Board logo

標題: speedtest番大陸比賽 [打印本頁]

作者: gretto    時間: 2013-5-14 20:52     標題: speedtest番大陸比賽

鬥慢
HKBN BB100

作者: 永久會員    時間: 2013-5-14 20:59

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: KinChungE    時間: 2013-5-14 21:07



作者: 好好先生    時間: 2013-5-14 21:08

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: KinChungE    時間: 2013-5-14 21:09

書了





點樣可以嬴
好好先生 發表於 2013-5-14 21:08


用HGC可能贏到
作者: TeraBytes    時間: 2013-5-14 21:12

用HGC可能贏到
KinChungE 發表於 2013-5-14 09:09 PM


hgc贏到icable至講...
作者: 好好先生    時間: 2013-5-14 21:16

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: avdaemon    時間: 2013-5-14 21:17

hgc贏到icable至講...
TeraBytes 發表於 2013-5-14 21:12


cable點可能輸
[attach]1532008[/attach]
作者: charles_yung    時間: 2013-5-14 21:19


作者: gretto    時間: 2013-5-14 21:20

回復 3# KinChungE


哈哈, 你勁D喎
作者: mwpmo    時間: 2013-5-14 21:22

本帖最後由 mwpmo 於 2013-5-14 21:28 編輯

BB1000
外蒙古 烏蘭巴托 - Super Fast

勁輸


作者: gretto    時間: 2013-5-14 21:25

回復 7# 好好先生


you win!
   
回復 9# charles_yung

you win
作者: oo0t0oo    時間: 2013-5-14 21:37

Hkbn返強國,原來吾係我錯覺,而係事實真係梗.
作者: lampuiho    時間: 2013-5-14 21:44

上傳咁快= =.......................
作者: winfield    時間: 2013-5-14 21:45


作者: Evangeline    時間: 2013-5-14 21:46

Sure win


作者: PMLung    時間: 2013-5-14 21:47

書了





點樣可以嬴
好好先生 發表於 2013-5-14 21:08



   
作者: PMLung    時間: 2013-5-14 21:51

Sure win
Evangeline 發表於 2013-5-14 21:46



    去賓國都重有2xMb....
作者: PMLung    時間: 2013-5-14 21:54

BB1000
外蒙古 烏蘭巴托 - Super Fast   

勁輸   

...
mwpmo 發表於 2013-5-14 21:22



   

中國防火長城問題...
作者: gretto    時間: 2013-5-14 22:06

回復 16# Evangeline


快過56K差唔多2倍
作者: sai2003    時間: 2013-5-14 22:09


作者: applexy    時間: 2013-5-15 09:02

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: frankielhk    時間: 2013-5-15 10:02


作者: lamsir    時間: 2013-5-15 10:54


作者: gretto    時間: 2013-5-15 15:10

applexy 發表於 2013-5-15 09:02


http://www.hkbn.net/oversea_web/oversea.html
你一個人用左HKBN差唔多 1/14既bandwidth 喎
作者: gladnews88    時間: 2013-5-15 17:32

本帖最後由 gladnews88 於 2013-5-15 17:38 編輯






作者: sammie    時間: 2013-5-15 17:54

本帖最後由 sammie 於 2013-5-15 18:03 編輯

Come on.  書咗








作者: sammie    時間: 2013-5-15 18:04


作者: 冷    時間: 2013-5-15 18:21

回復 27# sammie


    商業線幾多M?
作者: 說不出的話    時間: 2013-5-15 18:31

本帖最後由 說不出的話 於 2013-5-15 18:36 編輯



$119 PXW 200MB PLAN
OK,我認輸
作者: gretto    時間: 2013-5-15 19:16

HKBN係大贏家
作者: 冷    時間: 2013-5-15 19:18

本帖最後由 冷 於 2013-5-15 19:50 編輯






用ADSL @WORK
作者: ~Mac迷~    時間: 2013-5-15 19:43

Sure win
Evangeline 發表於 2013-5-14 21:46



Sorry, I won the prize

作者: T.Y    時間: 2013-5-15 20:33

Sorry, I won the prize
~Mac迷~ 發表於 2013-5-15 19:43

HKBN 500 咁都輸比你.

作者: 鴨仔    時間: 2013-5-15 20:57

本帖最後由 鴨仔 於 2013-5-15 21:00 編輯






作者: gretto    時間: 2013-5-15 21:24

Sorry, I won the prize
~Mac迷~ 發表於 2013-5-15 19:43



仲慢過56K
作者: ~Mac迷~    時間: 2013-5-16 00:32

HKBN 500 咁都輸比你.
T.Y 發表於 2013-5-15 20:33



你咁嘅成績輸我成條彌敦道啦
作者: 冷    時間: 2013-5-16 01:34

回復 35# 鴨仔


    商業ADSL 延遲低過家用VDSL
作者: DAVID01112    時間: 2013-5-16 02:50

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 鴨仔    時間: 2013-5-16 09:20


adsl
作者: lailailai    時間: 2013-5-16 13:24

中國防火長城問題...
PMLung 發表於 2013-5-14 21:54



    外蒙古係獨立國家,唔好吓吓入咗大陸數
作者: lailailai    時間: 2013-5-16 13:25

外蒙古 算唔算中國呢! 我有把握贏
好好先生 發表於 2013-5-14 21:16



    外蒙古係獨立國家
作者: 好好先生    時間: 2013-5-16 13:28

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bill3546    時間: 2013-5-16 13:57



