Board logo

標題: Wifi 6 Router CT3003 刷 OpenWRT 在大陸TV, 電腦睇Youtube 及 MyTVSuper [打印本頁]

作者: javacomhk    時間: 2023-10-14 02:06     標題: Wifi 6 Router CT3003 刷 OpenWRT 在大陸TV, 電腦睇Youtube 及 MyTVSuper

本帖最後由 javacomhk 於 2023-10-26 13:46 編輯

我跟佢在淘寶買機, 照做成功刷機 OpenWRT, 個wifi 6 router 又真係平 正價¥14x, 我買個時 ¥109 一個, 買咗2個, 不過個商家依家賣哂並且已落架。

Router 裝好處係在大陸部電視 或其他wifi 設備可以share 同一個 connection , 唔使每部機或device 分開 connections , setup 好Router後, 大陸屋企人(例如長老)唔使點識用個router, connect 到個WiFi 手機就用到WhatsApp , 電視就睇到香港常用嘅電視台包括TVB 或 Viu, Netflix 或 Disney Plus 都得, 香港呢邊又唔使設定的乜 server app, 或 VPN server, 又唔使驚比人block IP。

另外, OpenWrt 裝咗響 Wifi 6 Router 度在香港都有用途, 例如 extend 你個舊 2.4GHz router去的死⻆位, 增加5GHz 嘅 wifi connection 比的新嘅 devices,  並有其他安全功能(如VPN、Port Forwarding、Firewall 、DDNS 等)仲可以發掘其他services。

個設定方法, 對我來說就有的麻煩, 因為我要搵番部好舊 notebook 先有LAN 頭, 另外如果你發現 Chrome Browser Update 唔到 Firmware 可以用其他 Browser 試下. 片中有話介紹的大陸「機場」收費服務, 當然付費的會比較穩定, 但免費的「機場」服務是要時間去找及試。

[youtube]pkCBUtTzvk8[/youtube]

MR3000D-CIq  刷机教學請看101樓

https://www.hkepc.com/forum/redi ... 11&pid=41918448
作者: dipsy    時間: 2023-10-14 09:24

我跟佢在淘寶買機, 照做成功刷機 OpenWRT, 個wifi 6 router 又平 1xx 人仔, 我買個時 109 人仔一個, 買咗2 ...
javacomhk 發表於 2023-10-14 02:06


我都睇咗, 機場每月$20 又ok 喎, 唔使自己起 server
電都慳埋
作者: 雯雯    時間: 2023-10-14 09:43

我跟佢在淘寶買機, 照做成功刷機 OpenWRT, 個wifi 6 router 又平 1xx 人仔, 我買個時 109 人仔一個, 買咗2 ...
javacomhk 發表於 2023-10-14 02:06


新notebook或電話其實可以買個Type-C轉LAN adapter, 幾十蚊人仔.
作者: javacomhk    時間: 2023-10-14 10:48

本帖最後由 javacomhk 於 2023-10-14 06:58 編輯
我都睇咗, 機場每月$20 又ok 喎, 唔使自己起 server
電都慳埋
dipsy 發表於 2023-10-14 01:24



    ¥20一個月,平過的漫遊數據卡多多聲啦
另外片中有講¥20一個月係可以 share 5個connections,你仲可以裝4個connections 響的流動設備,例如 iPhone 或Android 或Pad。
作者: 淼林焱    時間: 2023-10-14 18:02

我見有人改512M Ram唔知同原裝256M分別有幾大呢
作者: wwxx01    時間: 2023-10-14 18:08

回復 4 #javacomhk

有限gb數, 你用得多就要加錢

via HKEPC Reader for Android
作者: javacomhk    時間: 2023-10-14 20:47

本帖最後由 javacomhk 於 2023-10-14 18:51 編輯
回復 javacomhk

有限gb數, 你用得多就要加錢

via HKEPC Reader for Android
wwxx01 發表於 2023-10-14 10:08


¥20 好似有120G 都算係咁啦。
作者: Louis_gre2    時間: 2023-10-16 19:08

¥20 好似有120G 都算係咁啦。
javacomhk 發表於 14/10/2023 20:47


師兄可否私信話我知邊個機場 ?
作者: Louis_gre2    時間: 2023-10-16 19:21

本帖最後由 Louis_gre2 於 2023-10-16 19:52 編輯
我見有人改512M Ram唔知同原裝256M分別有幾大呢
淼林焱 發表於 14/10/2023 18:02


