作者: Miipp 時間: 2022-1-8 21:19 標題: 上 wifi6 都只係心癮
本帖最後由 Miipp 於 2022-1-8 22:38 編輯
睇下 wifi 5
[attach]2301806[/attach]
作者: wyhui5124 時間: 2022-1-8 21:30
行AC假如throughput 到達718Mbps的話,個Link speed應該唔止866M咁低,係咪個driver認錯Link speed?(即係實際行緊160MHz, Linkspeed 1.76G)
作者: rabbit82047 時間: 2022-1-8 21:31
唔明, 係指 wifi 6 router 搭 ac 接收器?
作者: Miipp 時間: 2022-1-8 21:35
ac 裝置
作者: Miipp 時間: 2022-1-8 21:39
行AC假如throughput 到達718Mbps的話,個Link speed應該唔止866M咁低,係咪個driver認錯Link speed?(即係實際 ...
wyhui5124 發表於 2022-1-8 21:30
有圖你睇, adaptor 係 AC 9560
同埋個 router 只得 80Mhz (BCM6710).
作者: jzllee 時間: 2022-1-8 21:46
好多商場、酒店都係提供 wifi 4, 都冇人投訴啦.
作者: KinChungE 時間: 2022-1-8 22:07
商場酒店冇人投訴唔係代表夠用
只係因為投訴都冇用, 冇人會理
家用802.11ac + 5GHz最低要求
802.11n唔好諗
作者: JLO 時間: 2022-1-8 22:12
想問下平時用 1G固網去廳 wifi5 mesh router, 在房只有 1xxMB download, 轉 wifi6 後會否快一點?
via HKEPC Reader for Android
作者: Miipp 時間: 2022-1-8 22:39
想問下平時用 1G固網去廳 wifi5 mesh router, 在房只有 1xxMB download, 轉 wifi6 後會否快一點?
via HKEP ...
JLO 發表於 2022-1-8 22:12
ching 呢個是系統架設問題, 不是單純制式問題
作者: KinChungE 時間: 2022-1-8 22:43
想問下平時用 1G固網去廳 wifi5 mesh router, 在房只有 1xxMB download, 轉 wifi6 後會否快一點?
via HKEP ...
JLO 發表於 2022-1-8 22:12
wireless mesh?
你預wi-fi 5同wi-fi 6比會快30-50%, 值唔值見仁見智
如果想再好D, 要諗下搵部訊號強D / 用ethernet backhaul
唔係淨靠wi-fi 6
作者: fakeman 時間: 2022-1-9 01:47
BCM6710 咪即係 AX86U 粒 CPU?佢有 160MHz (or 80+80) support 喎,你張 9560 係可以用 wave 2 行到 1.7Gbps.....
作者: mingming123 時間: 2022-1-9 01:53
ac3200 夠用
作者: wyhui5124 時間: 2022-1-9 08:30
BCM6710 咪即係 AX86U 粒 CPU?佢有 160MHz (or 80+80) support 喎,你張 9560 係可以用 wave 2 行 ...
fakeman 發表於 2022-1-9 01:47
AX86U係有BCM6710,廠家set咗用黎行2.4G頻段,5G頻段由另一粒BCM43684負責
https://blog.wongcw.com/2020/05/ ... %E8%A9%95%E6%B8%AC/
作者: siukat 時間: 2022-1-9 08:41
上wifi6都要device支援,我全屋都無一件device支援wifi6,真係上黎都無用
作者: madmacuser 時間: 2022-1-9 10:53
想問下平時用 1G固網去廳 wifi5 mesh router, 在房只有 1xxMB download, 轉 wifi6 後會否快一點?
via HKEP ...
JLO 發表於 2022-1-8 22:12
肯定係 MB 單位?
