作者: gretto 時間: 2013-5-14 20:52 標題: speedtest番大陸比賽
鬥慢
HKBN BB100

作者: 永久會員 時間: 2013-5-14 20:59
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: KinChungE 時間: 2013-5-14 21:07


作者: 好好先生 時間: 2013-5-14 21:08
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: KinChungE 時間: 2013-5-14 21:09
用HGC可能贏到
作者: TeraBytes 時間: 2013-5-14 21:12
hgc贏到icable至講...
作者: 好好先生 時間: 2013-5-14 21:16
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: avdaemon 時間: 2013-5-14 21:17
cable點可能輸
[attach]1532008[/attach]
作者: charles_yung 時間: 2013-5-14 21:19

作者: gretto 時間: 2013-5-14 21:20
回復 3# KinChungE
哈哈, 你勁D喎
作者: mwpmo 時間: 2013-5-14 21:22
本帖最後由 mwpmo 於 2013-5-14 21:28 編輯
BB1000
外蒙古 烏蘭巴托 - Super Fast
勁輸

作者: gretto 時間: 2013-5-14 21:25
回復 7# 好好先生

you win!
回復 9# charles_yung
you win

作者: oo0t0oo 時間: 2013-5-14 21:37
Hkbn返強國,原來吾係我錯覺,而係事實真係梗.
作者: lampuiho 時間: 2013-5-14 21:44
上傳咁快= =.......................
作者: winfield 時間: 2013-5-14 21:45

作者: Evangeline 時間: 2013-5-14 21:46
Sure win

作者: PMLung 時間: 2013-5-14 21:47

作者: PMLung 時間: 2013-5-14 21:51
去賓國都重有2xMb....
作者: PMLung 時間: 2013-5-14 21:54

作者: gretto 時間: 2013-5-14 22:06
回復 16# Evangeline
快過56K差唔多2倍
作者: sai2003 時間: 2013-5-14 22:09

作者: applexy 時間: 2013-5-15 09:02
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: frankielhk 時間: 2013-5-15 10:02

作者: lamsir 時間: 2013-5-15 10:54

作者: gretto 時間: 2013-5-15 15:10
http://www.hkbn.net/oversea_web/oversea.html
你一個人用左HKBN差唔多 1/14既bandwidth 喎
作者: gladnews88 時間: 2013-5-15 17:32
本帖最後由 gladnews88 於 2013-5-15 17:38 編輯



作者: sammie 時間: 2013-5-15 17:54
本帖最後由 sammie 於 2013-5-15 18:03 編輯
Come on. 書咗




作者: sammie 時間: 2013-5-15 18:04

作者: 冷 時間: 2013-5-15 18:21
回復 27# sammie
商業線幾多M?
作者: 說不出的話 時間: 2013-5-15 18:31
本帖最後由 說不出的話 於 2013-5-15 18:36 編輯

$119 PXW 200MB PLAN
OK,我認輸
作者: gretto 時間: 2013-5-15 19:16
HKBN係大贏家
作者: 冷 時間: 2013-5-15 19:18
本帖最後由 冷 於 2013-5-15 19:50 編輯





用ADSL @WORK
作者: ~Mac迷~ 時間: 2013-5-15 19:43
Sorry, I won the prize

作者: T.Y 時間: 2013-5-15 20:33
HKBN 500 咁都輸比你.

作者: 鴨仔 時間: 2013-5-15 20:57
本帖最後由 鴨仔 於 2013-5-15 21:00 編輯



作者: gretto 時間: 2013-5-15 21:24
仲慢過56K
作者: ~Mac迷~ 時間: 2013-5-16 00:32
你咁嘅成績輸我成條彌敦道啦

作者: 冷 時間: 2013-5-16 01:34
回復 35# 鴨仔
商業ADSL 延遲低過家用VDSL
作者: DAVID01112 時間: 2013-5-16 02:50
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 鴨仔 時間: 2013-5-16 09:20

adsl
作者: lailailai 時間: 2013-5-16 13:24
外蒙古係獨立國家,唔好吓吓入咗大陸數
作者: lailailai 時間: 2013-5-16 13:25
外蒙古係獨立國家
作者: 好好先生 時間: 2013-5-16 13:28
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bill3546 時間: 2013-5-16 13:57


