Board logo

標題: [操作疑難] AX200 wifi card [打印本頁]

作者: m.razor    時間: 2019-6-11 00:02     標題: AX200 wifi card

想問吓如果laptop裝咗AX200 wifi card,router用緊AC86U,係咪可以上到2.4Gbps?

我剢依家只可以上886.7Mbps
作者: alexanderman    時間: 2019-6-11 00:14

想問吓如果laptop裝咗AX200 wifi card,router用緊AC86U,係咪可以上到2.4Gbps?

我剢依家只可以上886.7Mbp ...
m.razor 發表於 2019/6/11 00:02


你需要支援1) ax (wifi 6) 2) 160MHz的router, 但AC86U兩種都唔support
作者: m.razor    時間: 2019-6-11 00:20

回覆 2# alexanderman


    明白,咁如果我真係想玩盡張ax200咁可以換邊個router呢?
作者: alexanderman    時間: 2019-6-11 00:26

回覆  alexanderman


    明白,咁如果我真係想玩盡張ax200咁可以換邊個router呢? ...
m.razor 發表於 2019/6/11 00:20


Asus RX-AX88U/GT-AX11000、Netgear Nigthawk AX4/AX8、TP-Link Archer AX6000/AX11000
作者: tall7997    時間: 2019-6-12 09:56

想問下可以係邊到買到?
作者: alexanderman    時間: 2019-6-12 09:58

想問下可以係邊到買到?
tall7997 發表於 2019/6/12 09:56


taobao
作者: landfi    時間: 2019-6-12 14:18

本帖最後由 landfi 於 2019-6-12 14:20 編輯

依成本及效能角度看, 我都係覺得筆電插返條線會實際啲
作者: hisashix    時間: 2019-6-12 22:48

其實而家買AX router唔太值得.....家用冇乜邊隻有WPA3,出埋先一次過換好過
作者: kofz    時間: 2019-6-12 23:08

其實而家買AX router唔太值得.....家用冇乜邊隻有WPA3,出埋先一次過換好過
hisashix 發表於 2019-6-12 22:48

而家逃 ax200 wifi card 純粹因為平

基本上同舊款同價

正常都逃新款
作者: 織田信長    時間: 2019-6-12 23:12

原來一百幾十蚊咁平
作者: kofz    時間: 2019-6-13 00:11

原來一百幾十蚊咁平
織田信長 發表於 2019-6-12 23:12

所以我都逃左張裝係a300

via HKEPC IR Pro 3.5.2 - Android(3.2.0)
作者: jpcjpc    時間: 2019-6-13 08:34

回覆 10# 織田信長


    AX200 淘老都係$73.5人仔...平到...
作者: 織田信長    時間: 2019-6-13 08:39

回覆  織田信長


    AX200 淘老都係$73.5人仔...平到...
jpcjpc 發表於 2019-6-13 08:34

以為點都要二三百人仔,點知咁平
作者: jpcjpc    時間: 2019-6-13 09:11

回覆 13# 織田信長


   如未升級wireless , 而家買好抵玩
作者: 織田信長    時間: 2019-6-13 09:27

回覆  織田信長


   如未升級wireless , 而家買好抵玩
jpcjpc 發表於 2019-6-13 09:11



    的確底玩
作者: enable    時間: 2019-6-14 11:51

所以我都逃左張裝係a300

via HKEPC IR Pro 3.5.2 - Android(3.2.0)
kofz 發表於 2019-6-13 00:11



    師兄,AX300 有無LINK
作者: alexanderman    時間: 2019-6-14 12:09

的確底玩
織田信長 發表於 2019/6/13 09:27


沒錯,一張唔駛100港紙,買多幾張升哂D NB或desktop的WiFi 都抵
作者: kofz    時間: 2019-6-14 15:25

師兄,AX300 有無LINK
enable 發表於 2019-6-14 11:51

好多間賣緊



AX200 無線網卡

就揾到
作者: jacky_chua    時間: 2019-6-14 17:15

見到Intel 官網有AX200 同AX201
唔通係小改版?
作者: devilwai123    時間: 2019-6-14 22:00

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kofz    時間: 2019-6-15 00:15

見到Intel 官網有AX200 同AX201
唔通係小改版?
jacky_chua 發表於 2019-6-14 17:15

https://www.techbang.com/posts/69183-intel-officially-launches-wi-fi-6-ax200-80211ax-dual-spatial-stream-wireless-network-card

除了正式公佈的 Wi-Fi 6 AX200,也別忘記 Intel 在消費級 300 系列晶片組(Z370、B365 除外)、工作站 C240 系列晶片組的 CNVi,晶片組直接整合無線網路媒體層,CRF(Companion RF)預計交由 Wi-Fi 6 AX201 無線網路卡負責。該網路卡同樣擁有 M.2 2230(AX201NGW)和 1216(AX201D2W)2 種外觀形式,只是介面改採 CNVio。

就係介面既分別

AX201 要 CNVio
作者: kofz    時間: 2019-6-15 00:17

Del..,
作者: jpcjpc    時間: 2019-6-15 09:09

回覆 21# kofz


    YES, 都係AX200 比較好D, 好多NOTEBOOK 都支援!
作者: jpcjpc    時間: 2019-6-15 09:17

回覆 1# m.razor


   
R6300V2 ROUTER AC....5GHZ


速度比以前好咗好多~
舊AC3168...CUT咗一半速度
作者: tyee    時間: 2019-6-15 09:37

axx200 amd CPU係唔係唔用得?
作者: evan11    時間: 2019-6-15 10:07

而家仲買86u,買ax4喇
作者: evan11    時間: 2019-6-15 10:08

回覆 21# kofz


    注意有些底板唔支持cnvio.
作者: bbgirl223    時間: 2019-6-15 15:35

用緊技嘉底板,想換返張AX200,主要係佢藍牙5.0,唔知難唔難搞,見塊底板有膠蓋冚住個wifi 卡位,上網又搵唔到人拆開換過,有無CHING用技嘉板換過?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2