Board logo

標題: [測試] 挑戰Intel 10G容忍度,榨乾CAT.5e效能~200呎CAT.5e vs 10G LAN大考驗 [打印本頁]

作者: idolclub    時間: 2015-6-11 16:25     標題: 挑戰Intel 10G容忍度,榨乾CAT.5e效能~200呎CAT.5e vs 10G LAN大考驗

本帖最後由 idolclub 於 2015-6-13 22:40 編輯

二年前曾做過一次用60呎AMP CAT.5e網線連10GbE LAN的測試,結果發現一條20米合規格的CAT.5e線在家中環境內仍足以應付10Gbps的傳輸速度,而事實上這條CAT.5e線已在家中10GbE LAN中穩定服役超過2年,直到現在因電腦要搬位置才得以退役。

若對兩年前所做的測試有興趣,可參考以下連結:
『越級挑戰? 物盡其用??~當60呎AMP CAT.5e網線遇上Intel X540 10Gb LAN』
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1952485


言歸正傳,今次電腦要搬位置,共需要2條長度約100呎(~30米)的網線,所以就拿了一條200呎(~60米)的AMP CAT.5e網線打算一分為二,就在落刀前的一刻,突然閃出了一個念頭,到底200呎的CAT.5e網線仍能不能行到10Gbps的速度?於是就有了這一篇挑戰Intel 10GbE LAN卡容忍度的測試。

本來用一條100呎(~30米)的AMP CAT.5e網線來行10Gbps網絡信心還是很大的,畢竟60呎時能過關,100呎能用的機會仍是很高的,但去到200呎(~60米)這麼長就真是心中沒底,測試開始前可說完全沒有把握。


測試前先瀏覽所需材料設備:

主角之一:200呎(~62米),實際長度為202呎的AMP CAT.5e UTP網線一條,線材上標示生產日期為2013年5月份 (1317)



網線一端的長度刻度起始為1000 FT,規格為 CATEGORY 5e Cable (CAT.5e)



而另一端的刻度標示為0798 FT,兩端刻度相減後可計算出這一條CAT.5e網線的實際長度為202呎,約62米



兩端網絡接頭(水晶頭)採用的同樣為AMP的水晶頭,而線序則為一般的TIA-568B接法,八條線芯的順序為:白橙、橙、白綠、藍、白藍、綠、白棕、棕 。



人手打頭後第一件事要做的,當然就是要測試一下這條網線是否能符合最基本的Gigabit千兆要求,第一步順利過關



由Fluke CableIQ測得這條AMP CAT.5e網線長度為64米



四對線(每二條為一組)的個別長度



兩端網絡接頭均為相同線序,沒有跳線



兩年前就已為10GbE LAN準備好的一條30米AMP CAT.6A FTP網線,可惜兩年前並沒有機會用到,不知今次寶劍是否需要出鞘?



驗明正身AMP CATEGORY 6A CABLE



同樣是一條兩年前就已準備好的100呎AMP CAT.6 UTP網線,同樣希望這條網線不需出鞘,能長眠於膠袋之中

作者: idolclub    時間: 2015-6-11 16:26

本帖最後由 idolclub 於 2015-6-13 22:39 編輯

Intel X540 10GbE LAN Adapter 乃 Intel最新一代支持銅線傳輸之10GbE網絡卡,不用拉光纖只需沿用傳統的CAT.6或CAT.6A銅製雙絞網絡線即可實現10Gbps的高速網絡傳送,在採用CAT.6A網線運行10Gbps速度時傳輸距離更可長達100米,連線長度足以與時下流行之1000Mbps (Gigabit) 網絡睇齊。

Intel X540 10GbE LAN Card 詳細規格:
http://www.intel.com/content/www ... /ethernet-x540.html













作者: idolclub    時間: 2015-6-11 16:26

本帖最後由 idolclub 於 2015-6-14 02:34 編輯

測試的兩台電腦均安裝了 Intel Core i7 + Intel X540 10GbE LAN + Windows 7 x64 SP1,兩端經200呎AMP CAT.5e UTP直接相連。

