Board logo

標題: ax86 用後感 [打印本頁]

作者: ar2    時間: 2020-12-24 16:49     標題: ax86 用後感

本帖最後由 ar2 於 2020-12-26 01:46 編輯

岩同朋友轉左ax 86u, fw 一樣,國行
但用落大家都有唔同體驗,
我用 hkbx 1000m
佢用 netgtxr 1000m

我用後接收真係好左好多,入房由200幾升到上5百幾,但最跨張係以往插線先有800以上既速度,
宜家wifi 都感受到,我覺得好滿意,
[attach]2239158[/attach]
但我朋友就另一體驗,
我地分別用 ip8,ip11,ip12,iPad ,iPad Pro ,win Nb,MBPR,PS4  去試

同樣直插 lan ,上下大家都有900Mbps左右
但去到 wifi 5g 個度就好大上落, 大家都係隻 router 隔離試,
我download 都有8百幾,最勁900 都有, upload 就8百幾 ,
但佢download 最多都係3百幾,upload 唔過30,真係幾慢,
[attach]2239159[/attach]
我地試ps4 test,佢upload 反而多過我,
我諗緊冇理由咁慢,
但佢表示已經比佢之前用au68 快左好多,
反而佢接受呢個事實....
唔通本身佢條lan 真係咁差?

試過轉dns /update fw /reset 情況都差唔多.

大家有冇試過呢個情況
作者: 留白兄    時間: 2020-12-24 17:50

本帖最後由 留白兄 於 2020-12-24 18:08 編輯

wireless可以影響既因素太多 就算我3部ac86u行 mesh
日頭夜晚都會好大落差 唔好睇小隔離左右既干擾
就算直插 夜晚比唔足1000m既機會好大 特別係hkbn
轉過channel bandwidth 其他野未?
係咪有人set左用legacy?
用過唔同device試未?
天線方向 唔同擺位試齊未?
快既定義係咩? 慢既定義係咩?
最簡單係拎你部AX device去佢度試
唔可以用ps4做基準 ps4唔係wifi 6 device
真係覺得唔妥就自已同賣家傾一換一 不過多數比賣家耍你 除非你個事實好有力
唔好疑神疑鬼浪費時間
你都唔係新會員 知道要判定電子野係咪有問題係要反覆用唔同device唔同場景唔同時間cross check
唔係話我用iphone試到800幾就係快 ps4試到80幾就係有問題
最簡單 你地兩部ax86u互換做測試 唔用setting restore
全部由頭set過 結果一樣就係device.測試環境問題
最後 文不對題
我係見到你寫用後感我先入黎 然後入到黎先發現係問ps4收80幾mbps正唔正常
作者: Lando    時間: 2020-12-24 21:04

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ar2    時間: 2020-12-26 01:50

wireless可以影響既因素太多 就算我3部ac86u行 mesh
日頭夜晚都會好大落差 唔好睇小隔離左右既干擾
就算直 ...
留白兄 發表於 2020-12-24 17:50

機係一次過買2部,
我地分別用 ip8,ip11,ip12,iPad ,iPad Pro ,win Nb,MBPR,PS4  去試,
最後我確實係講緊個用後感。

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2