Board logo

標題: 新買Asus RT-BE3600房先收得80Mbps,係咪一定要用mesh router先得? [打印本頁]

作者: 一男子    時間: 2025-9-2 07:51     標題: 新買Asus RT-BE3600房先收得80Mbps,係咪一定要用mesh router先得?

本帖最後由 一男子 於 2025-9-2 07:54 編輯


粉紅色係router位置,藍色係床,我響床用得80-90Mbps
廳有700Mbps
作者: jk1399    時間: 2025-9-2 07:54

80-90,用到咪算囉,接受唔到咪加隻
作者: 一男子    時間: 2025-9-2 07:55

80-90,用到咪算囉,接受唔到咪加隻
jk1399 發表於 2025-9-2 07:54

我原本預期換咗新router起碼都有150Mbps以上
作者: tol4kzk    時間: 2025-9-2 08:01

Router 熄左條2.4g 試下速度, 改80mhz ,唔好用160mhz

via HKEPC IRF 5.1.14 - iOS(5.1.1)
作者: dipsy    時間: 2025-9-2 09:31

回覆 1# 一男子

都係嗰招啦, router 盡量擺近走廊, 有機會破百
作者: 一男子    時間: 2025-9-2 10:02

回覆  一男子

都係嗰招啦, router 盡量擺近走廊, 有機會破百
dipsy 發表於 2025-9-2 09:31

已經放近左,但去到窗邊得90Mbps,響書枱仲有300Mbps
作者: doggiestyle    時間: 2025-9-2 10:05

買個吸頂倒掛晌走廊天花
作者: dipsy    時間: 2025-9-2 10:38

回覆 6# 一男子

咁就擺多隻平嘅在書枱行 mesh, BE50 ?
作者: pbodq    時間: 2025-9-2 13:30

我原本預期換咗新router起碼都有150Mbps以上
一男子 發表於 2025-9-2 07:55 AM


https://www.hkepc.com/forum/view ... ghlight=&page=1



一早叫你測擬一下後先好買, 抵死, 仲要買d cheap雞垃圾Asus 2x2 (你以為隻野個樣係四天線? 佢只係做樣, 實際得兩條 )
扔去咸水海重新買過隻la

或者叫果d建議你一隻過的人, 飛簷走壁都好, 死掂個擺位或出錢幫你換
作者: Miipp    時間: 2025-9-2 13:36

已經放近左,但去到窗邊得90Mbps,響書枱仲有300Mbps
一男子 發表於 2025-9-2 10:02


唔係擺近,要天線申出走廊口,wifi 信號轉角會跌好多
作者: 一男子    時間: 2025-9-2 13:44

一早叫你測擬一下後先好買, 抵死, 仲要買d cheap雞垃圾Asus 2x2 (你以為隻野個樣係四天線? 佢 ...
pbodq 發表於 2025-9-2 13:30

睇過其他router太大部
作者: Miipp    時間: 2025-9-2 13:45

睇過其他router太大部
一男子 發表於 2025-9-2 13:44


識買的會買 BE86U
作者: pbodq    時間: 2025-9-2 14:00

睇過其他router太大部
一男子 發表於 2025-9-2 01:44 PM


隻RT-BE3600亦唔見得好細

90Mbps...正如我之前所講, 你睇youtube係夠用, 咁你只能將就下

但咁樣不如唔好換, 個廳才700Mbps (我估你無wifi 7 client, 仍然行緊AX)
求其用返d HK$50舊router都唔差得很多
幾百蚊確實好閒, 但浪費工夫打字
作者: 一男子    時間: 2025-9-2 14:59

