam1986    時間: 2013-1-26 03:08     標題: ](開箱小測試2) 超長天線!!!! Asus N12HP (今次講下interface畫面!!)

早幾日寫過隻asus N12HP開箱!! 裝完後覺得太多野可以同大家分享下!! setup原來好簡單! 但再睇個interface都好多野玩!
所以開多個post同大家講講個interface!!
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D1 <- 之前開箱

咁我一次過啦! 抄返上個post個setup做開頭先

好啦! 襯今日公司係得閒, 講一講佢setup! 原來佢無任何CD! 咁我睇manual睇下係唔係漏左啦, 點知原來唔係, 佢有個QIS setup好快搞掂, 我駁晒線一開browser, 自己彈左去個setup畫面, 幾個step搞掂左! 後尾上網睇返, 原來asus呢個QIS setup係可以30秒內完成晒平時唔知幾多分鐘既步驟, 佢會自己detect你用乜野上網, 咁我用bb100就dhcp, 自己拎ip搞掂!

[attach]1485688[/attach]
Step 1 - 一開browser我本來打www.google.com, 點知跳左黎呢個畫面
[attach]1485689[/attach]
Step 2 - 第二步叫我入返個admin password
[attach]1485690[/attach]
Step 3 - 之後佢會問你SSID係乜, 佢default係asus, 再入key! 之後會去到確認畫面就咁就已經上到網, 快過打針
作者: barrylam1986    時間: 2013-1-26 03:31

本帖最後由 barrylam1986 於 2013-1-26 03:35 編輯

咁再講下個interface有d咩!因為太多啦!所以揀部份出黎講下

[attach]1485701[/attach]
呢個係一入去既主畫面!可以睇晒本身駁左咩!
[attach]1485691[/attach]
原來隻router有AP同repeater mode, 咁即係可以買多隻router駁長個wifi signal, 有機會會再試試
[attach]1485693[/attach]
本來諗住部機個firmware一定係舊, 點知我上網搵都係得250版本, 呢隻係313, 仲新過網上面, 即係唔洗up! 如果有埋auto check firmware update就最好, 唔洗自己download自己搵咁麻煩
[attach]1485694[/attach]
估佢唔到連guest SSID都有另外三個! 即係total有四個咁多!!可以開wep出黎比好舊既機用, 又或者唔想其他人睇到其他機都可以開多個guest
[attach]1485695[/attach]
三舊水無預到佢會有QoS玩!但呢隻router都有, 仲要有一大堆野我set! 咁bt緊又想打機唔怕lag就set佢最岩, 不過都要慢慢摸下點set至得
[attach]1485696[/attach]
每一個tcp/udp port都可以限制速度!唔驚比某d野拖慢上網, 即係可以set死ftp呢類野唔怕比人扯爆而自己上網慢
[attach]1485697[/attach]
睇返個wifi setting!我事但入左asus做ssid同1111111做key先! 都係同其他router一樣setting!佢default 20/40MHz呢d唔駛點set, 但如果想force佢行300M就可以set死40MHz
[attach]1485698[/attach]
Advanced入面都有好多野set! 而最底下有個功率setting! Default係80mW! 可以將個power set到去200mW!理論上應該會出大d power再令到個接收範圍再大d!呢個setting真係比較小見
[attach]1485699[/attach]
咁ddns就有呢堆, 我用開dyndns同no-ip兩個, 而家可以加多個asus.com一齊用
[attach]1485700[/attach]
三舊水router都有vpn server!好堅下,咁係公司駁返屋企都可以睇到自己share出黎既network!返大陸玩翻牆都要靠佢!

咁仲有好多唔同setting唔講啦!但真係比我想像中好好多!轉版面時亦都比起隻舊dlink快好多,真係科技進步左定asus router咁鬼神奇?
作者: kenkwong    時間: 2013-1-26 03:45

師兄,可唔可以將點set ddns同vpn詳細講下呀?
作者: ekhchoy    時間: 2013-1-26 07:32

好似真係唔錯
作者: fhleung    時間: 2013-1-26 12:10

超長天線

我買左很多長 40cm 既 SMA 天線
作者: siuba    時間: 2013-1-27 02:50

抵玩抵玩~
作者: cwkan    時間: 2013-1-27 03:33

好似真係好強喎,叫個朋友仔轉呢隻先
作者: goldfish    時間: 2013-1-27 22:44

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: xyzxyz    時間: 2013-1-28 10:30

請問有無WOL功能?
作者: sonymobile    時間: 2013-1-28 12:23

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chun1988    時間: 2013-1-28 12:44