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: Miipp 時間: 2022-1-9 11:08
BCM6710 咪即係 AX86U 粒 CPU?佢有 160MHz (or 80+80) support 喎,你張 9560 係可以用 wave 2 行 ...
fakeman 發表於 2022-1-9 01:47
ax86u 5GHz 用的 BCM43684 先有 160MHz
作者: landfi 時間: 2022-1-10 16:10
的確只是滿足心頭好
看網頁打吓機11b都夠
作者: Miipp 時間: 2022-1-10 16:28
係囉, 就算我求其去 youtube load 幾段片 test, buffer 緊時都係講緊 ~11Mbps
d 人用手機, 話 1xxMbps, 3xxMb 唔夠快/唔夠爽, 上 wifi6 4xx~7xx Mbps 後, 話 feel 到快/順左
[attach]2302128[/attach]
作者: fakeman 時間: 2022-1-10 17:52
11b 太誇張,11g 叫做勉強 ok,11n 2.4GHz 一般用就得,睇 video 有時會唔係幾好
作者: sparrow 時間: 2022-1-10 21:14
11n(2.4g)-->11ac, <100M-->500M,提升巨大;
11ac-->11ax,500M-->700M,提升少D。
wifi6主要係提升頻道利用效率(HE, high efficiency),BSS coloring, ofdma應該可以令到ping time變好,不過無搵過相關benchmark,wifi 5都夠用有餘。
作者: Miipp 時間: 2022-1-10 21:14
我個 2 號 router 係 n56u, 行 11n 2.4GHz 駁電器用為主, 正好可以用來做 video test
Source 係動物機入面 63GB 的一套 4k 2160pUHD BD iso, player 係 notebook AC9560 經 11n 2.4GHz 連去兩者之間的 n56u.
平均 bit rate 只係幾十 Mbps, 11n 2.4G 絕對游刃有餘
[attach]2302183[/attach]
作者: Miipp 時間: 2022-1-10 21:28
11n(2.4g)-->11ac, 500M,提升巨大;
11ac-->11ax,500M-->700M,提升少D。
wifi6主要係提升頻道利用效率(H ...
sparrow 發表於 2022-1-10 21:14
我當年 11n (2.4g/5g) 上 AC, 上網體驗感受的提升係 0, 唯一感覺到有分別係萬年一次 LAN<->WIFI 過大 file (過大 file 99.9% 時候插 GBE)
我上年 AC 上 AX, 上網體驗感受的提升係 0, 唯一感覺到有分別係一年幾次 LAN<->WIFI 過大 file (AX 去到幾百 Mbps 後可以減少插 GBE 的次數)
p.s. 體驗感受不包括跑 speedtest 數字去 high
作者: 留白兄 時間: 2022-1-10 22:10

作者: blkbd5 時間: 2022-1-10 22:15
我又唔同,
11n -> 5G AC,download 速度有大分別,當然系用部Notebook去比較,
AC -> AX,無乜分別,唔覺特別快咗,好多時,個site / server已經限制咗!
作者: charles2047 時間: 2022-1-10 22:41
如果你單機一個人用同時將用途所需頻寛放落去個制式頻寛上限之內用一定無問題。Router除咗wifi制式,仲有硬件本身規格都與制式並進。我以前用G制式wifi就一部pocket PC/feature phone要用,上網主要都係行LAN多,N制式時已有iPhone iPad, 去到AC時屋企己超過十件wireless devices, 依家AX廿幾部IoT devices長期連住同時三部streaming已係基本。
以我為例 TP1043ND -> Netgear R7000 -> Linksys MX4200, 後者升級未必好明顯,但前者唔換絕對死得人。最記得部1043喺十年前我只要行BT直頭其他LAN Port都Load空氣...
P2P Download吓野都會減速。
作者: blkbd5 時間: 2022-1-10 22:51
本帖最後由 blkbd5 於 2022-1-10 22:52 編輯
師兄,部1043硬件已經限制咗你external connection quantity,BT 有無set connection no.呢?
當年我用N56U 或者 A2004NS 都要限住 BT 個 connection吖,先唔會整瓜成個內網!
現在既router,硬件強咗好多就真!