我見 155 - 159 RMB,機 + 改埋 512M (話用三叔記憶)。

單改 512 連功包料 39.99 (+ 來回運費),所以出機時改埋 512M 計落 jetso d

openwrt 有 d 野幾大咬架。諗住多用途,有大買大穩陣。

我剛搵人幫手淘左部 T7,不過無改 512M
作者: javacomhk    時間: 2023-10-16 19:42

師兄可否私信話我知邊個機場 ?
Louis_gre2 發表於 2023-10-16 11:08


你睇佢條片有講個機場
作者: javacomhk    時間: 2023-10-16 19:44

本帖最後由 javacomhk 於 2023-10-16 11:59 編輯
我見 155 - 159 RMB,機 + 改埋 512M (話用三叔記憶)。

openwrt 有 d 野幾大咬架。諗住多用途,有大買大 ...
Louis_gre2 發表於 2023-10-16 11:21


如果你會用到Router 入面的 software package 例如 Adbyby,多的RAM 係就有用。

另外網上我見的人話要加完RAM 要加埋散熱
作者: Louis_gre2    時間: 2023-10-16 19:48

你睇佢條片有講個機場
javacomhk 發表於 16/10/2023 19:42



    無留意添。一陣認真 d 睇。
作者: Louis_gre2    時間: 2023-10-17 08:26

本帖最後由 Louis_gre2 於 2023-10-17 10:40 編輯

回覆 1# javacomhk

最近兩個月教學,好似話唔使 HW 232  
作者: jk1399    時間: 2023-10-17 08:45

本帖最後由 jk1399 於 2023-10-17 17:41 編輯
我跟佢在淘寶買機, 照做成功刷機 OpenWRT, 個wifi 6 router 又真係平 正價¥14x, 我買個時 ¥109 一個, 買 ...
javacomhk 發表於 2023-10-14 02:06


認真,我唔係抽佢水,但呢個港叔做埋D野太危險,睇佢個款成日返大陸住就退休個D
遲早被人上門查水錶,到時佢真係感受下什麼是依法處理

原因:非法翻牆,及教人翻牆視頻在網上被大量傳播,仲出售裝好翻牆工具的路由器,性質極其惡劣,後果極後嚴重

[attach]2393268[/attach]

被告犯罪情节特别恶劣,手段特别残忍,后果和罪行极其严重,且主观恶性深,社会危害性大,应依法从严惩处。被告在得悉判刑后表示:我接受全部指控,服从判决,今天的庭审对我来说刻骨铭心,在审判长依法公正的主持下,整个庭审庄重、严谨、理性、文明,体现了依法庭审和人文关怀的有机结合,我真诚感谢法院,感谢检察院,感谢两位律师
作者: jayshing    時間: 2023-10-17 14:00

回覆 1# javacomhk

我睇咗條片, 但第一part 己吾成功

[attach]2393295[/attach][attach]2393296[/attach]
作者: jimie    時間: 2023-10-17 14:05

主要係爬梯唔應該咁張揚
作者: fatman    時間: 2023-10-17 14:26

我見 155 - 159 RMB,機 + 改埋 512M (話用三叔記憶)。

單改 512 連功包料 39.99 (+ 來回運費),所以出 ...
Louis_gre2 發表於 2023-10-16 19:21

師兄,T7係唔係可以刷openwrt 嘅CT3003 file?

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: Louis_gre2    時間: 2023-10-17 14:39

本帖最後由 Louis_gre2 於 2023-10-17 14:40 編輯
師兄,T7係唔係可以刷openwrt 嘅CT3003 file?

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
fatman 發表於 17/10/2023 14:26


都係同一塊 PCB,刷同一 openwrt 。
不過小心唔好買錯中移動版 T7,傳鎖左 d 野。

今朝睇真,有間鋪除左換 512 ,
重裝埋 uboot,買返來就直刷

都係個句...買之前問清楚先俾錢
作者: Louis_gre2    時間: 2023-10-17 14:43

回覆 16# jimie

有人話出差帶埋路由上去爬梯
作者: jayshing    時間: 2023-10-17 14:46

回覆 18# Louis_gre2

Oh my God !! 我应该都買錯咗

Can't Flash OPENWRT
作者: Louis_gre2    時間: 2023-10-17 14:49

回覆  Louis_gre2

Oh my God !! 我应该都買錯咗

Can't Flash OPENWRT ...
jayshing 發表於 17/10/2023 14:46


你裝左 uboot 未 ?
作者: fatman    時間: 2023-10-17 15:11

師兄,T7係唔係可以刷openwrt 嘅CT3003 file?