兩端的 Intel X540 10GbE LAN Card Driver 版本均為 Intel PROSet 20.0



網卡設定檔選擇了"網路伺服器",網卡佇列(Queues)設到最高可支持的十六佇列。



MTU大小為標準的1500,並沒有開啟Jumbo Frame



首先採用常見的 iperf 測一下這條 200呎(~62米) AMP CAT.5e 網絡線是否仍可跑到10Gbps速度,結果如下,200呎距離下傳輸速度仍可達到9.5Gbps,單向10Gbps測試過關。



由以下的網絡使用率記錄圖可看到網絡速度能長期保持在10Gbps的99%左右,基本沒有起伏,表現很穩定,對這樣的結果真的感到有點意外及超出預期。



再來就是經Windows 7的網絡芳鄰在兩台電腦間直接進行檔案複製以測試實際的傳輸表現,在10G網絡下經200呎的CAT.5e網線Copy一個約12GByte大小的檔案,起始速度達到了872MB/s。



在檔案差不多複製完結前,傳輸速度仍能維持在826MB/s,即在10Gbps網絡下,複製一個12GByte大小的檔案,全程速度都能保持在800MB/s以上,表現相當令人滿意。




由以上測試可看到這條 200呎(~62米) AMP CAT.5e 網絡線挑戰10Gbps速度能輕易過關,那雙向 20Gbps 又能否升任??  

最後的雙向測試:

Intel X540 10GbE Lan Card 在全雙工(Full-Duplex)模式下理論傳輸速度可達20Gbps,即傳送及接收資料同時都可達到10Gbps。

下圖就是雙向測試的結果,從圖中可看到這時的網絡傳送使用率為41.8%而接收使用率則為86.07%,兩者相加再轉換成傳輸速度即有接近12.8Gbps的雙向速度。

這個雙向速度明顯比兩年前做測試時的17Gbps要低,但考慮到本次網線的長度為200呎,足足是兩年前60呎CAT.5e的3倍長度,能把CAT.5e網線性能壓榨成這樣子亦算是有所交代了。




後記:
到最新二年前早已準備好的兩條CAT.6和CAT.6A網線仍然是寶劍未能出鞘,繼續安睡在未開封的透明袋中,真不知他們要等到何年何月才可一展所長。

本次測試純粹是玩野之作,目的就如標題所講,是想挑戰一下Intel X540 10GbE LAN卡對網線的容忍度。因Intel在新的網卡介紹頁面中,已把運行10G速度的網線要求放寬,由原來的CAT.6規格網線最長只能到55米,放寬到現時的CAT.6網線也能於100米長距離下進行10Gbps的高速傳輸,是否意味著對網線的要求越來越低?其次當然就是要看一下AMP CAT.5e網線最高能被壓榨出多少效能出來。

以上簡單測試均是在家中環境完成,200呎這一長度對絕大部份家庭來說應該都足以應付,除非你住的是超過一萬呎的別墅,否則即使是3000~4000呎的豪宅應該都不成問題。在家居環境中一般干擾源都比較少,所以對網線訊號的影響也不會太大,只要能避開大型電器的干擾要跑出這樣的傳輸速度都不會太困難。若在商用環境或工廠大廈中使用,則需考慮抗干擾及訊號屏蔽等問題,這又是另一範疇的事了。

即使CAT.5e網線可以行到10Gbps的速度,當然你也不一定非要用CAT.5e不可,CAT.6和CAT.6A的選擇多的是,喜歡用什麼隨便選,但大前提是必需選擇真正合規格的CAT.5e/CAT.6/CAT.6A線,山寨線一定要敬而遠之,免得為自己增添麻煩,浪費自己的寶貴生命來為山寨線的劣質材料埋單。
作者: watson852    時間: 2015-6-11 17:11