作者: 冷 時間: 2013-5-16 14:06
本帖最後由 冷 於 2013-5-16 14:09 編輯





FTTO @WORK
作者: sammie 時間: 2013-5-16 14:06
100M
作者: 冷 時間: 2013-5-16 14:10
回復 46# sammie
九倉商業線唔差架啦
作者: sammie 時間: 2013-5-16 14:12
價錢差呢! 上大陸又唔係特別快.
作者: PMLung 時間: 2013-5-16 14:14
唔明?就係話中國有偉大的防火長城就至咁慢,外蒙古就
作者: lailailai 時間: 2013-5-16 15:18
外蒙古唔係中國一部分,點會受所謂防火長城影响
作者: 冷 時間: 2013-5-16 15:21
100M咩價?fixed ip?
作者: LuckyMan 時間: 2013-5-16 15:37
其實, 大約10 年前到啦, 我用緊香港寬頻既 10 mb , 上大陸網超順超快.........後來搬屋, 佢個度無覆蓋, 轉用 pccw 到依家........ 但呢幾年香港寬頻返大陸成日俾人插, 何解呢 ?.........由於, 最近又搬左屋, 呢度 pccw 得最多 8 mb , 決定重投香港寬頻懷抱 ( 因為佢有 100mb ) , 5 月尾安裝........依家聽你地咁講, 真係有 d 擔心 ........... 希望唔會差過 pccw 既 8 mb 啦 ...........
作者: sammie 時間: 2013-5-16 15:46
本帖最後由 sammie 於 2013-5-16 15:54 編輯
$5XX
作者: gretto 時間: 2013-5-16 16:25
回復 53# sammie
咁貴
作者: 冷 時間: 2013-5-16 16:37
fixed ip差唔多
作者: hk11 時間: 2013-5-16 16:40
回復 52# LuckyMan
睇土豆youtube成日load吓停吓 之後索性唔睇
如果用黎上香港網無問題的
作者: sammie 時間: 2013-5-16 17:31
商業!
作者: ~Mac迷~ 時間: 2013-5-16 18:08
話時話我贏左,幾時有獎品

作者: goofy08 時間: 2013-5-16 18:09

BB100
作者: @@@ 時間: 2013-5-16 18:16
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kingkiu 時間: 2013-5-16 18:16



返到屋企用HKBN試多次
作者: LuckyMan 時間: 2013-5-16 18:48
你呢個唔係 pccw 咩 ?
作者: hunterxxxyin 時間: 2013-5-16 18:57
依個test姐係唔係你屋企啦
作者: thomaswai 時間: 2013-5-16 19:19

愈用愈慢
作者: roytam1 時間: 2013-5-16 20:54
本帖最後由 roytam1 於 2013-5-16 20:56 編輯


- # lft -z -A -N -l2 -m3 112.96.28.126
- Tracing ..............******.......................T
- TTL LFT trace to 112.96.28.126:80/tcp
- 2 [9269] [CTIHK] 061244055145.static.ctinets.com (61.244.55.145) 0.5/0.4/0.6ms
- 3 [9269] [CTIHK] 014199254017.ctinets.com (14.199.254.17) 4.4/3.2/5.1ms
- 4 [9269] [CTIHK] 014136129046.ctinets.com (14.136.129.46) 3.6/1.9/2.1ms
- 5 [1299] [TELIANET] hnk-b1-link.telia.net (213.248.104.245) 3.4/3.2/3.7ms
- 6 [4837] [CNCGROUP-BACKBONE] 219.158.33.185 3.2/3.0/3.2ms
- 7 [4837] [ChinaUnicom-BACKBONE] 219.158.29.129 8.4/8.2/8.8ms
- 8 [4837] [ChinaUnicom-BACKBONE] 219.158.19.169 9.5/8.4/9.6ms
- 9 [4837] [ChinaUnicom-BACKBONE] 219.158.23.13 9.2/11.3/9.8ms
- 10 [4837] [ChinaUnicom-BACKBONE] 219.158.9.170 9.1/8.5ms
- 11 [17816] [UNICOM-GD] 120.80.0.42 11.2/10.6/10.8ms
- 12 [17816] [UNICOM-GD] 120.80.7.14 10.4/10.5/10.9ms
- 13 [17816] [UNICOM-GD] 221.4.120.130 10.7/11.0/11.5ms
- ** [neglected] no reply packets received from TTLs 14 through 16
- 17 [17816] [UNICOM-GD] [target closed] 112.96.28.126:80 16.2ms
作者: bankband 時間: 2013-5-16 21:39
本帖最後由 bankband 於 2013-5-16 21:41 編輯


