Board logo

標題: 終於領教到乜叫做打機神線 [打印本頁]

作者: chunkymunkey    時間: 2016-10-30 18:44     標題: 終於領教到乜叫做打機神線

tl;dr ver: 玩自己

事緣係咁:

小弟10幾年前已經有玩一隻遊戲,叫做War of Warcraft, /played 已經有500+日
見到netvigator賣打機神線,自己又有玩,咁咪試下囉,點知就出事
十月月中peak hour開始有packet loss,到10/26 直情loss 到DC
成個raid 廿幾人,得我無得玩,好彩現在raid 可以flex...
跟足晒佢哋所謂嘅投訴procedure之後...
[attach]1934628[/attach]

去到ntt network開始loss packet, fine! 去report羅
10/27 1000 打電話嚟話跟進緊
10/28-29 唔知點解,好返啲,我心諗算鬼數,繼續打機,大把進度要追
10/30 (今日) 打來話,已經出咗海,無嘢可以做,可能game server都有問題

唔打來由只可,打來咁explain,我真係唔知比唔比膠佢好
一來game server無事 - 唔係點解rest of raid乜事都無 (成班都係香港人)
二來乜gamer pack 唔係好應該work with埋對面個game server嘅isp?好似係selling point嚟架喎



after all, $68/mo what do you expect?
作者: kofz    時間: 2016-10-30 18:50

即係揾笨!?
作者: 雯雯    時間: 2016-10-30 19:07

回覆 2# kofz

即係打機果陣神o左既線.
作者: makwai    時間: 2016-10-30 23:06

WoW超好玩,不過一riad就有排打
作者: licson    時間: 2016-10-31 09:45

只睇Netvigator → PCCW Global的話的確有做優化,和商業寬頻同級。至於PCCW Global → NTT我目前察覺不到有任何問題,可能要到晚上再看看到底如何。
作者: garylor    時間: 2016-11-2 11:28

[attach]1935188[/attach]

九倉200M Fiber表示毫無壓力

BTW, 玩左10+年都仲打錯隻game個名....
作者: chunkymunkey    時間: 2016-11-2 12:16

係喎, world of warcraft 自己都無留意
作者: lazysusan    時間: 2016-11-6 01:06

我都有玩wow, 嗰時用i-cable 同兩細佬一齊玩,1機3線8M 都無問題,仲好順,真係估唔到。
題外話:我2005 年玩到2015, 2013 年之後識咗班香港人一齊打積分戰場,超好玩,不過2014之後就少玩,2015 年尾就無玩。。因為電腦壞咗而且開始忙於工作。

via HKEPC Reader for Android
作者: freefdhk    時間: 2016-11-6 03:59

仲諗住+68租神線~原來冇料到
作者: chunkymunkey    時間: 2016-11-6 21:44

今個weekend又嚟料,peak hour 上到 200ms
用cheap cheap lavavpn 都係170
講真,我比$唔係為咗troubleshoot問題.

打埋個kara先...
作者: TH30    時間: 2016-11-6 22:03

回覆 1# chunkymunkey

raid 其他人用咩ISP?
有冇同用神線既一齊出事?
作者: rfdingo    時間: 2016-11-6 22:10

今個weekend又嚟料,peak hour 上到 200ms
用cheap cheap lavavpn 都係170
講真,我比$唔係為咗troub ...
chunkymunkey 發表於 2016-11-6 21:44


lavavpn 真係唔錯,之前用黎玩日本game,有幾個serv可以轉黎跳
作者: chunkymunkey    時間: 2016-11-7 10:56

回覆 11# TH30

星期六日通常無raid

同埋佢哋都用HKBN多-未用神綫之前我可以去到250ping

神綫得我一個有sub so far...
作者: jonson116    時間: 2016-11-11 08:32

[attach]1937514[/attach]

pxxw 連去澳洲lol server.... 完全打唔到





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2