Board logo

標題: 請問 Asus TUF Gaming AX3000 大陸版同國際版有咩分別 ? [打印本頁]

作者: hifi    時間: 2020-11-7 19:05     標題: 請問 Asus TUF Gaming AX3000 大陸版同國際版有咩分別 ?

大陸版賣 RMB $689
國際版賣 HKD $15xx

請問 spec 是否完全一樣?
謝謝
作者: ckwxxxx    時間: 2020-11-7 19:58

D 人會答你 隻3腳火牛好重要
作者: pampam    時間: 2020-11-8 00:08

3腳火牛好重要
作者: reddogdog    時間: 2020-11-8 00:13

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hifi    時間: 2020-11-8 02:08

我用緊tuf ax3000淘寶貨,分別好大.............價錢
reddogdog 發表於 2020-11-8 00:13


唔該晒 !
作者: g4compu    時間: 2020-11-8 08:26

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ckwxxxx    時間: 2020-11-8 10:02

回覆 6# g4compu

Router cut 左咪自己手機或者電腦set 番
大陸版價錢差一半真係唔駛考慮其他嘢
作者: snake01    時間: 2020-11-8 10:12

回覆 5# hifi

唔好亂講....我淘個部AX3000 一樣有VPN SERVER
作者: hisashix    時間: 2020-11-8 11:14

當初投資無錯,而家官方"刺客"firmware開左4T4R訊號強左又穩定
作者: lok57    時間: 2020-11-8 13:23

大陸版所有router都cut哂唔俾set VPN

via HKEPC Reader for Android
g4compu 發表於 2020-11-8 08:26

你究竟有冇用過呀? 有得set VPN 的    
作者: lok57    時間: 2020-11-8 13:25

回復 1 #hifi

spec 一樣, setting界面只有簡體中文及英文, apps一樣有繁體中文。  買港行簡直浪費金錢!!
作者: letitgo    時間: 2020-11-8 14:10

Firmware 同保養唔同, 但佢哩隻係好野黎
作者: reddogdog    時間: 2020-11-8 17:42

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: SSII    時間: 2020-11-8 22:29

router不嬲係淘寶買抵好多,
香港吃水太深

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: peterbear    時間: 2020-11-8 22:35

https://photos.app.goo.gl/R8aqimEbxZj7wFgT7
可以打直擺, 用來做aimesh節點, 抵玩
作者: g4compu    時間: 2020-11-9 18:05

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Brainstomer    時間: 2020-11-9 18:09

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lok57    時間: 2020-11-9 23:47

set 咗都用唔到,係國法…   

via HKEPC Reader for Android
g4compu 發表於 2020-11-9 18:05

哥仔, 部router在香港用呀, 點用唔到VPN呀?  為嗌而嗌!!
作者: yik_cheung    時間: 2020-11-10 08:24

本帖最後由 yik_cheung 於 2020-11-10 08:28 編輯

delete
作者: 小伙子    時間: 2020-11-10 19:06

D 人會答你 隻3腳火牛好重要
ckwxxxx 發表於 2020-11-7 19:58


你話壞左火牛買新, 代理唔會收你兩舊水掛
作者: thundergust    時間: 2020-11-10 20:03

回覆 17# Brainstomer

我想問你地係買大陸官網rom 定係 梅林rom?

如果買左官網rom, 可唔可以flash 台灣版rom?   

唔該曬
作者: ckwxxxx    時間: 2020-11-10 21:01

回覆 21# thundergust

大陸版flash 唔到台仔rom

可以flash merlinR(魔改版merlin)
你驚嘅話可以自己檢查過先compile

https://github.com/MerlinRdev/tuf-ax3000

全部都開源自己睇飽佢 你唔睇就唔好話驚d 樣驚果樣
作者: g4compu    時間: 2020-11-11 02:18

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gta9982    時間: 2020-11-11 11:29

回覆  thundergust

大陸版flash 唔到台仔rom

可以flash merlinR(魔改版merlin)
你驚嘅話可以自己檢查過 ...
ckwxxxx 發表於 2020-11-10 21:01


c兄知唔知merlinr點開刺客mode?
作者: 666    時間: 2020-11-11 13:09

香港用使鬼set VPN咩…
g4compu 發表於 2020-11-11 02:18



親,VPN唔係一定要來翻牆
作者: ckwxxxx    時間: 2020-11-11 16:58

回覆 24# gta9982

MerlinR 更新記錄有寫
    5.1.3
ax3000全区域解锁4t4r.
ax3000同步384.9923.
提升ax3000功率到26-27.
作者: SEED    時間: 2020-11-11 20:40

