作者: manchars 時間: 2017-6-6 08:58 標題: 4G Router B310/315 vs E5186
大家好
嚟緊我會搬去村屋住,唔打算上PCCW 8M,會用4G Router + CSL用量皇 上網
爬過文,華為 E5186s-22a好多師兄推薦,但好貴,成$1600一部,我晌淘寶見到有部華為B310 or B315,都係300幾400幾一部
唔知有冇師兄知道使用上有咩分別? 速度? 穩定? 覆蓋範圍?
我唔打機,只上網,睇Youtube,上網睇日劇
作者: qwb4 時間: 2017-6-6 09:41
我之前屋企裝修時都係用4G ROUTER代替左幾個月, 不過就用ZTEaimvu MF283+, 睇落去同B310 / B315差唔多. 基本上只係上網睇片應問題唔大, 唔使PORT FORWARD既仲簡單, 雖然佢有DMZ, NAT果類一般ROUTER既野, 但始終香港4G SIM都係俾private IP, 做唔到太多.
至於穩定性方面, 基本上都冇乜大問題, 但ZTE呢部好似個concurrent session比較少, 都有幾次HANG既情況. 不過因為我當時用MyTV SIM, 每個禮拜都要換SIM + REBOOT, 都可接受.
作者: manchars 時間: 2017-6-6 12:40
我自己本身有TP Link M7310
作者: blkbd5 時間: 2017-6-6 15:37
回覆 1# manchars
Ching,如果你系長時間用,用部正式4G Router會好啲,你上淘寶睇華為,
B310 ,無 lan,4G 行1800MHz ,11n,download 150Mbps,最平,
B593s-22,有 lan,齊香港4G Band ,11n,download 150Mbps,~RMB500,
B5186S-22,有 lan,齊香港4G Band ,11ac,download 300Mbps,~RMB600,
睇需要,現在用緊部B593,ok的
作者: denc 時間: 2017-6-6 16:09
B310s-22有Lan,但Lan/Wan同一個位(得一個)
另外香港用應該揀s22
Huawei B310s-22: LTE FDD Band 1/3/7/8/20 (800/900/1800/2100/2600MHz)
另外CSL4G理論上揀B5186S-22最好,因為Support cat6(download 300Mbps)
但最終快唔快都係睇地區同收得好唔好!
我自已用緊CSL4G@E5375(cat4),日頭得12M,夜晚有20-30M,
我都考慮緊買B5186S-22,開過Post問個個都話好,但價錢貴咁多係考慮因數......
作者: toy24521452 時間: 2017-6-6 19:39
回覆 5# denc
我都係用緊E5186-a22
速度夠用~用steam下載最快有5M/s ~亦有打online game~ok穩定
但係我住個度收得唔係最好(router 入面睇到接收係3/5)~所以諗緊點可以加強4G個訊號~
所以有冇大神可以幫手教下我可以點做
作者: eh123456 時間: 2017-6-6 23:00
我祗係用過 B5186S-22, 所以唔敢 comment 其他兩隻。
如果覺得太貴, 可以 toabao 買, 好似係700人仔, 我有朋友買過, 佢話冇問題。
作者: denc 時間: 2017-6-7 00:15
回覆 denc
我都係用緊E5186-a22
速度夠用~用steam下載最快有5M/s ~亦有打online game~ok穩定
但係我住個 ...
toy24521452 發表於 2017-6-6 19:39
我之前有出Post問過B5186S-22,有師兄話佢用咗個一大塊型外置天線後覺得收得好咗,你可以參考吓!
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=2376819
作者: manchars 時間: 2017-6-7 03:57
我住晌大澳
作者: eiji_toe 時間: 2017-6-7 06:32
大澳收smt都ok架
不過都要睇大澳邊度
我有fd都係住大澳
之前佢用smt半4都有30 Mbps
可惜呢張卡9pm~9am係超慢
via HKEPC Reader for Android
作者: kanzone 時間: 2017-6-7 10:30
唔知點解,我加左天線次次都慢左,最後唔用
作者: eiji_toe 時間: 2017-6-7 10:52
其實我覺得條天線係裝飾用多
因為我係B593S22同E5186S22都加過天線
都唔覺有咩幫助(WIFI / 4G訊號)
作者: 黑馬過林 時間: 2017-6-7 17:24
想買部M7350-V4 share 算
總覺得高通u
係收得好點
快點
作者: taboc 時間: 2017-6-14 11:28
請問各位師兄,M7350-V4, E5186入 Smartone sim,可唔可以share 到出來, 剛去鋪問,個sales 話唔得喎..

