Board logo

標題: 有咩好推介用係酒店房間分享WIFI(插LAN線)? [打印本頁]

作者: imback    時間: 2017-11-27 09:33     標題: 有咩好推介用係酒店房間分享WIFI(插LAN線)?

試過係油店WIFI訊號弱到無,得條LAN線,特別係大陸
有無D型號介紹下,插LAN線就出到WIFI
作者: btgirl1231    時間: 2017-11-27 09:38

試過係油店WIFI訊號弱到無,得條LAN線,特別係大陸
有無D型號介紹下,插LAN線就出到WIFI ...
imback 發表於 2017-11-27 09:33


由早期到現在都係TP-LINK開始玩流動式WIFI
作者: jackkwai    時間: 2017-11-27 09:50

係大陸?試下問酒店借,佢哋D嘢一般都係收收埋埋..
作者: lcwing    時間: 2017-11-27 10:21

本帖最後由 lcwing 於 2017-11-27 10:23 編輯

好耐之前買左TL-WR720N (有3G, 有1WAN1LAN, USB插電, 機身仲有2腳)用到現在
仲有實體掣SET AP,ROUTER, 同3G)方便
作者: imback    時間: 2017-11-27 10:22

回覆 3# jackkwai
都係無辦法中既辦法
不過差D既酒店都無咩祈望
作者: CardCaptor    時間: 2017-11-27 10:49

720N +1

有帶NOTEBOOK的亦可以自架AP
上個月去日本都試過~~
作者: astrial    時間: 2017-11-27 10:57

最近買咗tp link 902AC

自架AP真係方便
作者: Sempron2400+    時間: 2017-11-27 11:07

MobileLite Wireless G3 & Pro
作者: imback    時間: 2017-11-28 09:09

本帖最後由 imback 於 2017-11-28 09:26 編輯

係充電及LOGIN(酒店,隻野本身),邊隻最方便?
呢隻得唔得?
小米路由器mini
https://www.price.com.hk/product.php?p=172186
HK$189-238
HK$160-198

無線制式:802.11ac

無線速度:1167Mbps


D-Link DIR-518LHK$360-509
(AC 600 多功能無線雙頻路由器,包含中國、日本、美國、台灣和英式轉腳,方便旅行使用)
無線/有線:無線
無線制式:802.11 ac
無線速度:600Mbps
GigaBit LAN:No

WAN位數量:1
LAN位數量:1
USB位數量:1

https://www.price.com.hk/product.php?p=174854
http://www.dlink.com/uk/en/products/dir-518l-wireless-ac-mobile-cloud-companion#support
作者: 士碌架    時間: 2017-11-28 09:37

小心計算 酒店插LAN線
會有數據收費
(在大阪酒店 試過要收費的)
作者: imback    時間: 2017-11-28 10:08

回覆 10# 士碌架

作者: ostrich1983    時間: 2017-11-28 15:55

回覆 1# imback


    差到7天都已經有WIFI...你會唔會諗多左
作者: imback    時間: 2017-11-28 16:19

回覆 12# ostrich1983

你少上大陸?
作者: 愚樂無窮    時間: 2017-11-28 16:42

我用水星最平果隻travel router
唔見左由佢
作者: ballballgun    時間: 2017-11-28 17:19

好多酒店個router 都係放走廊頂,有時間房大d行到窗口位wifi已經得返1~2格
(5星酒店黎)
作者: ostrich1983    時間: 2017-11-28 17:26

回覆 12# ostrich1983


    我都成日係大陸....不過我見到既問題係太多人用多過WIFI差..
作者: antonyhk    時間: 2017-11-28 17:48

其實平平一粒小米或360既AP就搞掂
兩者我選左360, 因為裝左driver可選便 wireless client定AP, 插落notebook USB頭就可轉LAN訊號為wifi出黎!

