Board logo

標題: [操作疑難] Mesh Wifi 購買問題,麻煩大家 [打印本頁]

作者: wiselycelica    時間: 2019-5-20 12:57     標題: Mesh Wifi 購買問題,麻煩大家

想請教如果想買mesh wifi router,應該買那套好?現在用緊AC66u是B1版防,不能用作mesh用,家中有其中一間房收得不好,用緊1G光韱入屋,麻煩大家,
作者: yanchoki    時間: 2019-5-20 13:26

間屋幾大?幾多房?長形定方形?router擺屋頭屋尾定屋中間?

via HKEPC Reader for Android
作者: 脆辣雞腿包    時間: 2019-5-20 13:35

想請教如果想買mesh wifi router,應該買那套好?現在用緊AC66u是B1版防,不能用作mesh用,家中有其中一間 ...
wiselycelica 發表於 2019-5-20 12:57



    AC66U B1可以加多隻行Aimesh...如果想行返真mesh就揀orbi/velop
睇你對速度要求同範圍揀邊級
作者: wiselycelica    時間: 2019-5-20 19:31

回覆 2# yanchoki

現在住二樓,router放地下近中央位置,全屋大約2500尺左右,二樓防有間唔到。麻煩師兄
作者: wiselycelica    時間: 2019-5-20 19:33

回覆 3# 脆辣雞腿包
師兄,其實我買真mesh,定aimesh好?如果真mesh,觉那負隻底買?麻煩師兄
作者: wiselycelica    時間: 2019-5-20 19:44

本帖最後由 wiselycelica 於 2019-5-20 19:54 編輯

還是買隻GT-AC5300加一隻AC68U或AC88u,甘好呀?因為其實我想用多4-5年都唔駛換甘,各位師兄
作者: yanchoki    時間: 2019-5-20 21:14

回覆  yanchoki

現在住二樓,router放地下近中央位置,全屋大約2500尺左右,二樓防有間唔到。麻煩師兄 ...
wiselycelica 發表於 2019-5-20 19:31

二千幾呎,買個好啲架啦,拉到lan線就拉,拉唔到就最好三頻mesh,唔介意貴啲,orbi ac3000

via HKEPC IR Pro 3.5.1 - iOS(2.4.1)
作者: wiselycelica    時間: 2019-5-20 21:59

回覆 7# yanchoki

係未呢隻NETGEAR Orbi AC3000 三頻 Mesh WiFi 路由器套裝 (RBK50)但价錢都是2.8k,重平過買asus,是否這個選擇最好同,最緊要setting 是否間單,怕返來自己唔識攪,麻煩師 兄
作者: danny123    時間: 2019-5-20 22:42

睇你點用啦,平平地咪買TP-Link M5,貴就NETGEAR ORBI
作者: csysimon    時間: 2019-5-21 06:57

本帖最後由 csysimon 於 2019-5-21 08:37 編輯
二千幾呎,買個好啲架啦,拉到lan線就拉,拉唔到就最好三頻mesh,唔介意貴啲,orbi ac3000

via HKEPC IR ...
yanchoki 發表於 2019-5-20 21:14

同意

mesh同mesh之間拉到lan 就拉lan,一定最穩,

拉唔到就睇位

有要求就三頻
作者: yanchoki    時間: 2019-5-21 09:41

回覆  yanchoki

係未呢隻NETGEAR Orbi AC3000 三頻 Mesh WiFi 路由器套裝 (RBK50)但价錢都是2.8k,重平過 ...
wiselycelica 發表於 2019-5-20 21:59

跟住說明書好易搞,基本上插電認到另一隻衛星就用得。
The RBK53 covers homes up to 7500 sq.ft

The RBK50 covers homes up to 5000 sq.ft

貴千七,多一隻衛星,睇你點揀



via HKEPC Reader for Android
作者: csysimon    時間: 2019-5-21 12:03

本帖最後由 csysimon 於 2019-5-21 12:05 編輯


會考慮mi?
999人仔
作者: eniao    時間: 2019-5-21 12:36

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yanchoki    時間: 2019-5-21 14:17


會考慮mi?
999人仔
csysimon 發表於 2019-5-21 12:03

拉唔到線唔好用平價雙頻mesh,跌速好勁

via HKEPC Reader for Android
作者: csysimon    時間: 2019-5-21 15:53

拉唔到線唔好用平價雙頻mesh,跌速好勁

via HKEPC Reader for Android
yanchoki 發表於 2019-5-21 14:17



    學野
跟師兄

收到
作者: wiselycelica    時間: 2019-5-21 18:22

回覆 11# yanchoki

麻煩師兄,那我應該買RBK50應該夠用啦,重有今天有同事講過一隻Netgear X6s extender, 甘呢隻又好唔好?佢話甘就唔駛攪舊那個,直接裝新就ok,間單o的甘,但是這樣做速度是否無mesh甘好?麻煩
    師兄
作者: minibanana    時間: 2019-5-21 19:05

