作者: mdws2002 時間: 2017-9-5 16:11 標題: 點先可以有IPv6用………?
嗰時又話啲IP派晒,要轉IPv6。
但係依家好似無咗呢一回事咁嘅………
作者: ckshum 時間: 2017-9-5 17:26
回覆 1# mdws2002
PCCW有native IPv6,其他要用IPv6 tunnel(例如:he.net)
作者: shingzhk 時間: 2017-9-5 17:35
主要係因為大部份網站 / server唔support IPv6
ISP比到v6你但唔可以收v4, 其實即係哂氣
其實作為Network佬, 我比既comment 係IPv6設計完全係失敗

根本唔user friendly, 相反仲難睇到PK
連前線做config 果班行內人都唔想去惦既野, 可以快速普及到就見鬼囉
作者: NOSTALE 時間: 2017-9-5 17:40
Internet service provider 自己內部已經用緊啦
作者: 132003hk 時間: 2017-9-5 18:51
網上含有IPV6,但唔知點解要有個IPV6 ROUTER先用到.
點解唔可以設計成洗唔加野,係佢機樓直接比個IPV6用戶?
作者: alanh999 時間: 2017-9-5 18:53
本帖最後由 alanh999 於 2017-9-7 19:08 編輯
Same as IPv4, routers or PCs in subscribers' homes have to be able to hold IPv6 prefixs in order to use IPv6 service. There's no such thing as "係佢機樓直接比個IPV6用戶".
作者: solexkey 時間: 2017-9-5 19:28
越遲要我用ipv6越好
作者: tomchanmot 時間: 2017-9-5 19:35
你問點先有得用,我反而想問你點解想用/有咩須要用?
作者: salad 時間: 2017-9-5 20:39
IPV6真係又愛又恨
用緊he.net IPV6 tunnel
Windows default若果個site有IPV6 address就會先用IPV6走,he.net是免費野,冇得期望佢個route同流量都做得好(睇YouTube就見到分別)
作者: alanh999 時間: 2017-9-5 20:42
IPV6真係又愛又恨
用緊he.net IPV6 tunnel
Windows default若果個site有IPV6 address就會先用IPV6走,he.ne ...
salad 發表於 5/9/2017 20:39
I had tried he.net tunneling before but the speed was unsatisfactory that's why I eventually gave up.
Native IPv6 from PCCW is working ok.
作者: salad 時間: 2017-9-5 21:05
I had tried he.net tunneling before but the speed was unsatisfactory that's why I eventually ...
alanh999 發表於 5/9/2017 20:42
可惜PPPoE用戶冇得用IPV6。
作者: alanh999 時間: 2017-9-5 21:39
Sad to know. I wish you guys could have fiber upgrade soon.
作者: bhkk00 時間: 2017-9-5 22:01
主要係因為大部份網站 / server唔support IPv6
ISP比到v6你但唔可以收v4, 其實即係哂氣
其實作為Network佬 ...
shingzhk 發表於 2017-9-5 17:35
咁你有咩建議 可以易睇d?
要容納更多ip
一係加長 一係變16進制or 更多
作者: peter_chan 時間: 2017-9-5 22:44
係分配晒比全球所有的ISP﹐任何一間ISP都不能再申請額外的IP。
但係﹐香港幾大的ISP根本仲有大把貨在手﹐連同一些先進國家(即係好早已經發展internet的國家)﹐全部都係在把IP在手﹐唔需要急於去用V6﹐試問又點會積極去推行。
最上源都唔去攪﹐作為小用家就更加唔需要去理
只有一些遲發展ISP的國家 (包括中國)﹐因為分配的V4 IP 少﹐才會比較積極去推行。
但係﹐internet係要互相配合﹐淨係少部份ISP/網站做V6係唔夠的﹐所以到而家都係兼容性唔係太理想﹐家庭用家根本無必要去用V6。
作者: mdws2002 時間: 2017-9-5 22:49
其實以目前情況嚟睇,IPv6會唔會真係一個失敗嘅規格?
出咗咁耐都未普及,遲下會唔會有更先進嘅規格出現?