上逃佬就揾到
作者: imback    時間: 2017-11-28 18:03

回覆 17# antonyhk

360係....?
作者: imback    時間: 2017-11-28 18:04

回覆 15# ballballgun

試過樓上樓下共用一個來源
作者: ryanng    時間: 2017-11-28 18:04

我之前都係用TP-LINK,不過前排雙11入左隻D-Link DIR-518L,貪佢有AC之餘仲有香港頭
[attach]2026452[/attach]
[attach]2026453[/attach]
作者: ballballgun    時間: 2017-11-28 18:08

本帖最後由 ballballgun 於 2017-11-28 18:10 編輯

其實有聽過有d酒店會block 左你咁做, 其實有無咩條款係可以因為你用左咁既旅行router 而收你錢?
例如個lan 線插頭會有貼上紙仔寫上自行插上router 會收取費用等等...
有係c兄見過?
作者: plutoweb    時間: 2017-11-28 18:24

見嗰用 captive portal , 你一連接 WiFi or Lan 時自動開browser
嗰browser 自動連去酒店 Router 頁面,
要用房號 Login , 密碼為 你個英文姓名。
之後自動收費,每日 00:00~23:59 為 一天收費。
如你住一晚,check in 為 15:00 check out 為 第二天 11:00 ,
就收你 二天上網費用。
作者: plutoweb    時間: 2017-11-28 18:48

部份酒店只有Wi-Fi無線上網
冇 LAN 線上網
我用開 TpLink MR3020 有 WISP 功能
把 酒店 WiFi NAT Share 另一個 WIFI SSID 上
作者: solexkey    時間: 2017-11-29 00:22

本帖最後由 solexkey 於 2017-11-29 00:27 編輯
小心計算 酒店插LAN線
會有數據收費
(在大阪酒店 試過要收費的)
士碌架 發表於 2017-11-28 09:37


講真..最緊要向酒店問清楚上網駛唔駛收錢

我去日本多..未遇過酒店上網要收錢..甚至問過有d酒店回覆話每間房都會提供埋免費任用3G上網手機俾住客, 分分鐘WIFI 蛋都慳番
作者: imback    時間: 2017-11-29 09:18

本帖最後由 imback 於 2017-11-29 09:26 編輯

回覆 20# ryanng

無線速度:        600Mbps
¥68.00HKD 80.48
https://world.taobao.com/item/554484808471.htm





[color=rgba(0, 0, 0, 0.380392156862745)]https://world.taobao.com/item/554484808471.htm
作者: imback    時間: 2017-11-29 09:43

會唔會LAN線旁邊無電源插位
作者: Sempron2400+    時間: 2017-11-29 10:10

我去德國 奧地利,好多酒店既所謂free wifi,每間房最多3部device連接,每部device只有1mb bandwidth,真係搵google map都等好耐,只可作簡單收發text msg , 要快速既wifi就要收錢,但每房都有lan線比你駁電腦上網係唔洗錢既,所以旅行router好有用.
作者: hkce    時間: 2017-11-29 10:55

回覆 1# imback

用緊以下型號
有天線
1) Netgear Trek N300 (有USB port, , WAN/LAN Port 各一, 連2腳插或可由micro usb 供電, 有天線)
2) Level One WBR 6802 (八達通size, 有小天線, WAN/LAN Port 各一, mini usb 供電)
無天線
1) TP Link 702N
2) TP Link MR3020 (有usb port 可插 3G/4G 手指)

各有長處,可以參考一下
作者: ryanng    時間: 2017-11-29 11:51

本帖最後由 ryanng 於 2017-11-29 11:53 編輯

回覆 25# imback

我買0個時53人仔,而家上返68了
作者: imback    時間: 2017-11-29 12:35

回覆 29# ryanng

香港點解3舊水隻??
作者: imback    時間: 2017-11-29 12:42

本帖最後由 imback 於 2017-11-29 12:47 編輯

回覆 28# hkce
LevelOne 11n 150M Mini Travel Router – WBR-6802
http://www.everbesthk.com/classi ... %2016may11/6802.htm
夠細隻,用咩USB比電?
無天線邊隻好?
1) TP Link 702N
2) TP Link MR3020 (有usb port 可插 3G/4G 手指)
作者: hkwtongme    時間: 2017-11-29 12:56