回覆 1# idolclub
師兄好PRO喎、隻FLUKE表成鷄嘢喎!
作者: luos543    時間: 2015-6-11 17:34

靚的cat 5e可以行到 350MHZ,最盡應該可以有4G 左右(純屬亂估
作者: frankiepoon    時間: 2015-6-11 17:52

Ching又挑戰極限XD
作者: BenKewell    時間: 2015-6-11 18:12

留位等睇戲
作者: -13-    時間: 2015-6-12 13:50

留名睇測試~
作者: ken_nx    時間: 2015-6-12 19:33

Lm lm lm
作者: roytam1    時間: 2015-6-12 20:39

留言等睇戲
作者: kirafung    時間: 2015-6-12 23:49

留名
作者: snoopy11hk    時間: 2015-6-13 00:07

留名 + 1
作者: ban_account    時間: 2015-6-13 00:15

留名
作者: Devin    時間: 2015-6-13 00:15

留名等學野
作者: 炎冬    時間: 2015-6-13 02:29

留~~~~~~~~~~~~~~名~~~~~~~~~~~~~~
作者: yikyik.    時間: 2015-6-13 02:51

留言等睇效能
作者: kitjai0    時間: 2015-6-13 08:09

留名等睇野
作者: lwting    時間: 2015-6-13 09:08

留/////名////
作者: 必殺技    時間: 2015-6-13 09:58

等左好耐喇

via HKEPC Reader for Android
作者: C-Leung    時間: 2015-6-13 10:03

關注劇情發展(留名學野)
作者: AR_LAU    時間: 2015-6-13 10:05

入黎學下野先
作者: bearbill    時間: 2015-6-13 15:23

幾時有賽果
作者: yanluk    時間: 2015-6-13 15:30

留名
期待結果.
作者: supergag    時間: 2015-6-13 16:03

留名學野
作者: alan11abc    時間: 2015-6-13 16:38

留名

via HKEPC Reader for Android
作者: 高登天后    時間: 2015-6-13 16:43

LM
作者: TTT    時間: 2015-6-13 19:59

nice, waiting lol
作者: 普羅    時間: 2015-6-14 11:39

Win7個smb 其實未必行得盡全速
作者: C-Leung    時間: 2015-6-14 12:00

結論係 家用patch cord用優質cat5e就已經足夠有餘

不過cat6同cat5e比 其實係咪仲有response time快呢個優點?
聽人係咁講但唔知真定假
作者: fireeye    時間: 2015-6-14 12:15

煙條黑科枝網咭
作者: Brainstomer    時間: 2015-6-14 16:15

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: C-Leung    時間: 2015-6-14 17:25

回覆 31# Brainstomer


    即係家用嚟講 理論上cat5e同cat6 lan cable完全冇分別
作者: raywan    時間: 2015-6-15 00:38

測試的兩台電腦均安裝了 Intel Core i7 + Intel X540 10GbE LAN + Windows 7 x64 SP1,兩端經200呎AMP CAT. ...
idolclub 發表於 2015-6-11 16:26



    可唔可以post下開盡jumbo frame,最大bandwidth有幾多,想知道jumbo frame帶來多少效能提升
如果你條cat 5e都可以跑到10G duplex,我條industrial cat 5e應該無敵
作者: sammie    時間: 2015-6-15 07:23

  學嘢學嘢......... 師兄好嘢.
作者: AC360    時間: 2015-6-15 17:59

可唔可以post下開盡jumbo frame,最大bandwidth有幾多,想知道jumbo frame帶來多少效能提升
...
raywan 發表於 2015-6-15 00:38

industrial cat 5e 是指邊一類線?
作者: raywan    時間: 2015-6-15 18:08

回覆 35# AC360


    都係cat5e ,但係工業用,用於ethercat network controller

作者: Moga    時間: 2015-6-15 18:17

見到個速度真係流曬囗水

想問下c兄隻hdd/ssd係咪用pcie?

8xx mb一秒......現今ge ssd同hdd應該好快玩完
作者: fakeman    時間: 2015-6-15 18:25

回覆  Brainstomer


    即係家用嚟講 理論上cat5e同cat6 lan cable完全冇分別
C-Leung 發表於 2015-6-14 17:25



    好耐之前 d 人堅持要咩 CAT6A/CAT7 時我已經講過話家用環境 5e 都頂到 10GE,係冇人信o者(我公司 server room 內都係咁玩)
作者: fakeman    時間: 2015-6-15 18:27

見到個速度真係流曬囗水

想問下c兄隻hdd/ssd係咪用pcie?