回覆  gta9982

MerlinR 更新記錄有寫
    5.1.3
ax3000全区域解锁4t4r.
ax3000同步384.9923.
提升ax3000 ...
ckwxxxx 發表於 2020-11-11 16:58

港版用merlin都可開4t4r

via HKEPC Reader for Android
作者: gta9982    時間: 2020-11-11 20:44

回覆  gta9982

MerlinR 更新記錄有寫
    5.1.3
ax3000全区域解锁4t4r.
ax3000同步384.9923.
提升ax3000 ...
ckwxxxx 發表於 2020-11-11 16:58


原來我dl左5.1.2
5.1.3未出
作者: uwtom    時間: 2020-11-11 21:08

本帖最後由 uwtom 於 2020-11-11 21:13 編輯
你究竟有冇用過呀? 有得set VPN 的
lok57 發表於 2020-11-8 13:23

眞係有VPN SETTINGS,左側ipv6下面

作者: lok57    時間: 2020-11-12 20:28

香港用使鬼set VPN咩…
g4compu 發表於 2020-11-11 02:18

嘩! 你真係唔識個喎! 唔係扮!   
作者: TimothySiu    時間: 2020-11-13 12:09

用咗一個星期感覺唔錯, 電話行到1200M, AX200 NOTEBOOK行到2200M
信號都幾強, 勁過我之前隻穿牆王TPLINK WDR8500少少
作者: Miipp    時間: 2020-11-13 12:21

回覆  Brainstomer

我想問你地係買大陸官網rom 定係 梅林rom?

如果買左官網rom, 可唔可以flash 台灣版ro ...
thundergust 發表於 2020-11-10 20:03


其實牙石好多型號的 ROM 唔分區架, 都係同一個檔案.

https://www.hkepc.com/forum/redi ... 79&pid=39931505
作者: uwtom    時間: 2020-11-21 00:44

其實牙石好多型號的 ROM 唔分區架, 都係同一個檔案.
Miipp 發表於 2020-11-13 12:21



    rom相同,Bootloader/CFE唔同
作者: Miipp    時間: 2020-11-21 00:51

rom相同,Bootloader/CFE唔同
uwtom 發表於 2020-11-21 00:44


人地問刷 rom, 我都係覆刷 rom.

郁 CFE 是摩機範疇,唔係一般用家有興趣掂的野
作者: ar2    時間: 2020-11-21 01:22

大陸版賣 RMB $689
國際版賣 HKD $15xx

請問 spec 是否完全一樣?
謝謝
hifi 發表於 2020-11-7 19:05



    想問問邊間買咁平,我搵到d 都要$ 769 ,thx。
作者: reddogdog    時間: 2020-11-21 01:28

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ar2    時間: 2020-11-21 02:00

本帖最後由 ar2 於 2020-11-21 02:21 編輯
淘寶揾 tuf ax3000, 幾間都係615人仔.
減埋淘金幣600唔洗.
reddogdog 發表於 2020-11-21 01:28



  我search 過都係7百幾起,最平都要$759
反而落左車 再搵相似先見有 $615 ,佢係陳列品都ok ?
用 梅林要成 $699, 自己刷都一樣?
作者: reddogdog    時間: 2020-11-21 04:07

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: blkbd5    時間: 2020-11-21 12:49

應該一樣,我本來用梅林版,用左幾日見有新update,按update後變番官方版,
不過見正常工作,自已又冇要求只求 ...
reddogdog 發表於 2020-11-21 04:07

剛剛都落單買隻梅林牌615,等收貨!
作者: kinggor    時間: 2020-11-21 18:32

回覆 39# blkbd5


有冇 615 LINK THX
作者: blkbd5    時間: 2020-11-21 19:15

本帖最後由 blkbd5 於 2020-11-21 20:43 編輯
回覆  blkbd5


有冇 615 LINK THX
kinggor 發表於 2020-11-21 18:32


前面#36樓師兄咪講咗,就咁search:
淘寶揾 :tuf ax3000,幾間都係615人仔
作者: alfredkuu    時間: 2020-11-21 21:27

前面#36樓師兄咪講咗,就咁search:
淘寶揾 :tuf ax3000,幾間都係615人仔
blkbd5 發表於 2020-11-21 19:15

師兄,
請問你係哪一間店買 TUF AX3000?是英?科技 or HO?? 網絡?
謝謝你。
作者: kinggor    時間: 2020-11-21 22:15