作者: roytam1 時間: 2017-9-5 23:03
因為ISP開源節流左,一邊搶剩抵嘅ipv4 block,一邊將peer<-->outgoing gateway間嘅router改用private ip
主要係因為大部份網站 / server唔support IPv6
ISP比到v6你但唔可以收v4, 其實即係哂氣
其實作為Network佬 ...
shingzhk 發表於 2017-9-5 17:35
因為ipv4本身冇可擴充性
作者: salad 時間: 2017-9-5 23:32
主要是經濟原因。推行ipv6又唔會改善用戶體驗,但又會增加死網風險,所以ISP咪等到換device時一齊做。
作者: hkjimmytam 時間: 2017-9-5 23:56
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: shingzhk 時間: 2017-9-6 00:26
重點係ipv6太貪心, 一下子加到人類滅亡都用唔哂既數量
結果令個address pattern 走哂樣, 中間仲要加省略號
而家我公司個network, 有咩事我淨係望ip都大致估到部機係咩
同事之間做野可以讀出黎叫人跟之類
比到v6我有心信我睇幾耐都唔會睇慣, 要逐次對table
我亦想像唔到有個對話係"有部2001:0DB8::1428:57ab既switch snmp冇反應, 同我telnet入去....."
(你見到定BGP / OSPF果D組織真係理X得你, router id繼續用返ipv4 format
)人性少少我當你跟返而家3個digi, 由 255.255.255.255 -> FFF.FFF.FFF.FFF
已經多左65535倍, 起碼叫人眼/人腦跟得上
當然, 以上係落手做既人既感想, 最後決定做唔做既果D人
從來都唔需要考慮呢D問題
作者: bhkk00 時間: 2017-9-6 08:25
或者你可以睇返ipv6係幾時開始設計
nat係因為ipv4唔夠先出現
而ipv6既設計就係唔要nat
多 6萬倍都未必夠
怕麻煩可以set全部 router同switch只有最後一組ip唔同
via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - Android
作者: peter_chan 時間: 2017-9-6 10:24
因為ISP開源節流左,一邊搶剩抵嘅ipv4 block,一邊將peeroutgoing gateway間嘅router改用private ip ...
roytam1 發表於 2017-9-5 23:03
甲ISP 做好了﹐但 乙ISP 未做好﹐都係會出現問題﹐而且internet 係全球性﹐唔係單單本地幾大ISP所能控制。
在v6 未完全做好兼容的情況下﹐v4 又唔係用唔到﹐結果不同isp都放慢步伐去轉用v6。
想v6開始普及﹐首要係完全做晒2者之間的兼容及連線暢順。
接下來係不同的網站轉用v6﹐到某個時間使取消v4的連線 或 減慢 V4的連線速度。
ISP 層面﹐便是由不同的商業客開始﹐迫他們用 v6﹐先由大企業著手﹐再推去中企﹐中小企。
最後去做家用層面﹐盡可以推介這班客去用v6。
講真﹐支援v6的家用產品(router)都已經普及﹐os層面亦全面支援(Win XP MS老早已經有SP下載增添V6的支援)﹐只要ISP的連線兼容係做得好﹐便可以給予家庭用家轉用v6。
作者: roytam1 時間: 2017-9-6 10:30
ipv4係用32bit(4 bytes)來放ip address
ip header又冇位做擴展,做唔到你講嘅野
作者: ckshum 時間: 2017-9-7 16:50
其實好多家居用戶連乜係IP都唔知,講到NAT已經一舊雲,仲話屋企行IPv6,乜嘢prefix delegation, temporary address, global link address點搞,我諗到時個customer service去廁所都唔得閒
作者: bhkk00 時間: 2017-9-7 19:00
既然 user都唔知咩係ip
點解仲會問ip既問題
via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - Android
作者: 1q1q1q 時間: 2017-9-7 19:21
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: alanh999 時間: 2017-9-7 19:54
本帖最後由 alanh999 於 2017-9-8 06:26 編輯
Thanks for sharing with us the IPv6 adoption chart from Google. This is surely an interesting piece of info to look at and it's glad to see that implementation of IPv6 is picking up.