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
fatman 發表於 2023-10-17 14:26


師兄,可否PM邊間鋪買
作者: fatman    時間: 2023-10-17 15:12

回覆 18# Louis_gre2
師兄,可唔可以PM係邊間鋪買!
作者: jayshing    時間: 2023-10-17 15:13

回覆 21# Louis_gre2

装唔到, 上传档案就显示嗰两张图
作者: LaMancha    時間: 2023-10-17 15:24

之前係家里ASUS router 裝咗個OPEN VPN. 國內手機用聯通上網, 都可以用到VPN看到YOUTUBE. 不過在國內10月1日及中秋前, 就開始連唔到VPN. 唔知是否國內係節日前加強咗限制翻牆
作者: Louis_gre2    時間: 2023-10-17 15:25

本帖最後由 Louis_gre2 於 2023-10-17 15:26 編輯

回覆 22# fatman

淘寶/京東/PDD 炒到好貴,只有咸魚有改 RAM 服務。

PDD 最平 12x ,未改的,不如直接幫襯咸魚改機佬....

咸魚要實名,要內地支付寶,我托上面朋友買左部電信版....
作者: 131213    時間: 2023-10-17 15:30

之前係家里ASUS router 裝咗個OPEN VPN. 國內手機用聯通上網, 都可以用到VPN看到YOUTUBE. 不過在國內10月1 ...
LaMancha 發表於 2023-10-17 15:24



    換prot, 唔好用1194
keep住換wan ip
作者: javacomhk    時間: 2023-10-17 15:32

回覆  Louis_gre2

Oh my God !! 我应该都買錯咗

Can't Flash OPENWRT ...
jayshing 發表於 2023-10-17 06:46

[attach]2393309[/attach]

我響呢間買,已經沒貨
你買個個版本唔同,所以刷機方法都唔同。
作者: jackwong717    時間: 2023-10-17 15:36

回復 25 #LaMancha

我10月1有上去用,無問題,估計你係被封左ip,
同埋唔好用得太勁。
用香港卡聯去router轉ip
應該又可以用了。


Note 11 pro 5G
作者: LaMancha    時間: 2023-10-17 15:42

回復 LaMancha

我10月1有上去用,無問題,估計你係被封左ip,
同埋唔好用得太勁。
用香港卡聯去router轉ip
...
jackwong717 發表於 2023-10-17 15:36


我係用國內聯通連VPN. 因為1G才1元. 後來急用. 所以用香港電話號碼的SIM卡買了漫遊套餐 咁就上到YOUTUBE. 不過遲些會試試轉PORT
作者: Louis_gre2    時間: 2023-10-17 15:49

本帖最後由 Louis_gre2 於 2023-10-17 15:56 編輯

回覆 25# LaMancha


全國 51/國慶長假,開會,過年,南部春秋二交,都係重點日子
作者: Louis_gre2    時間: 2023-10-17 15:53

本帖最後由 Louis_gre2 於 2023-10-17 16:32 編輯

回覆 28# javacomhk

淘寶 link,禁入去,平的,不是 CT3003,或不是單台價,批發 x 台的價。

昨日見咸魚,20 台一箱/每台 115。我想問買一台得唔得,點知要實名先可同賣家 chat
作者: fatman    時間: 2023-10-17 17:08

回覆  fatman

淘寶/京東/PDD 炒到好貴,只有咸魚有改 RAM 服務。

PDD 最平 12x ,未改的,不如直接幫襯 ...
Louis_gre2 發表於 2023-10-17 15:25


係淘寶搵左一間,T7M, 已改512M, 同裝埋uboot
作者: javacomhk    時間: 2023-10-17 17:21

認真,我唔係抽佢水,但呢個港叔做埋D野太危險,睇佢個款,成日返大陸短住,就退休個D
佢遲早被人上門查 ...
jk1399 發表於 2023-10-17 00:45


你鐘意咪去舉報佢囉,關人! 香港都有個舉報熱線架
作者: Louis_gre2    時間: 2023-10-17 17:30

係淘寶搵左一間,T7M, 已改512M, 同裝埋uboot
fatman 發表於 17/10/2023 17:08


穩陣
作者: jk1399    時間: 2023-10-17 17:40

你鐘意咪去舉報佢囉,關人! 香港都有個舉報熱線架
javacomhk 發表於 2023-10-17 17:21



  我好心提醒下, 點解你會叫我舉報佢?
我段野有話我要去舉報佢嗎?
作者: jimie    時間: 2023-10-17 17:55

唔使去舉報,有網格管理员,会有人聯络佢,点解我唔贊成,因为TVB 法例上唔落到地,不过佢新片已经教咗大家用天線收电视,叫做補咗少少鑊
作者: 雯雯    時間: 2023-10-17 19:15