回覆 41# blkbd5


    就係試過 最底價都要709 所以先請教
作者: blkbd5    時間: 2020-11-21 22:36

師兄,
請問你係哪一間店買 TUF AX3000?是英?科技 or HO?? 網絡?
謝謝你。 ...
alfredkuu 發表於 2020-11-21 21:27
回覆  blkbd5
就係試過 最底價都要709 所以先請教
kinggor 發表於 2020-11-21 22:15

我都系求X奇搵一間深圳
https://item.taobao.com/item.htm ... &_u=ljt464qb7fe
作者: ar2    時間: 2020-11-21 22:47

應該一樣,我本來用梅林版,用左幾日見有新update,按update後變番官方版,
不過見正常工作,自已又冇要求只求 ...
reddogdog 發表於 2020-11-21 04:07



    我搵到間有 $20 卷,
$595 攪掂,
唔知雙12 會唔會再有 滿$300 減 $40 發生啦
作者: reddogdog    時間: 2020-11-21 22:54

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: alfredkuu    時間: 2020-11-21 23:17

我搵到間有 $20 卷,
$595 攪掂,
唔知雙12 會唔會再有 滿$300 減 $40 發生啦 ...
ar2 發表於 2020-11-21 22:47

師兄,請問你係邊間有減 $20?謝謝。
作者: ~Mars~    時間: 2020-11-22 04:13

TUF Gaming AX3000 有Merlin ROM咩? Merlin official support 得 RT-AX3000 咋喎
作者: 暴力乂狗仔    時間: 2020-11-22 06:01

TUF Gaming AX3000 有Merlin ROM咩? Merlin official support 得 RT-AX3000 咋喎
~Mars~ 發表於 2020-11-22 04:13


merlin 個developer都話唔係同一部機黎, 應該唔係offical support?
作者: blkbd5    時間: 2020-11-22 07:45

merlin 個developer都話唔係同一部機黎, 應該唔係offical support?
暴力乂狗仔 發表於 2020-11-22 06:01

Merlin mod
https://github.com/MerlinRdev/tuf-ax3000
作者: ar2    時間: 2020-11-23 01:05

想知下買左$615 個款個包裝同新機差幾遠?

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: lancer    時間: 2020-11-24 09:25

回覆  Brainstomer

我想問你地係買大陸官網rom 定係 梅林rom?

如果買左官網rom, 可唔可以flash 台灣版ro ...
thundergust 發表於 2020-11-10 20:03

大陸版機器轉台灣版firmware需要先轉CFE

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: kinggor    時間: 2020-11-24 23:43

回覆 52# lancer


    CFE是什麼??可否解說 .謝!
作者: 乳交七    時間: 2020-11-25 02:36

我想撘單一問......

我買左個AX88U,

我想組3部ROUTER既 AIMESH....

一部係.. 應該都係大家講緊既呢部615人仔既TUF AX3000,

己另一部.... 想要部AX58u.. 應該係二手標緊 450人仔.... 但得返一部.. 唔係幾想買..


所以我想問下... 如果我同部AC88U (都係450人仔)

AX88U+ AX3000 + AC88U

咁樣組出黎個MESH 會有咩問題.... ??
作者: alfredkuu    時間: 2020-11-25 03:31

回覆  lancer


    CFE是什麼??可否解說 .謝!
kinggor 發表於 2020-11-24 23:43

Ching, please see below
https://en.wikipedia.org/wiki/Common_Firmware_Environment
作者: lancer    時間: 2020-11-25 08:38

回覆  lancer


    CFE是什麼??可否解說 .謝!
kinggor 發表於 2020-11-24 23:43

簡單黎講  https://zh.m.wikipedia.org/zh-hk/啟動程式

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: Leon    時間: 2020-11-25 10:17

呢隻有國際版嗎?係咪睇錯型號呀
作者: 小伙子    時間: 2020-11-26 10:55

呢隻有國際版嗎?係咪睇錯型號呀
Leon 發表於 2020-11-25 10:17

豐澤有賣行貨
https://www.fortress.com.hk/zt/p ... outer/p/BP_12009459
作者: MadUso    時間: 2020-11-26 11:40