隻RT-BE3600亦唔見得好細

90Mbps...正如我之前所講, 你睇youtube係夠用, 咁你只能將就下

但咁樣不如唔 ...
pbodq 發表於 2025-9-2 14:00

我舊嗰隻ac66u直頭響房收唔到
作者: jackwong717    時間: 2025-9-2 15:08

我舊嗰隻ac66u直頭響房收唔到
一男子 發表於 2025-9-2 06:59



    放高D....我AX68U...3部都過200Mb/s
作者: antonyhk    時間: 2025-9-2 15:11

行BE Router,係廳都只收得700Mbps,明顯係Wifi Channel太迫,受鄰居router channel重疊影響,你用手機下載番個Wifi Analysis app,查下2.4G及5G channel邊條無咁迫改咗先,再將Professional內的Region改成USA或Australia,再分別試下係廳及房網速,如Wifi 6 device應該可上到1200Mbps,房就實會快咗
作者: pbodq    時間: 2025-9-2 15:18

回覆 14# 一男子


舊一兩代用的FEM靈敏度及功率又係弱一兩級

新的彌補左一點, 條數跟之前預估的水平差不多
作者: ww9876    時間: 2025-9-2 19:17

本帖最後由 ww9876 於 2025-9-2 19:18 編輯

試一下隻ac66同be3600組mesh。asus可以唔同型號組mesh。wifi行直線,兩隻mesh最好係互相見到。

via HKEPC Reader for Android
作者: 一男子    時間: 2025-9-2 20:58

行BE Router,係廳都只收得700Mbps,明顯係Wifi Channel太迫,受鄰居router channel重疊影響,你用手機下載 ...
antonyhk 發表於 2025-9-2 15:11

將個router放出少少唔貼近牆同轉左wifi channel而家廳wifi可以行到900Mbps,房都行到120Mbps
作者: mxmxm    時間: 2025-9-2 23:07

將個router放出少少唔貼近牆同轉左wifi channel而家廳wifi可以行到900Mbps,房都行到120Mbps ...
一男子 發表於 2025-9-2 08:58 PM



    120Mbps 可接受
作者: 一男子    時間: 2025-9-2 23:18

120Mbps 可接受
mxmxm 發表於 2025-9-2 23:07

試過最快可以去到210Mbps ,用WPA/WPA2-Personal
作者: Miipp    時間: 2025-9-3 10:32

將個router放出少少唔貼近牆同轉左wifi channel而家廳wifi可以行到900Mbps,房都行到120Mbps ...
一男子 發表於 2025-9-2 20:58


我舊同事家居就係同 ching 同類則, 佢移居左住 1000尺的三房單位, 用隻 wifi 4/5 的雙天線舊 router, 都 cover 到尾房, 關鍵都係信號唔好轉角, 佢將一條天線申向走廊內

唔識用 router 先會下下盲推 mesh
作者: Aÿ    時間: 2025-9-3 11:13

想問下咩係"將一條天線申向走廊內"?
作者: antonyhk    時間: 2025-9-3 11:23

我舊同事家居就係同 ching 同類則, 佢移居左住 1000尺的三房單位, 用隻 wifi 4/5 的雙天線舊 router, 都  ...
Miipp 發表於 2025-9-3 10:32 AM


又唔可以只睇尺寸大細,單位間格、多唔多主力牆都影響好大。

MESH亦有分有線及無線,無線MESH雖然方便,但要買多幾隻MESH Router係錢,再加上無線接駁始終唔夠穩定,要用來打online game就唔洗諗

我屋企廳放主力router (Asus BE88U) 位置係電視櫃,要射3面牆才可入主人房,房亦會駁PC及Google TV上網,我早年裝修有拉線入房,所以我係主人房有放部AX86U做node,行有線AIMESH,而家全屋收爆,手機係廳就收1441Mbps (Wifi 7 MLO),而係房就行1200Mbps (Wifi 6),房PC及Google TV就行有線LAN,不論上網、打機、睇YT都好快及穩定。
作者: 一男子    時間: 2025-9-3 12:08

又唔可以只睇尺寸大細,單位間格、多唔多主力牆都影響好大。

MESH亦有分有線及無線,無線MESH雖然方便, ...
antonyhk 發表於 2025-9-3 11:23

我房係有lan頭,但原本係諗住拎黎駁desktop,如果要放多部router響房好似本沒倒置咁,買新router就係諗住用一部就搞掂
作者: 一男子    時間: 2025-9-3 12:11