作者: Miipp 時間: 2022-1-10 23:48
ching 明顯撈亂左好多 concept,BT 係睇 session 數,當年揀 router 睇呢樣野,NAT 同 bgnac 無線野無關係
我當年隻 n56u 瘋狂 PT 又唔見影響其它裝置
作者: fakeman 時間: 2022-1-11 00:48
圖已 saved

作者: fakeman 時間: 2022-1-11 00:50
11n(2.4g)-->11ac, 500M,提升巨大;
11ac-->11ax,500M-->700M,提升少D。
wifi6主要係提升頻道利用效率(H ...
sparrow 發表於 2022-1-10 21:14
呢 part 我就知,因為我屋企部機 AC -> AX 之後,老婆部電腦 online game latency 減咗(佢講,我冇玩的),佢係唯一今次認同我嘅 upgrade

作者: mickey1234 時間: 2022-1-11 00:55
估唔到ac都咁快,但我都全屋行哂ax,舊電腦上ax都有感
作者: KinChungE 時間: 2022-1-11 09:04
我個 2 號 router 係 n56u, 行 11n 2.4GHz 駁電器用為主, 正好可以用來做 video test
Source 係動 ...
Miipp 發表於 2022-1-10 21:14
全屋得一個人用得
如果全屋所有人所有device都11n 2.4GHz就死得
作者: Miipp 時間: 2022-1-11 09:43
當年 n56u 係主力時, 全屋野一齊用完全無問題喎, 同埋都係用 2.4GHz
作者: KinChungE 時間: 2022-1-11 09:45
當年4k遙不可及
而家, 你想專登買1080p電視都好少選擇
講當年的話, 不如用翻56K
作者: Miipp 時間: 2022-1-11 09:49
手機/tab 用 wifi, 有幾十 Mbps 已經唔會 feel 到慢. 我敢話有 10~20Mbps, >99% 場合已經好順.
如果係手機 4G 網絡年代經常係唔同環境做 test, 會更明我講乜.
作者: Miipp 時間: 2022-1-11 09:54
56k 同 11n 的 300Mbps 相差五千幾倍呀, 有 d 過囉
如果話當年, 我由電話線上 ADSL 1.5Mbps 上網感受提升最明顯, 再上 VDSL 已經唔明顯
作者: Miipp 時間: 2022-1-11 10:01
如果玩盲測, 我唔信有人流動應用可以感受到 AX 同 11n 的分別, 唔好話 AX vs AC.
講緊一般家用環境, 唔好搬去商用場合.
其實如其他獅卿話齋, AX 等新制式係頻普應用分配更有效率, 但家用有幾可用盡, 或感受得到?
就好似 AC 後期 router 加入 MU-MIMO, 有幾多人 feel 到 MU 的效果? 我就唔得
作者: jackwong717 時間: 2022-1-11 10:14
回復 36 #Miipp
我最近用jellyfin在家睇片,(pc to nas)
片源20G大,睇片飛片無問題,
(實測400Mb/s=50MB)Wifi,
在公司Qos約50Mb=6MB/s
睇片會停下停下咁,
實用上來即50Mb/s唔係咁得。
即如果我用2.4G wifi,
去睇20GB片會唔多爽!
Android 紅米note8pro
作者: Miipp 時間: 2022-1-11 11:30
回復 Miipp
我最近用jellyfin在家睇片,(pc to nas)
片源20G大,睇片飛片無問題,
(實測400Mb/s=50MB)Wif ...
jackwong717 發表於 2022-1-11 10:14 [url=https://www.hkepc.com/forum/redirect.php?
goto=findpost&pid=40861083&ptid=2648849][/url]
要評估夠唔夠 bandwidth video streaming, 獅卿首先要有 bitrate 概念.
個 file 20G 大無意思, 容量/時長先緊要, 咁先計到幾多 Mbps. 20G 大, 係 2hr, 1hr 定 30mins 長呢?
我樓上都實際 test 左, 11n 2.4GHz 播 4k UHD 的 BD 係完全無問題架.
作者: mt4money 時間: 2022-1-11 11:34
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: rfdingo 時間: 2022-1-11 12:30
一般人用AC就夠(O
EPC文書用AC就夠(X
作者: charles2047 時間: 2022-1-11 18:26
師兄,部1043硬件已經限制咗你external connection quantity,BT 有無set connection no.呢?
