作者: 张无忌 時間: 2018-2-12 16:43 標題: 香港与新加坡电话(HK-SG PSTN Gateways)系统互联方案
本帖最後由 张无忌 於 2018-2-13 15:18 編輯
因为有member在香港和新加坡都有住所,而两边电话都是包月模式,这个方案也适合澳门的members。
请看下图,新加坡的宽带送电话(通过光纤)估计都是SIP电话,只不过到用户家里的modem + ATA,然后用户只放一台普通话电话机就可以了。
[attach]2041530[/attach]
为了实现香港和新加坡电话系统互打而不用收取额外费用。怎样实现,你需要购买一台ATA (OBi212,OBi110)和 Asterisk Server。
[attach]2041529[/attach]
如果新加坡有Asterisk最好,没有也可以用香港,因为香港和新加坡的network是比较好!互联非常快。
如果设好了,你可以在两地互打对方的PSTN电话都不收取额外的费用。
作者: Cle32 時間: 2018-2-12 17:04
回覆 1# 张无忌
香港和新加坡的手機咁方便, whatsapp講電話都得啦
作者: 张无忌 時間: 2018-2-12 17:49
本帖最後由 张无忌 於 2018-2-12 18:32 編輯
PSTN是包括手机,如果拨打一些咨询一些事,对方是没有WhatApp的,只有电话号码!还有很多人都不用WhatsApp,特别是老人家。
这个是可行性方案,我承认现在长途电话也不贵,直接打过去就可以,但是如果为了省钱,而对方便又不太会用WhatsApp。还有WhatsApp的voice quality与提议的Voice quality有差距的,就是比WhatsApp voice quality好很多,跟你拨打长途电话一样清晰,
作者: tatgor 時間: 2018-2-12 18:21
留名學野
樓主會唔會太強大
via HKEPC Reader for Android
作者: 张无忌 時間: 2018-2-14 08:37
本帖最後由 张无忌 於 2018-2-14 09:34 編輯
有兴趣的,可以在网上google一下,香港和其他国家有不少论坛说很多怎样起Asterisk Server是怎样set。
作者: little_keung 時間: 2018-2-14 11:36
其實而家 PSTN 駛用越來越低, 真係會用 PSTN 溝通o既主要都係客戶同vendor , 反而公司內部你鍾意用乜軟件講都得啦! whatsapp quality 唔好咪轉用其他軟件, 甚至自己起隻 SIP 或者 video con 都重得.
反而而家有趣o既玩法, 會係嚮 mobile 裝個 client . 用戶離開咗 office 個電話會 forward 去你部手機到, 呢個功能會受管理層同工作狂歡迎, 當然一般員工會好抗拒.
作者: dllm2048 時間: 2018-2-14 12:28
搞咁多野,用"傾King"之類好過.
作者: roytam1 時間: 2018-2-14 13:51
其實差唔多,不過係ISP代你起server咁
作者: 雯雯 時間: 2018-2-14 14:25
我仲簡單D, 傾KING要另外用WIFI, 我出發前先注冊SMT一機多號App, 咁樣可以一機過.
作者: CEO_Gloomy 時間: 2018-2-14 16:40
而家已經有provider 做緊,就算喺oversea 出trip 都可以用office number 打出打入...鼠咗去蛇王又唔會miss call
via HKEPC Reader for Android
作者: 张无忌 時間: 2018-2-16 11:08
谢谢不同members的意见。我起这幅帖子主要是有这种技术可以用,如果你会起的话!!!如果你不会起,当然可以买别的服务就可以,没有什么的。这幅是技术讨论帖子,不是普通的买卖帖子,起码能启发一些爱学这方面的朋友。
回覆 6# little_keung
这个已经有这样的产品。你google YouCLink就知道。
回覆 7# dllm2048
如果你不会,那么就用其他方案。或者你会,又不想搞,那么用你最方便就可以,没有什么。
回覆 8# roytam1
非常同意CHing的见解!(其他有些member不原因去学,那么只有用别的服务)也不一定强迫去学,有兴趣的就去学,没有兴趣就用别的。(但是有些不是用钱可以买到的!!!)
回覆 9# 雯雯
各色其色!
作者: 雯雯 時間: 2018-2-16 11:18
的確係各式其式, 不過一機多號App勝在係手提電話號碼同埋可收發sms. 另外有樣硬件叫做 "雙享號pro", 師兄你可以睇睇.
作者: hotblood 時間: 2018-2-18 01:52
但一機多號好似只可以登記一個隨機0既 SMT 電話號碼, 不能登記指定0既電話號碼, 另外仲要 1 日 5 蚊
作者: 雯雯 時間: 2018-2-18 11:16
本帖最後由 雯雯 於 2018-2-18 12:00 編輯
[attach]2042394[/attach]
當然我經常不在香港, 所以買左年費套餐360元/年, 主號碼用香港純上網卡號碼登記, 咁就係香港都用到.
特別適合住呢度既人用: http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D1
作者: salu.hk 時間: 2018-2-18 12:44
樓主,多謝你分享。有一點要提醒你,喺香港同星加坡從外國打出本地PSTN係需要電訊營運商牌照。相信你以上嘅內容係純粹學術上研究
作者: 雯雯 時間: 2018-2-18 12:52
樓主既教學係純粹俾大家自用, 不過PSTN宜家用處真係唔大, 駁4G Gateway可以收發埋SMS會好D.
