作者: m.razor 時間: 2019-6-11 00:02 標題: AX200 wifi card
想問吓如果laptop裝咗AX200 wifi card,router用緊AC86U,係咪可以上到2.4Gbps?
我剢依家只可以上886.7Mbps
作者: alexanderman 時間: 2019-6-11 00:14
想問吓如果laptop裝咗AX200 wifi card,router用緊AC86U,係咪可以上到2.4Gbps?
我剢依家只可以上886.7Mbp ...
m.razor 發表於 2019/6/11 00:02
你需要支援1) ax (wifi 6) 2) 160MHz的router, 但AC86U兩種都唔support
作者: m.razor 時間: 2019-6-11 00:20
回覆 2# alexanderman
明白,咁如果我真係想玩盡張ax200咁可以換邊個router呢?
作者: alexanderman 時間: 2019-6-11 00:26
Asus RX-AX88U/GT-AX11000、Netgear Nigthawk AX4/AX8、TP-Link Archer AX6000/AX11000
作者: tall7997 時間: 2019-6-12 09:56
想問下可以係邊到買到?
作者: alexanderman 時間: 2019-6-12 09:58
taobao
作者: landfi 時間: 2019-6-12 14:18
本帖最後由 landfi 於 2019-6-12 14:20 編輯
依成本及效能角度看, 我都係覺得筆電插返條線會實際啲
作者: hisashix 時間: 2019-6-12 22:48
其實而家買AX router唔太值得.....家用冇乜邊隻有WPA3,出埋先一次過換好過
作者: kofz 時間: 2019-6-12 23:08
而家逃 ax200 wifi card 純粹因為平
基本上同舊款同價
正常都逃新款
作者: 織田信長 時間: 2019-6-12 23:12
原來一百幾十蚊咁平
作者: kofz 時間: 2019-6-13 00:11
所以我都逃左張裝係a300
via HKEPC IR Pro 3.5.2 - Android(3.2.0)
作者: jpcjpc 時間: 2019-6-13 08:34
回覆 10# 織田信長
AX200 淘老都係$73.5人仔...平到...
作者: 織田信長 時間: 2019-6-13 08:39
以為點都要二三百人仔,點知咁平

作者: jpcjpc 時間: 2019-6-13 09:11
回覆 13# 織田信長
如未升級wireless , 而家買好抵玩
作者: 織田信長 時間: 2019-6-13 09:27
的確底玩
作者: enable 時間: 2019-6-14 11:51
師兄,AX300 有無LINK
作者: alexanderman 時間: 2019-6-14 12:09
沒錯,一張唔駛100港紙,買多幾張升哂D NB或desktop的WiFi 都抵
作者: kofz 時間: 2019-6-14 15:25
好多間賣緊
搜
AX200 無線網卡
就揾到
作者: jacky_chua 時間: 2019-6-14 17:15
見到Intel 官網有AX200 同AX201
唔通係小改版?
作者: devilwai123 時間: 2019-6-14 22:00
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kofz 時間: 2019-6-15 00:15
https://www.techbang.com/posts/69183-intel-officially-launches-wi-fi-6-ax200-80211ax-dual-spatial-stream-wireless-network-card
除了正式公佈的 Wi-Fi 6 AX200,也別忘記 Intel 在消費級 300 系列晶片組(Z370、B365 除外)、工作站 C240 系列晶片組的 CNVi,晶片組直接整合無線網路媒體層,CRF(Companion RF)預計交由 Wi-Fi 6 AX201 無線網路卡負責。該網路卡同樣擁有 M.2 2230(AX201NGW)和 1216(AX201D2W)2 種外觀形式,只是介面改採 CNVio。
就係介面既分別
AX201 要 CNVio
作者: kofz 時間: 2019-6-15 00:17
Del..,
作者: jpcjpc 時間: 2019-6-15 09:09
回覆 21# kofz
YES, 都係AX200 比較好D, 好多NOTEBOOK 都支援!
作者: jpcjpc 時間: 2019-6-15 09:17
回覆 1# m.razor

R6300V2 ROUTER AC....5GHZ
速度比以前好咗好多~
舊AC3168...CUT咗一半速度
作者: tyee 時間: 2019-6-15 09:37
axx200 amd CPU係唔係唔用得?
作者: evan11 時間: 2019-6-15 10:07
而家仲買86u,買ax4喇
作者: evan11 時間: 2019-6-15 10:08
回覆 21# kofz
注意有些底板唔支持cnvio.
作者: bbgirl223 時間: 2019-6-15 15:35
用緊技嘉底板,想換返張AX200,主要係佢藍牙5.0,唔知難唔難搞,見塊底板有膠蓋冚住個wifi 卡位,上網又搵唔到人拆開換過,有無CHING用技嘉板換過?

