Board logo

標題: [測試] [續篇] 牙石熱 router 系列之 ax68u 長 run 紀錄 [打印本頁]

作者: Miipp    時間: 2021-10-4 22:56     標題: [續篇] 牙石熱 router 系列之 ax68u 長 run 紀錄

前文提要:
https://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=2628796

今篇重點:
1) 隻 ax68u 刷 merlin 後長開至今, 原本計劃長開返一兩年後先出續篇的, 但可惜大廈過幾日會停電做 n 年一次的電力維修/檢查
2) 剛好長開左超過 100 日, 最緊要係橫誇整個最熱的夏天, 經歷數十個 ~34 度的日子, 穩過碌蔗
3) 呢隻 ax68u 同樣係無加風扇吹的, 硬件乜都無改動過, 純綷刷左 merlin
4) 圖中 67'C 咁低溫係因為剛好夜晚廳開緊冷氣, 室溫 24.5'C. 日頭廳係唔開冷氣, 隻 router 會升上 7x'C


[attach]2285941[/attach]
作者: shukuist    時間: 2021-10-4 23:15

7x度好小事
作者: poiu999    時間: 2021-10-4 23:58

我部aC86成日83度
作者: fakeman    時間: 2021-10-5 03:52

我隻 WRT1900ACv2 以前都閒閒哋玩上 85 度,其實自己都會 throttle speed....
作者: Brainstomer    時間: 2021-10-5 08:17

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Miipp    時間: 2021-10-5 09:04

我部aC86成日83度
poiu999 發表於 2021-10-4 23:58


以前用 ac86u 時夏天日頭唔只 83 啦, 一樣咁穩
作者: 罪大惡極    時間: 2021-10-5 09:15

幾時拎佢黎慢煮牛排, 唔好浪費七十幾度熱能
作者: Miipp    時間: 2021-10-5 09:32

7x度好小事
shukuist 發表於 2021-10-4 23:15


router/ssd/系統/notebook 等等各區都有唔少降溫強迫症的人,以人體感標準放係電子野度
作者: shukuist    時間: 2021-10-5 09:44

router/ssd/系統/notebook 等等各區都有唔少降溫強迫症的人,以人體感標準放係電子野度 ...
Miipp 發表於 2021-10-5 09:32

其他唔知,SSD 過70度就自動降,50-60度係最好嘅工作溫度,溫度太高或太低都會有損害
作者: aboutfung    時間: 2021-10-5 09:57

老老實實,我用過幾個model嘅Draytek routers, 真係無一部會熱到華碩router咁勁。。。(2950除外,因為有個好嘈嘅風扇,但都俾我換咗低轉速的)
2920 / 2925 / 2926 / 2927 都唔會好熱。。。拆開個殼,你淨係會見到有個好細嘅小heatsink喺CPU上面,仲要係好單薄的heatsink...
SonicWall 反而熱到飛起,所以內置風扇。
作者: rfdingo    時間: 2021-10-5 10:15

其他唔知,SSD 過70度就自動降,50-60度係最好嘅工作溫度,溫度太高或太低都會有損害 ...
shukuist 發表於 2021-10-5 09:44



    想知邊樣唔識自動降
cpu
ssd
display card gpu core
display card vram
router

全部都識,應該用stock 既散熱就everything ok
作者: fakeman    時間: 2021-10-5 10:20

router/ssd/系統/notebook 等等各區都有唔少降溫強迫症的人,以人體感標準放係電子野度 ...
Miipp 發表於 2021-10-5 09:32



    浪費電力.....
作者: Miipp    時間: 2021-10-5 10:36

本帖最後由 Miipp 於 2021-10-5 10:37 編輯
老老實實,我用過幾個model嘅Draytek routers, 真係無一部會熱到華碩router咁勁。。。(2950除外,因為有個 ...
aboutfung 發表於 2021-10-5 09:57


