Board logo

標題: [測試] PCCW or HKBN 上大陸快D? [打印本頁]

作者: garyu    時間: 2013-2-23 15:04     標題: PCCW or HKBN 上大陸快D?

PCCW : 500M
HKBN:   1G

邊個快D呢?  因成日要上大陸網...................
作者: law1987    時間: 2013-2-23 15:11

PCCW : 500M
作者: garyu    時間: 2013-2-23 15:15

出外國/大陸都係PCCW快,  RIGHT?
作者: delete54321    時間: 2013-2-23 15:40

PCCW !!
作者: 冰水半糖    時間: 2013-2-23 15:51

Download PCCW
Upload: PCCW/HKBN(有時PCCW慢過HKBN,原因不明)
作者: KinChungE    時間: 2013-2-23 18:14

出外國/大陸都係PCCW快,  RIGHT?
garyu 發表於 2013-2-23 15:15


大部份情況都係
作者: vincentysh    時間: 2013-2-23 19:11

下次約完hkbn, 轉去 pccw 試下.
依家唔太滿意 hkbn 返大陸好慢
作者: mickey1234    時間: 2013-2-23 19:49

pccw我都想轉 ,佢開價208 24月約,仲要680 install fee


作者: SoCold    時間: 2013-2-24 10:14

本帖最後由 SoCold 於 2013-2-24 10:16 編輯



唔錯 幾滿意 (1Gbps plan, Lan線入Router得100Mbps未得閒換線)

219字頭ip
作者: sergeant    時間: 2013-2-24 10:29


最近fix 死58字頭, 無得轉
作者: SoCold    時間: 2013-2-24 10:35

最近fix 死58字頭, 無得轉
sergeant 發表於 2013-2-24 10:29



    琴晚到今朝轉過幾次 reconnect過個router就有新ip (n66u原廠)
而家112字頭


似乎219字頭ip返大陸快d
作者: sergeant    時間: 2013-2-24 11:10

琴晚到今朝轉過幾次 reconnect過個router就有新ip (n66u原廠)
而家112字頭


似乎219字頭ip返大陸快 ...
SoCold 發表於 2013-2-24 10:35



    自從有晚出過紅燈之後就轉唔到ip 了, modem 其他插位拎到既都係58字頭ip
作者: SoCold    時間: 2013-2-24 11:27

自從有晚出過紅燈之後就轉唔到ip 了, modem 其他插位拎到既都係58字頭ip ...
sergeant 發表於 2013-2-24 11:10



    頭先再試轉
變左168字頭 轉左幾次都係168
可能要reboot個modem 夜晚再搞
作者: leslieng509    時間: 2013-2-24 12:47


42.2
作者: garyu    時間: 2013-2-24 13:30

回復 8# mickey1234

what is the speed ar?
作者: EOS    時間: 2013-2-24 14:00

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gnexus3    時間: 2013-2-24 15:29

應係 pccw
作者: thomasc5    時間: 2013-2-24 17:18

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: thomasc5    時間: 2013-2-24 17:22

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sergeant    時間: 2013-2-24 17:40

大陸一般網站真係netvigator 快d, 至於睇大陸既片同網絡電視就兩個都咁慢
作者: panda360    時間: 2013-2-24 23:08

pccw我都想轉 ,佢開價208 24月約,仲要680 install fee
mickey1234 發表於 2013-2-23 19:49


街覇平好多,我住居屋, 公屋仲平・
作者: pabbpa    時間: 2013-2-24 23:21

pccw我都想轉 ,佢開價208 24月約,仲要680 install fee
mickey1234 發表於 2013-2-23 19:49



如果係私樓, 208 已經係好平,   至於安裝費可以同街霸傾傾
作者: 冷    時間: 2013-2-24 23:56

回復 16# EOS


    原來CUT FORUM有D咁既野我真係未見過
    當初WIKI都係玩短線投資冇諗住長遠, 海外實輸
作者: SoCold    時間: 2013-2-25 08:49




每份cut form都有呢d野 (不論家居電話 網上行 now tv同everywhere)
如果冇就唔洗整張A3 Size既form出黎 一張A4搞掂
作者: 冷    時間: 2013-2-25 08:51

回復 24# SoCold


    咁早試有呢個速唔奇
作者: 晴天雨天    時間: 2013-2-25 10:22

上土豆等視屏網站邊間快d?
作者: thomasc5    時間: 2013-2-25 12:49

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chiwaib    時間: 2013-2-25 12:55

PCCW should be faster
作者: thomasc5    時間: 2013-2-25 12:55

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: thomasc5    時間: 2013-2-25 12:58

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tkrojam    時間: 2013-2-25 13:11

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: SoCold    時間: 2013-2-25 14:47

回復  thomasc5

回復  sergeant

200Mbps
tkrojam 發表於 2013-2-25 13:11


219字頭ip?
作者: 留白兄    時間: 2013-2-25 15:00

回復 32# SoCold


冇可能係219
我岩岩test同佢差十幾倍
219.77
作者: frankiepoon    時間: 2013-2-25 15:28

本帖最後由 frankiepoon 於 2013-2-25 15:29 編輯

PCCW百度空間去到30MB/s

作者: tkrojam    時間: 2013-2-25 19:50

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sergeant    時間: 2013-2-25 19:51

唔駛爭辯
大家依家繁忙時間做個speed test 出黎有圖有真相



作者: EOS    時間: 2013-2-25 20:23

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sergeant    時間: 2013-2-25 20:28