作者: 冷    時間: 2013-5-16 14:06

本帖最後由 冷 於 2013-5-16 14:09 編輯







FTTO @WORK
作者: sammie    時間: 2013-5-16 14:06

回復  sammie


    商業線幾多M?
冷 發表於 2013-5-15 18:21


100M  
作者: 冷    時間: 2013-5-16 14:10

回復 46# sammie


    九倉商業線唔差架啦
作者: sammie    時間: 2013-5-16 14:12

回復  sammie


    九倉商業線唔差架啦
冷 發表於 2013-5-16 14:10


價錢差呢!  上大陸又唔係特別快.
作者: PMLung    時間: 2013-5-16 14:14

外蒙古係獨立國家,唔好吓吓入咗大陸數
lailailai 發表於 2013-5-16 13:24



    唔明?就係話中國有偉大的防火長城就至咁慢,外蒙古就
作者: lailailai    時間: 2013-5-16 15:18

唔明?就係話中國有偉大的防火長城就至咁慢,外蒙古就
PMLung 發表於 2013-5-16 14:14



    外蒙古唔係中國一部分,點會受所謂防火長城影响
作者: 冷    時間: 2013-5-16 15:21

價錢差呢!  上大陸又唔係特別快.
sammie 發表於 2013-5-16 14:12



    100M咩價?fixed ip?
作者: LuckyMan    時間: 2013-5-16 15:37

其實, 大約10 年前到啦, 我用緊香港寬頻既 10 mb , 上大陸網超順超快.........後來搬屋, 佢個度無覆蓋, 轉用 pccw 到依家........ 但呢幾年香港寬頻返大陸成日俾人插, 何解呢 ?.........由於, 最近又搬左屋, 呢度 pccw 得最多 8 mb , 決定重投香港寬頻懷抱 ( 因為佢有 100mb ) , 5 月尾安裝........依家聽你地咁講, 真係有 d 擔心 ........... 希望唔會差過 pccw 既 8 mb 啦 ...........
作者: sammie    時間: 2013-5-16 15:46

本帖最後由 sammie 於 2013-5-16 15:54 編輯
100M咩價?fixed ip?
冷 發表於 2013-5-16 15:21


$5XX
作者: gretto    時間: 2013-5-16 16:25

回復 53# sammie


咁貴
作者: 冷    時間: 2013-5-16 16:37

回復  sammie


咁貴
gretto 發表於 2013-5-16 16:25



    fixed ip差唔多
作者: hk11    時間: 2013-5-16 16:40

回復 52# LuckyMan


    睇土豆youtube成日load吓停吓 之後索性唔睇
如果用黎上香港網無問題的
作者: sammie    時間: 2013-5-16 17:31

回復  sammie


咁貴
gretto 發表於 2013-5-16 16:25


商業!
作者: ~Mac迷~    時間: 2013-5-16 18:08

話時話我贏左,幾時有獎品
作者: goofy08    時間: 2013-5-16 18:09



BB100
作者: @@@    時間: 2013-5-16 18:16

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kingkiu    時間: 2013-5-16 18:16





返到屋企用HKBN試多次
作者: LuckyMan    時間: 2013-5-16 18:48

返到屋企用HKBN試多次
kingkiu 發表於 2013-5-16 18:16



    你呢個唔係 pccw 咩 ?
作者: hunterxxxyin    時間: 2013-5-16 18:57

依個test姐係唔係你屋企啦
作者: thomaswai    時間: 2013-5-16 19:19


愈用愈慢
作者: roytam1    時間: 2013-5-16 20:54

本帖最後由 roytam1 於 2013-5-16 20:56 編輯


  1. # lft -z -A -N -l2 -m3 112.96.28.126
  2. Tracing ..............******.......................T
  3. TTL LFT trace to 112.96.28.126:80/tcp
  4. 2  [9269] [CTIHK] 061244055145.static.ctinets.com (61.244.55.145) 0.5/0.4/0.6ms
  5. 3  [9269] [CTIHK] 014199254017.ctinets.com (14.199.254.17) 4.4/3.2/5.1ms
  6. 4  [9269] [CTIHK] 014136129046.ctinets.com (14.136.129.46) 3.6/1.9/2.1ms
  7. 5  [1299] [TELIANET] hnk-b1-link.telia.net (213.248.104.245) 3.4/3.2/3.7ms
  8. 6  [4837] [CNCGROUP-BACKBONE] 219.158.33.185 3.2/3.0/3.2ms
  9. 7  [4837] [ChinaUnicom-BACKBONE] 219.158.29.129 8.4/8.2/8.8ms
  10. 8  [4837] [ChinaUnicom-BACKBONE] 219.158.19.169 9.5/8.4/9.6ms
  11. 9  [4837] [ChinaUnicom-BACKBONE] 219.158.23.13 9.2/11.3/9.8ms
  12. 10  [4837] [ChinaUnicom-BACKBONE] 219.158.9.170 9.1/8.5ms
  13. 11  [17816] [UNICOM-GD] 120.80.0.42 11.2/10.6/10.8ms
  14. 12  [17816] [UNICOM-GD] 120.80.7.14 10.4/10.5/10.9ms
  15. 13  [17816] [UNICOM-GD] 221.4.120.130 10.7/11.0/11.5ms
  16. **  [neglected] no reply packets received from TTLs 14 through 16
  17. 17  [17816] [UNICOM-GD] [target closed] 112.96.28.126:80 16.2ms
複製代碼

