Board logo

標題: 請問.... 礦機 可否HOST在DATA CENTER ? [打印本頁]

作者: 吹水王    時間: 2017-12-1 22:16     標題: 請問.... 礦機 可否HOST在DATA CENTER ?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: CardCaptor    時間: 2017-12-1 22:19

邊間可以俾你玩咁盡?
作者: evantkh    時間: 2017-12-1 22:37

本帖最後由 evantkh 於 2017-12-1 22:38 編輯

除非有絛款法律限制,你用甚麼配置用機耐不論做甚麼都係照計費而已
作者: peterpan1974    時間: 2017-12-1 23:21

你俾得起錢,人哋得鬼閒理你用乜機
作者: KinChungE    時間: 2017-12-1 23:42

datacenter入面冇人會理你部機run緊乜program
作者: conanhkg    時間: 2017-12-2 00:05

礦機耗電咁大係唔係應該收 surcharge?
作者: evantkh    時間: 2017-12-2 00:14

礦機耗電咁大係唔係應該收 surcharge?
conanhkg 發表於 2017-12-2 00:05



   
我覺得如果你用一個fixed performance嘅instance或者獨立GPU基本上就應該會預左用戶用盡
作者: KinChungE    時間: 2017-12-2 00:16

礦機耗電咁大係唔係應該收 surcharge?
conanhkg 發表於 2017-12-2 00:05


根本俾得幾多個電掣你, 已經計過哂max電費用幾多
唔會收少你
唔用係自己蝕底
作者: Jackywongkk    時間: 2017-12-2 11:27

Data center 應該冇人理你部機做緊乜
作者: smoke_cheese    時間: 2017-12-2 11:39

應該學人用部免費叉電的Tesla來挖
作者: hkjimmytam    時間: 2017-12-2 11:57

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2