Board logo

標題: [測試] ASUS 路由器改大功率問題... [打印本頁]

作者: a6404038    時間: 2020-6-30 16:04     標題: ASUS 路由器改大功率問題...

本帖最後由 a6404038 於 2020-6-30 16:13 編輯

ASUS 路由器改大功率..由原本的 預設26 DB值=400 MW..(澳大利亞區)
改成...28 DB值=630 MW 或 700MW值,怕不怕部機底版會頂5順.燒CHIPS,同埋發功既配件會否受不了大功率輸出。。
但...我見華仔既ROUTER...佢底線最大是28 DB值...問題就是呢到了..><
(我有2風扇長開...平均CPU值溫度都是46-51度左右)..
作者: ricky1992    時間: 2020-6-30 16:29

本帖最後由 ricky1992 於 2020-6-30 16:31 編輯

其實冇乜必要
26夠哂用
反而用26大左遠距離個信號係大
但實際用落仲衰過咁大
姐係弱信號個陣仲流暢咁上到網
26雖然仲有兩三格但已經半斷
我仲試緊
作者: a6404038    時間: 2020-6-30 16:34

回覆 2# ricky1992


    收到..謝謝..RICKY 解答.
作者: a6404038    時間: 2020-7-1 12:53

自頂一下....
作者: dube    時間: 2020-7-1 12:58

華碩router本身已經易燒amp, 再加大power只會加速死亡
作者: kofz    時間: 2020-7-1 13:37

ASUS 路由器改大功率..由原本的 預設26 DB值=400 MW..(澳大利亞區)
改成...28 DB值=630 MW 或 700MW值,怕 ...
a6404038 發表於 2020-6-30 16:04

人總係幻想冇付出就可以免費升級

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: ricky1992    時間: 2020-7-1 15:10

人總係幻想冇付出就可以免費升級  

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
kofz 發表於 2020-7-1 13:37



要比錢架
除非自己改CFE
作者: a6404038    時間: 2020-7-1 16:14

回覆 7# ricky1992


    是呀...朋友用了5日...CUP 平均 41-50度內..常KEEP.
2頻 平均 40度內長KEEP...
作者: Dcup    時間: 2020-7-1 16:53

你要理解,訊號大左,接收一樣都無用,仲有,就算訊號夠大,雜訊只會更多

處理訊號既性能要求更多更高,如果加大就有用,平價router唔洗食屎啦
作者: super_hkg    時間: 2020-7-2 10:30

除左發射,還有接收

router 天線多數都冇導向,只有提升接收力,果D 弱client 反應(ping) 先會快,過大power 係冇用既,如果係住宅區,個個都好似你咁勁大power,全部人都會jam 哂channel,一齊慢。HT set 40 甚至20 再加導向天線,行2.4GHz 先會快。5GHz 唔好用黎穿牆,射爆都穿唔過

btw,風扇係會有干擾
作者: kofz    時間: 2020-7-2 11:13

要比錢架
除非自己改CFE
ricky1992 發表於 2020-7-1 15:10

比錢改

不如換部好 d Wifi 既 router

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: landfi    時間: 2020-7-2 14:26

要收得好用RT-AC55UHP會唔會好啲?
作者: smith    時間: 2020-7-10 23:45

我反而想改細d





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2