Board logo

標題: [開箱] 野外露出系列 - ASUS RT-N12E 開箱文 [打印本頁]

作者: cleverandy    時間: 2013-6-1 23:49     標題: 野外露出系列 - ASUS RT-N12E 開箱文

本帖最後由 cleverandy 於 2013-6-6 00:23 編輯

今次我又放埋另一篇野外系列的開箱文出黎,唔知大家覺得如可呢?不過天色開始昏暗,加上轉左以手機拍攝,所以質素方面比較差,希望各位師兄唔好見怪,要多多支持~

[attach]1539563[/attach]
先來欣賞一下今次的主角 – ASUS RT-N12E 的包裝
定位:屬於雙天線300Mbps無線連接速度的Router
保養:提供3年特長保養
特點:備有5dBi的增益天線
   即插即用,免CD安裝程序
其他功能:兼容802.11b/g/n 無線網絡規格
     支援節能
     支持EZ WPS按鈕
     支持QoS頻寬管理
     支持ASUS快速網路設定(QIS)

[attach]1539565[/attach]
再來的是包裝的內部,主要可分為3個間隔
上格:ASUS RT-N12E的主機
右格:配件部份(主機火牛、約為1米長的RJ45 LAN線)
底層:使用說明書及產品介紹等

[attach]1539569[/attach]
打開上層等大家睇清楚一些

[attach]1539566[/attach]
主角現身 – 外型
主機本體設計主要分為上下2部份
上部份:採用時尚優雅的菱鏡面(看上是啞面與間面之間)
下部份:採用奢華大方的髮絲紋理配上金黃色的ASUS字樣
散熱部份:在機底和機側都有很多斜條紋的散熱孔
指示燈:8顆綠色LED指示燈

[attach]1539567[/attach]
來到主機I/O部份
提供1x RJ45 10/100 WAN端口、4x RJ45 10/100 LAN端口

[attach]1539568[/attach]
擺個45度角給大家來看看 - 主機I/O部份
天線:2x 5dBi的增益天線
這條天線比一般Router使用的長,規格是5dBi,使無線覆蓋範圍更廣更遠。另外天線數目達2條,比起入門級的單天線Router,有更好的穿牆能力。
按鈕:電源按鈕、重置按鈕和WPS按鈕

這隻ASUS N12E在雙天線級數是平價之選,售價大約是$200左右。另外提供的保養年份比市面上很多品牌的無線路由器都來得長。再者就是天線方面升級為信號收發能力更強的5dBi規格,信號方面無疑是更穩定。而筆者最欣賞的地方是使用設定方面,相信大部份裝過Router的人都知道,很多時在第一次使用都要set一大輪設定,以及安裝驅動等繁複的步驟,而N12E有ASUS獨家的QIS功能,基本上可說得上即插即用,對於對電腦不熟識的用家可說是一大的福音。也是各位送比女仔的首選,超短時間幫她建設好個WiFi,仲唔比番個贊你

另外若果想Set更多設定(如加密、控制等),可以進入進階的設定界面
界面預覽試用:(界面和功能於不同型號中有小許不同)
http://event.asus.com/2009/networks/dummy_ui/tw/index.html


最後送幅有ASUS平板桌佈風格的照片給大家
[attach]1539564[/attach]


以往文章:
野外露出! SteelSeries siberia v2(炫彩紅)開箱文
[開箱測試]ADATA HE720 超薄外置HDD
TRIM功能強化 ADATA FW 5.0.7a (附有韌體更新教學)
Asrock Z77 OC Formula 不專業的開箱文(多圖)
[開箱測試]ADATA S511 120G(13/9更新實測)
[開箱測試]ADATA S102 PRO 32GB
作者: 留白兄    時間: 2013-6-2 01:47

夜街開箱文好似第一次見
作者: wong2012    時間: 2013-6-2 03:47

本帖最後由 wong2012 於 2013-6-2 18:50 編輯

是不是不能帶回家呢。。。。
作者: PSP    時間: 2013-6-2 09:46

急不及待開箱的確很讃!
作者: jaajaa    時間: 2013-6-2 09:47

本帖最後由 jaajaa 於 2013-6-2 12:42 編輯

回復 3# wong2012
梗係啦,比我帶左返屋企用吖嗎;)

(由 HKEPC Android 手機版 發出)
作者: VV    時間: 2013-6-2 09:56

好廣告feel
作者: YYMAN    時間: 2013-6-2 15:20

我都系用呢款router 經常斷線
有時斷到自動連返之後 都上唔到 要禁router粒的 重啟先得
唔知系咪同ISP唔夾
利申:bb100
作者: cleverandy    時間: 2013-6-2 15:23

是不是不能帶回家呢。。。。
wong2012 發表於 2013-6-2 03:47

尼一部賣左比jaajaa師兄,不過仲有另一部係屋企 xD
作者: cleverandy    時間: 2013-6-2 15:25

我都系用呢款router 經常斷線
有時斷到自動連返之後 都上唔到 要禁router粒的 重啟先得
唔知系咪同ISP唔 ...
YYMAN 發表於 2013-6-2 15:20

尼個問題我見以前有post講過,好似話佢個節能問題,要係電腦較番鎖定連線地址定咩野甘
作者: Brainstomer    時間: 2013-6-2 15:26

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cleverandy    時間: 2013-6-2 15:28

本帖最後由 cleverandy 於 2013-6-2 15:31 編輯
夜街開箱文好似第一次見
留白兄 發表於 2013-6-2 01:47

原本都唔係諗住晚上拍,一放學就拎左去拍,不過拍完上一篇後,已經開始黑,仲黑得好快
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1959950
不過發現夜景配街燈又係另一種feel
作者: cleverandy    時間: 2013-6-2 15:35