今日睇過淘寶 AX3000 平過CNY 600
作者: ar2    時間: 2020-11-27 15:26

今日睇過淘寶 AX3000 平過CNY 600
MadUso 發表於 2020-11-26 11:40


唔駛雙12 突然平左
作者: MadUso    時間: 2020-11-27 20:44

美馬要149.99美金,差太遠
作者: alfredkuu    時間: 2020-11-28 02:41

本帖最後由 alfredkuu 於 2020-11-28 09:07 編輯
今日睇過淘寶 AX3000 平過CNY 600
MadUso 發表於 2020-11-26 11:40

師兄, 請問係唔係全新嗎? 有沒有LINK? 我找唔到淘寶 全新AX3000 平過CNY 600
謝謝
作者: azusa813    時間: 2020-11-28 21:23

回覆 59# MadUso

請求link!!!
作者: reddogdog    時間: 2020-11-29 01:37

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: blkbd5    時間: 2020-11-29 07:39

前兩日睇有3間平過600, 仲可減18淘金幣,即是大概580人仔,
現在睇冇哂,可能雙12要加價,你錯過左至低價,有 ...
reddogdog 發表於 2020-11-29 01:37

全新?佢地要未開包喎!
作者: 小伙子    時間: 2020-11-29 10:34

要100%未開,建議買番香港行貨
京東要REPACK 有幾難?
作者: reddogdog    時間: 2020-11-29 10:47

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: grxgr    時間: 2020-11-29 11:03

呢部見淘宝review, 虛連, 斷網, 信號弱
有d少review既唔敢講, 睇完幾平都唔敢試囉
又有d review就話部機熱
本身見前幾頁條淘宝link有少少人動, 自己再search多人買既追加評論後就放棄了
作者: blkbd5    時間: 2020-11-29 11:26

呢部見淘宝review, 虛連, 斷網, 信號弱
有d少review既唔敢講, 睇完幾平都唔敢試囉
又有d review就話部機熱
grxgr 發表於 2020-11-29 11:03

又唔覺咁多問題喎!起碼兩日未斷過網,熱又唔系,可能我企直放,天氣凉,
地區設定番美國,wifi 強度一定夠,
但部機缺點系firmware度,無正式Merlin,個人覺得koolshare 唔及Merlin,
唔識熄LED!
作者: TimothySiu    時間: 2020-11-29 15:42

又唔覺咁多問題喎!起碼兩日未斷過網,熱又唔系,可能我企直放,天氣凉,
地區設定番美國,wifi 強度一定 ...
blkbd5 發表於 2020-11-29 11:26


11月1買用咗幾星期無攪過佢感覺良好,手機wifi 6
又有guest wifi 比賓妹用不知幾好
   
wifi 仲勁過我之前隻think wdr8500
作者: blkbd5    時間: 2020-11-29 16:19

11月1買用咗幾星期無攪過佢感覺良好,手機wifi 6
又有guest wifi 比賓妹用不知幾好
wifi 仲勁過我之 ...
TimothySiu 發表於 2020-11-29 15:42

師兄,用緊邊個Firmware?原廠定Koolshare?
我用緊cw師兄post既koolshare 9923,唔知原廠Rom會唔會好啲?
作者: TimothySiu    時間: 2020-11-29 17:05

師兄,用緊邊個Firmware?原廠定Koolshare?
我用緊cw師兄post既koolshare 9923,唔知原廠Rom會唔會好啲? ...
blkbd5 發表於 2020-11-29 16:19


用原廠咋,見原廠乜都有都唔知仲有乜需要刷第三方
作者: 2000092    時間: 2020-11-29 18:37

請問有無人買左平d 個隻拆封版?o 唔ok?
作者: 2000092    時間: 2020-11-29 18:40

用原廠咋,見原廠乜都有都唔知仲有乜需要刷第三方
TimothySiu 發表於 2020-11-29 17:05



    Ching 你買原封定拆封?
作者: TimothySiu    時間: 2020-11-29 20:02

Ching 你買原封定拆封?
2000092 發表於 2020-11-29 18:40



  應該原封,我jd 買白色直送香港
作者: alfredkuu    時間: 2020-11-30 08:13

本帖最後由 alfredkuu 於 2020-11-30 12:41 編輯
前兩日睇有3間平過600, 仲可減18淘金幣,即是大概580人仔,
現在睇冇哂,可能雙12要加價,你錯過左至低價,有耐性可再等等.