同意

mesh同mesh之間拉到lan 就拉lan,一定最穩,

拉唔到就睇位

有要求就三頻 ...
csysimon 發表於 2019-5-21 06:57



    其實拉到lan, 根本唔一定要mesh, 普通加多隻router/ap效果相差無幾
作者: wiselycelica    時間: 2019-5-21 19:08

回覆 17# minibanana

但係我拉唔到lan地下上二樓,只可放二樓沖涼房門口。
作者: csysimon    時間: 2019-5-21 19:18

其實拉到lan, 根本唔一定要mesh, 普通加多隻router/ap效果相差無幾
minibanana 發表於 2019-5-21 19:05

想無縫roaming
簡單易setup
作者: hkhappy945    時間: 2019-5-21 20:04

netgerar extender 既 review:
https://www.kitguru.net/peripher ... eview-ex8000/all/1/
留意 extender 冇得再加 extender, 你唔可以見個位置收得唔好再加多隻去cover 多d,  mesh 系統先得.
作者: minibanana    時間: 2019-5-21 21:20

本帖最後由 minibanana 於 2019-5-21 21:21 編輯
想無縫roaming
簡單易setup
csysimon 發表於 2019-5-21 19:18



其實所謂無縫,只係熱點之間切換需時100ms 定 200ms,所以我話效果相差無幾
對於一d實時應用如wifi電話、視像會議、網絡直播...等等,唔係無縫只係有果一下停頓,如果熱點轉換超過800ms, 或者不停轉換熱點而令ping值過過先會斷線重連
講真,無縫真係一種gimmick, 尤其係asus個ai mesh, 效果比普通ap仲廢
作者: yanchoki    時間: 2019-5-21 21:40

其實所謂無縫,只係熱點之間切換需時100ms 定 200ms,所以我話效果相差無幾
對於一d實時應用如wifi電話 ...
minibanana 發表於 2019-5-21 21:20

用緊榮耀分佈路由,睇緊mytvsuper即時播,由地下行上三樓,未試過停頓

via HKEPC IR Pro 3.5.1 - iOS(2.4.1)
作者: csysimon    時間: 2019-5-21 22:24

用緊榮耀分佈路由,睇緊mytvsuper即時播,由地下行上三樓,未試過停頓

via HKEPC IR Pro 3.5.1 - iOS(2. ...
yanchoki 發表於 2019-5-21 21:40

師兄堅喎

一層一隻?
作者: csysimon    時間: 2019-5-21 22:32

就係唔想有停頓

我買華為699人仔

比我老家用
拉左條lan去房
裝修大爆

現在幾個用家無投訴
作者: yanchoki    時間: 2019-5-22 05:25

師兄堅喎

一層一隻?
csysimon 發表於 2019-5-21 22:24

係,原本都無諗住拉線,點知好唔掂,最後都係由趟門路軌罅經室外拉線去樓上兩層

via HKEPC IR Pro 3.5.1 - iOS(2.4.1)
作者: csysimon    時間: 2019-5-22 07:36

本帖最後由 csysimon 於 2019-5-22 07:59 編輯
係,原本都無諗住拉線,點知好唔掂,最後都係由趟門路軌罅經室外拉線去樓上兩層

via HKEPC IR Pro 3.5.1 ...
yanchoki 發表於 2019-5-22 05:25

拉到線穩好多

我見d人成日話用mesh唔洗啦

我見另一網條友都係買左幾千銀mesh都有拉

大前提佢全爆間屋留左位,

無得拉無計,有得拉一定拉

我另一朋友家全爆,我叫佢拉一條去房

唔洗多


老母家又係,大爆拉左條lan去房

現在二個mesh 華為
全屋零死角

佢地用家只會知現在全屋有WiFi收到,以前成日有d位收唔到,好煩
作者: mclee01    時間: 2019-5-22 17:49


會考慮mi?
999人仔
csysimon 發表於 2019-5-21 12:03



    https://www.mi.com/mesh/  ???
作者: 脆辣雞腿包    時間: 2019-5-22 18:33

回覆  脆辣雞腿包
師兄,其實我買真mesh,定aimesh好?如果真mesh,觉那負隻底買?麻煩師兄 ...
wiselycelica 發表於 2019-5-20 19:33



    AImesh buffer耐過真mesh...睇你差唔差果少少
要轉真mesh既話千其唔好貪平買大陸野,你一定會後悔...最少都orbi啦
作者: csysimon    時間: 2019-5-22 18:46

本帖最後由 csysimon 於 2019-5-22 19:41 編輯
AImesh buffer耐過真mesh...睇你差唔差果少少
要轉真mesh既話千其唔好貪平買大陸野,你一定會後悔... ...
脆辣雞腿包 發表於 2019-5-22 18:33