當年我用N56 ...
blkbd5 發表於 2022-1-10 22:51
我個重點都其實係講wifi制式同硬件會與時並進,你唔升級wifi制式就只能夠用過時既硬件配置。
作者: blkbd5 時間: 2022-1-11 20:21
師兄,一定程度上我都認同你嘅睇法,
但係,現今嘅家用路由器,硬件上都應該好足夠一般用家,正如,我部好多好多年前嘅R7000 AC ROUTER,只要唔系用VPN,一般的 BT 和打機都完全無問題,只系乜痕,對部機太耐太悶,換咗部WIFI6,但係用起上嚟係冇乜分別!
作者: fakeman 時間: 2022-1-11 20:33
回覆 39# mt4money
有 D 痴線嘅片源係夠膽死俾 100-200Mbps nitrate 嘅片出來
作者: Miipp 時間: 2022-1-11 20:47
乜片 200 Mbps 咁猛?我都想睇睇
作者: fakeman 時間: 2022-1-11 22:47
我冇 download,係某 d PT 見人放,應該係某 d 西片全集,我見到咁大已經 skip

作者: Miipp 時間: 2022-1-11 23:00
特別製作,非 industrial video standard 野有乜野好講,再搵人整個 10000 MBps 片話 AXE bandwidth 都唔夠亦得
BTW 11n 2.4GHz 係可以去到 300Mbps 的
作者: charles2047 時間: 2022-1-12 10:09
我由R7000升級一對MX4200其實係為個mesh功能, 隨住科技進步對wifi覆蓋範圍同訊號強度要求都高咗.
你見我都有講後期既升級體驗分別唔會有好大提升.
十幾年前真係無人介意用pocket PC時走近隻router旁邊用, 而今時今日間屋有死角收唔到良好wifi訊號真係會被人嘈...

作者: KinChungE 時間: 2022-1-12 10:14
特別製作,非 industrial video standard 野有乜野好講,再搵人整個 10000 MBps 片話 AXE bandwidth 都唔 ...
Miipp 發表於 2022-1-11 23:00
11n 2.4Ghz理論300 (甚至450, 3T3R), 實際上有100都還得神落
反如11n 5GHz輕易過百, 3T3R我試過>200Mbps
基本上2.4GHz寫幾多都可以無視, 香港環境實際做唔到
作者: fakeman 時間: 2022-1-12 10:37
11n 2.4Ghz理論300 (甚至450, 3T3R), 實際上有100都還得神落
反如11n 5GHz輕易過百, 3T3R我試過>200Mbps
...
KinChungE 發表於 2022-1-12 10:14
2.4G 唔好話香港,外國都唔得啦,唔講同 wifi jam....bluetooth 已經死火.....咁多 bluetooth devices
作者: KinChungE 時間: 2022-1-12 10:43
2.4G 唔好話香港,外國都唔得啦,唔講同 wifi jam....bluetooth 已經死火.....咁多 bluetooth devic ...
fakeman 發表於 2022-1-12 10:37
咁我又好彩, 屋企極少bluetooth device
作者: t101 時間: 2022-1-12 10:59
本帖最後由 t101 於 2022-1-12 11:07 編輯
新ax確實連接速度提高D,但ac一般家庭根本夠用有餘。
鹹魚買兩只ac1900 3T3R mesh, 能過500Mbps,一共100人民幣,作為上網備份wifi,完全無問題。
大部分現有設備同手機都只行到80MHz 2T2R, 用ax或ac無大分別。
就算睇8K youtube video,都只需要50Mbps左右速度,難度不大。
作者: fakeman 時間: 2022-1-12 11:09
電話,laptop,錶.....好多 -_-
作者: saiohbaby 時間: 2022-1-12 11:14
我升WIFI6 主要為左用WIFI BACKUP 快左
作者: Hippo 時間: 2022-1-12 11:14
本帖最後由 Hippo 於 2022-1-12 11:17 編輯
我仲有 tablet, keyboard, mouse, remote, handsfree, speaker, AV amp, TV, media player, alarm clock, smart scale, ....