8xx mb一秒......現今ge ssd同hdd應該好快玩完 ...
Moga 發表於 2015-6-15 18:17



    iperf 測試應該係以 memory 作 buffer 而唔係 local disk
作者: C-Leung    時間: 2015-6-15 19:10

回覆 38# fakeman


10g唔係cat5e嘅保證,行到當bonus
但行到1g係cat5e嘅standard,家用講真我都唔明d人咁需要用到cat6
作者: fakeman    時間: 2015-6-15 23:30

回覆  fakeman


10g唔係cat5e嘅保證,行到當bonus
但行到1g係cat5e嘅standard,家用講真我都唔明d人咁需 ...
C-Leung 發表於 2015-6-15 19:10



    佢哋話要為咗未來做定嘛(我心諗有 10G 果陣我多數用緊 fiber...)
作者: eric415    時間: 2015-6-15 23:44

反而好想知如果行全雙工1G最長可以幾長
作者: 寂寞的FSY    時間: 2015-6-16 01:25

反而好想知如果行全雙工1G最長可以幾長
eric415 發表於 2015-6-15 11:44 PM

都係最長100m
作者: n9110    時間: 2015-6-16 01:32

good post
作者: C-Leung    時間: 2015-6-16 08:23

回覆 41# fakeman


裝修就話唔爭在俾多少少用cat6,唔係的話真係冇乜必要…
10g,等普及先講啦
作者: tower    時間: 2015-6-16 09:37

Thanks 師兄,
作者: GOGOBALL    時間: 2015-6-16 10:15

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: idolclub    時間: 2015-6-17 19:03

可唔可以post下開盡jumbo frame,最大bandwidth有幾多,想知道jumbo frame帶來多少效能提升
...
raywan 發表於 2015-6-15 00:38

開Jumbo Frame會令CPU佔用率下降及速度再提高一點,但要犧牲兼容性,一般我都唔會開
作者: idolclub    時間: 2015-6-17 19:06

見到個速度真係流曬囗水

想問下c兄隻hdd/ssd係咪用pcie?

8xx mb一秒......現今ge ssd同hdd應該好快玩完 ...
Moga 發表於 2015-6-15 18:17

唔係用PCI-e SSD,只係普通SSD RAID,要應付10G速度,一般Hard Disk都要行RAID先頂得順,行左RAID容量又會再大d
作者: fungking712    時間: 2015-6-17 19:14

見到1G1秒個速度
呆左 如果換CAT 7 會唔會再快再穩定D
作者: forprivate    時間: 2015-6-17 23:25

樓主好勁
受教了!
作者: 活力寶蹄    時間: 2015-6-17 23:35

好落本
作者: AC360    時間: 2015-6-18 21:20

回覆  AC360


    都係cat5e ,但係工業用,用於ethercat network controller
raywan 發表於 2015-6-15 18:08

FTP CAT5e?  未用過呢一隻線, 自己買?
作者: a39g99    時間: 2015-6-18 22:14

Chiphell個位大大?
作者: C-Leung    時間: 2015-6-18 22:14

本帖最後由 C-Leung 於 2015-6-18 22:18 編輯

回覆 53# AC360

https://en.wikipedia.org/wiki/Twisted_pair#Cable_shielding
上面果條應該係S/FTP
下面果條應該係SF/UTP
太pro了吧
好想知呢d線可以點make connector/jack

題外話,請問有冇人知一般FTP(F/UTP)點make connector?
諗唔明個屏蔽頭點可以100% connect到FTP o既shield...
作者: kai_lar    時間: 2015-6-18 23:27

