Board logo

標題: [開箱] (開箱小測試3) 超長天線!!!! Asus N12HP (VPN server同DDNS設定篇) [打印本頁]

作者: barrylam1986    時間: 2013-2-5 05:19     標題: (開箱小測試3) 超長天線!!!! Asus N12HP (VPN server同DDNS設定篇)

本帖最後由 barrylam1986 於 2013-2-5 05:26 編輯

隻Asus N12HP買左一排用熟左, 都幾多野玩, 上個禮拜有巴打PM我問我VPN點set, 難唔難set, 其實好容易
岩岩早起身無野做就拿拿林話比大家佑點樣set, 唔洗5分鐘就搞掂

之前的開箱文
(開箱小測試) 超長天線!!!! Asus N12HP (setup快過打針!!)
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... page%3D5&page=1
(開箱小測試2) 超長天線!!!! Asus N12HP (今次講下interface畫面!!)
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D3

[attach]1490408[/attach]
咁入隻router入面! 去VPN伺服器先!然後將啟用PPTP伺服器click去是, 至於下面果個係比你網絡上的芳鄰見唔見到其他機, 你鐘意yes定no都得, 之後再係下面入返你個login/password!自己作就得!唔係要router果個
[attach]1490409[/attach]
呢一頁唔洗點set, 用晒佢default就已經ok!咁set好晒就套用, 部router唔會reboot要等!好快搞掂
[attach]1490410[/attach]
之後set好VPN要其他野都用到!就要開DDNS! 去外部網絡(WAN)果頁就見到, 然後用你有果d又得,開個asuscomm都得!! 我就試下用asuscomm!
[attach]1490411[/attach]
如果個名無人用就會同你講註冊成功!
[attach]1490412[/attach]
之後我係度諗洗唔洗做portforward!點來佢default有開pptp比我, 所以唔洗set任何野都得
[attach]1490413[/attach]
再出返去主頁, 你會見到你之前reg左果個asuscomm已經係出面見到
作者: barrylam1986    時間: 2013-2-5 05:25

之後我用手機再set去試試, 我部係android, 好簡單, 因為佢有內建左vpn比我用, 咁我去旅行或者返大陸都可以駁返去自己router!

[attach]1490414[/attach]
咁首先去設定果度會見到VPN, 入去揀新增!!
[attach]1490415[/attach]
打返你之前reg左果個DDNS, 個名事但都得
[attach]1490416[/attach]
咁新增完會見到出面有寫個事但名, 我有另一個VPN set左所以見到有兩個
[attach]1490417[/attach]
click入去就會叫你入login/password!打返岩就得
[attach]1490418[/attach]
駁到既話會見到已連線
[attach]1490419[/attach]
睇返詳細資料都會見到連左線, 有data過的
[attach]1490420[/attach]
我再用browser去望望自己IP!同我而家屋企用緊一樣!見唔見到寫HONG KONG BROADBAND LTD! 即係VPN成功了!

多謝收看
作者: barrylam1986    時間: 2013-2-5 05:37

不過有個美中不足係!! 我駁左VPN! router入面搵唔到有人駁過既log! 雖然唔係太緊要, 但有埋就最好啦
作者: kelkmk    時間: 2013-2-5 09:41

我隻N66U set VPN set 到把火,開左VPN server之後仲要係 port forward度開返1723比N66u本身,我真係無諗過要咁手動!!打電話去王嘉驅落部同佢講,佢地 dear air左5秒先再有返應比我。。。

BTW,Asus D router其它地方都好好!
作者: Advanced Ivan    時間: 2013-2-5 09:53

我隻N66U set VPN set 到把火,開左VPN server之後仲要係 port forward度開返1723比N66u本身,我真係無諗過 ...
kelkmk 發表於 2013-2-5 09:41


我用緊N66U @3.0.0.4.260, 無你講果個問題wor......
你開個1723係做咩ga??

