標題: 有冇D-Link DCS-2630L Webcam 用家? [打印本頁]
作者: 病態賭徒 時間: 2017-1-6 19:45 標題: 有冇D-Link DCS-2630L Webcam 用家?
有冇大伏?
IR會不會著紅燈?
Synology 認不認到?
Thankssssss
作者: oscar2 時間: 2017-1-6 20:23
本帖最後由 oscar2 於 2017-1-6 20:25 編輯
冇問題,, 係個手機APP mydlink lite 差d.
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=2346342
會著紅燈, 夜視好清楚
Synology本人冇, 但應該得
作者: 病態賭徒 時間: 2017-1-6 20:49
介不介意影張俾我睇下有幾紅?
Thx
作者: 病態賭徒 時間: 2017-1-9 03:07
I saw in capital today