本帖最後由 hkwtongme 於 2017-11-29 13:26 編輯

近呢兩年我都未遇過有酒店無Wi-Fi,不過如果去一啲唔熟嘅地方,為咗穩陣帶定隻輕便router都係好嘅,不過最緊要細隻同平,失咗唔會肉痛,速度就無謂要求,連Wi-Fi都無嘅酒店,lan都唔會快得去邊,所以求祈有2.4G已經可以,有埋其他就當然更好,但唔係必要,我通常就直接用MacBook share個Wi-Fi出嚟,癈事帶多舊嘢。
利申,一年住100日酒店以上,除咗非洲就幾乎都會去,酒店由地痞客棧到5星都會住,
作者: hkce    時間: 2017-11-29 12:59

回覆 31# imback

LevelOne 用mini use 頭供電的。
雖然唔係AC Wifi,但試過share 3 間房 10 個device用都算頂得住

無天線的
TP Link 好多唔同model,有usb可外插3G/4G手指 (3020, 902AC),有/冇內置電(3020, 3040),有/冇內置插頭(810N, 802N, 702N)
主要都係睇需要乜用途。
個人比較喜歡 micro usb 供電,如內置插2腳可收起比較好,3腳的太大"舊"。
作者: hkwtongme    時間: 2017-11-29 13:31

回覆  ryanng

香港點解3舊水隻??
imback 發表於 2017-11-29 12:35



    我都想知點解香港啲樓要過萬一尺。
香港由幾十年前嘅購物天堂,變咗依家賺得就賺,好多嘢都貴過歐洲同美國啲發達國家,根本就無得解,只係帶人想賺多啲。
作者: imback    時間: 2017-11-29 16:42

回覆 33# hkce

係去d低規格酒店,wfi信號弱,又想搵隻最細隻又方便即插即射wifi信號
作者: hkce    時間: 2017-11-29 16:56

回覆 35# imback

6802 都已經係好耐之前的產品。市面唔知仲搵唔搵到
WBR6802, Trek N300 兩隻好處係有天線, 有齊WAN + LAN Port, 帶notebook出trip 唔怕插左router後notebook要用wifi

如果要細size, 依次序係 WBR6802 < MR3020/702N/802N < N300

*Tips : 無天線的都可以將router 放在電視/燈罩上,盡量令wifi signal 覆蓋多一點。
作者: ls299    時間: 2017-11-29 23:30

TP LInk 802N剛於東京用, 正。特別是夜晚多人用, 室內WIFI等於無。
作者: mosin    時間: 2017-11-30 22:04

體積比較小的,可以用尿袋供電,支持第三方firmware。

WR902AC(433+300Mbps)
有WISP,USB, OpenWrt(LEDE)支持尚未完善

MR3020(300Mbps)
有WISP,USB, OpenWrt(需要安裝SSR自動翻牆的話)

WR703N (150Mbps)
無WISP,有USB,可以刷DD-WRT


WR802N (300Mbps) / WR702N (150Mbps)
無USB,不支持OpenWrt。只適合一般使用。
作者: solexkey    時間: 2017-11-30 23:24

本帖最後由 solexkey 於 2017-11-30 23:54 編輯

強國用,豪華d嘅可以淘呢隻
https://store.gl-inet.com/collec ... ifi-4g-smart-router
¥599.00     套餐五: GL-MiFi带电池主机 + 全网通4G模块(5000mAh电池)

本身已經行openwrt, 自己安裝番ss-client就已經喺透明翻墙代理
主机带电池,直接插sim card,出街當埋wifi蛋用





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2