作者: cct241292 時間: 2017-8-5 21:52 標題: PCCW個2x1000M多連接寬頻服務,能這樣嘛?
本帖最後由 cct241292 於 2017-8-5 22:01 編輯
看到PCCW 2x1000M多連接寬頻服務。
我看圖就見他是一部機出2/4個Lan頭,他Sell 就兩條 1Gbps 獨立,但是實際上有沒有2/4個IP??
定是一定要用他發佈會果部大大塊黑色的ONT?他四機同步跑分都有8XXMbps,但是看不到是不是4個IP。
因為,我個Router 有WAN Load Balancer,如果比多少少就多1Gbps真的幾爽= w=
(我知道一個連接上限還是1000Mbps,但是我用盡的時候其他人還是有得用。)
因為看完E個POST同E單新聞都唔是好GET到所有野- -
作者: peter_chan 時間: 2017-8-5 22:11
本帖最後由 peter_chan 於 2017-8-5 22:14 編輯
我個人估計﹐一定要用部指定光纖機(即係你的新聞link入面的一部)﹐這部機本身已經係一個有load balance的router﹐亦有wifi功能。
換句話說﹐你插幾多部機﹐你點用都好﹐這部光纖機係會自動同你做load balance。
至於IP數目﹐根本唔關幾多條入屋線﹐1條入屋線都可以多個IP的。
但係以家庭plan來講﹐這樣的預設做家居router應用﹐估計你都係只用到1粒IP。
而今次網上行推出的多連接寬頻服務,ONT 內設有智能晶片,將網絡資源平均分配為 2 個甚至 4 個獨立「專線」,這樣如果不同家人使用不同專線,就可以同時盡用最高 1Gbps 頻寬,大家都可體驗到極速寬頻網絡享受,十分正!
即係講緊load balance﹐IP會由光纖機連router食晒。你有無方法用到2粒以上不同IP﹐視乎PCCW放幾多setting比你去設定。
作者: cct241292 時間: 2017-8-5 22:26
回覆 2# peter_chan
即是10Gbps 入屋,之後每個Port比1G你,之後還要是內網IP...除非再科水。
作者: peter_chan 時間: 2017-8-5 22:39
每個port 1G都好正常好合理﹐因為而家主流都只係1G 的LAN port。
至於是否只派假IP﹐參考隻 8045 連家居wifi plan﹐應該估到是否這樣安排。
由於現時係sell 家居plan﹐都唔會預有客仔會有商用可支援1G以上的LAN port的router﹐連1G 以上的LAN card都唔會預家庭用家會有﹐所以靠光纖機做埋load balance router﹐係最理想的做法。
如果真係高階家庭用家﹐除左基於這個plan的月費平的因素﹐根本唔會join這個plan。
直接開2條線(同一間ISP 又得﹐唔同ISP 亦得)﹐自己買一隻有load balance的router (入門的商用級數)﹐對於這班高階用家﹐絕對好過老電而家的方案。
作者: barrielui 時間: 2017-8-5 22:40
PCCW畀家庭客戶既通常係一部4 port 光纖modem
以往通常係一個port for Now TV,一個port上網,剩低既2個port 冇用
呢個4*1000M新計劃就係用盡4個ports,分別分配4個Public IP 畀你
所以達到4個「獨立專線」。
由於上一層既光纖唔係樽勁,四條專線的確唔會互相影響
呢種做法既好處當然係唔洗搶network啦
但缺點係4個port既network 唔會互通
使用Wi-Fi printer/Media Server/UPNP會麻煩左
作者: barrielui 時間: 2017-8-5 22:48
推薦玩法當然係2*1000M啦
第一個port直駁gaming PC,確保打機有速度冇delay
第二個port先駁Wi-Fi Router,由得啲睇youtube,睇電視盒,上網既屋企人爭network 爭餐死
作者: cct241292 時間: 2017-8-5 22:58
回覆 4# peter_chan
我就是那一個因為平才有興趣Join的那一個XDDD
作者: cct241292 時間: 2017-8-5 23:03
本帖最後由 cct241292 於 2017-8-5 23:04 編輯
