作者: ivancwm 時間: 2020-9-19 18:00 標題: 國行AX86U 行網上行1000MB
想請教各位師兄,我新買一國行AX86U ,本身用開網上行1000mb
當接好晒所有線路後,線上測速OFCA無法超過500mb(5ms 0.9ms dl427mbps ul495mbps)
但我只用單機直插網上行modem就正常3.3ms 0.6ms dl964mbps ul730mbps
到底在那處出錯呢?

作者: Miipp 時間: 2020-9-19 18:18
試下 update 下 firmware, 或 reset 一次重來
作者: alexyiu 時間: 2020-9-19 18:22
Turn QoS off....
[attach]2218950[/attach]
作者: ivancwm 時間: 2020-9-19 18:48
已係最新firmware 了
作者: ivancwm 時間: 2020-9-19 18:53
已試,ok 3.4ms 0.6 ms dl947mbps ul 778mbps
師兄,點解會咁o既?
作者: alexyiu 時間: 2020-9-19 20:10
本帖最後由 alexyiu 於 2020-9-19 20:12 編輯
回覆 5# ivancwm
QOS概念:
應用於在帶寬還不充裕的情況下可以平衡一下各種服務流量佔用的矛盾,如果帶寬足夠的話,QOS是沒有任何使用價值的應用於在帶寬還不充裕的情況下可以平衡一下各種服務流量佔用的矛盾,如果帶寬足夠的話,QOS是沒有任何使用價值的。
原文網址:https://kknews.cc/code/2n4k8py.html
簡單啲講即係唔畀一個人用曬條水管
作者: sunny2002 時間: 2020-9-19 20:21
師兄係邊間買國行?直送香港?
作者: shnkwan 時間: 2020-9-19 21:18
Ching, 可唔可以pm條taobo link黎?
via HKEPC Reader for Android
作者: IAMPETER 時間: 2020-9-19 21:49
一句到尾,私樓8M+>3部機同時用,可考慮開QOS
100M以上,一買返黎就熄咗佢,另外順便熄埋UPnP
作者: ivancwm 時間: 2020-9-19 22:38
本帖最後由 ivancwm 於 2020-9-19 22:42 編輯
小小明,我而家一隻ax 86u 串住我隻舊ac66u(未支援行唔到aimesh????),ax86 直插兩PC ac66u 加電視,而ac66u 再出一小米盒子及一部_PC ,全屋WIFI 訊號收到1NB 8到9部電話跟平板,唔該曬師兄
作者: alexyiu 時間: 2020-9-20 01:29
最好熄埋WPS 好易畀人hack到
[attach]2219005[/attach]
作者: ivancwm 時間: 2020-9-20 01:50
收到,唔該曬師兄
而家最激氣係aimesh 唔支援66u (但66+就得),激死
作者: ivancwm 時間: 2020-9-20 01:59
本帖最後由 ivancwm 於 2020-9-20 02:02 編輯
重複左,sorry
作者: 321 時間: 2020-9-23 20:11
回復 5 #ivancwm
開了QoS即係用CPU去處理Nat, 不能用到hardware nat.
不過Ax86u係1.8ghz 4核arm處理器,理論上應該可以係off hardware nat時跑滿1000mbps.
PS 用緊Linksys wrt 1900acv2,雙核1.6g arm,輕鬆在off hardware nat時跑滿1000bmps
作者: ivancwm 時間: 2020-9-26 22:10
回復 ivancwm
開了QoS即係用CPU去處理Nat, 不能用到hardware nat.
不過Ax86u係1.8ghz 4核arm處理器,理論 ...
321 發表於 2020-9-23 20:11
已跟師兄講關鬼晒佢,而家插線行到dl 9xx,,ul 7xx~8xx,收貨了(因之前隻66u 係預設關,86u倒返轉,所以一時無留意到)
作者: 綿綿 時間: 2020-9-30 04:12
想知道用電腦定電話行到900幾?