喱部野真係抵玩.. 我公司部N12 C1 就差得遠.. 希望好快有3.0用
作者: barrylam1986    時間: 2013-1-28 17:11

師兄,可唔可以將點set ddns同vpn詳細講下呀?
kenkwong 發表於 2013-1-26 03:45


無問題!!橫掂有用開!!
作者: barrylam1986    時間: 2013-1-28 17:11

喱部野真係抵玩.. 我公司部N12 C1 就差得遠.. 希望好快有3.0用
chun1988 發表於 2013-1-28 12:44


N12個interface係點??
作者: barrylam1986    時間: 2013-1-28 17:12

我買左很多長 40cm 既 SMA 天線
fhleung 發表於 2013-1-26 12:10


再換?有無用?
作者: barrylam1986    時間: 2013-1-28 17:15

回復  barrylam1986

Ching, 我想買佢,放係屋度做AP Client,再博去隻MEDIA PLAYER 睇BBTV
知唔知做唔做度? ...
goldfish 發表於 2013-1-27 22:44


我無media player!唔清楚喎, 你即係想點駁法?睇下明唔明
作者: barrylam1986    時間: 2013-1-28 17:15

請問有無WOL功能?
xyzxyz 發表於 2013-1-28 10:30


好似無
作者: barrylam1986    時間: 2013-1-28 17:17

ching wifi 訊號穩唔穩定 ?
sonymobile 發表於 2013-1-28 12:23


都幾穩定!! 可能因為佢wifi勁左好多!我成間屋去到邊都係上到網, 之前隻router就
暫時無乜問題, 用落好滿意下!過兩日試下個速度先
作者: fhleung    時間: 2013-1-28 19:04

回復 14# barrylam1986
signal 強弱靠很多因素, 其中一因素是 power 供電
作者: goldfish    時間: 2013-1-28 22:44

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ccchhhuuunnn    時間: 2013-1-28 23:09

Wired LAN 最盡可以食幾多M!?
作者: sonymobile    時間: 2013-1-28 23:40

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 10109090    時間: 2013-1-29 02:34

本帖最後由 10109090 於 2013-1-29 02:36 編輯

這隻N12HP好有問題,前兩天幫人買了.
1) 大量BT時,雖則沒有HANG,但不能開網頁及WIFI DEVICE有WIFI SIGNAL,但一樣不能上網.
2) 在沒有BT下.已測試了兩隻WIFI IPCAM[IPUX 及 KINSON],by LAN 沒問題,但WIFI不能上網.
FIRMWARE: LAST ver: 3.0.0.4.250

以上測試之前用開ASUS N12E在同一環境下及SETTING原全沒有問題.
~_~!!!!
作者: fungi    時間: 2013-1-29 02:47

好似幾好
作者: kagamineko    時間: 2013-1-29 11:29

唔知穿牆能力好唔好 宜家個隻係廳穿一幅主力牆入房之後收得一格好鬼廢
作者: bbnetnet    時間: 2013-1-29 11:30

一句!底買底玩
作者: chris6688hk    時間: 2013-1-29 11:44

師兄,可唔可以將點set ddns同vpn詳細講下呀?
kenkwong 發表於 2013-1-26 03:45



    我都想知點SET,睇D教學都唔明
作者: chris6688hk    時間: 2013-1-29 11:44

個ROUTER 又真係幾抵玩,300元就有VPN
作者: chris6688hk    時間: 2013-1-29 11:49

這隻N12HP好有問題,前兩天幫人買了.
1) 大量BT時,雖則沒有HANG,但不能開網頁及WIFI DEVICE有WIFI SIGNAL,但 ...
10109090 發表於 2013-1-29 02:34



    咁大問題師兄有冇去換過隻?  咁講姐係BT大量時同用IPCAM就用唔到WIFI?
咁奇怪
作者: chun1988    時間: 2013-1-29 12:50

回復 13# barrylam1986


[attach]1487155[/attach]
用緊ap mode 但睇背景都知差幾遠
作者: 10109090    時間: 2013-1-29 15:51

本帖最後由 10109090 於 2013-1-29 15:52 編輯
咁大問題師兄有冇去換過隻?  咁講姐係BT大量時同用IPCAM就用唔到WIFI?
咁奇怪 ...
chris6688hk 發表於 2013-1-29 11:49

相信是對一些wifi device兼容性問題,android device ,ipad 及ipod 都沒有問題.但我家中兩隻IPCAM就例外了(沒BT進行中).BT大量時同連本身BY LAN都開唔到網頁,WIFI當然不例外.而最興幸這隻ROUTER是幫人買的.而不是自己買的.(朋友不BT及沒有IPCAM CAM).

