Board logo

標題: 關於lan線奇怪的問題 [打印本頁]

作者: grxgr    時間: 2020-4-15 18:06     標題: 關於lan線奇怪的問題

本帖最後由 grxgr 於 2020-4-15 18:08 編輯

事源發現房中做ap既router既wan只有100mb
所以查下原因, 發現到一個lan線問題
先講下我個網路布局
客廳modem->客廳tplink router(lan)->用牆身lan線->房asus router(wan)
該lan線係以前hkbn布線既, 係廳牆身電話線盒拉到房既電話線盒, cat5e
兩邊水晶頭只有4芯(實際有8芯)


以下為接廳既tplink router既lan線(lan)
個師傅將8芯分成兩個4芯rj45頭, 左手邊有橙色芯接router
[attach]2187308[/attach]

以下為接房asus router(wan)既lan線
只用4芯既rj45頭, 有啡色芯
[attach]2187307[/attach]

我發現廳router要接有橙色芯既rj45頭, 房接既rj45頭則用啡色芯, 否則就上唔到網
兩端駁唔同色既芯線先上到網咁神奇, 我唔明, 定牆內中間仲有其他野做左我唔知?
本來打自己買工具砌翻8芯, 但見到呢個情況我唔敢整住...
有無師傅可以解答?
作者: sfchk1987    時間: 2020-4-15 18:26

要看你牆身socket 點駁才知道可以點做。

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: grxgr    時間: 2020-4-15 18:40

要看你牆身socket 點駁才知道可以點做。

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
sfchk1987 發表於 2020-4-15 18:26

見佢直接由管入管出, 中間又唔覺有野...唔通中間有線駁線
作者: sfchk1987    時間: 2020-4-15 19:30

2邊唔同色 中間就一定有駁過。正常2遍要一樣先可以用。

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: grxgr    時間: 2020-4-15 20:16

2邊唔同色 中間就一定有駁過。正常2遍要一樣先可以用。

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0) ...
sfchk1987 發表於 2020-4-15 19:30

好, 我研究下先, 謝謝!!
作者: NeTZoO    時間: 2020-4-15 20:49

本帖最後由 NeTZoO 於 2020-4-15 20:53 編輯

你有無他表,他下d線咪得囉,唔駛估估下

牆入面未必直出條線,會唔會有個socket?
作者: ww9876    時間: 2020-4-15 23:23

可以去鴨記買個Lan線tracer。幾十蚊,容易trace d 線點走。

via HKEPC Reader for Android
作者: grxgr    時間: 2020-4-17 10:17

本帖最後由 grxgr 於 2020-4-17 10:18 編輯

拆過個廳既電話線盒黎睇....打哂八鴿= =....
trace翻廳條線, 我懷疑房條線其實係駁左去屋外既線箱, 再同廳條線駁埋一齊...我唔識搞放棄了...
                       __________房
屋外線箱----|
                       | _________廳
作者: NeTZoO    時間: 2020-4-17 10:43

本帖最後由 NeTZoO 於 2020-4-17 10:46 編輯
拆過個廳既電話線盒黎睇....打哂八鴿= =....
trace翻廳條線, 我懷疑房條線其實係駁左去屋外既線箱, 再同廳 ...
grxgr 發表於 2020-4-17 10:17


你屋企D走線邊個駁?似每個位獨立直出屋外,唔似有人D屋企係手拖手

如果係寬頻師父都算有心,幫你跟番4芯入房
作者: sp4148    時間: 2020-4-17 10:43

4線一定行100m
作者: grxgr    時間: 2020-4-17 12:29

你屋企D走線邊個駁?似每個位獨立直出屋外,唔似有人D屋企係手拖手

如果係寬頻師父都算有心,幫你跟番4芯入 ...
NeTZoO 發表於 2020-4-17 10:43


十幾年前hkbn個師傅幫手駁入房, 個陣我都有幫手睇線拉條線出黎, 不過唔知原來駁屋外
我屋企幾間房都有電話線盒
作者: NeTZoO    時間: 2020-4-17 12:39

本帖最後由 NeTZoO 於 2020-4-17 12:43 編輯
十幾年前hkbn個師傅幫手駁入房, 個陣我都有幫手睇線拉條線出黎, 不過唔知原來駁屋外
我屋企幾間房都有電 ...
grxgr 發表於 2020-4-17 12:29


咁都無計喎,佢8芯入屋,4芯出番去再駁4芯入你房~
E? HKBN 100M cat5 入屋有modem?
作者: grxgr    時間: 2020-4-17 12:46

本帖最後由 grxgr 於 2020-4-17 12:51 編輯
咁都無計喎,佢8芯入屋,4芯出番去再駁4芯入你房~
E? HKBN 100M cat5 入屋有modem? ...
NeTZoO 發表於 2020-4-17 12:39


唔sure, 轉左做pccw好多年
但印象係有modem
廳個條8芯拆兩條4芯, 應該一條駁住modem, 一條再駁住出黎去房router既wan, 當年只在房設有router
作者: KinChungE    時間: 2020-4-17 14:42

估計樓主你廳入房條線唔係一條過, 而係兩條斷開既線中間駁埋
個師傅又好有創意地中間唔跟顏色駁, 所以先會兩頭唔同色
作者: ATI1304    時間: 2020-4-17 15:15

1000m要8芯線
作者: grxgr    時間: 2020-4-18 17:33

你屋企D走線邊個駁?似每個位獨立直出屋外,唔似有人D屋企係手拖手

如果係寬頻師父都算有心,幫你跟番4芯入 ...
NeTZoO 發表於 2020-4-17 10:43


好多年前個師傅唔知邊推入去, 推條線入房
其實我住公司, 但電話盒每間房都有一個
個師傅當年話幾多個都推到, 不過最後我只推左一間房, 因為其他房早被櫃擋左個電話盒
咁講法好可能係屋外推, 每間房獨立管獨立線盒, 最後係屋外度駁線...咁係咪無得自己搞Orz
作者: NeTZoO    時間: 2020-4-18 17:52

本帖最後由 NeTZoO 於 2020-4-18 17:57 編輯
好多年前個師傅唔知邊推入去, 推條線入房
其實我住公司, 但電話盒每間房都有一個
個師傅當年話幾多個都推 ...
grxgr 發表於 2020-4-18 17:33


估下

正常未必門外直接入房,應該入屋有第一個位/箱,
呢個位再有線去每一間房
如果去到電話房,咁就麻煩好多

你有印象之前同師父夾入房線,即係條線係生線,最多做引線拉過條新8芯既者
如果揾到呢個第一位,咁就有計夾豆 用足hkbn 舊有條8芯線
作者: hkeclipse    時間: 2020-4-19 09:23

揾個cable tester check check 最穩陣·





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2