PS: 岩岩出左3.0.0.4.270, 多左個"Andriod手機USB數據連線支援", 如果support埋Load Balancing就正啦!!!
作者: kelkmk    時間: 2013-2-5 10:08

我用緊N66U @3.0.0.4.260, 無你講果個問題wor......
你開個1723係做咩ga??

PS: 岩岩出左3.0.0.4.270, 多 ...
Advanced Ivan 發表於 2013-2-5 09:53


可能我手臭!Port係比VPN用,就好似port 80係web,port21係FTP咁
作者: Advanced Ivan    時間: 2013-2-5 10:28

可能我手臭!Port係比VPN用,就好似port 80係web,port21係FTP咁
kelkmk 發表於 2013-2-5 10:08


咁如果唔開會點?
作者: kelkmk    時間: 2013-2-5 10:50

咁如果唔開會點?
Advanced Ivan 發表於 2013-2-5 10:28



    Connect唔到
作者: Advanced Ivan    時間: 2013-2-5 11:32

Connect唔到
kelkmk 發表於 2013-2-5 10:50


咁就奇怪啦~
如果你無開DMZ, 正常所有port都一定比晒隻router wor......
不如你試下reset一次, 據說舊ROM上新ROM有時有D setting會錯但無show出來的
作者: chris6688hk    時間: 2013-2-5 11:35

謝謝師兄分享了,未買隻ROUTER 不過要準備買,師兄反入大陸都連到?
作者: ee9861    時間: 2013-2-5 12:06

有冇試過用PC行VPN有幾快?
作者: kelkmk    時間: 2013-2-5 14:02

謝謝師兄分享了,未買隻ROUTER 不過要準備買,師兄反入大陸都連到?
chris6688hk 發表於 2013-2-5 11:35



    完全無問題!
作者: kelkmk    時間: 2013-2-5 14:05

咁就奇怪啦~
如果你無開DMZ, 正常所有port都一定比晒隻router wor......
不如你試下reset一次, 據說舊ROM ...
Advanced Ivan 發表於 2013-2-5 11:32



   我新買番黎先update FW, 之後HARD RESET 一次先 setup, 我都無野好講...
作者: ftpser    時間: 2013-2-5 14:20

Thanks for sharing~!

As per my understanding, the NAT Passthrough is talking about allowing/blocking internal LAN client to connect internet VPN service, and not related to any firewall settings or your VPN server.

You can disable it to prevent LAN client reaching other VPN server.
作者: siuba    時間: 2013-2-6 04:57

果然夠簡單~~
作者: siuba    時間: 2013-2-6 04:57

我隻N66U set VPN set 到把火,開左VPN server之後仲要係 port forward度開返1723比N66u本身,我真係無諗過 ...
kelkmk 發表於 2013-2-5 09:41


下..asus呢隻應該唔駛搞..
依家搞掂未?
作者: siuba    時間: 2013-2-6 05:07

隻Asus N12HP買左一排用熟左, 都幾多野玩, 上個禮拜有巴打PM我問我VPN點set, 難唔難set, 其實好容易
岩岩早 ...
barrylam1986 發表於 2013-2-5 05:19


ipsec / l2tp / rtsp 呢 d 可以關左佢, asus router要關左佢至有hardware NAT功能
作者: barrylam1986    時間: 2013-2-6 17:09

ipsec / l2tp / rtsp 呢 d 可以關左佢, asus router要關左佢至有hardware NAT功能
siuba 發表於 2013-2-6 05:07


好, 等我試試
作者: barrylam1986    時間: 2013-2-6 17:10

有冇試過用PC行VPN有幾快?
ee9861 發表於 2013-2-5 12:06


要試下至知! 幾多MB為之快?
作者: barrylam1986    時間: 2013-2-6 17:11

謝謝師兄分享了,未買隻ROUTER 不過要準備買,師兄反入大陸都連到?
chris6688hk 發表於 2013-2-5 11:35


有時要返去做野!未試
但睇唔知邊有人話OK
作者: barrylam1986    時間: 2013-2-6 17:12

Thanks for sharing~!