其實如果心水清就識分係牙石定膠通問題

like 用一哥 soc 就只可以接受事實, 除非揀萬年老二 atheros
作者: aboutfung    時間: 2021-10-6 22:32

其實如果心水清就識分係牙石定膠通問題

like 用一哥 soc 就只可以接受事實, 除非揀萬年老二 atheros ...
Miipp 發表於 2021-10-5 10:36


其實係Asus自己的旗艦機無做好散熱而已,同係邊間廠嘅chip無太大關係。
作者: aboutfung    時間: 2021-10-6 22:35

想知邊樣唔識自動降
cpu
ssd
display card gpu core
display card vram
router

全部都識,應該用st ...
rfdingo 發表於 2021-10-5 10:15


stock的heatsink就是令CPU降頻或過熱的主因。
好多ROUTER 要間唔中手動reboot,就係因為散熱不足。 另外,同用家有沒放在空氣流通的地方也有關係。
作者: Miipp    時間: 2021-10-7 08:53

其實係Asus自己的旗艦機無做好散熱而已,同係邊間廠嘅chip無太大關係。
aboutfung 發表於 2021-10-6 22:32


ching 對比下唔同牌子 router 的拆機文再講吧

點會同 SoC 廠無關? 認真睇下膠通同 atheros 用乜製程再講
作者: Miipp    時間: 2021-10-7 08:57

stock的heatsink就是令CPU降頻或過熱的主因。
好多ROUTER 要間唔中手動reboot,就係因為散熱不足。 另外 ...
aboutfung 發表於 2021-10-6 22:35


我出長 run 紀錄系列, 其中一個目的就話說明一部正常的 router 係唔需要 自動/手動/半自動/全自動 reboot 的

睇我上一篇, ac86u 夏天日頭係 86 度, 穩定長 run
作者: aboutfung    時間: 2021-10-7 14:14

ching 對比下唔同牌子 router 的拆機文再講吧

點會同 SoC 廠無關? 認真睇下膠通同 atheros 用乜製程再講 ...
Miipp 發表於 2021-10-7 08:53


我意思係,間廠既然揀得用Atheros或Broadcom chip,就知道佢發熱量如何,知道要點先可以令佢喺最適溫度下運行,所以佢也應該相應的用不同程度的散熱措施才對。
作者: aboutfung    時間: 2021-10-7 14:19

我出長 run 紀錄系列, 其中一個目的就話說明一部正常的 router 係唔需要 自動/手動/半自動/全自動 reboot ...
Miipp 發表於 2021-10-7 08:57


大把TP-Link routers 係因為過熱才hang,手動reboot就正常返。因為我自己改過好多router,所以知道。
華碩,H3C或其他牌子都有相似問題。並不是每一個router也會有如此散熱問題,咁啱你用緊嗰部無而已。再者,CPU體質好壞,也會反映受熱穩定性的。手氣好,如你,stock heatsink+通風位置,無事,唔出奇。
要驗證的話,唔可以單憑1個case,要有量,才能說好還是不好。
難度打疫苗,一個人打咗無事,就代表全世界人打都無事?
作者: Miipp    時間: 2021-10-7 15:10

我意思係,間廠既然揀得用Atheros或Broadcom chip,就知道佢發熱量如何,知道要點先可以令佢喺最適溫度下 ...
aboutfung 發表於 2021-10-7 14:14


ching 完全係紙上談兵, 都係個句, 睇完人地 tear down review 文後才評價吧
作者: Miipp    時間: 2021-10-7 15:30

大把TP-Link routers 係因為過熱才hang,手動reboot就正常返。因為我自己改過好多router,所以知道。
華 ...
aboutfung 發表於 2021-10-7 14:19


都係一 d 無意思的言論 - 好多 XXX 有 XZY 問題

TP-link 十幾年前我已用過, 幾年時間, 無需要 reset.