回復 37# EOS


   嘩 ching 咩ip
作者: Noriyuki    時間: 2013-2-25 20:29

我覺得pccw
作者: sergeant    時間: 2013-2-26 12:16

回復 31# tkrojam


   
日頭都慢你好多, pccw 200m
作者: tkrojam    時間: 2013-2-26 12:18

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ken1971    時間: 2013-2-26 12:29

本帖最後由 ken1971 於 2013-2-26 12:31 編輯

HGC 100m

香港時間: 今日 12:28 pm


作者: thomasc5    時間: 2013-2-26 14:22

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ken1971    時間: 2013-2-26 15:00

Ching, 幾多錢一個月?
我用HKBN 100M, 約30幾Mbps
thomasc5 發表於 2013-2-26 14:22


$109,  五月到期, 依家續要 $ 120 2年
作者: sergeant    時間: 2013-2-26 16:25

回復 41# tkrojam


    之前好快既beijing normal university server , 依家變左咁

作者: tkrojam    時間: 2013-2-26 16:33

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yangtz    時間: 2013-2-26 16:37

半年前由 8mbps 網上爬轉會 BB100..  Local 系快左D, 但香港以外就連 網上爬 8mbps 都不如(我上開果D 網站)...  download windows Update, 上android market play,  網上爬 download 都快D.
香港就寬頻, 海外就窄頻
作者: sergeant    時間: 2013-2-26 16:48

回復 46# tkrojam


    ching依家廣州幾多?

作者: ken1971    時間: 2013-2-26 16:59

本帖最後由 ken1971 於 2013-2-26 17:02 編輯

回復 46# tkrojam

HGC 100m 香港時間: 今日 04:54 pm

beijing:


作者: yangtz    時間: 2013-2-26 17:02


作者: ken1971    時間: 2013-2-26 17:06

HGC 100m 香港時間: 今日 05:05 pm
廣州

作者: tkrojam    時間: 2013-2-26 17:38

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: AAA1    時間: 2013-2-26 18:08

本帖最後由 AAA1 於 2013-3-2 13:46 編輯

BB100
Fastest speed

[attach]1498296[/attach]

[attach]1498300[/attach]

[attach]1498301[/attach]

[attach]1498295[/attach]
作者: sergeant    時間: 2013-2-26 18:11

回復 52# tkrojam


    0ms 咁勁?
香港都唔得...
作者: tkrojam    時間: 2013-2-26 18:15

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: garyu    時間: 2013-2-26 18:33

BB100
Fastest speed
AAA1 發表於 2013-2-26 18:08


1.85Mb?????
作者: lastwizard05    時間: 2013-2-26 21:14

bb100出海爭寬頻



作者: tkrojam    時間: 2013-2-26 23:46

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sergeant    時間: 2013-2-26 23:51

回復  sergeant

宜家快咗dd:
tkrojam 發表於 2013-2-26 23:46



    我點整都係慢你好多
作者: tkrojam    時間: 2013-2-26 23:53

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sergeant    時間: 2013-2-26 23:54

回復 60# tkrojam


    我都係58.153
呢期淨係會轉尾兩組
作者: tkrojam    時間: 2013-2-26 23:58

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sergeant    時間: 2013-2-27 00:01

本帖最後由 sergeant 於 2013-2-27 00:05 編輯

回復 62# tkrojam


真係慢過你好多!

在上限 30 個躍點上
追蹤 yahoo.com.cn [202.165.102.205] 的路由:

  1     2 ms     2 ms     1 ms  n058153046254.netvigator.com [58.153.]
  2     2 ms     2 ms     2 ms  10.193.233.53
  3     1 ms     2 ms     2 ms  218.102.21.58
  4     2 ms     2 ms     2 ms  218.102.21.222
  5   165 ms    36 ms     9 ms  tenge13-2.br03.hkg04.pccwbtn.net [63.218.2.13]
  6     2 ms     3 ms     2 ms  tenge8-0.cr02.hkg04.pccwbtn.net [63.218.60.125]

  7   208 ms   208 ms   208 ms  chinatelecom.pos6-1.cr02.hkg04.pccwbtn.net [63.2
18.61.194]
  8   309 ms   310 ms   312 ms  202.97.58.106
  9   298 ms   294 ms   295 ms  202.97.58.117
10   286 ms   285 ms   279 ms  202.97.53.37
11     *        *        *     要求等候逾時。
12   287 ms   284 ms   282 ms  bj141-133-245.bjtelecom.net [219.141.133.245]
13   298 ms   298 ms   302 ms  bj141-130-126.bjtelecom.net [219.141.130.126]
14   274 ms   276 ms   278 ms  219.142.0.238
15   310 ms   310 ms   305 ms  UNKNOWN-203-209-238-X.yahoo.com [203.209.238.169
]
16   296 ms   292 ms   288 ms  cn.yahoo.com [202.165.102.205]

追蹤完成。
作者: vincentysh    時間: 2013-2-27 00:07

早知轉 pccw, 剛剛先同 hkbn 簽左兩年約
好後悔.
作者: sergeant    時間: 2013-2-27 09:23

Netvigator VS HKBN





作者: vincentysh    時間: 2013-2-27 09:30

回復 65# sergeant


    不要再說.......
好後悔同 hkbn 續約.
作者: ckone    時間: 2013-3-1 19:48

香港寬頻ping較低,點解速度會咁慢?係咪速度上限制左?

另外用bt軟件,bt時話連唔到外網,又係限制左?

HKBX受害者,仲有2年約。。





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2