得堆相同大部分介紹包裝, 外觀既字, 特登晌戶外影唔知做乜鬼.
Brainstomer 發表於 2013-6-2 15:26

今次只係開箱文,而部機都比左同學做唔到測試,不過試過幫另一位同學買,係屋企都體驗左一日,信號同速度都ok,又由開機到用得大約15秒左右
作者: anson1999    時間: 2013-6-2 17:03

有趣開箱....... 但現在買不買AC Router 好??
作者: cleverandy    時間: 2013-6-2 17:10

有趣開箱....... 但現在買不買AC Router 好??
anson1999 發表於 2013-6-2 17:03

如果想買ac router ,但又唔急用的話,可以等多一排,到時更多ac型號出左會更平,另外你需要有支持ac信號的設備先
作者: Enzo612    時間: 2013-6-2 17:53

是不是無家可歸?
作者: cleverandy    時間: 2013-6-2 18:49

是不是無家可歸?
Enzo612 發表於 2013-6-2 17:53

其實果時只係六點多d…
作者: 留白兄    時間: 2013-6-2 18:51

回復 15# Enzo612


唔好咁話人
作者: reallyfatboy    時間: 2013-6-2 19:00

呢隻真係唔掂,拎返隻舊tp-link出黎仲好。
作者: wong2012    時間: 2013-6-2 23:05

無家可歸ASUS RT-N12E ?可以去我家!
作者: theverity    時間: 2013-6-2 23:21

其實D相都影得幾差下
作者: k7xp    時間: 2013-6-3 22:21

我都系用呢款router 經常斷線
有時斷到自動連返之後 都上唔到 要禁router粒的 重啟先得
唔知系咪同ISP唔 ...
YYMAN 發表於 2013-6-2 15:20


之前都有斷線問題 不過update firmware to 2.0.0.20後就正常晒
作者: cleverandy    時間: 2013-6-3 22:47

之前都有斷線問題 不過update firmware to 2.0.0.20後就正常晒
k7xp 發表於 2013-6-3 22:21

回復 5# jaajaa
Jaajaa你也試一試吧~
試完比個RESULT來看看吧~
作者: iceivanchan    時間: 2013-6-4 18:06

支持開箱
作者: jonson116    時間: 2013-6-4 18:30

野外開箱真係第一次見
作者: sada14    時間: 2013-6-5 14:15

ching我都有買呢隻!
E+比老虎屋企用緊, 我自己就用緊隻N10
隻N12算幾穩定, 但係隻N10就好似大姨媽咁一個月黎一次
作者: HR9234    時間: 2013-6-5 14:30

10/100 Lan...即係行唔到giga?
作者: Advanced Ivan    時間: 2013-6-5 15:57

野外開箱真係第一次見
jonson116 發表於 2013-6-4 18:30


幾時有真性中出
作者: Qoo記    時間: 2013-6-5 17:23

最緊要都係穩定度~
其實5dbi算係高定低?
見tplink 841個D都係5
作者: cleverandy    時間: 2013-6-5 18:01

10/100 Lan...即係行唔到giga?
HR9234 發表於 2013-6-5 14:30

行唔到GIGA
作者: cleverandy    時間: 2013-6-5 18:03

ching我都有買呢隻!
E+比老虎屋企用緊, 我自己就用緊隻N10
隻N12算幾穩定, 但係隻N10就好似大姨媽咁一個月 ...
sada14 發表於 2013-6-5 14:15

隻N10好似都出左好耐,不過ASUS ROUTER好似舊果D型號穩定良率比新果D好甘
好似N16甘,你隻N10有無試下更新FW?
作者: cleverandy    時間: 2013-6-5 18:04

最緊要都係穩定度~
其實5dbi算係高定低?
見tplink 841個D都係5
Qoo記 發表於 2013-6-5 17:23

5dBi係比普通果D高少少,平時最普通無標果D我諗係3-4到掛
作者: cleverandy    時間: 2013-6-5 18:05

幾時有真性中出
Advanced Ivan 發表於 2013-6-5 15:57

你揾到主角拍嗎
作者: avdaemon    時間: 2013-6-5 18:09

is Antenna detachable?
作者: cleverandy    時間: 2013-6-5 18:19

is Antenna detachable?
avdaemon 發表於 2013-6-5 18:09

是不可拆的
如果可拆的話就可以換更強的天線,但ASUS有一隻同型號,但改左7定9dBi天線的,拆得的話,D人都唔會這果隻
作者: avdaemon    時間: 2013-6-5 18:34

what is the NAT speed?
someone reported this model cannot reach 100mbps.
http://www.mobile01.com/topicdet ... 3&p=1&img=0
作者: yik05888    時間: 2013-6-5 20:25

野外開箱真係第一次見
jonson116 發表於 2013-6-4 18:30



    戶外開箱係台灣網見過,不過夜晚戶外開箱真係第一次見
作者: cleverandy    時間: 2013-6-5 20:54

what is the NAT speed?
someone reported this model cannot reach 100mbps.
avdaemon 發表於 2013-6-5 18:34

我問一問Jaajaa睇下佢跑唔跑到100M速度先
作者: cleverandy    時間: 2013-6-5 20:56

戶外開箱係台灣網見過,不過夜晚戶外開箱真係第一次見
yik05888 發表於 2013-6-5 20:25

天色黑得太快,沒法子了
其實我們EPC的版主風大也有做開戶外開箱,他也會放到其他地方的FORUM,你好可能是見到他的開箱





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2