至於牙石, 我都用過 n56u, ac68u, ac86u, ax68u, 都未試過因為熱力要 reset, 需要 reset 都係因 firmware 問題/bug 要 reset, 只要 update 去 stable version 就可以穩定長開. 要靠 "手氣好" 先有隻穩定 router 實在太好笑

我出呢個牙石 series 的測試帖, 都係要破除 ching 呢類無証據, 亂迷惑人的言論. ching 唔好咁唔科學, 一有問題就只賴落散熱度, 其實好多因素都可以影響 router 運作, 其中 firmware 易出問題 100 萬倍
作者: aboutfung    時間: 2021-10-7 22:40

本帖最後由 aboutfung 於 2021-10-7 22:53 編輯
都係一 d 無意思的言論 - 好多 XXX 有 XZY 問題

TP-link 十幾年前我已用過, 幾年時間, 無需要 reset.

...
Miipp 發表於 2021-10-7 15:30

破除 ching 呢類無証據, 亂迷惑人的言論. ching 唔好咁唔科學, 一有問題就只賴落散熱度, 其實好多因素都可以影響 router 運作, 其中 firmware 易出問題 100 萬倍   Miipp 發表於 2021-10-7 15:30




我無講過有問題就賴散熱。但係散熱不足是其中一個重要因素。
好多用家就係自從改良了散熱,情況的確有改善,hang次數少咗,什至消失,所以才會跟大家分享,這不算迷信。
那你可以保證router hang 一定同stock 散熱無關? 你無sample size,就攞你自己一個人的一部router的情況就當全部? 唔需要sample size? 這叫科學?
那你繼續你的科學偉論吧。
作者: Lyrica    時間: 2021-10-8 00:28

人熱都唔舒服啦,何況係電子產品? 我喺好多電子產品,自己添加散熱後,都真係 hang 少左機,router都係加四粒腳膠抬高,自從加高之後都冇斷過線,同reset過。

你自己測試,可能你屋企通風較好,又或者成日開冷氣,好多環境因素都會影響效能。如果熱係唔關事,汽車都唔洗有水缸助散熱,冷氣都唔洗風扇葉散熱啦,悖論
作者: Miipp    時間: 2021-10-8 08:53

我無講過有問題就賴散熱。但係散熱不足是其中一個重要因素。
好多用家就係自從改良了散熱,情況的確 ...
aboutfung 發表於 2021-10-7 22:40


詩馨由三幾十年前穿越過來的?可能係咁唔知有 temperature sensor, PL, throttling.....

如果電子野咁易好似你話有 sampling 隨機散熱問題,我地的世界一早魚蛋,交通意外多 1 億倍,通訊隨時斷完又斷,下省萬字....

世界大把反例証明你講的野完全錯晒,有無見手支/desktop notebook cpu/gpu 等等熱到 hang?

有多電子產品如果長時間 full power 唔只係 hang 而係會燒毁,例如無 throttling
作者: Miipp    時間: 2021-10-8 08:56

人熱都唔舒服啦,何況係電子產品? 我喺好多電子產品,自己添加散熱後,都真係 hang 少左機,router都係加四 ...
Lyrica 發表於 2021-10-8 00:28


ching 完成無睇過我的內容就亂回,都唔知講乜好

我出呢 d series 其實係想驚醒你地呢類人

見到 "人熱都唔舒服啦,何況係電子產品?" 我發覺自己真係太天真,有時間都係去打多兩鋪機好過
作者: KinChungE    時間: 2021-10-8 10:06

我無講過有問題就賴散熱。但係散熱不足是其中一個重要因素。
好多用家就係自從改良了散熱,情況的確 ...
aboutfung 發表於 2021-10-7 22:40


唔使理佢, 佢之前都話NVMe SSD去到80 90度都唔使理
D人話會影響壽命又話唔關事
我話PS3無鉛錫高溫壞機佢都係話唔關事
作者: Miipp    時間: 2021-10-8 10:19

唔使理佢, 佢之前都話NVMe SSD去到80 90度都唔使理
D人話會影響壽命又話唔關事
我話PS3無鉛錫高溫壞 ...
KinChungE 發表於 2021-10-8 10:06


你唔好扭曲我對 nvme 的講法. 邊款 nmve 可以去到極高溫無 throttling? 唔好亂砌生豬肉

咁多 laptop 用 sm951, sm961 都無加散熱, 乜有人話會熱到 hang 機咩? 我話唔使理有乜錯?