不過好多 IOT 得 2.4G 無辦法唔用
作者: fakeman 時間: 2022-1-12 11:18
我仲有 tablet, keyboard, mouse, remote, handsfree, speaker, AV amp, TV, media player, alarm clock, ...
Hippo 發表於 2022-1-12 11:14
係喎,唔記得咗 kb/mouse
咁真係成屋都 2.4GHz devices作者: Hippo 時間: 2022-1-12 11:21
回覆 55# fakeman
而且唔係全屋每樣一件, 有D人係全屋每人幾件
作者: Hippo 時間: 2022-1-12 11:23
2.4G 唔好話香港,外國都唔得啦,唔講同 wifi jam....bluetooth 已經死火.....咁多 bluetooth devic ...
fakeman 發表於 2022-1-12 10:37
仲有 USB3.0 初出時也會 jam wifi 的, 新產品唔知仲有冇
作者: KinChungE 時間: 2022-1-12 11:32
我仲有 tablet, keyboard, mouse, remote, handsfree, speaker, AV amp, TV, media player, alarm clock, ...
Hippo 發表於 2022-1-12 11:14
好彩我好你好多
tablet(wi-fi 5ghz only), keyboard(有線), mouse(無線2.4ghz), remote(絕大部份IR only), handsfree(唔用), speaker(駁線), AV amp(HDMI線, 喇叭線, Lan線), TV(史前非iDTV冇network), media player(Lan線), alarm clock(手機), ...
全屋數黎數去, 2.4都係得mouse同logitech harmony用
作者: Hippo 時間: 2022-1-12 11:40
本帖最後由 Hippo 於 2022-1-12 11:42 編輯
回覆 58# KinChungE
我好唔好彩係呢個世代, 連洗衣機, 吸塵機 都2.4G
fire TV, google TV, Mi Box 新款 remote 都已經無 IR
唯一係減咗 2.4G dect phone 無再用固網電話
作者: mt4money 時間: 2022-1-12 11:51
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: KinChungE 時間: 2022-1-12 12:08
回覆 KinChungE
我好唔好彩係呢個世代, 連洗衣機, 吸塵機 都2.4G
fire TV, google TV, Mi Box 新款 ...
Hippo 發表於 2022-1-12 11:40
而家Dect係用1.8-1.9GHz
作者: zhanghui537956 時間: 2022-1-12 12:18
WIFI 5會搶線,延遲會提高
作者: Hippo 時間: 2022-1-12 12:21
本帖最後由 Hippo 於 2022-1-12 12:25 編輯
已經無再用固網, Dect 用咩都無所謂了
當年仲用Dect phone 時, 個base擺router隔離係會有影響電話接收
作者: tse111 時間: 2022-1-12 13:32
WIFI6可連 device 多小是 看晶片組
如小米低階(小米的紅米Ax5……是128台)高中階(小米3000,小米9000是200台以上)
石頭是4~60台
作者: sparrow 時間: 2022-1-12 15:05
WiFi6 2.4g反而可以期待下,有bss coloring抗干擾,有TWT適合IoT。
via HKEPC Reader for Android
作者: t101 時間: 2022-1-12 15:59
家用唔需要咁device,30個好夠。
如過其他用途,加mesh已經可以scale多DD device
作者: charles2047 時間: 2022-1-12 17:47
WiFi6 2.4g反而可以期待下,有bss coloring抗干擾,有TWT適合IoT。
via HKEPC Reader for Android ...
sparrow 發表於 2022-1-12 15:05
呢啲野只會越來越多, 十幾年前我都係兩三部可連wifi, 六七年前就上到十幾件, 而呢刻早就唔止30件, 我諗再過五年應該6-70件...
由以往大大部PC... 分裂成notebook / tablet / smartphone / smartwatch / tv box/ TV/ sound bar / 電子磅 / 燈 / 門鎖 / CAM / 窗簾...
而我未有遲吓可能人人都會有遊戲機VR又吸塵機廚具厠具浴室一大堆......
可能仲有我想像唔到既野一籮籮黎緊......