回覆 5# barrielui
所以我才會想到用自己個x86 Router來Load Balancer
回覆 6# barrielui
我也想過,但是。。。我比張圖你看看啦,就知道為什麼我沒得用你方法1。
[attach]2002511[/attach]
我自己部機係盡頭位。。。
作者: p805061010 時間: 2017-8-5 23:05
攞唔攞到真IP係一個問題
作者: barrielui 時間: 2017-8-5 23:27
本帖最後由 barrielui 於 2017-8-5 23:29 編輯
回覆 8# cct241292
所以我話network 唔共通係呢個玩法最大既缺點
諗起啲人如果畀sales呃左升級,搞到做唔到需要同一network 下先做到既事
最後遷怒維修師傅,就覺得煩。。。
其實出街1000M夠用,而又有能力自己分配Network,冇乜必要用呢個Plan
回覆 9# p805061010
咪又係Server DHCP 派出黎
唔夠IP咪攬炒囉
作者: TH30 時間: 2017-8-5 23:35
成日話唔夠 IPv4
又唔積極D推 IPv6
作者: cct241292 時間: 2017-8-5 23:36
回覆 10# barrielui
同D FD分享檔案,以前就話HDD慢,E家放了去SSD再傳,變左卡左是條寬頻到。
互傳ISO檔的時候最明顯。
嘛,如果無兩個真IP的,那就KEEP 1000好過了(搖頭
作者: cct241292 時間: 2017-8-5 23:37
回覆 11# TH30
話雖如此。。。但是我個untangle 重未食到IPv6 DHCP....
作者: 真柏齊 時間: 2017-8-6 23:48
咁姐係話,2x1000m唔好用嗎?佢個新光纖機好似係build in,係唔係分出黎會有問題架?
作者: cct241292 時間: 2017-8-7 09:32
回覆 14# 真柏齊
有無真IP,他個Wi-Fi有無得關,LANx4出WAN定Class C IP,部機在真。2000/4000Mbps工作流量,他頂得順無?
作者: peter_chan 時間: 2017-8-7 11:23
以我所知﹐V4 係唔夠用﹐不過只係集中於個別遲發展internet的國家/地區﹐同埋個別ISP。
香港係一個好早已經發展internet的地方﹐一早取得唔少的ip range﹐所以V4 不足應用﹐在香港並非嚴峻的事。
對於一些遲發展internet的國家地方﹐V4不足就真係幾大影響。
中國好似係其中一個要面對V4不足的國家﹐聽講連家用固網都派假IP。
作者: peter_chan 時間: 2017-8-7 11:29
部野對於2000/4000M 的流量﹐唔應該會有問題﹐否則就係硬件性超低級錯誤﹐斷估ISP唔會犯這些錯誤。
至於出什麼IP﹐有無的唔要wifi ﹐這一點你有興趣便直接問他們的銷售人員。
舉個例﹐有些人用8045 有跟wifi﹐係出假IP。之後叫PCCW停用wifi﹐有些人會出番真IP﹐亦有些人照出假IP。這一點真係要睇個客有什麼要求﹐同埋PCCW做唔做到/肯唔肯同你做。
作者: 1919 時間: 2017-8-7 11:47
點證明到一齊出到2000M
作者: 真柏齊 時間: 2017-8-7 12:05
琴晚去申請果時,我問左個sales有無跟wifi,佢答無,但係我怕佢2條線會唔會分流換port
作者: cct241292 時間: 2017-8-7 12:23
回覆 18# 1919
插2部PC LO
作者: 真柏齊 時間: 2017-8-7 12:47
我諗住一條插pc,一條插wifi+ps4,now tv,mytvsuper
作者: cct241292 時間: 2017-8-7 12:52
回覆 21# 真柏齊
看位…像我那樣電腦是最入面的就沒有了。
作者: 真柏齊 時間: 2017-8-7 13:20
但係要等port位,都唔知等到幾耐先有
作者: 1919 時間: 2017-8-7 13:42
裝時個c父係咪有兩部腦試先
作者: ken1003 時間: 2017-8-7 17:30
其實佢隻華為應該俾你login, ...唔係點做port forward?