10Gps
作者: idolclub    時間: 2015-6-20 18:21

見到1G1秒個速度
呆左 如果換CAT 7 會唔會再快再穩定D
fungking712 發表於 2015-6-17 19:14

單向冇分別,雙向會再快d
作者: forumdata    時間: 2015-6-20 18:59

白色線銀色頭, 有別於一般透明駁頭...咩名堂?
作者: C-Leung    時間: 2015-6-20 19:48

回覆 58# forumdata


    Ftp線要用返屏蔽頭
作者: madebyp90    時間: 2015-6-21 02:27

好多裝修師傅都係得CAT5 打頭既工具,,,如果CAT5E行到10G,,就唔好用CAT6
GOGOBALL 發表於 2015-6-16 10:15



    cat5/cat6工具係一樣

我比amp昆過

沒有分別.........
作者: C-Leung    時間: 2015-6-21 11:47

回覆 60# madebyp90


    你用amp cat6頭咪要amp cat6打頭鉗law
作者: forumdata    時間: 2015-6-21 11:53

呢D頭真係型好多

作者: 寂寞的FSY    時間: 2015-6-21 12:15

呢D頭真係型好多
forumdata 發表於 2015-6-21 11:53 AM

唔係用來打屏蔽線就有點兒浪費咗
作者: 寂寞的FSY    時間: 2015-6-21 12:16

回覆  madebyp90


    你用amp cat6頭咪要amp cat6打頭鉗law
C-Leung 發表於 2015-6-21 11:47 AM

3件式果件原裝頭好蝦人打

作者: C-Leung    時間: 2015-6-21 12:35

回覆 63# 寂寞的FSY


師兄請問識唔識點樣可以有效connect到ftp foil/入面條鐵線去個屏蔽頭?
就咁涉條鐵線入外皮同頭中間夾住,總覺唔多穩陣

Ubnt果隻頭係咁樣,好似比較穩陣

作者: lamchan2004    時間: 2015-6-21 14:02

回覆  寂寞的FSY


師兄請問識唔識點樣可以有效connect到ftp foil/入面條鐵線去個屏蔽頭?
就咁涉條鐵線入 ...
C-Leung 發表於 2015-6-21 12:35



    我自己就裝條鐵線包入foil入面再入rj45頭
講真個ground有咩用?
作者: madebyp90    時間: 2015-6-21 14:36

回覆  madebyp90


    你用amp cat6頭咪要amp cat6打頭鉗law
C-Leung 發表於 2015-6-21 11:47



   
cat6工具可以打cat5
所以係通用
而有sheld個D係有另外一打去收尾
作者: C-Leung    時間: 2015-6-21 16:44

回覆 66# lamchan2004


但ftp線身同頭就算夾實左,始終都會有虛位,容易會bad contact
感覺始終唔穩陣…

個groud其實可以導走外來o既noise,但正般來講用utp都唔覺有乜問題
作者: C-Leung    時間: 2015-6-21 16:46

回覆 67# madebyp90


我就調返轉,揀d可以用cat5鉗打o既cat6頭
作者: 寂寞的FSY    時間: 2015-6-21 23:36

回覆  寂寞的FSY


師兄請問識唔識點樣可以有效connect到ftp foil/入面條鐵線去個屏蔽頭?
就咁涉條鐵線入 ...
C-Leung 發表於 2015-6-21 12:35 PM

我手上有幾條STP都係將個網上鍚焊落個殼度
當然,亦都有係用AMP CAT6頭打條CAT5 STP線
作者: 寂寞的FSY    時間: 2015-6-21 23:43

回覆  madebyp90


我就調返轉,揀d可以用cat5鉗打o既cat6頭
C-Leung 發表於 2015-6-21 04:46 PM

3M C6 UTP
但就唔可以原裝AMP C5(或者標AMP RJ45副廠鉗)鉗打
作者: C-Leung    時間: 2015-6-22 09:09

本帖最後由 C-Leung 於 2015-6-22 09:10 編輯

回覆 71# 寂寞的FSY


    幾錢一粒?華輝定第二度入手
入線果件(右下)駛唔駛要跟返上下去入線?我用果隻平排隊入去佢會自己變返高高低低
唔可以amp c5鉗…咁即係普通c5鉗可以?
3m果條棍仔個設計幾好,c5頭我都係用3m

另外ftp/stp焊咗條ground當然穩陣,但老實講都幾麻煩…
做咩玩到amp c6頭夾stp線
作者: Ksec    時間: 2015-6-22 11:26