作者: bankband    時間: 2013-5-16 21:39

本帖最後由 bankband 於 2013-5-16 21:41 編輯

I-CABLE 50M   




作者: waishingme    時間: 2013-5-16 22:23

和記

絕對唔係中國電信, 所以先去到咁快




一去到用中國電信... 即刻現晒形


作者: hkcwcc02    時間: 2013-5-16 22:54

本帖最後由 hkcwcc02 於 2013-5-16 23:07 編輯

商業寬頻  ( PCCW 20MB 線 )

本地




強國








作者: 冷    時間: 2013-5-16 22:56

返到屋企用HKBN試多次
kingkiu 發表於 2013-5-16 18:16



    203 IP?
作者: ipad4    時間: 2013-5-17 00:16

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ipad4    時間: 2013-5-17 00:20

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tkrojam    時間: 2013-5-17 00:44

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tkrojam    時間: 2013-5-17 00:47

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tkrojam    時間: 2013-5-17 00:53

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: testest    時間: 2013-5-17 01:04

HKBN win
作者: soarthroat    時間: 2013-5-17 01:05

回復  好好先生

外蒙古!? 無難度
tkrojam 發表於 2013-5-17 00:44



BB100

作者: tkrojam    時間: 2013-5-17 01:10

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 好好先生    時間: 2013-5-17 01:17

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: testest    時間: 2013-5-17 01:18

回復 76# soarthroat


    點解你咁快的??
作者: 小子    時間: 2013-5-17 02:04

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Sam_Chung    時間: 2013-5-17 03:23

有線10M




作者: kingkiu    時間: 2013-5-17 07:35

你呢個唔係 pccw 咩 ?
LuckyMan 發表於 2013-5-16 06:48 PM


之前POST 係公司PCCW BUSINESS

@HOME BB100, 朝早冇人爭, 快過夜晚好多!!



作者: kingkiu    時間: 2013-5-17 10:04

203 IP?
冷 發表於 2013-5-16 10:56 PM



公司 pccw business plan
113 字頭

屋企BB100
183 字頭
作者: Joe88ho    時間: 2013-5-17 10:11


我都唔信有甘快。。。
作者: chun20077    時間: 2013-5-17 13:27


點解UPLOAD 仲快過DOWN 同埋咩IP出中國最好 現在123頭
作者: bearing    時間: 2013-5-17 14:33

[attach]1533074[/attach]

低處未算低
作者: ronaldandy    時間: 2013-5-17 14:44


廣州都0.08Mbps
唔洗外蒙古都贏晒
作者: gretto    時間: 2013-5-17 14:48

i cable 都快過HKBN, HKBN係咪準備執粒?
作者: hk11    時間: 2013-5-17 14:58

回復 88# gretto


    加價加到足 鎖速可以節省成本 賺到盡
作者: bky16    時間: 2013-5-17 15:01

香港寬頻唔係話可以攞個好ip段就快咩!不過我唔識!所以好慢
作者: bky16    時間: 2013-5-17 15:02

係唔係香港寬頻好似谷歌咁得罪咗中國政府?
作者: bky16    時間: 2013-5-17 15:02

係唔係香港寬頻好似谷歌咁得罪咗中國政府?
作者: upsagel    時間: 2013-5-17 21:39



HKBN 紅日夜晚10點。。。
真係無語 lor~~
作者: pc2366    時間: 2013-5-17 21:49

沒有最慢,只有更慢
[attach]1533213[/attach]
作者: kng2003    時間: 2013-5-18 00:27



18/5 - 00:22 test
作者: lippy    時間: 2013-5-18 00:41

我無用過HKBN, 但係點解仲衰過我行3g, 我衰極都有8-10m
作者: 冷    時間: 2013-5-18 00:50

我無用過HKBN, 但係點解仲衰過我行3g, 我衰極都有8-10m
lippy 發表於 2013-5-18 00:41



    出海同本地冇得比
作者: upsagel    時間: 2013-5-18 01:19



入夜了,擁擠依然
作者: asama    時間: 2013-5-18 01:36


有線130M啲upload 真喺...
作者: klmok    時間: 2013-5-18 02:02

HGC 1000M






歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2