至於樓主你既diagram, 無論佢LAN port派真假IP都好, 都應該SET到
作者: 真柏齊 時間: 2017-8-7 20:10
其實佢隻華為應該俾你login, ...唔係點做port forward?
至於樓主你既diagram, 無論佢LAN port派真假IP都好 ...
ken1003 發表於 2017-8-7 17:30
呢樣真係唔知,只係琴晚去申請時候,我有問過selas佢話係2條線黎,仲問過佢包唔包室內wifi,佢過唔會包,姐係個光纖機只係一個普通機囉
作者: 真柏齊 時間: 2017-8-7 20:23
其實佢隻華為應該俾你login, ...唔係點做port forward?
至於樓主你既diagram, 無論佢LAN port派真假IP都好 ...
ken1003 發表於 2017-8-7 17:30
睇下佢幾時有port位比到我,到時就知道佢2x1000m係點,題外話:pccw上大陸網係唔係慢過hkbn
作者: cct241292 時間: 2017-8-8 01:28
回覆 26# 真柏齊
好老實現在會對他個2000Mbps有興趣的傢伙(我們
基本都不用他個Wi-Fi - -
看新聞稿,他是比10Gbps個數據機你,只是封左個10Gbps Lan,剩4個1Gbps LAN你。
PCCW>HKBN to 中國
作者: cct241292 時間: 2017-8-8 01:30
回覆 25# ken1003
但是有真IP還是覺得會好用D,我現在堆Web同NAS開左一大堆Port。
xxx.Domain.net:xxxx,記死人- -
作者: peter1000 時間: 2017-8-8 09:06
PCCW個2x1000M多連接寬頻服務
ROUTER 10Gbps Lan
PC 10Gbps Lan
作者: peter_chan 時間: 2017-8-8 09:11
回覆 ken1003
但是有真IP還是覺得會好用D,我現在堆Web同NAS開左一大堆Port。
xxx.Domain.net:xxxx ...
cct241292 發表於 2017-8-8 01:30
其實,如果部機的firmware 係無問題,你設定的dmz, port forward真係work的這,問題都唔算太大。
唯獨部份 ddns 可能 update唔到囉。
作者: cct241292 時間: 2017-8-8 09:42
回覆 31# peter_chan
DDNS可以用他們Software來自動同步,但是等有人升左再算。
作者: peter_chan 時間: 2017-8-8 09:46
所以我只會講部份DDNS﹐這包括ASUS router內置的asus自家的DDNS服務。
作者: 132003hk 時間: 2017-8-8 18:29
回覆 11# TH30
之前開IPV6,LOAD網,反應同速度都慢左.
YOUTUBE睇1080P次次飛片仲要LOAD圈圈,IPV4有時都要LOAD但係快過IPV6....
1G+EA9500
作者: cct241292 時間: 2017-8-8 18:33
回覆 34# 132003hk
IPv6處理量從根本上多左不少的,光是地址就長左很多,如果效能同樣的情況下慢左是正常的。
x86路由器吧(笑
作者: 132003hk 時間: 2017-8-8 19:12
回覆 35# cct241292
最慘開左有D網上唔到

而家都係暫時用返IPV4

作者: peter_chan 時間: 2017-8-8 19:52
所以各大isp都唔主力向家庭客推v6囉。
一來家庭用家唔係太多人熟悉v6,只係知v6是什麼一回事。
二來家庭網絡產品,未必全面支援v6。
三來唔少網站根本未支援v6,要用其他方案處理v6 client。變相會慢,甚至出現問題。

