作者: 495233 時間: 2019-2-9 13:46 標題: 和記3 寬頻電話 唔可以fax
本來用HKBN 的寬頻和電話,可以 每間房都打到電話,又可以用fax機fax嘢。
最近轉咗和記3寬頻,佢個寬頻電話要又駁 modem 出,房間所有原先牆身的電話socket 都再沒有電話訊號,不能打電話。 更重要的是 , 就算直接駁modem,都不能用fax機fax嘢!
via HKEPC Reader for Android
作者: XABI 時間: 2019-2-9 13:58
ip phone唔係間間可以
作者: hkmand001 時間: 2019-2-9 17:47
PCCW停電都無得用,都係寬頻電話

作者: wyhui5124 時間: 2019-2-9 17:54
本帖最後由 wyhui5124 於 2019-2-9 17:57 編輯
記得以前係咁:
HKBN都係行IP phone,但FAX都行倒,可能係用Cisco機有關;而3仔好多IP phone都行唔倒FAX。
因為行FAX要好接近real time先得,個delay大D都會handshake唔倒,仲有voice comprerssion影響

作者: 556556bt 時間: 2019-2-9 18:08
Ching 轉時無問係咪用land line?!
我特當年特別問的,後來合plan 都講明唔可一條線分,所以BB 同電話係兩條獨立線!
via HKEPC IR Pro 3.5.1 - iOS(2.4.1)
作者: 556556bt 時間: 2019-2-9 18:09
估唔到老電都想縮landline !
via HKEPC IR Pro 3.5.1 - iOS(2.4.1)
作者: NeTZoO 時間: 2019-2-9 18:24
本帖最後由 NeTZoO 於 2019-2-9 18:27 編輯
和記3 個寬頻已經賣左,而家係HGC
另外,如果光纖入,隻光纖modem已經有電話頭output,所以唔同HKBN要加隻iPhone modem
識駁其實可以入番牆身socket修入番房,不過如果要fax你就要問番HGC
作者: 495233 時間: 2019-2-9 20:02
本帖最後由 495233 於 2019-2-9 20:52 編輯
打電話問過和記, 是冇得fax的!
現在是光纖入屋, 光纖modem有 個電話頭 接駁電話機。
其實原本客廳同房間已經有入牆電話線連接。請問如何可以入番牆身socket修入番房?
via HKEPC Reader for Android
作者: NeTZoO 時間: 2019-2-9 23:34
本帖最後由 NeTZoO 於 2019-2-9 23:35 編輯
最簡單試modrm 出條電話線插去牆身socket,睇下房隻電話通唔通
如果唔得就要用他錶他2條線駁好佢了
作者: chue 時間: 2019-2-9 23:58
FAX 已接近淘汰,而家只有商業用途
作者: TH30 時間: 2019-2-10 00:22
中伏揮手
https://www.hkepc.com/forum/redirect.php?goto=findpost&ptid=2456292&pid=37691616
作者: 495233 時間: 2019-2-10 02:17
本帖最後由 495233 於 2019-2-10 02:23 編輯
間唔中都要fax小量嘢,好彩找到個Online eFax,有得小量免費。
https://app.hellofax.com/?ref=91e06fc1&s=F
via HKEPC Reader for Android
作者: 495233 時間: 2019-2-10 02:21
本帖最後由 495233 於 2019-2-10 02:23 編輯
同我情况一樣,我是由HKBN BB100+電話 轉去 HGC 光纖入戶+電話 就中伏了。
via HKEPC Reader for Android
作者: kachungho 時間: 2019-2-10 02:32
你講得出商業用途就即係無淘汰過
via HKEPC Reader for Android
作者: 雯雯 時間: 2019-2-10 11:30
好多地方都縮landline o架啦! 設備生產商都減少生產相關設備啦! 大陸電信都逼舊商廈由銅線電話線轉為光纖, 住宅就由以前推寬頻+固話plan變到宜家推寬頻+手提+iptv.
作者: Mr.Tom 時間: 2019-2-10 12:37
回復 15 #雯雯
遲下可能連固網都無
via HKEPC Reader for Android
作者: 雯雯 時間: 2019-2-10 13:16
我都有呢個擔心! 因為我屋企真係有地方正正要用到固網, 引線出去收流動網絡訊號都係收得唔好, 行fibre既話又要將fibre modem駁UPS, 確保停電時可用.
作者: mf93d 時間: 2019-2-10 13:30
以前可以, 不過最好都係 用舊 notebook 有 fax 頭果 D..
作者: hkhk2018 時間: 2019-2-10 13:43
試下在Fax機校最低transmittion speed有機會用到
作者: 雯雯 時間: 2019-2-10 13:48
最早既時候HGC個VoIP係行MGCP既, 宜家搵USB %k modem應該輍易過搵notebook帶RJ11 port掛!
作者: NeTZoO 時間: 2019-2-10 15:33
應該暫時仲未有時間表,因為仲有個別需要,例如平安鐘
正如好多人問,2字頭仲乜唔比mnp,就是唔想成個landline鏈崩潰
作者: finepix 時間: 2019-2-10 23:48
如果係大厦停電, fibre modem駁UPS都應該用唔到.