唔使去舉報,有網格管理员,会有人聯络佢,点解我唔贊成,因为TVB 法例上唔落到地,不过佢新片已经教咗大家 ...
jimie 發表於 2023-10-17 17:55


用天線收都只限深圳&珠海&東莞 (要好高).
作者: javacomhk    時間: 2023-10-17 19:19

我好心提醒下, 點解你會叫我舉報佢?
我段野有話我要去舉報佢嗎?
jk1399 發表於 2023-10-17 09:40


你去佢個度,提醒佢呀嘛,你響呢度提醒邊個呢?
作者: Louis_gre2    時間: 2023-10-17 20:54

係淘寶搵左一間,T7M, 已改512M, 同裝埋uboot
fatman 發表於 17/10/2023 17:08


杰x...咸魚都係佢...兩邊做,通殺
作者: jk1399    時間: 2023-10-17 22:04

你去佢個度,提醒佢呀嘛,你響呢度提醒邊個呢?
javacomhk 發表於 2023-10-17 19:19

so..?
作者: Louis_gre2    時間: 2023-10-18 09:48

溫提

朋友通知,我買的 T7,可能奶野,
不是壞,是太新,可能用 winbond 晶片,刷 uboot 會磚。

想買 T7/3003 的,最好肯定可刷 uboot 先落單。
作者: fatman    時間: 2023-10-18 13:09

回覆 42# Louis_gre2

點知道uboot已刷?我問買家,佢話已裝uboot
作者: Louis_gre2    時間: 2023-10-18 14:25

回覆  Louis_gre2

點知道uboot已刷?我問買家,佢話已裝uboot
fatman 發表於 18/10/2023 13:09


佢有教
router 有 uboot,設定好 PC 個 ethernet,boot PC
打 192.168.2.1 定 192.168.1.2,就會見 upgrade FW 個畫面,拖入 DL 好的 openwrt FW,做完,再 reboot

好簡單的...係裝 uboot 個步麻煩之嘛
作者: fatman    時間: 2023-10-18 15:00

佢有教
router 有 uboot,設定好 PC 個 ethernet,boot PC
打 192.168.2.1 定 192.168.1.2,就會 ...
Louis_gre2 發表於 2023-10-18 14:25

賣家confirm話改512M, 會做埋裝uboot!
作者: Eric j    時間: 2023-10-18 20:19

[attach]2393501[/attach]
用以上方法就可以进入u-boot . 但要注意U-boot會有分大分區和小分區. 每個路由reset制都會有分別。

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: hotc    時間: 2023-10-19 20:40

回覆  javacomhk

我睇咗條片, 但第一part 己吾成功
jayshing 發表於 2023-10-17 14:00


我跟你一樣
作者: 淼林焱    時間: 2023-10-19 21:33

本帖最後由 淼林焱 於 2023-10-19 21:37 編輯

最新出左條片係H3C
聲稱CT3003無貨
但我見CT3003改512仲有貨賣只係又再坐地起價
作者: fatman    時間: 2023-10-20 14:06

最新出左條片係H3C
聲稱CT3003無貨
但我見CT3003改512仲有貨賣只係又再坐地起價 ...
淼林焱 發表於 2023-10-19 21:33


加左$10
作者: 淼林焱    時間: 2023-10-20 17:31

本帖最後由 淼林焱 於 2023-10-20 17:33 編輯
加左$10
fatman 發表於 2023-10-20 14:06


唔止$10啦
CT3003 512 一開始我見過係$149
琴日都仲好似係$169 剛再睇已經$189
作者: Louis_gre2    時間: 2023-10-20 20:24

本帖最後由 Louis_gre2 於 2023-10-20 20:27 編輯

剛立一立咸魚,條友加到 199(512M).....
早兩三日係 159

傻的嗎
作者: fatman    時間: 2023-10-20 21:41

唔止$10啦
CT3003 512 一開始我見過係$149
琴日都仲好似係$169 剛再睇已經$189 ...
淼林焱 發表於 2023-10-20 17:31

前日買T7M 512M, 仲係$159, 真係好多人買

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: fatman    時間: 2023-10-21 10:46

溫提

朋友通知,我買的 T7,可能奶野,
不是壞,是太新,可能用 winbond 晶片,刷 uboot 會磚。

想 ...
Louis_gre2 發表於 2023-10-18 09:48

師兄,準備收貨,請問刷邊個openwrt 穩陣?有無link share?