我而家個帖講 router, 比埋 test result, 如果你質疑, 就唔好比 d 實驗野來, 唔好空口講白話吧, 假如對電子硬件有少少水平理解.
有本事就比 d 反證.

至於 ps3 問題你自己永遠鑽左牛角尖都幫唔到你
作者: fakeman    時間: 2021-10-8 10:39

唔使理佢, 佢之前都話NVMe SSD去到80 90度都唔使理
D人話會影響壽命又話唔關事
我話PS3無鉛錫高溫壞 ...
KinChungE 發表於 2021-10-8 10:06



    唉唔好提 PS3....我 2 部一代 PS3 就係咁瓜咗
作者: Lyrica    時間: 2021-10-8 12:08

用得電就要散熱㗎啦,話熱量對電子產品無影響,笑死人
作者: aboutfung    時間: 2021-10-8 12:15

唔使理佢, 佢之前都話NVMe SSD去到80 90度都唔使理
D人話會影響壽命又話唔關事
我話PS3無鉛錫高溫壞 ...
KinChungE 發表於 2021-10-8 10:06


收到C Hing, 按你所說。謝謝明白人
作者: aboutfung    時間: 2021-10-8 12:19

唔使理佢, 佢之前都話NVMe SSD去到80 90度都唔使理
D人話會影響壽命又話唔關事
我話PS3無鉛錫高溫壞 ...
KinChungE 發表於 2021-10-8 10:06


一個連無鉛錫有機會導致虛焊情況出現都唔識嘅 高手,我們就不用繼續討論了。
作者: aboutfung    時間: 2021-10-8 12:24

用得電就要散熱㗎啦,話熱量對電子產品無影響,笑死人
Lyrica 發表於 2021-10-8 12:08


算啦,唔好同高手討論了,一個sample就可論証全世界的情況。 你都係唔夠佢講架啦。
作者: aboutfung    時間: 2021-10-8 12:26

人熱都唔舒服啦,何況係電子產品? 我喺好多電子產品,自己添加散熱後,都真係 hang 少左機,router都係加四 ...
Lyrica 發表於 2021-10-8 00:28


世事給你看透
作者: super_hkg    時間: 2021-10-8 13:41

我有隻router 行 Qualcomm ipq4018 普通行下youtube 都61度,只係熱得黎唔hang 就唔理佢
我已經改過散熱
作者: KinChungE    時間: 2021-10-8 14:16

我有隻router 行 Qualcomm ipq4018 普通行下youtube 都61度,只係熱得黎唔hang 就唔理佢
我已經改過散熱 ...
super_hkg 發表於 2021-10-8 13:41


其實60度又冇乜野
如果見到近80就真係要注意下
作者: Miipp    時間: 2021-10-8 14:23

算啦,唔好同高手討論了,一個sample就可論証全世界的情況。 你都係唔夠佢講架啦。 ...
aboutfung 發表於 2021-10-8 12:24


我幾部機幾款 model 都係咁長開, 你自己乜理據都無, 淨話識話手氣好, 唔該高水準 d 好吧, 質疑人淨係識打嘴砲?