我舊同事家居就係同 ching 同類則, 佢移居左住 1000尺的三房單位, 用隻 wifi 4/5 的雙天線舊 router, 都  ...
Miipp 發表於 2025-9-3 10:32

而家我係收到100Mbps以上,但得2格,好似唔係好穩定咁
作者: lopangtony    時間: 2025-9-3 12:27

回覆 25# 一男子


    你有LAN頭但唔用黎駁router去解決所有問題, 咁先叫本沒倒置
作者: 一男子    時間: 2025-9-3 12:53

回覆  一男子


    你有LAN頭但唔用黎駁router去解決所有問題, 咁先叫本沒倒置  ...
lopangtony 發表於 2025-9-3 12:27

就係唔想插多部router晒位
作者: pbodq    時間: 2025-9-3 13:00

就係唔想插多部router晒位
一男子 發表於 2025-9-3 12:53 PM



咁你現在就係被那些所謂一部到位的概念推死左落火坑lor
推推推死左了

好好享受兩格的90Mbps lor

或者ISP轉返去之前的100Mbps, 咁心理上就會安落d
荷包又可以慳返d
作者: Watch90    時間: 2025-9-3 13:04

新手問, 我都裝修緊, 有Lan 頭入房係咪就可以插switch 再駁D 電視/PS5?
作者: 扑街仔    時間: 2025-9-3 13:08

本帖最後由 扑街仔 於 2025-9-3 15:56 編輯
就係唔想插多部router晒位
一男子 發表於 2025-9-3 12:53


是但二三百蚊買個過氣 AX router, 插線行AP mode set 相同SSID已解決
作者: ckyuen2    時間: 2025-9-3 13:09

就係唔想插多部router晒位
一男子 發表於 2025-9-3 12:53



試吓有無setting校勁啲功率

無的話,房有LAN頭都易搞,新router搬入房,出廳都仲有訊號,又符合「一個router搞掂」呢樣
作者: 扑街仔    時間: 2025-9-3 13:17

試吓有無setting校勁啲功率

無的話,房有LAN頭都易搞,新router搬入房,出廳都仲有訊號,又符合「一個r ...
ckyuen2 發表於 2025-9-3 13:09


"澳洲"大法
作者: antonyhk    時間: 2025-9-3 13:19

回復 25 #一男子

有LAN頭唔行有線AIMESH, 你搞邊科!?

如你滿足得2格行120Mbps咪OK, 俾我裝多部係房做node, 咩問題都解決哂,無論係wifi定幾部devices插LAN都得
作者: antonyhk    時間: 2025-9-3 13:21

回復 30 #Watch90

如你用Asus, 就可買多部支持Aimesh既router (一手或二手都得) 放房,就可當Switch及wifi extender, 有線插或無線wifi都解決哂
作者: lopangtony    時間: 2025-9-3 13:34

新手問, 我都裝修緊, 有Lan 頭入房係咪就可以插switch 再駁D 電視/PS5?
Watch90 發表於 2025-9-3 13:04


你重視網速同穩定性的話, 拉定喉係最好既, 狠狠地每間房都拉就更好
基於家庭成員既改變, 每間房既需求係會唔同
我都後悔當年拉少一間房, 結果唔適合放部PC入去
作者: ww9876    時間: 2025-9-3 14:05

新手問, 我都裝修緊, 有Lan 頭入房係咪就可以插switch 再駁D 電視/PS5?
Watch90 發表於 2025-9-3 13:04



via HKEPC Reader for Android
作者: Watch90    時間: 2025-9-3 14:28

回覆 35# antonyhk


    謝大大解答
作者: 一男子    時間: 2025-9-3 15:00

又唔可以只睇尺寸大細,單位間格、多唔多主力牆都影響好大。

MESH亦有分有線及無線,無線MESH雖然方便, ...
antonyhk 發表於 2025-9-3 11:23


有線AIMESH係咪都係同一個ssid?
作者: antonyhk    時間: 2025-9-3 15:06

回復 39 #一男子

用得Aimesh, 做得node既當然係跟主router SSID, 你係屋企行嚟行去,wifi會自己switch去訊號強那部router收。
作者: 一男子    時間: 2025-9-3 15:08

