作者: pure_water 時間: 2017-8-21 17:17 標題: 村屋終於有光纖用啦
本帖最後由 pure_water 於 2017-8-21 17:19 編輯
[attach]2005997[/attach]
notebook 直駁modem的速度 (HKBN 500M)
另外想問下一箱100M cat6 最平幾錢呢?
thanks
作者: mingming123 時間: 2017-8-21 17:20
公喜
via HKEPC Reader for Android
作者: tomchanmot 時間: 2017-8-21 18:33
咁好你join 500M plan佢放多過500M你用
作者: peter_chan 時間: 2017-8-21 18:44
我用數記都有相同情況,手鬆幾十m。
作者: KinChungE 時間: 2017-8-21 20:44
博智有一箱Cat6 100m賣, 約$3xx
作者: klklkllk 時間: 2017-8-21 20:57
流浮山都有了, 1GB光纖入屋
作者: yipchong 時間: 2017-8-21 21:17
好羨慕

作者: pure_water 時間: 2017-8-21 22:06
thx 搵日出去買番箱備用先,上一箱cat5e都用了好幾年,哈哈
作者: pure_water 時間: 2017-8-21 22:07
真是追咗好多次和追咗好耐先有的 ,好鬼死煩的,
作者: macis 時間: 2017-8-21 22:13
咁平
作者: KinChungE 時間: 2017-8-21 22:16
一箱amp 305m都係$900左右
唔算特別平啦
係好少地方有100m賣就真
作者: macis 時間: 2017-8-21 22:17
原來100M, 無留意
作者: 三唔識七 時間: 2017-8-21 22:28
邊頭啊?
萬會定hkbb鋪?
我八鄉 上兩個星期鋪完管就無人啦
作者: pure_water 時間: 2017-8-21 23:02
本帖最後由 pure_water 於 2017-8-21 23:08 編輯
kwai chung
萬匯

我等了一年多才正式開工,主纜都攪咗好耐下,完咗都要等幾個月先到門前鋪管,之後又要兩個月先有光纖盒,有盒都要等多個幾月先有氣到。 大大話話要講咗成二年先有得用 ,期間登記了不少次,又打了好多電話去追進度。
作者: 三唔識七 時間: 2017-8-21 23:08
幾好wo 用hkbb
又話分左手??
我度應該係3仔

作者: pure_water 時間: 2017-8-21 23:09
應該是水未架啦,萬匯都已經又叫我登記smartone了,在絕望時忽然間話通咗
作者: 三唔識七 時間: 2017-8-21 23:12
本帖最後由 三唔識七 於 2017-8-21 23:14 編輯
咁搞笑
smart應該係3仔啦
我度都唔見人拉線 等得好苦
作者: pure_water 時間: 2017-8-21 23:20
應該兩間公司來的,我的登記是數碼通,佢仲講到明要28日起至60日內先通
就我了解應該有好多好多這些孤兒單待安裝,有排等,如果你能集合多張單一齊申請先有數講
作者: fatdog 時間: 2017-8-21 23:23
smt 係 hkbn 。。
作者: 三唔識七 時間: 2017-8-21 23:49
等佢拉算
都幾多人申請左
作者: akitohkhk 時間: 2017-8-22 14:54
我附近唔夠1分鐘路程D村屋都有光纖用了,但係我個到仲未有
打上去網上行問佢又答唔到我幾時鋪到我個到,好想喊呀6M ADSL慢到沒朋友

作者: pure_water 時間: 2017-8-22 15:07
話時話其實原本都諗住放棄 改簽網上行DL: 100M UP:30M 的plan,你有冇check多次? 最近是多咗地區有30M和100M的BB
作者: Brainstomer 時間: 2017-8-22 16:22
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ecorange 時間: 2017-8-22 18:02
我都係村屋
終於等到pkkw 光纖了
呢幾日安裝
via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - iPhone
作者: taboc 時間: 2017-8-23 16:54
恭喜師兄! 我住屋最有up100Mbit, dn 30Mbit, 好過無,不過要另加安裝費$688, 噤住搶!!!
作者: pure_water 時間: 2017-8-23 18:51
我都要680 安裝費。簽30個月約 hkbn 500M ,月費連安裝費 平均$282/月
作者: ecorange 時間: 2017-8-23 19:49
原來hkbn 仲貴過pkkw....
岩岩升左做光纖
真係有天堂的感覺
via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - iPhone