而家呢樹討論水平已經低到無得更低, 唔怪都無人認真出下文

我都心淡
作者: Miipp    時間: 2021-10-8 14:30

感覺真係可悲, 識野的人唔會再蹚渾水, 淨係得 d 乜都唔識的人圍位餵

以後係呢度都係唔好咁認真
作者: 冷心心    時間: 2021-10-8 14:37

請問在那兒看溫度,我部ax86u不覺有這顯示,
作者: KinChungE    時間: 2021-10-8 14:38

請問在那兒看溫度,我部ax86u不覺有這顯示,
冷心心 發表於 2021-10-8 14:37


flash左merlin build先有
作者: 冷心心    時間: 2021-10-8 14:42

flash左merlin build先有
KinChungE 發表於 2021-10-8 14:38



    謝謝回覆,怪不得怎也找不到顯示
作者: Miipp    時間: 2021-10-8 15:21

請問在那兒看溫度,我部ax86u不覺有這顯示,
冷心心 發表於 2021-10-8 14:37


其實原裝 firmware 唔顯示先好, 唔使導致咁多散熱強迫症的人發作

如果好多家居電器/裝置都顯示核心溫度, 大把人會訓唔到覺
作者: aboutfung    時間: 2021-10-8 22:49

我幾部機幾款 model 都係咁長開, 你自己乜理據都無, 淨話識話手氣好, 唔該高水準 d 好吧, 質疑人淨係識打 ...
Miipp 發表於 2021-10-8 14:23


本來,我就學其他ching 話齋,唔再回你的。但為了HKEPC能繼續有良好的討論氛圍,我就寫多一個reply啦。

你叫人唔好迷信改裝散熱,出發點係好嘅,但係你無任何sample size,就出口傷人詆毀人話人哋唔識,又講到自己講嘅就係真理,就唔太認同。
要科學嘅,講數據,講control experiment,你有嗎? 你無。 好,你無咁嘅條件做,正常,但就唔好一味講人唔啱而又攞唔出 科學証據。 你可以叫人參考你的case,就當係mass data的其中一個sample,那就並無不妥。
無科學數據? 你可以攞人哋嘅文獻(paper)或做過嘅數據來綜合參考,然後得出有理據數據支持嘅結論。
兩樣最客觀嘅嘢你都俾唔到出來,就喺度話人無知,什至出言侮辱,實屬不對。

這樣吧,你先看看下面這篇半導體業界的一些參考文章啦。
https://semiengineering.com/thermal-damage-to-chips-widens/

BTW,其實,router要做cooling mod,唔一定真係要open case,然後加heatsink/fan. 最簡單嘅,你攞個蒸魚嘅三腳架,就已經算係大大幫助router散熱的。

唔知其實Ching覺得我上面講嘅有無道理,有嘅,就一齊開心下,無嘅,不妨講下您的觀點。
Happy Weekend.
作者: Miipp    時間: 2021-10-9 09:34

本來,我就學其他ching 話齋,唔再回你的。但為了HKEPC能繼續有良好的討論氛圍,我就寫多一個reply啦。

...
aboutfung 發表於 2021-10-8 22:49


"下面這篇半導體業界的一些參考文章"

比我睇做乜?你知唔知膠通/牙石有幾多工程師?知唔知乜係 thermal design guideline?

你亂搵 d 文來拋書包代表自己就啱?

講 sampling 係笑話中的笑話,要抽到靚機先唔hang?知唔知牙石一年賣幾多部 router? 大部份普通用家都唔會攪額外散熱,有癮患的話,大把人退貨退錢,就算用耐有問題 RMA 都夠賠到牙石執左

我只從用家角度出 test result, 你接受唔到現實就幫你唔到

我無話唔加得散熱,只係非必需,我大把散熱風扇淨餘係度都唔會加囉
作者: alanh999    時間: 2021-10-9 10:09

It's always beneficial to have better airflow and lower ambient temperature (in the positive range) for air-cooled devices.
作者: Miipp    時間: 2021-10-9 10:56

It's always beneficial to have better airflow and lower ambient temperature (in the positive range)  ...
alanh999 發表於 2021-10-9 10:09


支持 ching 為全屋一百幾十樣電子裝置/電器額外加裝風扇
作者: squallelf    時間: 2021-10-9 11:34

我隻ac68u,如果唔加風扇,夏天90度
深水埗買咗隻usb攞電嘅機箱風扇, 貼住機背吹, 夏天都有接近79至80度, 唔敢追求更多,已經好滿意

via HKEPC Reader for Android
作者: alanh999    時間: 2021-10-9 15:01

回覆 1# Miipp


    Can you attach a picture showing where and how your router is positioned?
作者: goshigoo    時間: 2021-10-9 15:16

