Board logo

標題: 點樣可以指定去邊隻 router [打印本頁]

作者: peterchu1    時間: 2019-10-16 13:07     標題: 點樣可以指定去邊隻 router

我有兩隻 AP router , Lan IP address 分別如下 ,

192.168.1.1
192.168.2.1

佢地既 SSID 係一樣的 , 想問下 , 我可唔可以指定連接邊隻 router 出街 ?

因為我知佢會自動搵較較既 router 出街 , 如果我想指定甚隻可以嗎 ?
作者: kzk4lot    時間: 2019-10-16 13:10

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: camus_xyz    時間: 2019-10-16 13:55

要手動SET gateway 就可以
作者: peterchu1    時間: 2019-10-16 20:48

要手動SET gateway 就可以
camus_xyz 發表於 2019-10-16 13:55



   即係將 192.168.2.1 set 落 gateway ? 我試過唔得 ...
作者: X-Engineer    時間: 2019-10-16 22:06

Brand and Model?

static route
Next Hop
作者: peterchu1    時間: 2019-10-16 22:52

Brand and Model?

static route
Next Hop
X-Engineer 發表於 2019-10-16 22:06


netgear orbi
作者: 淼林焱    時間: 2019-10-16 23:04

同一個SSID,但又唔同subnet,哩個係咩玩法?
1.x subnet 用2.x 做gateway?你個network class 幾?
真心想問我覆哩個post係米已經中左伏
作者: fungcd    時間: 2019-10-16 23:07

家用都要vlan? 分兩個subnet有咩用意先
作者: peterchu1    時間: 2019-10-17 15:33

家用都要vlan? 分兩個subnet有咩用意先
fungcd 發表於 2019-10-16 23:07



    唔係家用
作者: fungcd    時間: 2019-10-17 16:03

唔係家用
peterchu1 發表於 2019-10-17 15:33

一條WAN定兩條WAN....
作者: peterchu1    時間: 2019-10-17 16:20

一條WAN定兩條WAN....
fungcd 發表於 2019-10-17 16:03


你當兩條吧
作者: fungcd    時間: 2019-10-17 17:10

本帖最後由 fungcd 於 2019-10-17 17:18 編輯
你當兩條吧
peterchu1 發表於 2019-10-17 16:20

比多少少背景資料-.-
咩類型device需要經某一隻router出街, 手機? 電腦?
經指定router 出街既原因?
network而家究竟點樣design

而家太少資料, 幫唔到你
作者: ckshum    時間: 2019-10-17 17:27

簡單講,同一個SSID,個client會連到是但一隻router/AP,總之連到邊隻就經邊條WAN出街。如果要指定用邊個WAN出,即係policy based routing,一般家用router未必支援,詳情問google大神。
作者: ykl    時間: 2019-10-17 18:01

我個人來說,樓主的要求,其實有問題。

因為當兩隻Router使用不同的subnet但是Wi-Fi便使用相同的SSID,我們可以理解為兩隻Router在同一個網絡環境下,但這會能接受設備的網路部分出現問題。

因為一般的家用Router會開啟DHCP功能,以DHCP功能會根據所在的網絡設定來自動分配IP位址給網路設備,這如果根據樓主的描述,我們可以理解為在同一個網絡環境下有兩隻獨立的DHCP分配IP給網路設備,所以當設備一但連接到有關網路後,會出現很多奇怪問題,例如時不時上不到網等。

當然我們通過可以關閉Router上的DHCP功能,以全人手方式來設定網路設備的IP位址來被免問題。

但是我想問樓主到底你的目的是甚麼﹖
作者: kelkmk    時間: 2019-10-17 18:11

本帖最後由 kelkmk 於 2019-10-17 18:12 編輯

其中一隻router去blacklist咗個Mac address係咪得囉

即係你要a router嘅接駁,咁就要b router blacklist。
作者: fungcd    時間: 2019-10-17 19:08

其中一隻router去blacklist咗個Mac address係咪得囉

即係你要a router嘅接駁,咁就要b router blacklist。 ...
kelkmk 發表於 2019-10-17 18:11

同一時間, 因為SSID一樣, Client都會不停連, Router都會不停Reject
Client會噴電, Router workload都會加重
作者: fungcd    時間: 2019-10-17 19:10

我個人來說,樓主的要求,其實有問題。

因為當兩隻Router使用不同的subnet但是Wi-Fi便使用相同的SSID,我 ...
ykl 發表於 2019-10-17 18:01

同意, 係好唔make sense
既然雙條WAN, 兩個DHCP server, 咁SSID一樣有咩意思??
移動時, 會轉左另一隻AP派IP, 一樣係會斷線....咁點解唔set兩個SSID
一個SSID除左麻煩自己, 仲有咩用......
作者: vaio    時間: 2019-10-17 19:28