回復 一男子

用得Aimesh, 做得node既當然係跟主router SSID, 你係屋企行嚟行去,wifi會自己switch去訊號強 ...
antonyhk 發表於 2025-9-3 15:06

咁我買部ax53u都可能行得盡1000Mbps
作者: antonyhk    時間: 2025-9-3 15:30

回復 41 #一男子

係既,devices唔多,AX53U平平哋都夠行盡1200Mbps
作者: Miipp    時間: 2025-9-3 16:28

想問下咩係"將一條天線申向走廊內"?
Aÿ 發表於 2025-9-3 11:13


as 圖


[attach]2494850[/attach]
作者: joe_power    時間: 2025-9-5 17:13

本帖最後由 joe_power 於 2025-9-5 17:14 編輯

看到房內位置是結構牆,手機如何擺放都不會有好的速度
香港住宅環境一般都是混凝土牆/磚牆間格,加上5GHz/6GHz的訊號,穿透力不足,不要指望一部路由器放在客廳可以全個單位都有滿意的覆蓋。

實際做法都是在走廊天花/房內加AP以LAN backhaul組網,路由器和AP支援802.11kv,客戶端支援,就可有穩定的漫遊體驗
作者: 一男子    時間: 2025-9-6 17:23

看到房內位置是結構牆,手機如何擺放都不會有好的速度
香港住宅環境一般都是混凝土牆/磚牆間格,加上5GHz/6 ...
joe_power 發表於 2025-9-5 17:13

早知裝修嗰陣拉多條lan線響走廊天花
作者: joe_power    時間: 2025-9-6 17:33

本帖最後由 joe_power 於 2025-9-6 17:39 編輯
早知裝修嗰陣拉多條lan線響走廊天花
一男子 發表於 2025-9-6 17:23

最好的做法就是天花吸頂PoE AP,但不是大眾化的選擇
坊間通常都會用所謂3頻mesh方案,但本身就是遠端接收不良,用無綫的方式作5GHz/6GHz backhaul,不知背後是甚麼邏輯了

最穩定都是LAN backhaul,沒有其他

房內有沒有天綫/電話綫位呢?有的話仍可嘗試在廳的天綫/電話綫位拉線到房(Cat 5已經足夠,綫身較軟比較容易拉),房內用AP連接主路由就可以大大改善接收問題了
作者: cbsphoto    時間: 2025-9-6 18:05

本帖最後由 cbsphoto 於 2025-9-6 18:09 編輯

Wifi Vitae
Wall Attenuation Measurements
https://wifivitae.com/2021/12/15/wall-attenuation/
作者: Miipp    時間: 2025-9-6 18:21

早知裝修嗰陣拉多條lan線響走廊天花
一男子 發表於 2025-9-6 17:23


你擺出轉角位,就等同裝係天花

或者申一條天線入走廊,已經做到一半效果

細屋仔隻 router 擺位好唔好睇有乜所謂
作者: doggiestyle    時間: 2025-9-6 18:36

早知裝修嗰陣拉多條lan線響走廊天花
一男子 發表於 2025-9-6 17:23



你宜家都裝得架

不過問題係你走明線 ,你會覺得樣衰者嘛
作者: Thomas87    時間: 2025-9-7 11:21

我個router 都係擺係客廳,用咗一個土砲但有效方法去增強書房Wi-Fi 訊號,就係去淘寶網購咗露營鋁金屬爐具擋風板,再用幾個晒衣夾做擋風板腳,之後將擋風板弧形擺放係router週邊附近,去反射router 嘅Wi-Fi 訊號去書房方向。

https://www.youtube.com/watch?v=kwRtcHio8lc

https://item.taobao.com/item.htm ... skuId=4341259572747

https://item.taobao.com/item.htm ... .0.0.6b142e8dSjLYow





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://www.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2