Board logo

標題: Cat6線用屏蔽頭同普通頭嘅分別,大唔大? [打印本頁]

作者: mdws2002    時間: 2017-9-9 13:05     標題: Cat6線用屏蔽頭同普通頭嘅分別,大唔大?

如題,其實用屏蔽頭同普通Cat6頭嘅分別,大唔大?
如果係要打屏蔽頭嘅話,係咪要用返專用鉗,唔可以用普通鉗?

另外,Cat6牆身面板入面粒骰仔,係咪都有分?
作者: Brainstomer    時間: 2017-9-9 15:23

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fireeye    時間: 2017-9-9 15:50

家用唔洗用屏敝頭,輕松用二件套水晶頭就得!
作者: mdws2002    時間: 2017-9-9 20:25

屏蔽頭你要用埋屏蔽線先有效果,但普通室內根本唔駛用屏敝線,係放室外驚打雷,或者電磁干擾大嘅環境,如工 ...
Brainstomer 發表於 2017-9-9 15:23


其實我只知屏蔽係抗干擾。
如果拉嘅距離有一定嘅長度,例如︰約100米左右。
室內用都只需用普通Cat6線加兩件套就可?
一把普通鉗搞掂?
作者: mdws2002    時間: 2017-9-9 20:25

家用唔洗用屏敝頭,輕松用二件套水晶頭就得!
fireeye 發表於 2017-9-9 15:50


其實因為有一定距離,所以先問呢個問題。
作者: Brainstomer    時間: 2017-9-9 22:38

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 556556bt    時間: 2017-9-10 04:36

其實我只知屏蔽係抗干擾。
如果拉嘅距離有一定嘅長度,例如︰約100米左右。
室內用都只需用普通Cat6線加 ...
mdws2002 發表於 2017-9-9 20:25


室內唔咁做, 咪等如無用? 一般office 都係咁上下就得. 唔使搞太多野.





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2