作者: tim618 時間: 2021-12-28 15:25 標題: LAN線速度
想請教吓各位,而家用緊Netgear R7000,router放喺廳,router駁入房部電腦係用cat6線(大約5米,自己打頭),speedtest只有200-300mb, 但用5G WIFI喺手機試 speedtest 就有成4XXmb,知唔知係乜嘢原因?
作者: 1919 時間: 2021-12-28 15:31
最簡單用第二條線試多次
作者: wyhui5124 時間: 2021-12-28 17:29
最好有另一部notebook/PC插入房LAN試吓,因為軟件都有可能令測速唔足
作者: shukuist 時間: 2021-12-28 17:33
可能係線問題,可能係電腦問題。換線試下。
另外電腦如果太舊或者裝左某啲防毒都會唔足速
作者: theblueyard 時間: 2021-12-29 00:51
廳&房之間 只是cat6線, 沒有經 內牆線/座?
作者: sbg 時間: 2021-12-29 10:21
見到有2-300即係LAN線行到超過100Mb
即係唔關LAN線事
最大可能喺NB性能問題
作者: tim618 時間: 2021-12-29 10:36
昨晚再試過用一條CAT5e同一條CAT6線測試:
CAT6直駁房LAN port 同notebook: 170-200mb (房同廳係經暗喉LAN線兩邊掣面出)
CAT6直駁router同notebook: 170-200mb
CAT6直駁HKBN modem 同notebook: 170-200mb
CAT5e直駁HKBN modem 同notebook: 60-80mb
由於notebook個build-in LAN port 只係100mb,所以用咗個USB-to-LAN gigabit adapter嚟試。似乎應該係notebook 或者gigabit LAN adapter 有問題?
作者: wyhui5124 時間: 2021-12-29 10:54
昨晚再試過用一條CAT5e同一條CAT6線測試:
CAT6直駁房LAN port 同notebook: 170-200mb (房同廳係經暗喉LAN ...
tim618 發表於 2021-12-29 10:36
首先,你部notebook係咩型號
作者: 觀星是答案 時間: 2021-12-29 11:26
十幾年前既 Notebook 已經係 GbE LAN , 你個部咩 notebook 黎?
2004 年 IBM ThinkPad T41
http://www.tpuser.idv.tw/spec/t40/t41-spec.htm
Intel 82540EP (Gigabit Ethernet Onboard)
作者: joejoe0243 時間: 2021-12-29 11:32
昨晚再試過用一條CAT5e同一條CAT6線測試:
CAT6直駁房LAN port 同notebook: 170-200mb (房同廳係經暗喉LAN ...
tim618 發表於 2021-12-29 10:36
如果你LAN得100M, 我相信你個USB只有2.0, 理論值最多得480mbps
作者: theblueyard 時間: 2021-12-29 11:34
昨晚再試過用一條CAT5e同一條CAT6線測試:
CAT6直駁房LAN port 同notebook: 170-200mb (房同廳係經暗喉LAN ...
tim618 發表於 2021-12-29 10:36
USB-to-LAN gigabit adapter


作者: tim618 時間: 2021-12-29 11:54
Lenovo Z510(2012年買),喺裝置管理員搵到張onboard LAN咭,再入去"Speed & Duplex"個pull-down menu見到最高只有100mbps 揀。反而個USB adapter 係可以揀1Gbps
作者: 1919 時間: 2021-12-29 14:28
有冇插錯左USB2.0
作者: kanzone 時間: 2021-12-29 14:54
https://download.lenovo.com/cons ... 10z510touch_hmm.pdf
Ethernet (on the system board) • 10/100M