作者: 张无忌 時間: 2018-2-18 14:25
本帖最後由 张无忌 於 2018-2-18 14:28 編輯
首先这样的方案是自用,不牵涉什么营运,两边都分别付了费,只不过是用VoIP技术把两边连起来,自己用,是否也要需要申请牌照?要申请什么营运牌照?还有我要提醒你,现在很多大公司跨国大公司,他们公司内部用VoIP联系起来,通过自己公司的PSTN电话系统拨打PSTN电话。如果按照你的说话,他们是否也需要申请牌照?
作者: peacehoperisc 時間: 2018-2-19 21:38
樓主知不知都以前有:
telegram
teleprinter
fax
除了技術, 還有方便程度及價錢
還有人 記得乜係 ISDN 嗎 ? 1990年代香港電子及通訊課程必須修讀內容之一, 當然光纖也是必須修讀內容之一
我相信現在光纖也是電子及通訊課程必須修讀內容之一, 但 ISDN 就不知道
作者: peacehoperisc 時間: 2018-2-19 22:01
樓主知不知到香港在90年中期, PCCW 先有網上行, Netvigator, Netvigator第一日推出我係第一個到旺角佢分店申請服務, 個職員都唔熟識要整好耐, 有一隻免費 Logitech mouse送
之前上網係用 Asia Online
再之前係經 香港版 PC World (現在巳結束) 既 BBS 去睇 Internet 內既 news group及 e-mail, 再之前香港好多 BBS, 所有通訊係用 modem, 我玩既時候已經係 14.4k, 之前仲慢, 後來才有 v.90 56k, 最出名既 modem 係 Hayes 及 US Robotis, modem 上網 ISP 還要收 PNET, 好像每分鐘$0.6
除左技術, 其他因素如價錢及方便都很重要
作者: 雯雯 時間: 2018-2-19 22:08
樓主知不知到香港在90年中期, PCCW 先有網上行, Netvigator, Netvigator第一日推出我係第一個到旺角佢分店 ...
peacehoperisc 發表於 2018-2-19 22:01
網上行最初是叫IMS.
作者: 张无忌 時間: 2018-2-19 22:15
樓主知不知到香港在90年中期, PCCW 先有網上行, Netvigator, Netvigator第一日推出我係第一個到旺角佢分店 ...
peacehoperisc 發表於 2018-2-19 22:01
你说的这一点,我出来工作的时候,modem好像是300baud,没有Fax,没有e-mail,没有Internet。我们跟客户联系都是用telex机发telex。
我说的技术,如果你会的话,价格也不贵,看你怎样用?你建立好了,你的亲友都可以用,是挺方便。如果有不想搞,自己又不会的话,那么只有付费买服务了!
作者: raymondchan338 時間: 2018-2-19 22:21
IMS 係公司名。上網服務day 1 已經係叫網上行。
作者: peacehoperisc 時間: 2018-2-19 22:40
telex = teleprinter
作者: peacehoperisc 時間: 2018-2-19 23:01
最初全名係 IMS Netvigator, 佢比我既e-mail domain 都係 netvigator, 維基話佢係香港第一個 ISP 係不對, 最初係好多中小形 ISP, 如 : Internet Online (在尖沙咀的小公司), Asia Online (在銅鑼灣), Super Net(當時最好服務及速度).........
CTI 送掌心雷手寫板, ABC佳訊集團 (Smartone 前身) 送 Bullet 56K KFlex modem(V.90 之前 56K 有兩個制式, KFlex 及 X2), 呢兩間後過 IMS 都幫櫬過
作者: 张无忌 時間: 2018-2-19 23:04
最初全名係 IMS Netvigator, 佢比我既e-mail domain 都係 netvigator, 維基話佢係香港第一個 ISP ...
peacehoperisc 發表於 2018-2-19 23:01
看你写的东西好像看香港IT发展史!
不知道CHing是否用过只有数字是BB机?
作者: peacehoperisc 時間: 2018-2-19 23:14
ABC佳訊集團 (Smartone 前身) 送 的Bullet 56K KFlex modem

作者: peacehoperisc 時間: 2018-2-19 23:52
本帖最後由 peacehoperisc 於 2018-2-19 23:54 編輯
我第一部傳呼機係 日本牌子樂聲牌 (National), 個台叫麗聲, 後來佢買左盤, 之後無用幾年傳呼機, 再用番係出中文字幕譚詠麟既看通 (冠軍科技, 當時好多人在柴灣佢公司出機, 排隊排好耐)
作者: 雯雯 時間: 2018-2-20 10:59
最初全名係 IMS Netvigator, 佢比我既e-mail domain 都係 netvigator, 維基話佢係香港第一個 ISP ...
peacehoperisc 發表於 2018-2-19 23:01
當年開頭56K我覺得Netvigator貴, 先用Data Interet同埋Cyber Express呢D細公司先, 後尾有1.5M FTTB先轉用Netvigator.
作者: peacehoperisc 時間: 2018-2-20 11:52
當年開頭56K我覺得Netvigator貴, 先用Data Interet同埋Cyber Express呢D細公司先, 後尾有1.5M FTTB先轉用 ...
雯雯 發表於 2018-2-20 10:59
Cyber Express 當年個價錢好進取, 位置好像在東九龍既新蒲崗, 搶左不小客, 但我無用
電話線 dial-up 年代好多細 ISP, 當時 PCCW (個時唔係呢個名) 未加入 ISP戰場
作者: 雯雯 時間: 2018-2-20 11:55
係

