Board logo

標題: 一次過要搬電話線及寬頻去新屋, 總共680x2=$1360, 非常貴..... [打印本頁]

作者: keemic77    時間: 2018-6-28 16:59     標題: 一次過要搬電話線及寬頻去新屋, 總共680x2=$1360, 非常貴.....

一次過要搬電話線及寬頻去新屋, 總共680x2=$1360, 非常貴.....有方法可以豁免?
作者: wyhui5124    時間: 2018-6-28 17:19

用緊咩公司先
另外,現在張合約仲有幾耐先完
作者: keemic77    時間: 2018-6-28 17:20

用緊咩公司先
另外,現在張合約仲有幾耐先完
wyhui5124 發表於 2018-6-28 17:19



1. PCCW

2. contract: October 2019
作者: fatdog    時間: 2018-6-28 17:26

好好地做咩要搬?

賣樓搬大屋?
作者: eddytt    時間: 2018-6-28 17:30

試下簽多2年到2021, 可否豁免?
作者: powpow14    時間: 2018-6-28 17:31

之前我又係搬屋,要收我搬遷費,死都話冇得免。
最後一怒之下,省完個CS後,走左去申請他公司寬頻。
白交一年月費俾PCCW。
作者: 321    時間: 2018-6-28 17:34

之前用hkbn搬屋,寬頻免費搬遷。我仲以為全部ISP都免費搬遷添
作者: DGCNYO    時間: 2018-6-28 18:06

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wokin    時間: 2018-6-28 18:40

之前用hkbn搬屋,寬頻免費搬遷。我仲以為全部ISP都免費搬遷添
321 發表於 2018-6-28 17:34


   而家HKBN都要收400

via HKEPC IR Pro 3.4.0 - iOS(2.3.3)
作者: 林卓希    時間: 2018-6-28 21:35

得 smartone / i-cable gpon 免費搬遷/新客免安裝,
3 好似都可以免費搬遷,新客免安裝,
pccw 搬遷&新客要收安裝,
hkbn 新客也要收安裝,搬遷唔知, 只得hgc=>hkbn/申請埋mobile免安裝
作者: keemic77    時間: 2018-6-29 10:40

回覆 3# keemic77


    本身業主唔再續租, 所以要轉新地方. 在香港應該任何地方都有PCCW, 避唔到.
作者: mo9394    時間: 2018-6-29 10:47

唔續約好難免, 租開屋應該要識揀PLAN
作者: farry1024    時間: 2018-6-29 11:23

咩PLAN 最好1
作者: Sempron2400+    時間: 2018-6-29 11:27

PCCW 上次我搬free到,但要簽多一年
作者: keemic77    時間: 2018-6-29 11:42

PCCW 上次我搬free到,但要簽多一年
Sempron2400+ 發表於 2018-6-29 11:27


請問你打什麼熱線有此優惠呢?
作者: keemic77    時間: 2018-6-29 11:43

唔續約好難免, 租開屋應該要識揀PLAN
mo9394 發表於 2018-6-29 10:47


有時當你無得揀時就要硬食..
作者: Sempron2400+    時間: 2018-6-29 11:46

請問你打什麼熱線有此優惠呢?
keemic77 發表於 2018-6-29 11:42

打上CS單刀直入, 同佢講要搬,然後佢就報價搬遷費,問佢續約升plan有冇得free呀,佢就會叫sales打比你
作者: yanchoki    時間: 2018-6-29 11:48

好好地做咩要搬?

賣樓搬大屋?
fatdog 發表於 2018-6-28 17:26

加租,越搬越遠

via HKEPC Reader for Android
作者: keemic77    時間: 2018-6-29 12:09

有時當你無得揀時就要硬食..
keemic77 發表於 2018-6-29 11:43



    現在好似改了.  他要我再簽2年才可以用現金卷形式退回.680X2 搬遷費用. 可能我大廈只有PCCW and I-cable 有關.
作者: mo9394    時間: 2018-6-29 12:26

有時當你無得揀時就要硬食..
keemic77 發表於 2018-6-29 11:43


一係貴D PLAN 一年, 一係問定搬的價錢.   師父都要出糧, 四五百就預左要俾.

固網電話無乜平安鐘用途, 就轉方法去處理.
作者: 綜合之之綜合    時間: 2018-6-29 14:25

一次過要搬電話線及寬頻去新屋, 總共680x2=$1360, 非常貴.....有方法可以豁免?
keemic77 發表於 2018-6-28 16:59



    電話轉網鉻電話,上網用4G上網,就算有一日訓街都用到.
作者: SSII    時間: 2018-6-30 13:58

樓主搬去咩地方,私樓,唐樓定村屋

搬遷費呢 d野唔一定有得免

但簽約前有d sales可以幫你R合約期內免搬遷費一次

租樓人士真係要特別d留意呢點

via HKEPC IR Pro 3.4.0 - Android(2.3.4)
作者: johnliu    時間: 2018-7-1 14:39

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2