Board logo

標題: [測試] 牙石 "出名熱" router ac86u 長 run 紀錄 [打印本頁]

作者: Miipp    時間: 2021-7-25 17:41     標題: 牙石 "出名熱" router ac86u 長 run 紀錄

本帖最後由 Miipp 於 2021-7-26 00:28 編輯

話說上個月升級左 ax68u, 賣舊個部 ac86u 前留底的 record share 下出來.

重點:
1) 我唔加多餘的風扇的
2) 熄機前已經連續 run 左 111 日, 因為賣機 run 唔到更長時間
3) 86°C 係 merlin 顯示溫度, 準唔準無人知, 反正我唔理
4) 夏天無開冷氣 3x °C 室溫, 摸 ac86u 背後只係微暖

原本想一直長開落去睇下開到幾耐, 可惜屎忽痕見 ax68u 太平就忍唔住升級左

P.S. ac86u 真係好機 (行 merlin 情況下), nat 效能好, wifi 訊號強. 如果唔係諗住將來會經 wifi6 <-> lan 過大 file (BD-iso etc), 都唔會上 ax. 如果唔用 wifi6 <-> lan 過大 file, 日常用 wifi6 對我來講係 0 提升.


[attach]2274564[/attach]
作者: 冰水半糖    時間: 2021-7-25 17:50

太平? 幾錢
作者: Miipp    時間: 2021-7-25 18:04

太平? 幾錢
冰水半糖 發表於 2021-7-25 17:50


ax68u 詳情可以去返我個開箱文度睇

https://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=2622705
作者: yipyipfung    時間: 2021-7-26 15:49

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: beacher    時間: 2021-7-26 17:19

話說上個月升級左 ax68u, 賣舊個部 ac86u 前留底的 record share 下出來.

重點:
1) 我唔加多餘的風扇的
2) ...
Miipp 發表於 2021-7-25 17:41


最後埋單幾銀? 好正啵 ching
作者: Miipp    時間: 2021-7-26 17:34

本帖最後由 Miipp 於 2021-7-26 17:35 編輯
最後埋單幾銀? 好正啵 ching
beacher 發表於 2021-7-26 17:19


https://www.hkepc.com/forum/redi ... 96&pid=40527522

p.s. 呢個帖的主角係 ac86u
作者: beacher    時間: 2021-7-26 18:08

p.s. 呢個帖的主角係 ac86u
Miipp 發表於 2021-7-26 17:34



    用緊Ac86 ah , 但急買港行
作者: cc1357    時間: 2021-7-28 00:37

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: uwtom    時間: 2021-7-28 12:25

話說上個月升級左 ax68u, 賣舊個部 ac86u 前留底的 record share 下出來.

重點:
1) 我唔加多餘的風扇的
2) ...
Miipp 發表於 2021-7-25 17:41


CHING,以下僅個人意見,請唔好介意:
AX68嘅WIFI最高行到AX80MHz*4(但係目前嘅wireless設備幾乎都係最多行到AX80MHz*2),加上AX68又唔冇160MHz,又冇2.5G LAN,過大FILE同AC86分別唔大,不過如果係有1G寬頻可以考慮換AX68,WIFI可以去得盡,如果唔係1G寬頻就真係冇必要,AC86唔罷工都可以繼續服務落去。
作者: Miipp    時間: 2021-7-28 12:30

CHING,以下僅個人意見,請唔好介意:
AX68嘅WIFI最高行到AX80MHz*4(但係目前嘅wireless設備幾乎都係最 ...
uwtom 發表於 2021-7-28 12:25


其實呢個帖的主角係 ac86u

配角 ax68u 優缺點係開箱文度已經討論左, 呢樹唔重覆
作者: uwtom    時間: 2021-7-28 12:40

其實呢個帖的主角係 ac86u

配角 ax68u 優缺點係開箱文度已經討論左, 呢樹唔重覆 ...
Miipp 發表於 2021-7-28 12:30


CHING,唔好意思打攪哂,開箱文冇仔細睇
作者: 牙石粉絲    時間: 2021-7-29 15:52

話說上個月升級左 ax68u, 賣舊個部 ac86u 前留底的 record share 下出來.

