作者: hangyodonsayuri 時間: 2020-12-5 02:27 標題: 想問e+邊間isp嘅1000m光纖網絡最穩定
小弟用緊hkbn1000m光纖入屋(hgc sales屎話係cat5線),同樣都叫「光纖入屋」,請問駁modem嘅hgc同唔使駁modem嘅hkbn,有乜分別?點解hgc要駁modem而hkbn又唔使?
另外,想問e+邊間isp嘅1000m光纖寬頻最穩定?
作者: yanchoki 時間: 2020-12-5 10:37
csl打機專線/商業線最穩定
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: sfchk1987 時間: 2020-12-5 10:57
小弟用緊hkbn1000m光纖入屋(hgc sales屎話係cat5線),同樣都叫「光纖入屋」,請問駁modem嘅hgc同唔使駁mode ...
hangyodonsayuri 發表於 2020-12-5 02:27
光纖入屋會有modem。你用緊hkbn 1000mb。係cat5e入屋。1000mb速度沒分別。唔洗modem仲好。呢隻1000mb唔係度度有。
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: shukuist 時間: 2020-12-5 15:15
Cat5e 入屋買少見少,又唔洗modem。
真光纖線入屋反而要另加modem, 如果有得揀都係揀番Cat 5e. 速度冇分別。
作者: KinChungE 時間: 2020-12-5 15:24
唔使modem果種叫光纖到廈(FTTB), 唔係光纖入屋(FTTH)
作者: hangyodonsayuri 時間: 2020-12-6 02:03
回覆 4# shukuist
請問駁modem比起冇駁有乜唔好?
作者: hangyodonsayuri 時間: 2020-12-6 02:05
回覆 5# KinChungE
請問光纖到廈(FTTB)同光纖入屋(FTTH)係網速及穩定性方面會有乜分別?
作者: shukuist 時間: 2020-12-6 02:10
整多部用電嘅裝置喺你屋企。完左約你要走去還機
作者: shingzhk 時間: 2020-12-6 05:31
要穩定, 呢個要求都好多年冇見過啦
呢個時代既固網, 某程度上間間都已經好穩定地快, or 好穩定地慢
樓主一路用開既service唔穩定咩, 何解要感問?
回#7, 用起黎冇分別, 只係行PON制式同行ethernet制式既問題
而家主流係後者因為成本較低, LAN線直入係唔經pon係直接ethernet制式
如果有得我揀, 幾大都揀LAN線入屋, 起碼養少隻野唔洗煩
作者: freefdhk 時間: 2020-12-6 10:50
HKBN 唔洗 Modem 既 CAT5 入屋 1000Mbps 係穩定性 '必定' 係最好.
所有光纖入屋. 都係用 '家用級' 光纖數據機 ONT , 24X7 太耐會容易不穩定.
而 Cat5 入屋至少機房隻 Switch 都仲係商用級部分仲係 Cisco 貨.
如果你用緊 CAT5 1000Mbps 速度正確無斷線 , 唔應該放棄.
作者: 黑斑羚 時間: 2020-12-6 13:10
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: KinChungE 時間: 2020-12-6 14:28
IP好珍貴, 唔係你話要就要
老電HG8045直接行Router mode派假IP就當然所有port全開
作者: KinChungE 時間: 2020-12-6 14:28
HKBN 唔洗 Modem 既 CAT5 入屋 1000Mbps 係穩定性 '必定' 係最好.
所有光纖入屋. 都係用 '家用級' 光纖數 ...
freefdhk 發表於 2020-12-6 10:50
HKBN已經越黎越少Cisco, 越黎越多華為
作者: KinChungE 時間: 2020-12-6 14:32
FTTH好處: 入屋光纖線唔會老化, 唔使擔心用耐左跌速要拉過線
FTTH壞處: 屋企要放多部Modem, 死Modem/死火牛亦唔罕見, 而且要俾多D電費
FTTB好處: 屋企乜器材都唔使, 一插即用, 有咩器材壞都係機房壞(機會好細)
FTTB壞處: 銅線會老化, 離機房太遠有機會輕微失速, 好少地方有FTTB超過100M用
作者: 黑斑羚 時間: 2020-12-6 14:35
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: freefdhk 時間: 2020-12-6 20:33
HGC 有 一家四口 2.2G (1G X2 , 100M X2 ) 可能係唔係都俾人用齊 4個 Port .
作者: shukuist 時間: 2020-12-7 13:03
線路老化講緊十年以上先會,除非條線日曬雨淋

