Board logo

標題: [測試] 村屋終於有光纖用啦 [打印本頁]

作者: pure_water    時間: 2017-8-21 17:17     標題: 村屋終於有光纖用啦

本帖最後由 pure_water 於 2017-8-21 17:19 編輯

[attach]2005997[/attach]
notebook 直駁modem的速度 (HKBN 500M)

另外想問下一箱100M  cat6 最平幾錢呢?
thanks
作者: mingming123    時間: 2017-8-21 17:20

公喜

via HKEPC Reader for Android
作者: tomchanmot    時間: 2017-8-21 18:33

咁好你join 500M plan佢放多過500M你用
作者: peter_chan    時間: 2017-8-21 18:44

咁好你join 500M plan佢放多過500M你用
tomchanmot 發表於 2017-8-21 18:33



    我用數記都有相同情況,手鬆幾十m。
作者: KinChungE    時間: 2017-8-21 20:44

博智有一箱Cat6 100m賣, 約$3xx
作者: klklkllk    時間: 2017-8-21 20:57

流浮山都有了, 1GB光纖入屋
作者: yipchong    時間: 2017-8-21 21:17

好羨慕
作者: pure_water    時間: 2017-8-21 22:06

博智有一箱Cat6 100m賣, 約$3xx
KinChungE 發表於 2017-8-21 20:44



    thx 搵日出去買番箱備用先,上一箱cat5e都用了好幾年,哈哈
作者: pure_water    時間: 2017-8-21 22:07

好羨慕
yipchong 發表於 2017-8-21 21:17



    真是追咗好多次和追咗好耐先有的 ,好鬼死煩的,
作者: macis    時間: 2017-8-21 22:13

博智有一箱Cat6 100m賣, 約$3xx
KinChungE 發表於 2017-8-21 20:44


咁平
作者: KinChungE    時間: 2017-8-21 22:16

咁平
macis 發表於 2017-8-21 22:13


一箱amp 305m都係$900左右
唔算特別平啦
係好少地方有100m賣就真
作者: macis    時間: 2017-8-21 22:17

一箱amp 305m都係$900左右
唔算特別平啦
係好少地方有100m賣就真
KinChungE 發表於 2017-8-21 22:16


原來100M, 無留意
作者: 三唔識七    時間: 2017-8-21 22:28

邊頭啊?
萬會定hkbb鋪?
我八鄉 上兩個星期鋪完管就無人啦
作者: pure_water    時間: 2017-8-21 23:02

本帖最後由 pure_water 於 2017-8-21 23:08 編輯
邊頭啊?
萬會定hkbb鋪?
我八鄉 上兩個星期鋪完管就無人啦
三唔識七 發表於 2017-8-21 22:28



kwai chung
萬匯

我等了一年多才正式開工,主纜都攪咗好耐下,完咗都要等幾個月先到門前鋪管,之後又要兩個月先有光纖盒,有盒都要等多個幾月先有氣到。 大大話話要講咗成二年先有得用 ,期間登記了不少次,又打了好多電話去追進度。
作者: 三唔識七    時間: 2017-8-21 23:08

kwai chung
萬匯

我等了一年多才正式開工,主纜都攪咗好耐下,完咗都要等幾個月先到門前鋪管, ...
pure_water 發表於 2017-8-21 23:02



    幾好wo 用hkbb
又話分左手??
我度應該係3仔
作者: pure_water    時間: 2017-8-21 23:09

幾好wo 用hkbb
又話分左手??
我度應該係3仔
三唔識七 發表於 2017-8-21 23:08



    應該是水未架啦,萬匯都已經又叫我登記smartone了,在絕望時忽然間話通咗
作者: 三唔識七    時間: 2017-8-21 23:12

本帖最後由 三唔識七 於 2017-8-21 23:14 編輯
應該是水未架啦,萬匯都已經又叫我登記smartone了,在絕望時忽然間話通咗 ...
pure_water 發表於 2017-8-21 23:09


咁搞笑
smart應該係3仔啦
我度都唔見人拉線 等得好苦
作者: pure_water    時間: 2017-8-21 23:20

咁搞笑
smart應該係3仔啦
我度都唔見人拉線 等得好苦
三唔識七 發表於 2017-8-21 23:12



    應該兩間公司來的,我的登記是數碼通,佢仲講到明要28日起至60日內先通

就我了解應該有好多好多這些孤兒單待安裝,有排等,如果你能集合多張單一齊申請先有數講
作者: fatdog    時間: 2017-8-21 23:23

咁搞笑
smart應該係3仔啦
我度都唔見人拉線 等得好苦
三唔識七 發表於 2017-8-21 23:12


smt 係 hkbn 。。
作者: 三唔識七    時間: 2017-8-21 23:49

應該兩間公司來的,我的登記是數碼通,佢仲講到明要28日起至60日內先通

就我了解應該有好多好多這 ...
pure_water 發表於 2017-8-21 23:20



   等佢拉算
都幾多人申請左
作者: akitohkhk    時間: 2017-8-22 14:54

我附近唔夠1分鐘路程D村屋都有光纖用了,但係我個到仲未有
打上去網上行問佢又答唔到我幾時鋪到我個到,好想喊呀6M ADSL慢到沒朋友
作者: pure_water    時間: 2017-8-22 15:07

我附近唔夠1分鐘路程D村屋都有光纖用了,但係我個到仲未有
打上去網上行問佢又答唔到我幾時鋪到我個到,好想 ...
akitohkhk 發表於 2017-8-22 14:54



    話時話其實原本都諗住放棄 改簽網上行DL: 100M UP:30M 的plan,你有冇check多次? 最近是多咗地區有30M和100M的BB
作者: Brainstomer    時間: 2017-8-22 16:22

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ecorange    時間: 2017-8-22 18:02

我都係村屋
終於等到pkkw 光纖了

呢幾日安裝

via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - iPhone
作者: taboc    時間: 2017-8-23 16:54

6Mbps唔會有得升VDSL,唔駛諗。
極少數地方嘗試過加新設備箱,但呢兩年嚟個箱無郁過,似乎都係不了了之。 ...
Brainstomer 發表於 2017-8-22 16:22



    恭喜師兄! 我住屋最有up100Mbit, dn 30Mbit, 好過無,不過要另加安裝費$688, 噤住搶!!!
作者: pure_water    時間: 2017-8-23 18:51

恭喜師兄! 我住屋最有up100Mbit, dn 30Mbit, 好過無,不過要另加安裝費$688, 噤住搶!!! ...
taboc 發表於 2017-8-23 16:54



    我都要680 安裝費。簽30個月約 hkbn 500M ,月費連安裝費 平均$282/月
作者: ecorange    時間: 2017-8-23 19:49

原來hkbn 仲貴過pkkw....

岩岩升左做光纖
真係有天堂的感覺

via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - iPhone





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2