以上所提及的WIFI DEVICE 在同一環境下及同一SETTING用在ASUS N12E就完全沒問題.
但不排除以後有新FIRMWARE後就能解決以上問題.但在這一刻確出現問題.
作者: hirodo    時間: 2013-1-29 16:46

回復 22# 10109090

有冇set過QoS?
流量管理入面可以獨立set
作者: 10109090    時間: 2013-1-29 17:01

回復  10109090

有冇set過QoS?
流量管理入面可以獨立set
hirodo 發表於 2013-1-29 16:46


by default,沒有SET.ROUTER已歸還給友人了,事已完結.不再折騰了.
作者: barrylam1986    時間: 2013-1-29 18:22

這隻N12HP好有問題,前兩天幫人買了.
1) 大量BT時,雖則沒有HANG,但不能開網頁及WIFI DEVICE有WIFI SIGNAL,但 ...
10109090 發表於 2013-1-29 02:34


會唔會QoS setting問題?
作者: barrylam1986    時間: 2013-1-29 18:23

唔知穿牆能力好唔好 宜家個隻係廳穿一幅主力牆入房之後收得一格好鬼廢 ...
kagamineko 發表於 2013-1-29 11:29


我覺得好好, 可能之前隻router太廢! 我隻router放係廳,屋企之前廚房同主人房都收唔到, 換左隻n12hp就得
作者: barrylam1986    時間: 2013-1-29 18:23

我都想知點SET,睇D教學都唔明
chris6688hk 發表於 2013-1-29 11:44


等我試下整教學
作者: barrylam1986    時間: 2013-1-29 18:24

回復  barrylam1986



用緊ap mode 但睇背景都知差幾遠
chun1988 發表於 2013-1-29 12:50


乜咁肉酸!!
原來我隻n12hp換左新interface
作者: barrylam1986    時間: 2013-1-29 18:28

Wired LAN 最盡可以食幾多M!?
ccchhhuuunnn 發表於 2013-1-28 23:09


呢隻唔係1000M, 得100M咋! 但我用bb100都夠用, 試過有 9xM
作者: chris6688hk    時間: 2013-1-30 01:53

相信是對一些wifi device兼容性問題,android device ,ipad 及ipod 都沒有問題.但我家中兩隻IPCAM就例外了( ...
10109090 發表於 2013-1-29 15:51



    我間中都會BT下不過唔會係大量,如果BT果時用唔到WIFI怕屋企會有人嘈,
作者: siuba    時間: 2013-1-30 15:07

不錯不錯.. 下次出router可以諗呢隻
作者: HAMAN    時間: 2013-1-30 22:33

師兄 我個FD都買左呢隻
情況如下:

用LAN CABLE 7X mbps
WIFI > NB 約3X mbps (router 附近)
WIFI > Phone 約1.X mbps (離router有一段距離) WITHIN 一千呎 有兩~三幅牆

你覺得正常嗎?
Thank you
作者: barrylam1986    時間: 2013-1-31 01:47

師兄 我個FD都買左呢隻
情況如下:

用LAN CABLE 7X mbps
WIFI > NB 約3X mbps (router 附近)
WIFI > Phone  ...
HAMAN 發表於 2013-1-30 22:33


NB 有30-40M左右岩的, 我都係, 手機我用galaxy nexus都有30M-35M左右
我屋企無你咁大所以唔知, 但入左廚房都有10M左右
作者: jpcjpc    時間: 2013-1-31 02:15

NB 有30-40M左右岩的, 我都係, 手機我用galaxy nexus都有30M-35M左右
我屋企無你咁大所以唔知, 但入左廚 ...
barrylam1986 發表於 2013-1-31 01:47


Router 放大廳..
(router 附近) 我用Notebook + TP-LINK 941ND 有 7Xmbps
在房...大幅度降速2X-4Xmbps
作者: barrylam1986    時間: 2013-1-31 15:39

Router 放大廳..
(router 附近) 我用Notebook + TP-LINK 941ND 有 7Xmbps
在房...大幅度降速2X-4Xmbps ...
jpcjpc 發表於 2013-1-31 02:15


巴打, 好睇notebook勁唔勁! 我得部netbook
作者: jpcjpc    時間: 2013-1-31 16:04

巴打, 好睇notebook勁唔勁! 我得部netbook
barrylam1986 發表於 2013-1-31 15:39



    我以為你用Notebook XD
作者: barrylam1986    時間: 2013-1-31 16:06

我以為你用Notebook XD
jpcjpc 發表於 2013-1-31 16:04


我想買surface pro!但仲好貴, 如果佢3-4千蚊至諗, 可能下一代先轉!
作者: HAMAN    時間: 2013-1-31 23:56

回復 41# barrylam1986

依家都唔知點搞好
唔知機有事定咩問題
作者: dermagramso    時間: 2013-2-1 19:25

ching個界面幾齊喎,用落去得唔得
作者: barrylam1986    時間: 2013-2-4 01:22

ching個界面幾齊喎,用落去得唔得
dermagramso 發表於 2013-2-1 19:25


我覺得幾好!!唔知其他巴打覺得點
作者: barrylam1986    時間: 2013-2-5 05:26

師兄,可唔可以將點set ddns同vpn詳細講下呀?
kenkwong 發表於 2013-1-26 03:45


巴打!終於update左!!
(開箱小測試3) 超長天線!!!! Asus N12HP (VPN server同DDNS設定篇)
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... ;extra=#pid29359895





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2