Board logo

標題: 溫馨提醒: HKBN Nokia黑色modem同Mikrotik RB4011唔夾! [打印本頁]

作者: 雯雯    時間: 2020-9-12 22:46     標題: 溫馨提醒: HKBN Nokia黑色modem同Mikrotik RB4011唔夾!

會出現攞唔到IP既情況! 加switch都無用!
作者: Tom_jerry    時間: 2020-9-12 23:47

會出現攞唔到IP既情況! 加switch都無用!
雯雯 發表於 2020-9-12 22:46

why
作者: miloworld    時間: 2020-9-13 04:25

改Mac Address
作者: stephenwong    時間: 2020-9-13 08:56

你肯定係因為唔夾?我都有部 4011,覺得 4011 唔太穩定。
作者: 雯雯    時間: 2020-9-13 10:51

你肯定係因為唔夾?我都有部 4011,覺得 4011 唔太穩定。
stephenwong 發表於 2020-9-13 08:56


肯定, 因為目前在modem同RB4011中間加o左部router解決了.
作者: 雯雯    時間: 2020-9-13 10:58

why
Tom_jerry 發表於 2020-9-12 23:47


我都唔知點解, 原本用緊6.46.3都仲得, 手痕remote upgarde去6.47.3就入唔返去, 以為upgrade死o左. 結果攞去其他有PC既地方諗住remote救機一插發現咩事都無, 仲攞到IP上到網, 但一插返去Nokia modem就點都唔得.





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2