作者: tse111 時間: 2022-1-13 11:19
一人用就話
一 家人就
而家興智能家居,30個好快滿
作者: eric415 時間: 2022-1-13 11:24
換個好router除左希望收得好d之外,就係唔想屋企人成日話用唔到有問題而要去跟,除非一個人住
作者: Miipp 時間: 2022-1-13 14:28
其實好多人換 router 其中之一的主要原因就係因為尾房或死角接收唔到, 當初貪內置天線 2T2R 細細隻靚仔 (或入門 model 平), 用落先出事, 低 bit rate 到 load 多圖都慢 (<10Mbps), 間中弱信號到斷線或 load 空氣等等的問題, 比用家明顯感受到.
換過隻高階 (3T3R/4T4R 高增益外置天線) 新款 WIFI_ router, 訊號穩定晒, 結果就歸功左 WIFI_ 新制式
作者: t101 時間: 2022-1-13 14:39
其實早10幾年,2.4G都cover得唔錯。但近10年,太多2.4G干擾,附近太多wifi,所以隔幾米就收唔到。坐底-70dbm 干擾,仲有人加強發射功率。
結果逼大家一齊升級,否則就收唔到。
5GHz好處系距離短,signal fade off快,反而對隔離屋影響細左,而且速度上可以提升。
作者: eric415 時間: 2022-1-13 14:39
回覆 70# Miipp
話新router好收d咁又唔係錯晒既,比較舊例如r7000,我之前用尾房會斷,呢加轉左用wifi6,起碼叫可用,當然最後都係行埋mesh,咁尾房先可以流暢睇片打機
作者: 風十三 時間: 2022-1-13 15:07
心癮已過,觀望中........
作者: Miipp 時間: 2022-1-13 17:21
早期主流 ac router 如 r7000 & ac68u 等接收麻麻地, ac 後期的 r7000p & ac86u 係明顯勁好多
作者: minibanana 時間: 2022-1-14 16:11
好多人以為換貴router可以解決訊號問題, 其實錯曬, 即使router強左, client果邊無變, 一樣無變, 唔會好左
而且router功率有限制, 一般廠家都已調到最高, 所以平貴基本上分別不大, 唯一解決方式係加AP果D
貴ROUTER只係硬件性能更好, 用途更多, 並非解決到訊號接收問題
至於換xTxR, 原因係WIFI6未面世之前, 無OFDMA+MUMIMO時, 裝置係要所謂搶線, TR路越多可同時使用裝置越多, 速度亦有所提升
作者: fakeman 時間: 2022-1-14 17:18
router 發射好咗,client 點都會收得好 d....的確法例有規限發射功率,但因為果個發射點之後嘅衰減就係重點,天線設計好咗之類會令接收係有所改善
當然,後者你講嘅好重要,新嘅 multi user 模式係最大突破,平時講咩 11n WiFi 4 夠用只係因為人數少,多幾部機一齊就見真章
作者: minibanana 時間: 2022-1-14 17:22
訊息係雙向嫁, 你client收到router, 但router收唔到client有x用咩
作者: fakeman 時間: 2022-1-14 18:31
條天線改善咗會只識發好 d 而唔會都收好 d?
作者: Hippo 時間: 2022-1-14 21:07
本帖最後由 Hippo 於 2022-1-14 23:23 編輯
回覆 77# minibanana
而且訊息係雙向, 但唔係對稱, upload : download 都唔知有冇 1:99
就算只係 Router 發射改善對download都好大改善, 何況接收都會好咗
作者: mt4money 時間: 2022-1-14 23:09
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wingsit 時間: 2022-1-14 23:37
根據個人經驗, 如果你在 router 附近使用, AC 同 AX 可能無乜分别, 但係離 router 遠些或者隔一两道牆, AX 會快 AC 好很多.
作者: Hippo 時間: 2022-1-14 23:55
AX 近距離快到癲, 同 AC 無可能無乜分別喎
作者: Moga 時間: 2022-1-14 23:59
想問下, wifi6網卡係咪基本上得AX200? 正路可以做到幾Mbps下載?