本帖最後由 vaio 於 2019-10-17 19:30 編輯
其中一隻router去blacklist咗個Mac address係咪得囉

即係你要a router嘅接駁,咁就要b router blacklist。 ...
kelkmk 發表於 2019-10-17 18:11


我最初都用你個方法,將AP Router block咗電視嘅Mac Address
因為我會用部電視嘅DLNA睇Main Router裡面嘅片,但部電視成日都連咗去AP Router,搞到成日都要息咗第二隻router先可以駁番Main。

不過Router update過幾次F/W之後,電視就必定連Main。真係唔知點解會咁
作者: peterchu1    時間: 2019-10-17 20:52

本帖最後由 peterchu1 於 2019-10-17 20:54 編輯
同意, 係好唔make sense
既然雙條WAN, 兩個DHCP server, 咁SSID一樣有咩意思??
移動時, 會轉左另一隻AP派I ...
fungcd 發表於 2019-10-17 19:10


目的係咪自動跳去呢一個 router 出街 , 短暫斷線再自動駁番呢類我可以接接受的 , 我試係得的
作者: tgo    時間: 2019-10-17 21:19

C兄,請先睇下呢個樓主之前最近問過嘅幾條問題,可能對你嘅諗法同回覆有幫助!

https://www.hkepc.com/forum/view ... &extra=page%3D1

https://www.hkepc.com/forum/view ... &extra=page%3D6

https://www.hkepc.com/forum/view ... &extra=page%3D1

https://www.hkepc.com/forum/view ... &extra=page%3D1


同一個SSID,但又唔同subnet,哩個係咩玩法?
1.x subnet 用2.x 做gateway?你個network class 幾?
真心想 ...
淼林焱 發表於 2019-10-16 23:04

作者: Jip仔    時間: 2019-10-18 10:53

其實樓主有好多POST都係問埋D如何設定公司網絡WIFI等問題
亦有好多CHING建議佢找 SI解決
估計都係孤寒老闆唔批$$
作者: 淼林焱    時間: 2019-10-18 21:36

C兄,請先睇下呢個樓主之前最近問過嘅幾條問題,可能對你嘅諗法同回覆有幫助!
...
tgo 發表於 2019-10-17 21:19


唔怪之得IT依家甘難搵食, 12 間房   , 每間大約 5百呎 , 加一條長走廊 , 房之間既牆都較厚 甘既scale可以搵個連subnet都未識起度問/27 既 subnet有幾多粒 IP 唔用得既人去搞
我諗樓主都係搵定工好D,因為好快因為搞衰左唔關自己份正務而俾老細話辦事不力
作者: mankowk    時間: 2019-10-18 23:24

係咪咁呀、

兩隻wifi router, 兩隻都開dhcp,
一隻 192.168.1.1/24
另一隻 192.168.2.1/24
設定同一ssid, 唔同密碼、
一隻 WAN 插上網,
另一隻唔插 WAN,
你想邊隻上網咪插邊隻 WAN囉、

問題解決了、老闆加你人工。
作者: volospin    時間: 2019-10-19 10:27

本帖最後由 volospin 於 2019-10-19 10:44 編輯

just tell the client to connect the SSID you want him/her to connect ?
作者: 觀星是答案    時間: 2019-10-19 11:24

唔怪之得IT依家甘難搵食, 12 間房   , 每間大約 5百呎 , 加一條長走廊 , 房之間既牆都較厚 甘既scale可 ...
淼林焱 發表於 2019-10-18 21:36

shu ! 呢度好多好心既師兄 , 自己好努力咁打爛緊自己個飯碗
不過唔緊要 ! 佢地好開心 ! 可以幫香港老闆努力營造 "IT 野根本唔值錢" 呢個核心價值
d 老闆覺得是但請個人返黎都會搞得掂
作者: ac97    時間: 2019-10-19 11:44

回覆 22# 淼林焱


    現在香港公司運作方法 , 亂來 , server 裝完就算,無main,中毒加密,叫安裝人返來睇,就話人唔 pro 個server 先會中毒,請人就請唔係做 it 返來坐做 it 位,其實只係將 打雜個位變 it 位,個名好聽 夠 pro
作者: Kin_2012    時間: 2019-10-23 19:38

回覆 25# 觀星是答案

其實我都覺好多朋友好心做壞事,,,,

你幾時見律師果 d 會係網上咁答法律問題





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2