Board logo

標題: 和記3 寬頻電話 唔可以fax [打印本頁]

作者: 495233    時間: 2019-2-9 13:46     標題: 和記3 寬頻電話 唔可以fax

本來用HKBN 的寬頻和電話,可以 每間房都打到電話,又可以用fax機fax嘢。

最近轉咗和記3寬頻,佢個寬頻電話要又駁 modem 出,房間所有原先牆身的電話socket 都再沒有電話訊號,不能打電話。 更重要的是 , 就算直接駁modem,都不能用fax機fax嘢!



via HKEPC Reader for Android
作者: XABI    時間: 2019-2-9 13:58

ip phone唔係間間可以
作者: hkmand001    時間: 2019-2-9 17:47

本來用HKBN 的寬頻和電話,可以 每間房都打到電話,又可以用fax機fax嘢。

最近轉咗和記3寬頻,佢個寬頻電 ...
495233 發表於 2019-2-9 13:46


PCCW停電都無得用,都係寬頻電話

作者: wyhui5124    時間: 2019-2-9 17:54

本帖最後由 wyhui5124 於 2019-2-9 17:57 編輯

記得以前係咁:
HKBN都係行IP phone,但FAX都行倒,可能係用Cisco機有關;而3仔好多IP phone都行唔倒FAX。

因為行FAX要好接近real time先得,個delay大D都會handshake唔倒,仲有voice comprerssion影響
作者: 556556bt    時間: 2019-2-9 18:08

本來用HKBN 的寬頻和電話,可以 每間房都打到電話,又可以用fax機fax嘢。

最近轉咗和記3寬頻,佢個寬頻電 ...
495233 發表於 2019-2-9 13:46

Ching 轉時無問係咪用land line?!
我特當年特別問的,後來合plan 都講明唔可一條線分,所以BB 同電話係兩條獨立線!

via HKEPC IR Pro 3.5.1 - iOS(2.4.1)
作者: 556556bt    時間: 2019-2-9 18:09

PCCW停電都無得用,都係寬頻電話
hkmand001 發表於 2019-2-9 17:47

估唔到老電都想縮landline !

via HKEPC IR Pro 3.5.1 - iOS(2.4.1)
作者: NeTZoO    時間: 2019-2-9 18:24

本帖最後由 NeTZoO 於 2019-2-9 18:27 編輯

和記3 個寬頻已經賣左,而家係HGC

另外,如果光纖入,隻光纖modem已經有電話頭output,所以唔同HKBN要加隻iPhone modem
識駁其實可以入番牆身socket修入番房,不過如果要fax你就要問番HGC
作者: 495233    時間: 2019-2-9 20:02

本帖最後由 495233 於 2019-2-9 20:52 編輯
和記3 個寬頻已經賣左,而家係HGC

另外,如果光纖入,隻光纖modem已經有電話頭output,所以唔同HKBN要加隻i ...
NeTZoO 發表於 2019-2-9 18:24

打電話問過和記, 是冇得fax的!

現在是光纖入屋, 光纖modem有 個電話頭 接駁電話機。

其實原本客廳同房間已經有入牆電話線連接。請問如何可以入番牆身socket修入番房?



via HKEPC Reader for Android
作者: NeTZoO    時間: 2019-2-9 23:34

本帖最後由 NeTZoO 於 2019-2-9 23:35 編輯
打電話問過和記, 是冇得fax的!

現在是光纖入屋, 光纖modem有 個電話頭 接駁電話機。

其實原本客廳同 ...
495233 發表於 2019-2-9 20:02


最簡單試modrm 出條電話線插去牆身socket,睇下房隻電話通唔通

如果唔得就要用他錶他2條線駁好佢了
作者: chue    時間: 2019-2-9 23:58

FAX 已接近淘汰,而家只有商業用途
作者: TH30    時間: 2019-2-10 00:22

中伏揮手

https://www.hkepc.com/forum/redirect.php?goto=findpost&ptid=2456292&pid=37691616
作者: 495233    時間: 2019-2-10 02:17

本帖最後由 495233 於 2019-2-10 02:23 編輯
FAX 已接近淘汰,而家只有商業用途
chue 發表於 2019-2-9 23:58

間唔中都要fax小量嘢,好彩找到個Online eFax,有得小量免費。

https://app.hellofax.com/?ref=91e06fc1&s=F


via HKEPC Reader for Android
作者: 495233    時間: 2019-2-10 02:21

本帖最後由 495233 於 2019-2-10 02:23 編輯
中伏揮手
TH30 發表於 2019-2-10 00:22

同我情况一樣,我是由HKBN BB100+電話 轉去 HGC 光纖入戶+電話 就中伏了。


via HKEPC Reader for Android
作者: kachungho    時間: 2019-2-10 02:32

FAX 已接近淘汰,而家只有商業用途
chue 發表於 2019-2-9 23:58

你講得出商業用途就即係無淘汰過

via HKEPC Reader for Android
作者: 雯雯    時間: 2019-2-10 11:30

估唔到老電都想縮landline !

via HKEPC IR Pro 3.5.1 - iOS(2.4.1)
556556bt 發表於 2019-2-9 18:09


好多地方都縮landline o架啦! 設備生產商都減少生產相關設備啦! 大陸電信都逼舊商廈由銅線電話線轉為光纖, 住宅就由以前推寬頻+固話plan變到宜家推寬頻+手提+iptv.
作者: Mr.Tom    時間: 2019-2-10 12:37

回復 15 #雯雯

遲下可能連固網都無

via HKEPC Reader for Android
作者: 雯雯    時間: 2019-2-10 13:16

回復 雯雯

遲下可能連固網都無

via HKEPC Reader for Android
Mr.Tom 發表於 2019-2-10 12:37


我都有呢個擔心! 因為我屋企真係有地方正正要用到固網, 引線出去收流動網絡訊號都係收得唔好, 行fibre既話又要將fibre modem駁UPS, 確保停電時可用.
作者: mf93d    時間: 2019-2-10 13:30

以前可以, 不過最好都係 用舊 notebook 有 fax 頭果 D..
作者: hkhk2018    時間: 2019-2-10 13:43

試下在Fax機校最低transmittion speed有機會用到
作者: 雯雯    時間: 2019-2-10 13:48

以前可以, 不過最好都係 用舊 notebook 有 fax 頭果 D..
mf93d 發表於 2019-2-10 13:30


最早既時候HGC個VoIP係行MGCP既, 宜家搵USB %k modem應該輍易過搵notebook帶RJ11 port掛!
作者: NeTZoO    時間: 2019-2-10 15:33

回復 雯雯

遲下可能連固網都無

via HKEPC Reader for Android
Mr.Tom 發表於 2019-2-10 12:37


應該暫時仲未有時間表,因為仲有個別需要,例如平安鐘
正如好多人問,2字頭仲乜唔比mnp,就是唔想成個landline鏈崩潰
作者: finepix    時間: 2019-2-10 23:48

我都有呢個擔心! 因為我屋企真係有地方正正要用到固網, 引線出去收流動網絡訊號都係收得唔好, 行fibre既 ...
雯雯 發表於 2019-2-10 13:16



如果係大厦停電, fibre modem駁UPS都應該用唔到.





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2