作者: wunit 時間: 2021-12-29 15:05
USB LAN依賴CPU, 行USB 2.0果D得200-400MB算正常
作者: tim618 時間: 2021-12-29 16:45
回覆 13# 1919
今晚返去再睇下。謝謝。
作者: tim618 時間: 2021-12-29 16:47
回覆 14# kanzone
我開頭都估唔到,唔係幾年前speedtest發現得60-70mb 然後有人提我CHECK吓係咪GIGALAN 都唔會發現。
作者: fakeman 時間: 2021-12-29 17:21
十幾年前既 Notebook 已經係 GbE LAN , 你個部咩 notebook 黎?
2004 年 IBM ThinkPad T41
Intel 82540EP ...
觀星是答案 發表於 2021-12-29 11:26
估唔到仲有人有舊過我既 X61....
作者: 炎冬 時間: 2021-12-29 18:50
Lenovo Z510(2012年買),喺裝置管理員搵到張onboard LAN咭,再入去"Speed & Duplex"個pull-down menu見到最 ...
tim618 發表於 2021-12-29 11:54
我2008年買既notebook都有1Gbps.....2012年走返轉頭
作者: mankowk 時間: 2021-12-30 00:38
本帖最後由 mankowk 於 2021-12-30 00:40 編輯
notebook既性能問題..(包含 lan card or usb adapter)
應該就唔掛,寬頻、modem、lan線、r7000既事。
作者: sbg 時間: 2021-12-30 11:14
2012年NB只有100M?
官網Tech Specs只喺寫有RJ45無標速度

作者: peter_chan 時間: 2021-12-30 11:19
本帖最後由 peter_chan 於 2021-12-30 11:21 編輯
唔出奇。
那時仲處於 100 / 1000 的交接期尾聲﹐如果買平價機/舊款機﹐只有100M 的LAN速度﹐一點都不奇。
我手上有部2010年的notebook﹐入門文書機﹐只有100M Lan。
睇番當年的的catalouge﹐就算係中檔機﹐都無1000M LAN﹐只有100M LAN。
作者: java2 時間: 2021-12-31 09:00
T系係貴野

十幾年前既 Notebook 已經係 GbE LAN , 你個部咩 notebook 黎?
2004 年 IBM ThinkPad T41
Intel 82540EP ...
觀星是答案 發表於 2021-12-29 11:26
作者: fakeman 時間: 2021-12-31 10:32
仲交接?我部 2007 嘅 X61 都已經 1G LAN.....2012 年已經係 5 年後......再講 T series 係商用級數貴機......
作者: shukuist 時間: 2021-12-31 16:12
你部laptop 性能所致,換過部就得到1000M
作者: KinChungE 時間: 2021-12-31 16:44
仲交接?我部 2007 嘅 X61 都已經 1G LAN.....2012 年已經係 5 年後......再講 T series 係商用級數 ...
fakeman 發表於 2021-12-31 10:32
果期唔少低階家用機放100M Lan落去
諗住D人用wi-fi唔用lan, 是但叫做有就得
作者: wyhui5124 時間: 2021-12-31 17:48
Lenovo Z510(2012年買),喺裝置管理員搵到張onboard LAN咭,再入去"Speed & Duplex"個pull-down menu見到最 ...
tim618 發表於 2021-12-29 11:54
唔知你部notebook用咩CPU(Pentium/i3/5/7),但睇番舊post,有人試過用USB LAN係會食哂CPU而速度唔夠1G的(#6)
https://www.hkepc.com/forum/view ... =2583175&page=1
作者: MacJuJu 時間: 2022-1-1 14:11
其實條線無錯既,只係硬件問題
作者: tim618 時間: 2022-1-2 13:25
謝謝各位留言。搬完屋終於拎番部 imac 出嚟試,結果去到接近500mbs,真係notebook 機能問題。
作者: peter_chan 時間: 2022-1-3 11:24
廠家(包括晶片廠﹐定係電腦廠方)﹐要徹底清理舊存貨嘛
wifi card 周期性短﹐廠家控制倉存會睇得準D。
但係LAN方面﹐生命周期長好多﹐自然可以大量入貨/大量入期貨﹐以控制較低的成本。
大家話wifi 轉左幾多個世代﹐而LAN 又轉左幾多個世代。
去到尾﹐當然係去晒D低階機﹐清晒D存貨。
作者: fakeman 時間: 2022-1-3 17:52
其實 ethernet 去貨仲快,好多 industrial/IoT 係消耗大量低階 ethernet chip.....就算今時今日都仲有 SBC 繼續用緊 100M port...反正冇速度要求,我屋企 Raspberry Pi 都係 100M port 但只係做 DNS....遲 d 會加入 UPS 功能,但 100M 已經夠做