我想請問行AX係唔係真係快AC好多?
thanks
作者: KinChungE    時間: 2021-10-9 15:29

我想請問行AX係唔係真係快AC好多?
thanks
goshigoo 發表於 2021-10-9 15:16


for your information:
ac68u配2t2r client: 5xxMbps
ax86u配2t2r client(80MHz): 800Mbps
ax86u配2t2r client(160MHz): 1.1Gbps
留意, 好少client支援160MHz, 同埋因為要用DFS Channel + low 5GHz先用到, 會訊號弱左同埋間唔中會跌翻落80MHz
作者: fatoil    時間: 2021-10-9 15:49

[attach]2286808[/attach]
都係AX88U 好, 室溫 29.2 度 ,無外加 cooling
作者: Miipp    時間: 2021-10-9 15:53

我隻ac68u,如果唔加風扇,夏天90度
深水埗買咗隻usb攞電嘅機箱風扇, 貼住機背吹, 夏天都有接近79至80度 ...
squallelf 發表於 2021-10-9 11:34


我隻 ac68u 洋垃圾個時屋企用幾年, 唔加風扇夏天一樣激穩, 而家拎左返公司重用緊

年少時用插線 router 年代, 身痕界殼加風扇, 手頭一堆唔使錢的 X7R, tan cap 車落去, 不過而家心態唔同左, 無效果的野無意慾去 mod

加風扇期望壽命長 d? 我舊個隻 n56u 拎 2nd ip 做副機掉一邊長開咁多年都未上天堂
我真唔介意 router "高"溫可以快 d 煲壞等我有藉口換新機
作者: Miipp    時間: 2021-10-9 15:59

我想請問行AX係唔係真係快AC好多?
thanks
goshigoo 發表於 2021-10-9 15:16


唔係經 giga lan 過大 file, 我用 AX/AC 零分別

正如我個 ax68u 開箱文度講, 因為京狗 618 有券 701 人仔到手價, 抵唔住心癮我都唔會換
作者: Miipp    時間: 2021-10-9 16:02

回覆  Miipp


    Can you attach a picture showing where and how your router is positioned?
alanh999 發表於 2021-10-9 15:01


後面插 lan 線屈向下貼牆擺, 離牆邊 1~2 吋空間. 咁多年都係咁擺, 所以我只買直身企到的 router
作者: Miipp    時間: 2021-10-9 16:06

都係AX88U 好, 室溫 29.2 度 ,無外加 cooling
fatoil 發表於 2021-10-9 15:49


68, 86, 88, 92 都係好野
作者: VADER    時間: 2021-10-9 16:09

牙石router...已經不值.............
作者: Miipp    時間: 2021-10-9 16:15

牙石router...已經不值.............
VADER 發表於 2021-10-9 16:09


睇你乜價入手/係唔係行貨強迫者

https://www.hkepc.com/forum/view ... ;page=2#pid40402242
作者: alanh999    時間: 2021-10-9 16:40

回覆 53# Miipp


   Also we need to know the area where your router is positioned. Pls just post the picture so we can assess.
作者: goshigoo    時間: 2021-10-10 09:09

唔係經 giga lan 過大 file, 我用 AX/AC 零分別

正如我個 ax68u 開箱文度講, 因為京狗 618 有券 701 人 ...
Miipp 發表於 2021-10-9 15:59


樓上試到係5xx v 800Mbps分別~~~
我有睇啲youtube, 有啲又係冇分別...

可能要等Wifi 6e, 有6G band先好啲?
作者: Miipp    時間: 2021-10-10 10:50

樓上試到係5xx v 800Mbps分別~~~
我有睇啲youtube, 有啲又係冇分別...

可能要等Wifi 6e, 有6G band先好 ...
goshigoo 發表於 2021-10-10 09:09


我講的分別係使用感受層面,跑分 data 網上無限數據,唔使我比 comment





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2