As per my understanding, the NAT Passthrough is talking about allowing/blockin ...
ftpser 發表於 2013-2-5 14:20


但唔開我駁唔到, 關唔關事?
作者: chris6688hk    時間: 2013-2-8 01:53

回復 20# barrylam1986


    我都未得閒走去買隻ROUTER @@好想知有冇人試左得唔得哈哈
作者: barrylam1986    時間: 2013-2-14 16:59

回復  barrylam1986


    我都未得閒走去買隻ROUTER @@好想知有冇人試左得唔得哈哈 ...
chris6688hk 發表於 2013-2-8 01:53


聽講有d得有d地方唔得
作者: hkCBR954    時間: 2013-2-14 17:47

我隻N66U set VPN set 到把火,開左VPN server之後仲要係 port forward度開返1723比N66u本身,我真係無諗過 ...
kelkmk 發表於 2013-2-5 09:41


我用緊N66U,無你講個問題,同樓主講一樣設定不搞掂
作者: hkCBR954    時間: 2013-2-14 17:49

本帖最後由 hkCBR954 於 2013-2-14 22:05 編輯

大陸好多網絡公司已經封PPTP
作者: dieago    時間: 2013-2-14 21:03

asuscomm 大6用不到吧! 以前個IP fix 死ge, buffulo 300nh cn vpn hk ~~~> ok

不過... 幫人入左呢件野, 60mw (default 80) 都"村"三層樓 好難想像上盡200會點
作者: barrylam1986    時間: 2013-2-15 18:25

大陸好多網絡公司已經封PPTP
hkCBR954 發表於 2013-2-14 17:49


好似有d仲未封?
作者: barrylam1986    時間: 2013-2-15 18:26

asuscomm 大6用不到吧! 以前個IP fix 死ge, buffulo 300nh cn vpn hk ~~~> ok

不過... 幫人入左呢件野, 60 ...
dieago 發表於 2013-2-14 21:03


咁堅? 三層都係石屎?
作者: dieago    時間: 2013-2-15 19:33

安装在頂層,上面私家天台,當然毛問題,交叉樓梯,向下走3層,可上網,同自已部300NH比,真系平靓正,但條天線幾外眼:(
作者: xdavid    時間: 2013-2-15 20:34

回復 2# barrylam1986

我去到手机未能連接


Asus n56u + Sony Xperia S
作者: barrylam1986    時間: 2013-2-18 04:56

回復  barrylam1986

我去到手机未能連接


Asus n56u + Sony Xperia S
xdavid 發表於 2013-2-15 20:34


巴打, 留左msg比你, 你邊步有事?
作者: barrylam1986    時間: 2013-2-18 04:56

安装在頂層,上面私家天台,當然毛問題,交叉樓梯,向下走3層,可上網,同自已部300NH比,真系平靓正,但條 ...
dieago 發表於 2013-2-15 19:33


勁就得, 天台去地下都得又真係好勁下, 我屋企得一層無你咁大
作者: dieago    時間: 2013-2-19 22:08

回復 32# barrylam1986

"不過... 幫人入左呢件"

村屋有幾勁...
系三十幾層向下走三層
/
\
/
我諗你都系5明
作者: barrylam1986    時間: 2013-2-19 23:14

回復  barrylam1986

"不過... 幫人入左呢件"

村屋有幾勁...
系三十幾層向下走三層
/
\
/
我諗你 ...
dieago 發表於 2013-2-19 22:08


樓梯??
作者: Advanced Ivan    時間: 2013-2-20 13:31

回復  barrylam1986

我去到手机未能連接


Asus n56u + Sony Xperia S
xdavid 發表於 2013-2-15 20:34


WiFi用緊咩Channel?
試下唔好set Auto, 試下1-11是但揀一個
作者: chopper    時間: 2013-2-23 22:07

本帖最後由 chopper 於 2013-3-4 23:27 編輯

呢隻router 用落PCCW 100M ok ma?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2