大陸野華為128mb ram 699人仔,ram唔夠

我個fd老逗家三房660實呎,話用用下副機hang 機,要熄左再開,唔知佢有無更新rom

但無投訴,因佢老逗尾房終於睇到片800港紙佢話平(因Google 1600)

小米mesh抵用,999人仔真心正,又有256mb ram


要勁果3000銀,價錢誠實
作者: csysimon    時間: 2019-5-22 19:05

本帖最後由 csysimon 於 2019-5-22 19:06 編輯
???
mclee01 發表於 2019-5-22 17:49


https://m.mi.com/commodity/detail/9452

999人仔二件
呢個spec
無投訴
作者: csysimon    時間: 2019-5-22 19:08

AImesh buffer耐過真mesh...睇你差唔差果少少
要轉真mesh既話千其唔好貪平買大陸野,你一定會後悔... ...
脆辣雞腿包 發表於 2019-5-22 18:33

真係睇點用

3000-4000 vs 1000

價錢誠實
作者: jackwong717    時間: 2019-5-22 19:46

本帖最後由 jackwong717 於 2019-5-22 19:47 編輯

Del回錯
作者: XABI    時間: 2019-5-22 20:59

小米果隻垃圾唔好買
買平嘢tp link都好過佢
作者: hkhappy945    時間: 2019-5-23 00:00

睇國內既review (e.g. 什麼值得買), 好多時都係推介netgear

e.g.
https://post.smzdm.com/p/777274/
作者: kofz    時間: 2019-5-23 02:52

睇國內既review (e.g. 什麼值得買), 好多時都係推介netgear

e.g.
hkhappy945 發表於 2019-5-23 00:00

國外測試可以參考哩個
https://www.smallnetbuilder.com/tools/rankers/wifi-system/view
作者: nikkotsoi    時間: 2019-5-23 04:07

其實所謂無縫,只係熱點之間切換需時100ms 定 200ms,所以我話效果相差無幾
對於一d實時應用如wifi電話 ...
minibanana 發表於 2019-5-21 21:20


請問師兄asus ai mesh 個切換要幾多ms?
我用緊ac68u 2隻做mesh (lan)
有時都要等5~10秒…可能仲耐d都有

用"真mesh"  如果100~200ms 係咪會好好多?謝謝
作者: 脆辣雞腿包    時間: 2019-5-23 16:11

大陸野華為128mb ram 699人仔,ram唔夠

我個fd老逗家三房660實呎,話用用下副機hang 機,要熄左再開,唔 ...
csysimon 發表於 2019-5-22 18:46



    睇tplink已經知就算hardware追到幾靚都好 大陸野software永遠都追唔到大牌子
都係果句睇要求啦~有D要求既人自然會揀靚brand..電子野講平靚正已經係問題
作者: csysimon    時間: 2019-5-25 10:00

睇tplink已經知就算hardware追到幾靚都好 大陸野software永遠都追唔到大牌子
都係果句睇要求啦~有D ...
脆辣雞腿包 發表於 2019-5-23 16:11

價錢誠實
作者: edwardcjoe    時間: 2019-5-25 22:04

請問我廳同房帶拉線,NETGEAR衛星好似唔可以LAN入?
定要買2個主?
作者: hkhappy945    時間: 2019-5-25 22:10

回覆 39# edwardcjoe

得喎
https://kb.netgear.com/000051205 ... my-Orbi-WiFi-System
作者: ccchhhuuunnn    時間: 2019-5-25 22:14

用緊榮耀分佈路由,睇緊mytvsuper即時播,由地下行上三樓,未試過停頓

via HKEPC IR Pro 3.5.1 - iOS(2. ...
yanchoki 發表於 2019-5-21 21:40

Video streaming 一定有buffer
仲要唔細添
唔代表到啲乜

via HKEPC IR Pro 3.5.1 - iOS(2.4.1)
作者: kofz    時間: 2019-5-25 22:37

Video streaming 一定有buffer
仲要唔細添
唔代表到啲乜

via HKEPC IR Pro 3.5.1 - iOS(2.4.1) ...
ccchhhuuunnn 發表於 2019-5-25 22:14

用 ping 測試比較實際
作者: paul0923    時間: 2019-5-26 00:57

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: csysimon    時間: 2019-5-26 06:21

Video streaming 一定有buffer
仲要唔細添
唔代表到啲乜

via HKEPC IR Pro 3.5.1 - iOS(2.4.1) ...
ccchhhuuunnn 發表於 2019-5-25 22:14

講真啦
八百元三件裝
三層樓用或二層樓用到咁
無野講

佢用lan連住,setting真係無乜野要set

用bb1000 個speed 有300-400mb

呢個價錢玩到咁,我絕對收貨

有要求自己買個$3000-4000mesh又得 或者買個勁router加個ap又得

咸魚青菜各有所愛





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2