Off Topic, Fourm 係唔係暫時未有 Function 可以 Save 呢個 Thread 遲D 睇番?
作者: 凌天羽v    時間: 2015-6-22 11:54

回覆 60# madebyp90

AMP 原裝CAT 6 係兩粒膠同一個鐵圈, 打法好唔同的



至於CAT5 打法既CAT6 , 係台灣野.
作者: 凌天羽v    時間: 2015-6-22 12:02

其實單條CAT5e 行10G 係無問題的,  

事關SIGNAL LOSS 最大係響個PLUG 同埋SOCKET 上, 單線既CONNECTOR LOSS 好細, 但若果係一條跳一條行STRUCTURAL CABLING 跳JUMPER 的話, 必定要跟SPEC.

樓主可以試下中間CUT 幾下, 然後用CAT5 I-JOINT 駁埋看看就明白.
作者: 寂寞的FSY    時間: 2015-6-23 13:06

本帖最後由 寂寞的FSY 於 2015-6-23 13:07 編輯
回覆  寂寞的FSY


    幾錢一粒

?華輝定第二度入手
入線果件(右下)駛唔駛要跟返上下去入線?我用果隻平排 ...
C-Leung 發表於 2015-6-22 09:09 AM




華輝賣$9/對,因為包裝成1對所以無單套散賣
3M LAN頭設計係高低位接點,C6高低位接點同C5會有點分別
而點解唔可以用原裝AMP RJ45(或者標AMP RJ45副廠鉗)鉗係因為有個位置會再夾實銅線來減低只依靠接點夾銅線下外來拉力(夾唔實外皮),而3M C6頭果個位置係平面(有利夾入啲外皮連十字膠?),搵把淨係夾接點同外皮(有埋棘輪更好)的鉗就得,不過都係果句,完全排啱線式先好一嘢剪落去

至於C5 STP夾落AMP C6頭,因為頭係原裝夾好,可能係STP外皮粗關係啩...
作者: hk250704    時間: 2015-6-23 13:28

嘩! 真係好快..不過張lan卡都幾貴.
作者: Tsuna    時間: 2015-6-23 13:33

CAT5E都行到咁快...唔洗擔心以後升級了~
作者: edward1108    時間: 2015-6-27 10:42

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jool    時間: 2015-6-27 10:51

留名學野。
作者: idolclub    時間: 2015-6-29 22:36

3件式果件原裝頭好蝦人打
寂寞的FSY 發表於 2015-6-21 12:16

AMP三件裝CAT.6頭如果唔係成日打開兼熟手想一Take ok係有一定難度,有時貪方便我都係CAT.6線打CAT.5頭
作者: idolclub    時間: 2015-6-29 22:39

回覆  寂寞的FSY


師兄請問識唔識點樣可以有效connect到ftp foil/入面條鐵線去個屏蔽頭?
就咁涉條鐵線入 ...
C-Leung 發表於 2015-6-21 12:35

張條鐵線係條線上面繞一個圈再夾
作者: 寂寞的FSY    時間: 2015-6-29 22:42

AMP三件裝CAT.6頭如果唔係成日打開兼熟手想一Take ok係有一定難度,有時貪方便我都係CAT.6線打CAT.5頭 ...
idolclub 發表於 2015-6-29 10:36 PM

同道中人
原裝鉗又唔係平,真係要同時做幾單job先算係回到本
作者: TeraBytes    時間: 2015-6-30 09:29

唔熟手... 如果打AMP三件裝CAT.6頭打得靚既話, 要成5分鐘...
作者: idolclub    時間: 2015-7-4 15:41

同道中人
原裝鉗又唔係平,真係要同時做幾單job先算係回到本  ...
寂寞的FSY 發表於 2015-6-29 22:42

個原裝鉗平時都只係為人民服務,肯定冇可能回到本,只係當買件工具咁放係度
作者: 1969928    時間: 2015-7-5 09:51

抵讚
作者: polarhei    時間: 2015-7-5 12:51

不是張張lan咭都噉好。yukon,realtek 好少少,但商用就不太好





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2