重點:
1) 我唔加多餘的風扇的
2) ...
Miipp 發表於 2021-7-25 17:41



    86度算正常 之前個POST 最高紀錄98度
作者: Miipp    時間: 2021-7-29 16:09

86度算正常 之前個POST 最高紀錄98度
牙石粉絲 發表於 2021-7-29 15:52


夏天日頭唔開冷氣時近 90 度架, 一樣穩過碌蔗

數字只係數字
作者: Once    時間: 2021-7-29 16:31

屋企隻linksys 夏天長期八十度以上
一樣用咗四、五年
作者: antonyhk    時間: 2021-7-29 16:39

我隻AC88U都係年中無休,繼續服役中,無諗過上AX, 因為要快就行10G LAN, wifi上到網就得
作者: zgmfx12a    時間: 2021-7-29 18:16

回復 10 #Miipp

Ac86配梅林firmware 邊個version最穩定?

via HKEPC Reader for Android
作者: shukuist    時間: 2021-7-29 18:29

回復 Miipp

Ac86配梅林firmware 邊個version最穩定?

via HKEPC Reader for Android
zgmfx12a 發表於 2021-7-29 18:16

一路都係用最新版,冇咩問題
作者: Miipp    時間: 2021-7-29 19:55

回復 Miipp

Ac86配梅林firmware 邊個version最穩定?

via HKEPC Reader for Android
zgmfx12a 發表於 2021-7-29 18:16


ac86u 只用過 #1 個 version, 穩開 111 日。我用梅林好少 update

同埋我未用過唔穩的梅林,分唔到

再舊一隻 router ac68u 刷梅林ks 三四年都只手痕升過一兩次
作者: law_chiw    時間: 2021-7-31 08:58

我上年先買ac86u, 用merlin開埋v2ray,  差唔多大半年了,都無死過機
作者: dipsy    時間: 2021-8-6 09:11

我隻淘寶購入AC86U (應該美水), 見手摸唔多熱, 雖然賣家俾埋風扇但冇用
Run 了2年半, 前幾日陣亡了, 插電只著 LAN4 燈, 入唔到 recovery mode
作者: Miipp    時間: 2021-8-6 09:29

我隻淘寶購入AC86U (應該美水), 見手摸唔多熱, 雖然賣家俾埋風扇但冇用
Run 了2年半, 前幾日陣亡了, 插電只 ...
dipsy 發表於 2021-8-6 09:11


呢個係 ac86u 老問題, 粒 regulator 香左

https://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?fid=12&tid=2509955

早期幾出名, 後面批次唔知有無修正.

p.s. 呢個問題同 soc 熱唔熱無關系
作者: dipsy    時間: 2021-8-6 09:58

呢個係 ac86u 老問題, 粒 regulator 香左



早期幾出名, 後面批次唔知有無修正.

p.s. 呢個問題同 soc  ...
Miipp 發表於 2021-8-6 09:29


Thanks for info. Ching !
唔知邊度有人可以幫焊返 ? 我手殘搞唔掂
作者: Miipp    時間: 2021-8-6 10:33

Thanks for info. Ching !
唔知邊度有人可以幫焊返 ? 我手殘搞唔掂
dipsy 發表於 2021-8-6 09:58


是但一間手支維修鋪等等地方都會攪到, QFN 有支熱風槍就得
作者: kenken33    時間: 2021-8-9 00:02

AC86U算涼,AC68U,AC88U先熱
作者: letitgo    時間: 2021-8-16 17:16

咁佢硬件又真係幾好既
作者: mcdull    時間: 2021-8-16 17:17

熱極都唔死其實冇問題
作者: 剋星    時間: 2021-8-19 23:11

你好彩..同埋你唔係高LOADING
我隻AC86 岩岩又HANG完先上黎回你既文.
我估我大約行緊10MB/S  (係大B)  佢就過熱HANG機
作者: Miipp    時間: 2021-8-20 09:38

你好彩..同埋你唔係高LOADING
我隻AC86 岩岩又HANG完先上黎回你既文.
我估我大約行緊10MB/S  (係大B)  佢就 ...
剋星 發表於 2021-8-19 23:11


hang 唔一定過熱的, 唔好咁武斷第一時間乜都歸疚落溫度問題.

你點知我唔高 loading? 我有部動物機 24x365 養好多動物, PT 一隻 bd-iso 就幾十豬, 勁多野做種

以前隻 AC86u 用原裝 firmware 時都 soft 大炒過兩三次 (無 wifi, 傻左等等), 所以我先局上 merlin, 一上 merlin 後就長開到我賣機為止都無再出過問題, 所以我隻野之前 hang 有 99% 係關 firmware bug 事





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2