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: Louis_gre2    時間: 2023-10-21 11:05

本帖最後由 Louis_gre2 於 2023-10-21 11:06 編輯
師兄,準備收貨,請問刷邊個openwrt 穩陣?有無link share?

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F) ...
fatman 發表於 21/10/2023 10:46


我見好幾個版本,
問賣家,佢應該知邊個穩陣。
最新版 openwrt 23.x,觀望下 feedback 先裝。

我部下星期朋友帶落來,不過佢己幫手拆開,話係新 winbond 晶片,要等 patch
我估因為新/舊 W 晶,T7/3003 狂加價
作者: fatman    時間: 2023-10-21 15:59

我見好幾個版本,
問賣家,佢應該知邊個穩陣。
最新版 openwrt 23.x,觀望下 feedback 先裝。

我部下星 ...
Louis_gre2 發表於 2023-10-21 11:05

啱啱問左個賣家,佢話跟嚟個版本係最穩定,唔駛刷!師兄,要唔要自己再搞?
都睇到係512M

[attach]2393894[/attach]


via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: 淼林焱    時間: 2023-10-21 16:07

剛立一立咸魚,條友加到 199(512M).....
早兩三日係 159

傻的嗎
Louis_gre2 發表於 2023-10-20 20:24


瘋狂加價,傻的嗎
作者: 淼林焱    時間: 2023-10-21 16:10

前日買T7M 512M, 仲係$159, 真係好多人買  

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
fatman 發表於 2023-10-20 21:41


淘寶CT3003 256M 同 T7M 512M $169
CT3003 $189你買埋我果份
作者: 淼林焱    時間: 2023-10-21 16:12

另外見到Q30 Pro 512M $149
唔知同CT3003分別大唔大呢
作者: Louis_gre2    時間: 2023-10-21 17:48

回覆 55# fatman

我見過有推介 Immortal,賣家話穩陣,就玩住先,唔好攪咁多野
作者: chung3    時間: 2023-10-22 14:10

我都唔明,D人點諗嘅係唔識定係 第一日先知買機場來翻墻,如果在大陸有個家的不如用現有apple tv來翻墻啦!如果唔識上youtube搜下教學啦!使咩買呢D垃圾路由器,用用下斷流事小,分分鐘搞到火燭都似

via HKEPC Reader for Android
作者: javacomhk    時間: 2023-10-22 14:21

本帖最後由 javacomhk 於 2023-10-22 06:22 編輯
我都唔明,D人點諗嘅係唔識定係 第一日先知買機場來翻墻,如果在大陸有個家的不如用現有apple tv來翻墻啦! ...
chung3 發表於 2023-10-22 06:10



    你比較下先啦 Apple TV 幾錢?呢個 Router 幾錢?另外呢個有 Router 功能。

Apple TV 自從有VPN 功能,就算依家二手 Apple TV 都炒高咗。另外Apple TV 要 Apple ID 呢度好多係 用Android 同Windows。
作者: chung3    時間: 2023-10-22 14:33

你睇清楚D先啦!我話現有嘅apple tv,總之有好多方法比呢個路由器好,價錢也貴不了多少,我覺得呢個貼是廣告成份多,呢D路由器分分鐘燒咗間屋還累街坊

via HKEPC Reader for Android
作者: jk1399    時間: 2023-10-22 16:20

你睇清楚D先啦!我話現有嘅apple tv,總之有好多方法比呢個路由器好,價錢也貴不了多少,我覺得呢個貼是廣告 ...
chung3 發表於 2023-10-22 14:33

12V1A燒左成間屋,全中國有幾多億部路由同時運作,當中火警有幾多係路由著火燒屋?真係留名學野

via HKEPC Reader for Android
作者: jk1399    時間: 2023-10-22 16:22

本帖最後由 jk1399 於 2023-10-22 17:20 編輯
我都唔明,D人點諗嘅係唔識定係 第一日先知買機場來翻墻,如果在大陸有個家的不如用現有apple tv來翻墻啦! ...
chung3 發表於 2023-10-22 14:10


前面個part我同意
但你為左火力全開去踩,結尾昇華到"會火燭", 真係over左啦
(我唔知係你自己X得太上頭定係想搞下笑)