但有一間賣578人仔,但0 feedback, 博定唔博自己諗.
https://item.taobao.com/item.htm ... p;abbucket=7#detail
reddogdog 發表於 2020-11-29 01:37
又要平又要做驗屍官,都係唔好淘寶, 1500港紙買行貨最穩陣.
reddogdog 發表於 2020-11-29 10:47

師兄, 多謝你俾既資訊, 我相信你嘅原意係想幫助,
但係我問MadUso師兄係唔係全新,
因為我以為全新降價至CNY 600以下,
至於話做驗屍官, 我相信唔係個個人都適合做
作者: alfredkuu    時間: 2020-11-30 08:22

又唔覺咁多問題喎!起碼兩日未斷過網,熱又唔系,可能我企直放,天氣凉,
地區設定番美國,wifi 強度一定夠,
但部機缺點系firmware度,無正式Merlin,個人覺得koolshare 唔及Merlin,
唔識熄LED!
blkbd5 發表於 2020-11-29 11:26

"可能我企直放"
師兄, 請問係唔係好似下圖咁放?
https://photos.app.goo.gl/R8aqimEbxZj7wFgT7
作者: blkbd5    時間: 2020-11-30 09:13

"可能我企直放"
師兄, 請問係唔係好似下圖咁放?
alfredkuu 發表於 2020-11-30 08:22

睇唔到相,部機系可以企直放,唔系一定要橫放,個機身設計幾好
作者: kenny19    時間: 2020-11-30 11:17

Ching 們, 想請問 flash 咗梅林之後會唔會有繁體 ?
作者: blkbd5    時間: 2020-11-30 11:28

Ching 們, 想請問 flash 咗梅林之後會唔會有繁體 ?
kenny19 發表於 2020-11-30 11:17

koolshare? no la
作者: MadUso    時間: 2020-11-30 11:36

師兄, 多謝你俾既資訊, 我相信你嘅原意係想幫助,
但係我問MadUso師兄係唔係全新,
因為我以為全新降價至C ...
alfredkuu 發表於 2020-11-30 08:13


我講既係對應番上一,兩版指緊既615版本
你要全新既 CNY 688 減淘寶$  ,大約CNY 66x - 67x
作者: alfredkuu    時間: 2020-11-30 12:13

睇唔到相,部機系可以企直放,唔系一定要橫放,個機身設計幾好
blkbd5 發表於 2020-11-30 09:13

部機系可以企直放? 係唔係咁樣?
[attach]2233885[/attach]
作者: blkbd5    時間: 2020-11-30 12:17

部機系可以企直放? 係唔係咁樣?
alfredkuu 發表於 2020-11-30 12:13

yes,it is correct
作者: alfredkuu    時間: 2020-11-30 12:29

本帖最後由 alfredkuu 於 2020-11-30 12:36 編輯
我講既係對應番上一,兩版指緊既615版本
你要全新既 CNY 688 減淘寶$  ,大約CNY 66x - 67x
MadUso 發表於 2020-11-30 11:36

師兄,
因為我想知你講嘅CNY 615係唔係全新,
我找到兩間天猫店賣大約HKD$76X,
不過要自己刷MERLIN,
多謝你既資訊.
作者: alfredkuu    時間: 2020-12-1 09:28

11月1買用咗幾星期無攪過佢感覺良好,手機wifi 6
又有guest wifi 比賓妹用不知幾好
   
wifi 仲勁過我之前隻think wdr8500
TimothySiu 發表於 2020-11-29 15:42

Ching, 請問你買白色TUF AX3000用幾多錢?
謝謝.
作者: ar2    時間: 2020-12-2 14:22

都想問下,上邊有講話刷梅林版本賣,但又見有講國行只能刷 koolshare,
其實 2者係咪有唔同,定係上邊定義都係同一樣野?
作者: TimothySiu    時間: 2020-12-2 14:41

師兄,
因為我想知你講嘅CNY 615係唔係全新,
我找到兩間天猫店賣大約HKD$76X,
不過要自己刷MERLIN,
多謝你 ...
alfredkuu 發表於 2020-11-30 12:29


我買計番大約61X人仔
買果陣既價應該659, 用券799-100, 我有其他立雜野買臭夠799

你可以呢幾日開始日日去睇下有冇券攞,雙12睇下有冇得平
作者: blkbd5    時間: 2020-12-2 14:43

本帖最後由 blkbd5 於 2020-12-2 14:45 編輯
都想問下,上邊有講話刷梅林版本賣,但又見有講國行只能刷 koolshare,
其實 2者係咪有唔同,定係上邊定義 ...
ar2 發表於 2020-12-2 14:22