作者: Hippo 時間: 2022-1-15 00:10
我部 notebook AX201 啱啱實測

作者: wingsit 時間: 2022-1-15 01:41
如果 router 同 client 都係行 AX, 肯定快過 AC 好多好多, 絕對唔係心癮.
作者: madebyp90 時間: 2022-1-15 04:12
我500mb pccw(2間屋)
ax tuf ax3000 (2t2r) $999
ac ea9500s/rog ac(公司300mb) $3000
4T4R+4T4R
约15-18 wifi 装置
iphone13+ipad pro m1+macbook intel(ac)
全部2T2R
獨立80mhz 5G ac爽快過160mhz AX 5G
不過
n+ac共用80mhz(tv/printer/cam)
ax就快D(ping time)
廁所位都係AX快
而家等6E+全2.5G lan,先買rog级router
作者: madebyp90 時間: 2022-1-15 04:13
ax 2T2R多
所以分别不大
160mhz重問题多多
要等6E
作者: 留白兄 時間: 2022-1-15 11:34
回覆 85# wingsit
你咁認真做咩
佢淨係用黎上EPC 香討
n轉ac佢都會話係心癮
作者: jzllee 時間: 2022-1-15 13:24
好睇你用嚟做乜, 我屋企由WiFi 4 上 WiFi 6, 用嚟打機、上網、睇youtube、網劇, 除咗數字上快咗10倍, 實際用途冇分別.
當然有人有其他用途而又用到咪值咯.
作者: Miipp 時間: 2022-1-15 14:05
唔計本身有訊號問題的案例;唔計單撈幾十豬 iso 按秒錶計時;亦唔計每日開機都去丁 speedtest 數字 - 我唔信「普通」家居環境可以以「盲測」方法判斷到昇級 wifi 6 帶來「使用體驗」方面的提升
又有 d 獅卿話 ping 快左好掂,或者佢地係進諧左的新人類可以感受覺到唔定,我係舊人類唔敢講是與不是
作者: Hippo 時間: 2022-1-15 14:10
本帖最後由 Hippo 於 2022-1-15 14:13 編輯
WiFi 6 近距離已經接近 GigaLAN 既表現, 好簡單如果有人話感覺唔到 AC 同插 LAN 線既分別, 咁代表D咩 ?
作者: fakeman 時間: 2022-1-15 15:08
即係用唔著咁多......浪費咗資源?

作者: madebyp90 時間: 2022-1-15 17:10
本帖最後由 madebyp90 於 2022-1-15 17:12 編輯
我當年ac68->ea9500s
係feel到
反應快左幾倍
其實個重點只係你比唔比得起
好似我用寛頻可以一個月賺100k hkd up以上
$5-6k router如果可以反應快50% up,己值
重點只係而家未有6e/all 2.5gb Lan
如果有,一早買咗
我而家另外一間屋tuf ax3000
用ipad m1/iphone 13@160mhz
都唔夠 屋企隻ea9500s+80mhz獨立ch快
作者: Miipp 時間: 2022-1-15 23:42
無計貧窮限制左想像力
照咁講應該一早用 10GBE 搵錢,隨時一早搵到 1M 一個月
作者: madebyp90 時間: 2022-1-15 23:57
10g wan家用係冇用
唔會夠1G商用快
hkix ping time分別好大
作者: wingsit 時間: 2022-1-16 00:24
建議師兄去試埋 N, 可能試完之後發覺上 AC 都只係心癮

作者: evantkh 時間: 2022-1-16 00:24
還有international bandwidth。
作者: evantkh 時間: 2022-1-16 00:27
Bandwidth夠就得,再加未必有特别好處。有時是要穩定、不要斷、低時延、低packet loss,例如繁忙時間都要足速。
作者: madebyp90 時間: 2022-1-16 00:46
炒野鬥緊5-10ms
個差距足夠20萬一日,定白果
其實就禁backup nas
fullload lan,己經分到平野貴野
只係捨唔捨得問題
作者: Tom_jerry 時間: 2022-1-16 01:02
本帖最後由 Tom_jerry 於 2022-1-15 17:08 編輯