如果你最尾話用大陸機被人hack做結尾,咁就好D
作者: 淼林焱    時間: 2023-10-22 16:49

12V1A燒左成間屋,全中國有幾多億部路由同時運作,當中火警有幾多係路由著火燒屋?真係留名學野

via HKE ...
jk1399 發表於 2023-10-22 16:20


我擔心吓部i燶燒燶多啲
作者: 淼林焱    時間: 2023-10-22 16:52

你比較下先啦 Apple TV 幾錢?呢個 Router 幾錢?另外呢個有 Router 功能。

Apple TV 自從有VPN 功 ...
javacomhk 發表於 2023-10-22 14:21


Apple TV VPN throughput幾多先?
另外買Apple tv 既話我唔好用千幾銀正式買部VPN router唔好
作者: chung3    時間: 2023-10-22 17:21

你話唔會火燭就唔會啦!我親眼見過同屋苑一個單位響淘寶買來果D風扇仔充電,就係充到火燭,低W電一樣好大機會點著嘅,呢個貼廣告貼而已,大陸人邊有人用呢D路由器翻墻啊?個個都係用軟路由翻墻啦!冇害D香港人啦唔該,我火力全開踩你,笑話一個

via HKEPC Reader for Android
作者: jk1399    時間: 2023-10-22 17:31

本帖最後由 jk1399 於 2023-10-22 17:35 編輯
你話唔會火燭就唔會啦!我親眼見過同屋苑一個單位響淘寶買來果D風扇仔充電,就係充到火燭,低W電一樣好大機 ...
chung3 發表於 2023-10-22 17:21


其實你呢段野, 只怪你X得太過上頭
你拎個D垃圾鋰電爆炸既事件來推論呢部ROUTER會火警
根本係莫名其妙

你根本唔知呢部機乜來, 唔部山寨野, 係牌子貨, 叫思创
佢呢部CT3003(电信定制)
申請中國电信寬頻, 部機會派比用戶用, 中國电信等大家隨時火警嗎?

知道乜野係电信定制嗎? 唔識就查下啦
一味就話會爆炸火警, 搞笑的嗎?

呢部ROUTER本身係大陸上市, 肯定好人會買, 唔一定係翻牆
平平地百幾蚊部ROUTER來用WIFI-6不行嗎?

呢條片拎來介紹, 只係價錢平+可刷OPENWRT

CT3003(电信定制)
http://www.cetron.cn/h-pd-46.html

作者: jk1399    時間: 2023-10-22 17:32

你話唔會火燭就唔會啦!我親眼見過同屋苑一個單位響淘寶買來果D風扇仔充電,就係充到火燭,低W電一樣好大機 ...
chung3 發表於 2023-10-22 17:21



    是的, 師兄, 你開心就好, 無問題
最叻係你
大家來學野
作者: 淼林焱    時間: 2023-10-22 17:58

本帖最後由 淼林焱 於 2023-10-22 18:03 編輯
你話唔會火燭就唔會啦!我親眼見過同屋苑一個單位響淘寶買來果D風扇仔充電,就係充到火燭,低W電一樣好大機 ...
chung3 發表於 2023-10-22 17:21


淘寶
風扇仔
充電
Router
Apple TV
你搞清楚佢哋既分別同關聯未
咁多T車行行下自焚唔通又關淘寶事
仲有你知唔知Apple TV起邊度生產同工人係咩國藉㗎
作者: chung3    時間: 2023-10-22 18:02

回復 69 #jk1399
我唔叻,我呢D菜鳥而已,D高手還未出聲呢!不過我係衰D,阻人揾食,唔好意思

via HKEPC Reader for Android
作者: chung3    時間: 2023-10-22 18:41

回復 70 #淼林焱

我唔知啊師兄,聽你口氣你應知吧,咁你知就講來聽下你嘅高見啦!

via HKEPC Reader for Android
作者: 淼林焱    時間: 2023-10-22 18:55

回復 淼林焱

我唔知啊師兄,聽你口氣你應知吧,咁你知就講來聽下你嘅高見啦!

