Board logo

標題: 暈... 中國聯通(香港) 轉用 PCCW 網絡... [打印本頁]

作者: alistair1983    時間: 2013-2-27 21:49     標題: 暈... 中國聯通(香港) 轉用 PCCW 網絡...

多謝閣下選用聯通香港服務,為提供更優質網絡﹐香港網絡將升級至PCCW。如於以下日期無法自動登入,請重啟手機或手動選網PCCW(2G)或PCCW(3G)。


3月5日:2G月費計劃

3月19日:3G月費計畫、3G如意中港通Plus、3G跨境王、3G上網卡(流動寬頻)

4月10日:2G如意中港通(接聽免費版除外)、2G漫遊王

6月19日:3G如意通香港卡、2G如意中港通(接聽免費版)、3G企業計劃

查詢熱線:(+852)21221188


聯通(香港)運營有限公司

2013年2月22日
作者: sergeant    時間: 2013-2-27 22:43

真係升級?!
作者: 65c02    時間: 2013-2-27 23:34

How about  如意通SZ卡?
作者: wokin    時間: 2013-2-27 23:36

CMHK又用PCCW, 聯通又用, 加埋PCCW自已啲客....
真係災難
作者: alexccy    時間: 2013-2-27 23:54

same as CSL
作者: ininin    時間: 2013-2-27 23:56

因為吸唔到IPHONE 客所以要租線出去
作者: gnexus3    時間: 2013-2-28 00:42

pk, 仲等我打算黎緊轉 pccw !

CMHK又用PCCW, 聯通又用, 加埋PCCW自已啲客....
真係災難
wokin 發表於 2013-2-27 23:36





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2