逃保梅林牌即系Koolshare Merlin,tuf ax3000 無正式Merlin Rom,
有stock 原廠Rom,Koolshare Merlin Rom,Merlin R Rom (大陸改Merlin)!
4T4R 用番原廠就得,Koolshare 之前cw 師兄post出黎,MerlinR 5.1.3 已經有得下載!
作者: ar2    時間: 2020-12-2 15:46

逃保梅林牌即系Koolshare Merlin,tuf ax3000 無正式Merlin Rom,
有stock 原廠Rom,Koolshare Merlin Rom ...
blkbd5 發表於 2020-12-2 14:43



    3隻rom 差別係邊?
係咪一樣都有加速器?
ax 82/ax86 都一樣?
作者: blkbd5    時間: 2020-12-2 16:24

3隻rom 差別係邊?
係咪一樣都有加速器?
ax 82/ax86 都一樣?
ar2 發表於 2020-12-2 15:46

差別係邊 — 要自己睇,無花時間研究,
加速器 — 買得國貨一定有送,刷唔走的,
都一樣 — 好似系,我無其它國行機,買得國貨應該有送
作者: alfredkuu    時間: 2020-12-2 16:39

我買計番大約61X人仔
買果陣既價應該659, 用券799-100, 我有其他立雜野買臭夠799

你可以呢幾日開始日日去睇下有冇券攞,雙12睇下有冇得平
TimothySiu 發表於 2020-12-2 14:41

多謝師兄既資訊
作者: sfchk1987    時間: 2020-12-2 17:22

Ching 們, 想請問 flash 咗梅林之後會唔會有繁體 ?
kenny19 發表於 2020-11-30 11:17

我宜家用 MerlinR 5.1.3  有繁體選。

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: fkjohnny    時間: 2020-12-2 17:41

點解唔直接用MESH呢?
作者: ar2    時間: 2020-12-2 17:44

差別係邊 — 要自己睇,無花時間研究,
加速器 — 買得國貨一定有送,刷唔走的,
都一樣 — 好似系,我無 ...
blkbd5 發表於 2020-12-2 16:24



    其實所謂既加速 有咩實際用途?
有咩實際影響?
好似好多人唔鐘意咁
作者: blkbd5    時間: 2020-12-2 17:54

其實所謂既加速 有咩實際用途?
有咩實際影響?
好似好多人唔鐘意咁 ...
ar2 發表於 2020-12-2 17:44

加速器,我都好唔鐘意,但錢緊要啲,所以咪唔理佢,國貨一定送俾你都為有接受啫,keep off,唔用咪算囉!
作者: ar2    時間: 2020-12-4 19:00

如果唔計天線數量, 就咁計5g 接收, ax 3000/ax 86,
邊個接收得好d 啦
作者: poohcd72    時間: 2020-12-7 16:22

部機系可以企直放? 係唔係咁樣?
alfredkuu 發表於 2020-11-30 12:13



    咁樣收得好啲咩
作者: TimothySiu    時間: 2020-12-8 12:32

update 番少少, 用咗一個月左右

前幾日個5G wifi 連唔夠10隻device 有d 會斷, 有d 又無問題, 斷咗連唔番, 要reboot
2.4G 同時間係無問題, device 一直都係咁多件,家用唔會同時間開晒黎用
作者: blkbd5    時間: 2020-12-8 13:55

update 番少少, 用咗一個月左右

前幾日個5G wifi 連唔夠10隻device 有d 會斷, 有d 又無問題, 斷咗連唔番,  ...
TimothySiu 發表於 2020-12-8 12:32

師兄仲系用緊官rom?  2.4G 同 5G 分開SSID,定用同一SSID?
我用緊merlinr 5.1.3,冇開4T4R,分開SSID,暫時都未有斷link出現!
作者: TimothySiu    時間: 2020-12-8 16:25

師兄仲系用緊官rom?  2.4G 同 5G 分開SSID,定用同一SSID?
我用緊merlinr 5.1.3,冇開4T4R,分開SSID,暫 ...
blkbd5 發表於 2020-12-8 13:55


仲係官ROM啊, MERLINR 好用咩?評價好過官好多?
2.4G 同5G 分開SSID , 仲有SET埋GUEST SSID比姐姐用.

4T4R 做乜唔開? 咁既價買到緊係開啦, 唔會開咗快D 壞掛
我頭幾星期都無事, 係前幾日出現, 諗住可能REBOOT完會正常番, 順SET埋定時REBOOT 但係之後都係咁, 電話用緊無咁問題, 但係拎部PAD 玩連唔到,不斷手動連都唔得.





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2