作者: waishingme 時間: 2013-5-16 22:23
和記
絕對唔係中國電信, 所以先去到咁快



一去到用中國電信... 即刻現晒形

作者: hkcwcc02 時間: 2013-5-16 22:54
本帖最後由 hkcwcc02 於 2013-5-16 23:07 編輯
商業寬頻 ( PCCW 20MB 線 )
本地


強國




作者: 冷 時間: 2013-5-16 22:56
203 IP?
作者: ipad4 時間: 2013-5-17 00:16
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ipad4 時間: 2013-5-17 00:20
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tkrojam 時間: 2013-5-17 00:44
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tkrojam 時間: 2013-5-17 00:47
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tkrojam 時間: 2013-5-17 00:53
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: testest 時間: 2013-5-17 01:04
HKBN win
作者: soarthroat 時間: 2013-5-17 01:05
BB100

作者: tkrojam 時間: 2013-5-17 01:10
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 好好先生 時間: 2013-5-17 01:17
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: testest 時間: 2013-5-17 01:18
回復 76# soarthroat
點解你咁快的??
作者: 小子 時間: 2013-5-17 02:04
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Sam_Chung 時間: 2013-5-17 03:23
有線10M




作者: kingkiu 時間: 2013-5-17 07:35
之前POST 係公司PCCW BUSINESS
@HOME BB100, 朝早冇人爭, 快過夜晚好多!!



作者: kingkiu 時間: 2013-5-17 10:04
公司 pccw business plan
113 字頭
屋企BB100
183 字頭
作者: Joe88ho 時間: 2013-5-17 10:11

我都唔信有甘快。。。
作者: chun20077 時間: 2013-5-17 13:27

點解UPLOAD 仲快過DOWN 同埋咩IP出中國最好 現在123頭
作者: bearing 時間: 2013-5-17 14:33
[attach]1533074[/attach]
低處未算低
作者: ronaldandy 時間: 2013-5-17 14:44

廣州都0.08Mbps
唔洗外蒙古都贏晒
作者: gretto 時間: 2013-5-17 14:48
i cable 都快過HKBN, HKBN係咪準備執粒?
作者: hk11 時間: 2013-5-17 14:58
回復 88# gretto
加價加到足 鎖速可以節省成本 賺到盡
作者: bky16 時間: 2013-5-17 15:01
香港寬頻唔係話可以攞個好ip段就快咩!不過我唔識!所以好慢
作者: bky16 時間: 2013-5-17 15:02
係唔係香港寬頻好似谷歌咁得罪咗中國政府?
作者: bky16 時間: 2013-5-17 15:02
係唔係香港寬頻好似谷歌咁得罪咗中國政府?
作者: upsagel 時間: 2013-5-17 21:39

HKBN 紅日夜晚10點。。。
真係無語 lor~~
作者: pc2366 時間: 2013-5-17 21:49
沒有最慢,只有更慢
[attach]1533213[/attach]
作者: kng2003 時間: 2013-5-18 00:27

18/5 - 00:22 test
作者: lippy 時間: 2013-5-18 00:41
我無用過HKBN, 但係點解仲衰過我行3g, 我衰極都有8-10m
作者: 冷 時間: 2013-5-18 00:50
出海同本地冇得比
作者: upsagel 時間: 2013-5-18 01:19

入夜了,擁擠依然
作者: asama 時間: 2013-5-18 01:36

有線130M啲upload 真喺...
作者: klmok 時間: 2013-5-18 02:02
HGC 1000M