via HKEPC Reader for Andr ...
chung3 發表於 2023-10-22 18:41


自己吹噓既Apple TV都唔知邊度生產唔係嘛
地球真係多高智能好X危險,都係返火星安全D
作者: jk1399    時間: 2023-10-22 19:16

本帖最後由 jk1399 於 2023-10-22 19:17 編輯

呢個post真心好笑,hkepc高手提醒大家,千祈唔好翻牆,一陣翻到火警

翻牆都係多數做無謂野,一陣為左睇YouuTube,命都無埋

via HKEPC Reader for Android
作者: C_K    時間: 2023-10-22 19:27

本帖最後由 C_K 於 2023-10-22 19:29 編輯

router會火燭

呢個post唔簡單
火鉗流明
作者: chung3    時間: 2023-10-22 20:09

咁我早幾年買嘅apple tv係大陸生產,呢幾年聽講apple將D生產線搬咗去印度,越南果邊同埋我部apple tv用到依家又好哋哋冇必要換,所以我吳敢答你問題,咩聽下你高見啰,師兄便宜莫貪,你自己計下一個路由器,同一個配置要幾錢,佢幾錢,一個r2s都貴過佢,你諗下啦!講我講曬啦!聽唔講就你嘅事, 如果你買咗就當丟錢掉落垃圾桶啦!唔好因小失大,冇後悔藥食的

via HKEPC Reader for Android
作者: jk1399    時間: 2023-10-22 20:19

仲嘈緊, 好心放過自己啦
作者: Jackywongkk    時間: 2023-10-23 22:04

可能以下型號都有機會得,不過部分可能要TTL 入failsafe mode或用programmer 燒

    360 T7/T7U/T7M (mt7981)
    GL-MT3000/MT2500/X3000 (mt7981)
    ZR3020 (mt7981)
    Cetron CT3003 (mt7981)
    JCG Q30 PRO (mt7981)
    康佳 KOMI-A31 (mt7981)
    小米 WR30U/WR30T/WR30M (mt7981)
    乐橙 LC-HX3001 (mt7981)
    创联腾 CLT-R30B1 (mt7981)
    CMCC RAX3000M (SPI-NAND, mt7981)
    H3C NX30 Pro (mt7981)
    红米 AX6000 (mt7986)


Source: https://cmi.hanwckf.top/p/immortalwrt-mt798x/
作者: theluxman    時間: 2023-10-25 02:47

回覆 33# fatman


   shop name?
作者: 淼林焱    時間: 2023-10-25 13:13

回覆  fatman


   shop name?
theluxman 發表於 2023-10-25 02:47


太遲啦
唔係無貨就係炒貴晒,唔抵買
作者: Louis_gre2    時間: 2023-10-25 13:31

本帖最後由 Louis_gre2 於 2023-10-25 14:13 編輯

睇大陸網吧講

佢地直接將 uboot/系統 寫落粒 512M nand 到,換上去,唔使線刷攪一大輪。
我地無工具攪唔到。

咁樣改,應該不受機批次影響...
作者: 雯雯    時間: 2023-10-25 14:38

睇大陸網吧講

佢地直接將 uboot/系統 寫落粒 512M nand 到,換上去,唔使線刷攪一大輪。
我地無工具攪唔到 ...
Louis_gre2 發表於 2023-10-25 13:31


你可以問吓識整既接唔接單, 接叫佢整條淘佬link倖你.
作者: m92fshing    時間: 2023-10-25 22:27

本帖最後由 m92fshing 於 2023-10-25 22:28 編輯

剛收到部MR3000D-CIq,即係等於JCG Q30 PRO,貪佢原生有512M RAM,免除改機既手工問題

即時跟網上指示刷上ImmortalWrt,初步功能正常,外殼摸上手溫度微暖

[attach]2394538[/attach]

[attach]2394540[/attach]

[attach]2394539[/attach]
作者: normalyan    時間: 2023-10-25 23:03

回復 83 #m92fshing

價錢如何
作者: m92fshing    時間: 2023-10-25 23:12

回復 84 #normalyan

當日TB買122人仔,今日再望下,鋪頭已經減咗4蚊 閒魚好似更平

via HKEPC Reader for Android
作者: Louis_gre2    時間: 2023-10-26 09:09

標準版不是 256M 嗎 ? 你部改左 512 ?
作者: jk1399    時間: 2023-10-26 10:19

咁我早幾年買嘅apple tv係大陸生產,呢幾年聽講apple將D生產線搬咗去印度,越南果邊同埋我部apple tv用到依 ...
chung3 發表於 2023-10-22 20:09



    chung3 火力全開提下會火警啦, 高德無量
咁多人買呢D一百元左右既火警機
作者: m92fshing    時間: 2023-10-26 11:15

標準版不是 256M 嗎 ? 你部改左 512 ?
Louis_gre2 發表於 2023-10-26 09:09

原裝出廠就係512M, 不需要改機

via HKEPC Reader for Android
作者: Pennylau    時間: 2023-10-26 11:34

回復 normalyan

當日TB買122人仔,今日再望下,鋪頭已經減咗4蚊  閒魚好似更平

via HKEPC Reader fo ...
m92fshing 發表於 2023-10-25 23:12

已訂,thx. 請問有冇offical openwrt rom可以裝?
另外ImmportalWrt你裝邊個版本?
作者: javacomhk    時間: 2023-10-26 12:16

剛收到部MR3000D-CIq,即係等於JCG Q30 PRO,貪佢原生有512M RAM,免除改機既手工問題

即時跟網上指示刷上 ...
m92fshing 發表於 2023-10-25 14:27


刷機教學link 可以提供嗎?
作者: Louis_gre2    時間: 2023-10-26 12:39

本帖最後由 Louis_gre2 於 2023-10-26 12:48 編輯

MR3000D-CIq   512M 4 天線
JCG Q30 pro  256M  5 天線

PCB 差不多,都是刷机容易,
登入後揀 system upgrade,flash 入 uboot,再上 openwrt。
比 3003/T7 要攪線 flash 簡單得多

佢地平放,不是垂直擺放
作者: m92fshing    時間: 2023-10-26 13:33

已訂,thx. 請問有冇offical openwrt rom可以裝?
另外ImmportalWrt你裝邊個版本?
Pennylau 發表於 2023-10-26 11:34

Official openwrt未見有,自制就見有

ImmortalWrt裝咗23.05.0-rc4

via HKEPC Reader for Android
作者: m92fshing    時間: 2023-10-26 13:35

刷機教學link 可以提供嗎?
javacomhk 發表於 2023-10-26 12:16

跟呢個網站做就得,好簡單

https://mary.kevinmx.top/default/JCG-Q30-Pro-Neo.html

via HKEPC Reader for Android
作者: Pennylau    時間: 2023-10-26 14:38

Official openwrt未見有,自制就見有

ImmortalWrt裝咗23.05.0-rc4

via HKEPC Reader for Android ...
m92fshing 發表於 2023-10-26 13:33

我見出左snapshot, 訂左返黎玩下
作者: m92fshing    時間: 2023-10-26 14:58

本帖最後由 m92fshing 於 2023-10-26 15:14 編輯

回復 94 #Pennylau

照計係可以,部機咁平,任刷任玩都唔驚

仲有佢個5G訊號好過我部舊Netgear R7000,原本收5G不穩既位置,換咗新機收到5G之餘,速度都有300M,抵玩

via HKEPC Reader for Android
作者: Eric j    時間: 2023-10-26 15:29

MR3000D-CIq   512M 4 天線
JCG Q30 pro  256M  5 天線

PCB 差不多,都是刷机容易,
登入後揀 system upgr ...
Louis_gre2 發表於 2023-10-26 12:39

ching openwrt selector 搵唔到MR3000D 個U-Boot.? 你係自己編譯?

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: 淼林焱    時間: 2023-10-26 16:20

本帖最後由 淼林焱 於 2023-10-26 16:27 編輯
ching openwrt selector 搵唔到MR3000D 個U-Boot.? 你係自己編譯?

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2 ...
Eric j 發表於 2023-10-26 15:29


哩幾隻router非原生openwrt
作者: 淼林焱    時間: 2023-10-26 16:24

本帖最後由 淼林焱 於 2023-10-26 16:26 編輯

借位問問
大家有無原生openwrt裝adbyby, SSR+, passwall , GWF route等等.... 教學link 可分享下
因為我有隻GL-iNet想裝哩D插件
作者: 7-Eleven    時間: 2023-10-26 17:06

借位問問
大家有無原生openwrt裝adbyby, SSR+, passwall , GWF route等等.... 教學link 可分享下
因為我有 ...
淼林焱 發表於 2023-10-26 16:24



師兄 用緊 GL-iNet 邊個型號機?淘寶買?定Amazon買?
作者: 淼林焱    時間: 2023-10-26 17:23

本帖最後由 淼林焱 於 2023-10-26 17:28 編輯
師兄 用緊 GL-iNet 邊個型號機?淘寶買?定Amazon買?
7-Eleven 發表於 2023-10-26 17:06


好幾年前起淘寶買
GL-B1300已經變左舊舊model都未研究到點裝晒上面果堆plugin
所以搞到個friend買左新機問用唔到L2TP





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2